Marmaris

Meer informatie over restaurant Marmaris

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Marmaris

Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteren gingen we naar een feestje in de buurt van Hoorn. Daarom maar even in de buurt, in Hoorn dus, een restaurantje gezocht waar we snel wat konden eten. We kwamen uit bij Marmaris, waar de bediening vlot zou zijn. Het bleek te liggen in een wijk die niet erg een gezellige sfeer oproept en het regende bovendien. Maar snel eten konden we wel. De bediening was snel, attent en echt erg vriendelijk. We kregen heerlijk knapperig brood, kruidenboter en lekkere pittige olijven bij binnenkomst en daarna bestelden we sigara böregi, een shoarmaschotel en een mixed grill. Het eten was niet slecht, maar ook niet geweldig. Twee van de drie sausjes kwamen uit een spuitfles; niet erg lekker. De sigara böregi vond ik te dik (ca. 3 cm). Dat heb ik achteraf gemeld, maar er werd niet op gereageerd van "ja, dat horen wel vaker". Want zelfs de voorverpakte sigara's in de winkel zijn prachtig dun en dat zou dus normaal zijn. Wel een opmerking dat ik het dan misschien wat veel kaas vond en dat klopte natuurlijk ook. Kortom: als we nog eens in Hoorn gaan eten nemen we er meer tijd voor.
Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Diverse malen geweest. Was een tijdje dat de porties minimalistisch waren maar tegenwoordig zijn ze weer Ok. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. Marmaris schotel is een aanrader vooral de spiesen daarvan zijn super.
John-mike B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
lekker eten ,veel eten en dit alles voor niet veel geld,
bediening is nettjes en altijd vrolijk.
Ga vakker uit eten maar kom altijd weer hier terecht.
prima zaak!
Ingridhendriks .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Voorgerecht met verschillende hapjes mooi opgediend en heerlijk van smaak. Hadden als hoofdgerecht vleesgerechten en de porties waren groot en ook heerlijk van smaak.
Bediening heel aardig vraagt ook na het voorgerecht over hoeveel tijd je het hoofdgerecht opgediend wilt hebben echt klasse. Gaan hier zeker nog een keertje eten.
Manja B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Superlatieven te kort. Altijd goede kwaliteit en hygiene staat hoog in het vaandel. De service is zoals het hoort en de prijzen zijn aan de lage kant. Houden zo!