Marmaris

Meer informatie over restaurant Marmaris

6,5
6,3
6,4

Jouw recensie over het restaurant Marmaris

Sheryda T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn niet fijn geholpen in dit restaurant. Bij binnenkomst werden wij door het bedienend personeel nog net niet weggekeken. Toen we eindelijk zaten werd aan 1 persoon gevraagd wat hij wilde bestellen, hij antwoorde dat hij graag een showarma pizza wilde hebben en de ober liep weg. Ik ben toen naar voren gelopen en heb toen heel beleefd gevraagd of wij ook konden bestellen, waarop de ober een ontwijkend antwoord gaf. Of te wel geen antwoord. Na wat heen en weer vragen kregen we eindelijk onze bestelling, de pizza was niet lekker, lauw. Kortom, het was erg slecht. Soms is het eten in een restaurant niet geweldig maar het personeel maakt het goed door je het gevoel te geven dat je welkom bent maar dat was hier niet aaan de orde.
Mickel T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vandaag heerlijk gegeten bij Marmaris. De mixed grill was goed klaargemaakt net als de Adana. Wel een beetje weinig salade/groente. Een aanrader in Zuidoost met een fantastisch terras.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Voorafgaand aan een concert in de Ziggo Dome hier gegeten. Dit restaurant gekozen op basis van de menukaart en recensies op Tripadvisor. Eerlijk gezegd heb ik heerlijk gegeten, de avocadosalade was erg goed (gevarieerd en met genoeg avocado), mijn vriendin had de pizza shoarma en vond het jammer dat daar geen salade bij zat, maar heeft wel lekker gegeten. De bediening was in orde, maar met zo'n grote zaak is het niet echt persoonlijk. Prijs-kwaliteit verhouding vond ik in orde, echt minpunt voor zo'n grote zaak vind ik dat er maar één damestoilet is. Dat is echt te weinig, met zo veel tafeltjes. Daarnaast zou airconditioning binnen in de zomer ook geen overbodige luxe zijn. Ik heb er goed gegeten en wil de avocadosalade nog wel een keer!
Oki D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was redelijk, wel wat aan de koude kant. Service was erg slecht. Ook was er veel te weinig personeel. Geen aanrader.
Elroy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het eten is niet te vreten. Smakeloos en service is slecht. Geen aanrader. Zonde van je geld en er zijn betere alternatieven in de buurt.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voorafgaand aan een concert hier gegeten en ja dan had ik waarschijnlijk deze vreetschuur kunnen verwachten. Alle tafels aan elkaar geschoven om zoveel mogelijk mensen kwijt te kunnen. Een heeeeele snelle service, we konden na 10 min. aan tafel en hadden binnen 10 min. ons hoofdgerecht er staan. Helaas hele waterige pasta die waarschijnlijk aan de lopende band gekookt wordt en daar wordt dan een sausje overheen gegooid. Daarna voelde we ons ook behoorlijk weggekeken, dus ga hier liever niet nog eens heen.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten.Vlotte bediening.Helaas te ver om uit Zeeland even naar toe te rijden. Zeker de moeite waard!!!
Samira R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Je geld niet waard. Slechte service (werd geen gedag) gezegd en wilde de vlees rare gebakken terwijl ik medium well kreeg en de geur die er hing was ook niet al te best.
AnuschkaV .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met mijn dochter hier gegeten. Grote drukte i.v.m. evenement. Dus gekozen om buiten te zitten (7 jan) in de verwarmde tent. De sneeuw lag nog op de grond, met jas aan en deken over mijn benen gegeten, dus zo warm was het er niet...
Vlees was heerlijk, groente niet, rijst oke en de apart bestelde patat werd geleverd met slecht 1 mayonaise zakje in plastic! Alle tafels waren tegen elkaar aangeschoven om maar zoveel mogelijk mensen binnen te krijgen. Er moet natuurlijk verdient worden op zo'n avond.
Jurgen J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voorafgaand aan een concert in de Ziggo Dome gereserveerd bij Marmaris. Was geen probleem, we zouden om 18:15 uur aan kunnen schuiven. Ruim op tijd bij het restaurant en vervolgens nog 20 minuten moeten wachten op een tafel. Dit was een geïmproviseerde tafel met vrij weinig ruimte, maar uiteindelijk werden we nog verhuisd naar een mooie 8-persoonstafel met genoeg ruimte.
Vanwege Kerst was er een speciale schotel samengesteld met verschillende soorten vlees en vis, groenten en een aantal sauzen. Dit was allemaal erg lekker. Het vlees was allemaal goed mals en goed gekruid en ook de patat was erg lekker.

Kortom: de entree was wat minder, maar dit is door de kwaliteit van het eten ruimschoots goedgemaakt.
Manouk B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk pizza gegeten. Vriendelijk personeel en razendsnelle bediening. Locatie is ook prima. Keuze uit vele verschillende keukens.
haraldotfe .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen weekend zijn we naar 2 films bij Amsterdam Arena geweest en dachten tussen de films door lekker bij te eten. Vlakbij de bioscoop ligt restaurant Marmaris en deze stond op de lijst om uitgeprobeerd te worden.
Zo gezegd zijn we naar Marmaris gegaan waar we 2 bier en 2 pizza's bestelde.Tot zover ging alles goed.

Het speciaal bier komt allemaal in dezelfde glazen terecht wat niet ten goede van de smaakbeleving komt.

De pizza bestelling was half goed. 1 van de pizza's zou een pizza verde moeten zijn met daarop "ricotta, mozzarella, spinazie en groene olijven". Echter de bediening kwam met een quattro stagioni aan. Het kan altijd gebeuren dat een bestelling verkeerd wordt opgenomen of verkeerd wordt doorgegeven.Na aangegeven te hebben dat het een pizza verde moest zijn verdween de pizza naar achter.
Een aantal minuten later kwam een andere persoon met een pizza quattro formaggi aan.
Weer aangegeven dat het een pizza verde moest zijn waarna de pizza weer naar achter verdween.
Vervolgens kwam er na een tijdje wachten een pizza met spinazi aan, gebracht door weer een ander persoon.
Ik zeg spinazi omdat ook deze pizza niet de pizza verde was die het had moeten zijn. Het was de quattro formaggi met daarop wat spinazi. Deze hadden ze weer in de oven geschoven waardoor de kleur een aantal tinten donkerder was geworden.

De kwaliteit van de pizza's die geserveerd waren was middelmatig tot laag. We zouden beter af zijn geweest als we een van de welbekende bezorg diensten hadden gebeld.

We hebben het er maar bij gelaten maar dit restaurant liet een nare nasmaak achter.
Zeker de gedachte dat men zomaar een ander product kan aanpassen om ons vervolgens te laten geloven dat dat onze bestelling was, steekt ons in het hart.
De truuk met de verschillende personen viel ook niet in goede aarde.

Gelukkig zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt omdat wat ons betreft wij nooit meer terugkomen.
Talus V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vorige week naar concert van Coldplay geweest. Dus we dachten een hapje ervoor te eten vlakbij de Arena. Twee weken vooraf gebeld met Marmaris en we konden wel een tafel reserveren om 1730. Netjes op tijd, loei druk op het plein en ook een forse rij bij Marmaris. Maar wij hadden gereserveerd ?! Afijn je begrijpt het wel, dat werkte niet. "Hoe heeft mijn collega dat nou kunnen doen ?".
Wij in de rij en uiteindelijk na een minuut of tien geholpen.
Mooi restaurant, lekkere stoelen, door de drukte erg hectisch, maar prima geholpen.
Lekkere zeebaars, lamsvlees, prima. Toe baklava die was echt zalig.
Kortom na slecht begin toch tevreden weer weg, daarna een topconcert.
Volgende keer niet meer opbellen maar gewoon in de rij staan en weer lekker eten.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Is Alleen gericht op evenementen. Snel kiezen en snel wegwezen dat is het motto, Eten smaakloos en koud. Voor pizza heb je een betonschaar nodig, bij de pasta een schepnet voor de vergeten groente. Personeel gejaagd. Gauw vergeten en nooit meer terugkomen.
Savanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Even een hapje eten voordat we naar een evenement in de HMH zouden gaan. Aangezien Marmaris op ca. 2 minuten lopen vanaf NS station Bijlmer Arena ligt, vonden we dit een goede keuze om even wat te eten. Bij binnenkomst rond 18:30 was het nog erg rustig in het restaurant. Het viel ons wel gelijk op dat er heel veel extra tweepersoonstafels waren neergezet. In het midden van de zaak stonden zeker 10 tafels op ca. 15 cm afstand van elkaar. Daardoor leek het net alsof we met een groep van 20 man uit eten waren. Meerdere mensen vroegen of ze ergens anders mochten zitten omdat dit echt totaal niet gezellig was. Het personeel van Marmaris is niet echt gemotiveerd en wij kregen het gevoel dat ze ons zo snel mogelijk weg wilden hebben. Al met al was de pasta best oké en op de menukaart staan genoeg gerechten waardoor er voor iedereen wel iets lekkers bij zit. Erg fijn was ook dat er gewoon een busje Parmezaanse kaas op je tafel wordt gezet zodat je zelf kan bepalen hoe veel je erop wilde doen. Toch zou ik het niet aanraden om hier te gaan eten als er een evenement is in de omgeving.
stjon .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijke pizza gegeten, alleen de pasta zalm was erg zout gemarineerd. Aardige bediening, door de drukte moest ik wel lang op mijn pizza wachten. Had wel verwacht dat ze voor het wachten wat brood op tafel zouden zetten. Mooie moderne restaurant!
Gerry K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Vandaag voor het eerst bij marmaris gelunchet, hele zaak zat vol. Was een echt kippehok. Bediening was snel en vriendelijk. Maar volgens mij moet je het bij dit restaurant het hebben van de sal08ades, want de pizza calzone met kiptandoerie en kaas was werkenlijk niet te vreten. Zo droog als gort met een dikke vieze smaakloze kaasplak erin. Heb maar knoflooksaus gevraagd om hem enigzins weg te krijgen. Mijn dochter had het zelfde en vond deze pizza ook niet om te vr...... Toen er afgeruimd werd met de vraag heeft het gesmaakt had, er lag bijna nog bij ons allebei een hele pizza op het bord, en wij bevestigde van zeer teleurstellend. Werd er met een schouder ophalen van af gedaan. Nooit meer deze tent voor ons. Erg jammer. 2 pizza en twee fris drank 32,50 euro. Is toch niet echt goedkoop te noemen. Jammer jammer jammer.
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Na de film wezen eten bij Marmaris. De ontvangst was vriendelijk en attent, er stond snel wat drinken op tafel.
Het eten kwam vrij vlot op tafel en smaakte prima. We zaten voor de open keuken dus zagen hoe ons eten bereid werd op de grill.
We hadden een mix-set met vlees en vis. Er zat een lekkere grill smaak aan en er was ruim voldoende. De bijgerechten waren simpel maar goed, patat, een salade en rijst met noedels(volgens mij). Deze laatste was een beetje vlak van smaak en kon wat meer peper en zout gebruiken.
Als toetje was er tiramisu. Ik had het idee dat dit niet zelf gemaakt was, smaakte wel lekker maar ik hou meer van homemade. (mocht het wel homemade zijn, mijn excuses)

Het vriendelijke personeel en het meer dan goed smakende vlees zorgen ervoor dat dit zeker een restaurant is om eens te proberen.
Henny P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten, was lekker en zag er ook smakelijk uit. Goede bediening en wat mij zeer aansprak; er kwam iemand binnen in een rolstoel en er werd een tafeltje en stoel weggehaald zodat deze persoon goed kon aanschuiven. Ik weet zeker dat er genoeg restaurants zijn die deze persoon hadden weggestuurd met de boodschap dat er geen plek was. Echt top gehandeld en nogmaals het eten en de bediening was perfect!!!!
Janita N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Heb een geweldige avond gehad. Mijn vriendin vond het eten ook geweldig. De personeel is vriendelijk en behulpzaam, met name Ali. Hij is geweldige gastheer. Wij zijn zeker van plan om weer te gaan eten hier