Marmaris

Meer informatie over restaurant Marmaris

Dagelijks geopend: 10:00 tot 23:00 uur

Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Marmaris

Olivia S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vroeger ging ik hier altijd Turks eten, toen was het ontzettend lekker. Helaas is de keuken lang niet meer zo goed.... Het lijkt alsof ze de verse zelf gemaakte producten vervangen hebben voor kant en klare hap. Heel erg jammer, hopelijk verandert dit weer terug!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De kelner die er liep kon wel beter opletten als ik een drankje bestelde moest ik tot 2 maal toe weer roepen waar blijft mijn bestelling daar na met de koffie precies hetzelfde en met afrekenen weer hetzelfde verhaal, in het verleden vaak geweest hier, dus ik kom hier voorlopig niet weer!!!!!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Sliptong met salade en frites voor € 13,50. Idd niet duur. In roomboter gebakken sliptong overheerlijk. Op plat bord geserveerde frites (snel koud) was echter van de goedkoopste soort voorgebakken frites met 1 zakje (!) Remia voor 2 pers. Salade bestond uit 2 pl. komkommer, 2 partjes tomaat en een frutseltje groen. Dit moet beter beter kunnen. Voor het vriendelijk aangeboden mandje met brood moest € 4,95 worden afgetikt. Uit nijd heb ik het restant in een servet meegenomen!
Henriëtte K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het restaurant Marmaris, Deltaplein 620 in Kijkduin/Den Haag gaf aan niet mee te doen met de AH actie maar wel met Iens. Ik gaf aan dat dit gekoppeld is aan elkaar. Ik heb mijn email met reserveringsbevestiging laten zien en ze bleven volhouden niet aan de AH actie deel te nemen. Dit vind ik een hele vreemde gang van zaken. Er klopt in ieder geval niets van!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wat we te eten kregen was goéd.
Sahar Q.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Perfect
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, het was heel druk maar dat is het er volgens mij altijd omdat het zo goed is. Door de drukte duurt het wat langer dan gemiddeld voordat je je eten krijgt dus bestel een lekker Turks brood met kruidenboter als je honger hebt
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De menukaart daagt je hier écht uit: er staat namelijk zó veel nieuws, lekkers en aantrekkelijks op. Maar je móet toch keuzes maken en beslissingen nemen. En dat jouw keuze áltijd de juiste is, blijkt zodra het eten wordt geserveerd; want werkelijk álles smaakt hier ontzettend goed!!
Ook de sfeer is hier heel aangenaam en ontspannen. Als er ook maar iets niet verloopt zoals de bediening het zou hebben bedoeld, dan spelen ze daar argeloos op in waar je als klant nauwelijks tot niets van merkt. Heel soepeltjes dus.
Het is merkbaar, voelbaar en zichtbaar dat íedereen het hier naar zijn/haar zin heeft.
Ook de rekening wekt geen verassingen, en past prima in het verlengde van hetgeen allemaal wordt geserveerd.
Wat ons betreft zou er maar aan één puntje wat extra aandacht kunnen worden besteedt: de hoge kwaliteit van het eten verdient betere wijn(en).
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Bij Marmaris geeft de bediening je het gevoel dat je thuiskomt, maar dan met je eigen kok en obers die je na een lange dag even oppeppen met een heerlijke Sigara Böregi als voorafje, gevolgd door de geweldige Ankara Mantisi of het mals gegrilde kalfsvlees met champignonnenroomsaus (nr 46) en als afsluiter hun magische Marmaristaart. Ze hebben mij zelfs asperges leren waarderen, maar deze keer was het de overtuigende Ankara Mantisi. Ook ons dochtertje van 4 jaar vermaakt zich hier altijd omdat ze extra aandacht krijgt en verwend wordt met een mini-spelletjespakket. Marmaris is geweldig met zonnig weer maar de afgelopen keer was het vooral een knusse avond met vrienden, vrolijk personeel en heerlijke gerechten om het compleet te maken. Het blijft eenvan mijn favoriete restaurants.
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Bij mooi weer aan het strand gezeten. Daarna neergestreken bij Marmaris. Goede bediening, lekker half open terras. Het eten was goed maar had wel wat meer aankleding mogen hebben. Jammer dar je voor brood en salade apart moet betalen.
Lola R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gedineerd bij Marmaris in Kijkduin. Vooraf bestelden wij brood met cacik. Het brood was warm en heerlijk vers. Als hoofdgerecht bestelden mijn tafelgenote en ik een ovenschotel met lamsgehakt en aubergine. We kregen er een schaaltje bulgur bij. Het geheel was zeer smakelijk en het zag er mooi uit. Ik had advies gevraagd voor een passende wijn. Wij kregen een verrukkelijke Turkse rode wijn. Het personeel was vriendelijk en de sfeer was goed. De menukaart is zeer uitgebreid. Ik was al eens eerder bij Marmaris geweest en ik kom zeker weer een keer terug.
marlies S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vorige week met een grote groep collega's hier gegeten.
Bediening was erg vriendelijk.
Eten was slecht. Vis en vlees droog en weinig smaak.
Bij de patat losse zakjes om zelf open te scheuren, wat ik eerder bij een dierentuin of pretpark verwacht maar zeker niet in een restaurant. Salade smakeloos. Zalm met graten.
Daarnaast ook veel te duur voor wat je krijgt.
Ik raad dit restaurant bij niemand aan.
Zebragreentomaat .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Snelle service vriendelijk vlot personeel lekkere kaasstengels met een pittig sausje vers gesneden kip kebab en sappig malse medium lamshaasjes muziek niet te hard maar lekker op de achtergrond wij hebben genoten! Bedankt en tot een volgende keer!
Kaij .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer dat wij hier geluncht hebben.
Erg goede kwaliteit. Verse sinaasappelsap die echt smakelijk is. (En geloof me die kan echt verpest worden. Hoe vaak ik niet 'zogenaamd' verse jus heb besteld bij andere restaurant.)
De champignonsaus bij de lekkere biefstuk is heerlijke saus vol met verse champignons. Ook de andere gerechten zijn goed. Het enige dat ik mis is dat er iets meer groente bij kan zitten. Toch een 9 want we praten hier over een lunchgerecht. Ik neem aan dat er tijdens het diner meer groente wordt geserveerd. Verder vriendelijke bediening en op het terras ook hond vriendelijk. Pluim....
Maartje R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op vaderdag voor het eerst hier gegeten. Erg druk, weinig personeel. Ons voorgerecht werd vergeten, bij navraag werd ons verzekerd dat de bestelling wel goed doorgegeven was. Moesten in totaal 1 uur wachten op ons hoofdgerecht.
Eten was wel super lekker!!! Ik hoop om die reden ook dat de fouten door de drukte kwamen. Ik zou er zeker nog een keer willen eten.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Op de boulevard van Kijkduin heerlijk bij Marmaris gegeten. De bediening is vriendelijk, het eten prima van kwaliteit en de ambiance passend bij het strandleven. De kaart is uitgebreid, misschien iets te uitgebreid. Grappig dat de huismussen er in en uit vliegen. Ook die hebben kennelijk dit restaurant ontdekt. Zeker aan te bevelen als je informeel, tegen een goede prijs kwaliteit verhouding lekker aan strand wilt eten.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteren hier geweest vanwege een bridgedrive. Bij zo'n drive hoort ook altijd een lunch, die bij de prijs inbegrepen is. Vaak is dat een broodjekaasbroodjehamtomatensoep maar niet bij Marmaris. Er was keus tussen kipspies, een stukje vis, en vega. Ik had de kipspies, prima gegrild en gemarineerd, met een lekkere knoflooksaus, stukje brood, verse salade. Tafelgenoten waren ook zeer te spreken over de vis en bijbehorende saus. Gezien de grootte van de groep, man of 40, was het ook goed dat alles snel en tijdig werd uitgeserveerd. De bediening is vriendelijk, het interieur comfortabel. Enige dissonant waren tomatenketchup en mayo: waarom die in kunststofpakjes geserveerd ?
Burç K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Door de goedlachse serveerster werd de zalm met asperges op een bedje van spinazie en kaassaus aangeraden. (frietjes erbij) Mijn vrouw en ik hebben in geen jaren zoiets lekkers gegeten! Een aanrader voor iedereen die in het aspergeseizoen langskomt en gek is op vis! De baklava achteraf was heerlijk vers. Ook een aanrader!
M. A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Geen haute cuisine maar gewoon goed bereid, vers + lekker eten bij Marmaris: spies met kip + rijst voor mij, lamskofte voor vriend....ruime porties, kortom: heerlijk na een lange duinwandeling neergestreken hier. Oplettende, attende bediening, echt de sfeer van een familierestaurant; lekker kop thee van het huis gekregen als afsluiting. Gezellige drukte aan de diverse tafeltjes. Met het uitzicht op zee kwamen we heerlijk tot rust. Tafels, kussens en entourage kunnen kleine opknapbeurt gebruiken maar de gezelligheid maakt alles goed. Een aanrader....