Marmaris

Erg duur
Lang
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vorige week met een grote groep collega's hier gegeten.
Bediening was erg vriendelijk.
Eten was slecht. Vis en vlees droog en weinig smaak.
Bij de patat losse zakjes om zelf open te scheuren, wat ik eerder bij een dierentuin of pretpark verwacht maar zeker niet in een restaurant. Salade smakeloos. Zalm met graten.
Daarnaast ook veel te duur voor wat je krijgt.
Ik raad dit restaurant bij niemand aan.
Zebragreentomaat .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Snelle service vriendelijk vlot personeel lekkere kaasstengels met een pittig sausje vers gesneden kip kebab en sappig malse medium lamshaasjes muziek niet te hard maar lekker op de achtergrond wij hebben genoten! Bedankt en tot een volgende keer!
Kaij .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat wij hier geluncht hebben.
Erg goede kwaliteit. Verse sinaasappelsap die echt smakelijk is. (En geloof me die kan echt verpest worden. Hoe vaak ik niet 'zogenaamd' verse jus heb besteld bij andere restaurant.)
De champignonsaus bij de lekkere biefstuk is heerlijke saus vol met verse champignons. Ook de andere gerechten zijn goed. Het enige dat ik mis is dat er iets meer groente bij kan zitten. Toch een 9 want we praten hier over een lunchgerecht. Ik neem aan dat er tijdens het diner meer groente wordt geserveerd. Verder vriendelijke bediening en op het terras ook hond vriendelijk. Pluim....
Maartje R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op vaderdag voor het eerst hier gegeten. Erg druk, weinig personeel. Ons voorgerecht werd vergeten, bij navraag werd ons verzekerd dat de bestelling wel goed doorgegeven was. Moesten in totaal 1 uur wachten op ons hoofdgerecht.
Eten was wel super lekker!!! Ik hoop om die reden ook dat de fouten door de drukte kwamen. Ik zou er zeker nog een keer willen eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Op de boulevard van Kijkduin heerlijk bij Marmaris gegeten. De bediening is vriendelijk, het eten prima van kwaliteit en de ambiance passend bij het strandleven. De kaart is uitgebreid, misschien iets te uitgebreid. Grappig dat de huismussen er in en uit vliegen. Ook die hebben kennelijk dit restaurant ontdekt. Zeker aan te bevelen als je informeel, tegen een goede prijs kwaliteit verhouding lekker aan strand wilt eten.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren hier geweest vanwege een bridgedrive. Bij zo'n drive hoort ook altijd een lunch, die bij de prijs inbegrepen is. Vaak is dat een broodjekaasbroodjehamtomatensoep maar niet bij Marmaris. Er was keus tussen kipspies, een stukje vis, en vega. Ik had de kipspies, prima gegrild en gemarineerd, met een lekkere knoflooksaus, stukje brood, verse salade. Tafelgenoten waren ook zeer te spreken over de vis en bijbehorende saus. Gezien de grootte van de groep, man of 40, was het ook goed dat alles snel en tijdig werd uitgeserveerd. De bediening is vriendelijk, het interieur comfortabel. Enige dissonant waren tomatenketchup en mayo: waarom die in kunststofpakjes geserveerd ?
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Door de goedlachse serveerster werd de zalm met asperges op een bedje van spinazie en kaassaus aangeraden. (frietjes erbij) Mijn vrouw en ik hebben in geen jaren zoiets lekkers gegeten! Een aanrader voor iedereen die in het aspergeseizoen langskomt en gek is op vis! De baklava achteraf was heerlijk vers. Ook een aanrader!
Melliesa .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Geen haute cuisine maar gewoon goed bereid, vers + lekker eten bij Marmaris: spies met kip + rijst voor mij, lamskofte voor vriend....ruime porties, kortom: heerlijk na een lange duinwandeling neergestreken hier. Oplettende, attende bediening, echt de sfeer van een familierestaurant; lekker kop thee van het huis gekregen als afsluiting. Gezellige drukte aan de diverse tafeltjes. Met het uitzicht op zee kwamen we heerlijk tot rust. Tafels, kussens en entourage kunnen kleine opknapbeurt gebruiken maar de gezelligheid maakt alles goed. Een aanrader....
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Ik kom hier wekelijks, op de zondagen, een kop koffie drinken. Toen zag ik dat ze mosselen op het menu hadden. Dus, daar naartoe voor het diner. Partner koos voor tongfilets met dille-roomsaus en ik, dus, voor de mosselen. We hebben allebei heerlijk gegeten. Maaltijden waren allebei erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Een mooie locatie met uitzicht op de zee. Veel concurrentie dus ook wat lokkertjes die je niet terug ziet op de kaart. Ik heb een stoofpot met garnalen en verse groente (21,95) en mijn partner mosselen (17,95). Beide gerechten echt prima qua hoeveelheid en smaak, bordje goede salade en bakje frites. Geen turkse smaken. Drankjes wel erg duur (flesje cola 2,95).
Vriendelijke attente bediening.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Na een Turkse borrel / Raki begonnen met Turkse uiensoep , je verwacht wat bijzonders , maar dat is het niet. Mijn partner had als hoofdgerecht tonijn een mooi stuk goed gepresenteerde vis.Zelf nam ik de de vleesspiezen. Als afsluiter voor mij koffie en voor mijn partner thee , geen keus , een gewoon zakje supermarkt thee , kan veel beter , toch weer een stiefkind.
De lage " lokprijzen " van buiten zijn op de kaart niet te vinden. De toch gewone Turkse borrel blijkt achteraf de hoofdprijs te kosten. Mandje stokbrood is ook niet goedkoop. Je vraagt naar Turks bier ,Efes , maar dat is er gewoon niet. Een behoorlijke garderobe is er niet , dus jassen gerold op een open stoel, ziet er niet uit. Een aantal zaken verdient gewoon de nodige aandacht.
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Het was bijzonder lekker! Veel verschillende gerechten op de kaart die allemaal even heerlijk smaakten. Vriendelijke, attente bediening die erg hard aan het werk was, om het iedereen in het volle restaurant naar de zin te maken. Ze waren erg alert op lege glazen e.d.
Ondanks dat het eten lekker was had ik toch meer specifieke Turkse drankjes en eten verwacht. Er stonden veel standaard gerechten bij: gamba's, biefstuk, tonijn etc. Die smaakten overigens ook heerlijk, maar die had ik hier niet direct op het menu verwacht.
MrJeep .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag gegeten bij Marmaris in Kijkduin, groepje van 8. We hadden gereserveerd omdat er veel te doen was op Kijkduin. Goede referenties,s. Dus wat kan er misgaan.
Nou laten we beginnen met de bestelling, ik bestel een kebabschotel, met de opmerking dat ik geen patat of rijst wil. De bediening schijnt het te begrijpen “ u krijgt extra sla”.
Na 1 uur en 1 kwartier, toch maar vragen waar de toch relatief eenvoudige maaltijd blijft.
“Ja het is erg druk, u krijgt wel een mandje brood hoor”, maar dat wil ik nu juist niet, geen patat, rijst of brood. Na 1,5 uur kregen we onze bestelling, iedereen behalve ik, want ik kreeg een schotel met patat. Terug met mijn schotel. Vervolgens kreeg ik de schotel met rijst. Weer terug, enfin na een kwartier kreeg ik een bord kebab met een homp brood en een schaaltje sla. Het was heerlijk, maar veel te weinig voor 19,75 euri. De bediening en bedrijfsleiding voelt de irritatie hangen, en dreigt met gratis likeurtjes. De groep accepteert de likeurtjes gretig.
Wij zijn een uur later maar naar de shoarma tent gegaan, en alsnog een kebab schotel gehaald, snelle bediening, die direct begreep wat ik wilde, en dat voor een fractie van de prijs
Tip, niet naar binnen gaan als het druk, zeker niet met meer dan 4 mensen.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zo, dat was toch een lekker broodje champignons met kaas. Daar kom ik voor terug. Vriendelijk personeel. Ik kreeg een excuus omdat ik om een bruin broodje had gevraagd maar een witte kreeg. Ik ben geen fan van kijkduin maar voor marmaris fiets ik voortaan om :-) ik ga zeker terugkomen.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Na een dagje strand, geen zin meer om te koken, maar ook niet echt zin om 'lang' in een restaurant te gaan zitten. Op de boulevard in Kijkduin ontdekten we Marmaris met een wel heel uitgebreide kaart, maar gelukkig ook een dagmenu vlees of vis. Gewoon een aanrader! gezien de prijs/kwaliteitverhouding zelfs boven verwachting. Een lekkere malse sliptong (2 stuks), waar ook vis aan zat en een erg goede bereiding, terwijl de andere 3 genoten! van een mixed grill; gevarieerd en zonder meer ook voor degenen die echt trek hebben. Een verrassend lekkere (pittige) rijst erbij. Portie frites extra? ook geen probleem. In het kort: zeer smakelijk; waar voor je geld en ze weten wat gastvrijheid is!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Onlangs een lekkere stranddag afgesloten met wat te eten bij Marmaris. Ik koos een mix-grill, mijn vriendin tongfilets is een sausje. De tong was lekker en ook het sausje smaakte goed. Ook de mix-grill was smakelijk. Er lag o.a. dönner kebab op het bord en die smaakte prima. Ook een kipfilet die nog lekker sappig was. Zeker voor een van de dagschotels een prima optie om te eten als je van het strand komt!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
we komen hier vaak..eten is geweldig en de bediening ook...leuke mensen en lijkt soms wel of je er op visite komt..zo gastvrij ..tuurlijk krijg je later de rek. wel ....maar met alles wat je daar krijgt ..is het echt niet duur....dus van mij een dikke 10+....vanavond dus ook weer....
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wij gingen erg laat nog de deur uit voor Marmaris, maar kregen zelfs rond 22uur nog een koningsmaaltijd voorgeschoteld. Mijn vrouw en ik kozen voor de gebakken kalfsschnitzel met champignonroomsaus die ons heerlijk beviel. Een aanrader. Ook de kipsalade en de Sigara Boregi als voorafje waren geweldig. In het verleden kozen we voor Ankara Mantisi als hoofdgerecht en dat kan ik iedereen die van lasagne houdt aanraden. Zoals altijd was de bediening weer uitmuntend en snel. De familiaire sfeer van Marmaris vinden we allebei ongekend in Den Haag en dat was vandaag weer het geval. Zelfs om 22uur nog. We kregen een drankje en hapje van de zaak aangeboden en vertrokken weer met een fijn gevoel naar huis. De beste late hap in jaren, na een gehaaste dag, om te vieren dat we al een aantal jaren getrouwd zijn.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Heerlijk gegeten, met zes personen , fijne bediening. Leuke inrichting.
Ga zo door, wij komen zeker terug.
fam. Wiegel.
Kenneth K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Lekker gegeten. Vlotte en goede bediening in een leuke ambiance. Het feit dat het ook aardig druk was (in vergelijking met andere restaurants in de omgeving) zegt genoeg. En dit alles voor een goede prijs. Al met al een leuke avond gehad.