Marmaris

6,6
Erg kort
Haraldotfe .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen weekend zijn we naar 2 films bij Amsterdam Arena geweest en dachten tussen de films door lekker bij te eten. Vlakbij de bioscoop ligt restaurant Marmaris en deze stond op de lijst om uitgeprobeerd te worden.
Zo gezegd zijn we naar Marmaris gegaan waar we 2 bier en 2 pizza's bestelde.Tot zover ging alles goed.

Het speciaal bier komt allemaal in dezelfde glazen terecht wat niet ten goede van de smaakbeleving komt.

De pizza bestelling was half goed. 1 van de pizza's zou een pizza verde moeten zijn met daarop "ricotta, mozzarella, spinazie en groene olijven". Echter de bediening kwam met een quattro stagioni aan. Het kan altijd gebeuren dat een bestelling verkeerd wordt opgenomen of verkeerd wordt doorgegeven.Na aangegeven te hebben dat het een pizza verde moest zijn verdween de pizza naar achter.
Een aantal minuten later kwam een andere persoon met een pizza quattro formaggi aan.
Weer aangegeven dat het een pizza verde moest zijn waarna de pizza weer naar achter verdween.
Vervolgens kwam er na een tijdje wachten een pizza met spinazi aan, gebracht door weer een ander persoon.
Ik zeg spinazi omdat ook deze pizza niet de pizza verde was die het had moeten zijn. Het was de quattro formaggi met daarop wat spinazi. Deze hadden ze weer in de oven geschoven waardoor de kleur een aantal tinten donkerder was geworden.

De kwaliteit van de pizza's die geserveerd waren was middelmatig tot laag. We zouden beter af zijn geweest als we een van de welbekende bezorg diensten hadden gebeld.

We hebben het er maar bij gelaten maar dit restaurant liet een nare nasmaak achter.
Zeker de gedachte dat men zomaar een ander product kan aanpassen om ons vervolgens te laten geloven dat dat onze bestelling was, steekt ons in het hart.
De truuk met de verschillende personen viel ook niet in goede aarde.

Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt omdat wat ons betreft wij nooit meer terugkomen.
Talus .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vorige week naar concert van Coldplay geweest. Dus we dachten een hapje ervoor te eten vlakbij de Arena. Twee weken vooraf gebeld met Marmaris en we konden wel een tafel reserveren om 1730. Netjes op tijd, loei druk op het plein en ook een forse rij bij Marmaris. Maar wij hadden gereserveerd ?! Afijn je begrijpt het wel, dat werkte niet. "Hoe heeft mijn collega dat nou kunnen doen ?".
Wij in de rij en uiteindelijk na een minuut of tien geholpen.
Mooi restaurant, lekkere stoelen, door de drukte erg hectisch, maar prima geholpen.
Lekkere zeebaars, lamsvlees, prima. Toe baklava die was echt zalig.
Kortom na slecht begin toch tevreden weer weg, daarna een topconcert.
Volgende keer niet meer opbellen maar gewoon in de rij staan en weer lekker eten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Is Alleen gericht op evenementen. Snel kiezen en snel wegwezen dat is het motto, Eten smaakloos en koud. Voor pizza heb je een betonschaar nodig, bij de pasta een schepnet voor de vergeten groente. Personeel gejaagd. Gauw vergeten en nooit meer terugkomen.
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Even een hapje eten voordat we naar een evenement in de HMH zouden gaan. Aangezien Marmaris op ca. 2 minuten lopen vanaf NS station Bijlmer Arena ligt, vonden we dit een goede keuze om even wat te eten. Bij binnenkomst rond 18:30 was het nog erg rustig in het restaurant. Het viel ons wel gelijk op dat er heel veel extra tweepersoonstafels waren neergezet. In het midden van de zaak stonden zeker 10 tafels op ca. 15 cm afstand van elkaar. Daardoor leek het net alsof we met een groep van 20 man uit eten waren. Meerdere mensen vroegen of ze ergens anders mochten zitten omdat dit echt totaal niet gezellig was. Het personeel van Marmaris is niet echt gemotiveerd en wij kregen het gevoel dat ze ons zo snel mogelijk weg wilden hebben. Al met al was de pasta best oké en op de menukaart staan genoeg gerechten waardoor er voor iedereen wel iets lekkers bij zit. Erg fijn was ook dat er gewoon een busje Parmezaanse kaas op je tafel wordt gezet zodat je zelf kan bepalen hoe veel je erop wilde doen. Toch zou ik het niet aanraden om hier te gaan eten als er een evenement is in de omgeving.
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijke pizza gegeten, alleen de pasta zalm was erg zout gemarineerd. Aardige bediening, door de drukte moest ik wel lang op mijn pizza wachten. Had wel verwacht dat ze voor het wachten wat brood op tafel zouden zetten. Mooie moderne restaurant!
Gerry K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Vandaag voor het eerst bij marmaris gelunchet, hele zaak zat vol. Was een echt kippehok. Bediening was snel en vriendelijk. Maar volgens mij moet je het bij dit restaurant het hebben van de sal08ades, want de pizza calzone met kiptandoerie en kaas was werkenlijk niet te vreten. Zo droog als gort met een dikke vieze smaakloze kaasplak erin. Heb maar knoflooksaus gevraagd om hem enigzins weg te krijgen. Mijn dochter had het zelfde en vond deze pizza ook niet om te vr...... Toen er afgeruimd werd met de vraag heeft het gesmaakt had, er lag bijna nog bij ons allebei een hele pizza op het bord, en wij bevestigde van zeer teleurstellend. Werd er met een schouder ophalen van af gedaan. Nooit meer deze tent voor ons. Erg jammer. 2 pizza en twee fris drank 32,50 euro. Is toch niet echt goedkoop te noemen. Jammer jammer jammer.
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Na de film wezen eten bij Marmaris. De ontvangst was vriendelijk en attent, er stond snel wat drinken op tafel.
Het eten kwam vrij vlot op tafel en smaakte prima. We zaten voor de open keuken dus zagen hoe ons eten bereid werd op de grill.
We hadden een mix-set met vlees en vis. Er zat een lekkere grill smaak aan en er was ruim voldoende. De bijgerechten waren simpel maar goed, patat, een salade en rijst met noedels(volgens mij). Deze laatste was een beetje vlak van smaak en kon wat meer peper en zout gebruiken.
Als toetje was er tiramisu. Ik had het idee dat dit niet zelf gemaakt was, smaakte wel lekker maar ik hou meer van homemade. (mocht het wel homemade zijn, mijn excuses)

Het vriendelijke personeel en het meer dan goed smakende vlees zorgen ervoor dat dit zeker een restaurant is om eens te proberen.
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, was lekker en zag er ook smakelijk uit. Goede bediening en wat mij zeer aansprak; er kwam iemand binnen in een rolstoel en er werd een tafeltje en stoel weggehaald zodat deze persoon goed kon aanschuiven. Ik weet zeker dat er genoeg restaurants zijn die deze persoon hadden weggestuurd met de boodschap dat er geen plek was. Echt top gehandeld en nogmaals het eten en de bediening was perfect!!!!
Janita N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heb een geweldige avond gehad. Mijn vriendin vond het eten ook geweldig. De personeel is vriendelijk en behulpzaam, met name Ali. Hij is geweldige gastheer. Wij zijn zeker van plan om weer te gaan eten hier
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hier als lunch is het goed eten. Aanrader is een pizza en daarnaast een salade te delen.
Het personeel maakt er geen probleem van indien je aangeeft te delen middels extra borden. Alsook van het nemen van geen drinken (ivm lunchkosten en kantoor is toch dichtbij) was geen probleem.
Decor is wat minder, is iets teveel gericht op zoveel mogelijk tafels erin. Maar dat komt dan wel goed uit bij de vele events die er zijn in de Ziggo, HMH of Arena. Door hogere omloopsnelheid is er toch vrij vaak nog wel een plekje te vinden.
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Meestal sla ik Marmaris over als lunchplek omdat het erg druk is. Tot ik een keer 'vroeg' kon lunchen om 12 uur en besloot hier te gaan eten. Ik was de eerste, maar een kwartier later zat het restaurant al vol. Ik werd erg vlot geholpen, en mijn garnalensalade was ook keurig snel gebracht. Het zijn best grote porties die je krijgt (lunchgenoot had de kip tandoori salade en kreeg het niet op), maar dat mag ook wel voor die prijs. Smaak is ok, leuk extraatje dat de salade ook elementen als zeekraal bevat. Hoeveelheid gamba's was precies goed, en goed gebakken (niet taai). Binnen een half uur stond ik weer buiten, dus het is goed te doen als lunch!
SamiraC .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Het eten zelf is niet erg duur. Alleen jammer dat wanneer ik een Turks grill gerecht bestel met rijst, ik dan ook TURKSE rijst verwacht, dat is witte rijst met een heerlijke botersmaak en hier en daar korrels bruine rijst doorheen. Ik had een grill gerecht met lamsvlees en had het ook erg fijn gevonden als het bestek (het mes) niet zo bot was. Ik geef om deze twee redenen het eten een 6.
Annievino .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wij wilden even iets eten voordat we naar een concert gingen in de HMH. We hadden niet gereserveerd , maar er was genoeg plaats. We werden alleen aan een tafeltje geplaatst wat 4 cm verwijderd was van het tafeltje ernaast en ook aan de andere kant. Toen we vroegen of we eventueel een andere tafel konden krijgen, werd er gezegd: dat had je maar moeten reserveren. We hebben het toch gedaan want we wilden niet naar een fastfood restaurant. Het eerste drankje was er meteen en was zozo. Maar vervolgens toen mijn wijn op was heb ik 20 minuten moeten wachten tot er gevraagd werd of ik nog een drankje wilde. Het eten was ok, maar voor een pizza met best wel dikke bodem van middelmatige kwaliteit is €9.50 best prijzig.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Met een groep van 8 personen wezen eten. We hadden ruim van te voren gereserveerd en wouden om 18.30 aan tafel. Wat we niet zo gauw in de gaten hadden bij de reservering was dat Marco Borsato optrad in Ziggo dome. Dus het was zeer druk en de eigenaren hadden alleen oog voor veel mensen die maar naar binnen konden om te eten. Tafeltjes buiten in de kou en met een slechte heaters die erbij stonden om het een beetje warm te krijgen. Oké, we hadden gereserveerd en iets voor die tijd konden we binnen aan tafel en wel bij de deur. Die telkens open ging om de mensen buiten te serveren. Geen prettige plaats en hebben daar een opmerking op gemaakt. Uiteindelijk kregen we een kwartier later een tafel op een betere positie.
Het service gehalte reikt niet ver dan elke keer maar vragen of we nog wat wouden drinken, puur omzetgericht. Dit bleek trouwens uit alles. Het eten was redelijk maar niet zeer bijzonder, de prijs kwaliteit is niet in evenredigheid. Al met al hebben we wel goed gegeten want er was genoeg.
Het is niet ons restaurant en wij zullen hier ook niet zo snel terugkomen de reden is namelijk deze: de gast staat niet echt centraal maar hun omzet. Ze zijn alleen gericht snel naar binnen en snel eten en veel drinken en dan wegwezen. Eten redelijk en de prijs echt te duur.
Roy W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Prima plek om iets te eten na of voor een evenement in of rondom de ArenA. Ondanks de drukte gaat alles hier toch vrij rap. Pizza's zijn prima. Humus is lekker en de salades zijn oké. Borden zijn goed gevuld, het gaat snel, het personeel is vriendelijk, het is niet duur en het eten is, zeker als je het vergelijkt met alle rotzooi welke rondom de ArenA verkocht wordt, absoluut prima!
Jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Handige locatie, zo vlakbij het Ziggo Dome en Bijlmer Arena. Prima tent voor na het werk of voor een feestje Je krijgt er echt een mega portie pasta of salade voor nog geen 10 euro en de kwaliteit is goed. Drankjes zijn prijzig, maar dat compenseert elkaar. Bediening is wel echt een chaos, sommige medewerkers spreken geen Nederlands of gebrekkig Nederlands waardoor de communicatie niet soepel verliep.
Ginal .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Gisteren hier pasta gegeten met drie personen. Pasta was heel flauw en waterig. De kip leek meer op kalkoen, was rood van kleur en droog. Zelf nog veel zout, peper en parmezaanse kaas aan toegevoegd echter hielp dit niet. Voor bijna 40 euro aan waterige, flauwe pasta kan je liever naar een andere zaakje in de buurt om te eten. Ik raad deze plek zeker niet aan!
Yveqia .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Leuke zitplekjes, lekkere grill gerechten en pizza's. Personeel besteed veel aandacht aan de klanten... Service is snel
Marijke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Dit is de tweede keer dat we hier eten en elke keer is het afgeladen druk. Prima locatie om snel een goede en betaalbare maaltijd te nuttigen. Verwacht niet lekker lang te tafelen, maar snelle service en eenvoudige gerechten.

Wij aten onder andere een goede salade en een uitstekende pizza.

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Een bakje lasagne hier gegeten vlak voor een concert. Vriendelijke ontvangen door een beetje druk mannetje. We zaten, keken naar de kaart en hij was al terug voor het opnemen van de bestelling.. We wisten het al, maar vreemde bedoening. Vervolgens de vraag "Wilt u wat drinken?" we slaan de bierkaart open en 2(!) tellen later weer (terwijl we nog kijken) "wat wilt u drinken alstublieft??" op een ongeduldige toon, raar gedrag. De lasagne was er binnen 10 minuten en smaakte niet huisgemaakt: taai, overgoten in saus en net warm genoeg om te eten. De bediening werkt duidelijk hard: het zweet stond bij de meesten op het voorhoofd en rent soms van a naar b. We zaten buiten, de locatie is goed gelegen maar er is niet veel privacy. Ik had het idee dat ik bij een fastfoodrestaurant zat, we waren binnen een half uur alweer weg.