Marmara Grill-Room

31-204896000

Meer informatie over restaurant Marmara Grill-Room

Sureyya A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben vanavond met 11 vrouwen gegeten bij Marmaris. Bij aankomst hartelijk ontvangen en ondanks dat we niet hadden gereserveerd werd een tafel voor ons vrijgemaakt. Top! . We bestelden een mix meze als voorgerecht. We kregen veelste weinig voor het bedrag dat er voor deze mix meze moest betalen. Het duurde te lang voor dat de hoofgerechten werden gereserveerd. Maar het was ook erg druk. Rijst was koud en het vlees was niet te vreten. Lamsspies hoort lekker mals te zijn, maar het was net kaugom. Niet te eten. Twee van de gerechten werden wat later gereserveerd. Daarvoor kregen we baklava van het huis om het goed te maken, maar 4 stukjes baklava voor 11 vrouwen droeg niet bij aan klantvriendelijkheid. Een van de gerechten was echt niet te eten. Volgens mij had de kok kruiden en zout voor tien grechten overheen gestrooid. Deze klacht aan het eind als verbetering aangegeven en het gerecht laten staan. Want het was echt niet te eten. Toen deze teleurstelling aangaven en niet wilden betalen voor dit gerecht, werd ons gevraagd of we niet de helf konden betalen, omdat er paar hapjes van gegeten waren. Op een rekening van ruim 300 euro was 13 euro kennelijk iets te veel gevraagd voor iets wat echt niet te eten was. Er werd een hele discussie gevoerd over 13 euro. Gelukkig kon het slecht eten ons dagje uit naar Fatu Xl niet verpesten, maar wij zullen hier nooit meer terugkomen.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Marmara, is een plek waar ik regelmatig kom, de service is zeer constant. De bedienend personeel is uiterst klantvriendelijk en gastvrij. Het eten is zeer goed. Je krijgt altijd waar voor je geld. Mijn favoriet is de turkse pizza, goed belegd en smakelijk. Het decor is niet spectaculair maar passend bij de sfeer van Marmara, Ik zeg: Kom ook!
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Eindelijk schrijf ik een recensie over Marmara. Ik ben al zo vaak geweest in deze gezellige eettent. De bediening vind ik altijd goed, altijd klantvriendelijk. Het eten is kwalitatief constant. Je krijgt zeker waar voor je geld. Ik ga er altijd verzadigd naar buiten. Het decor is passend voor de gelegenheid, typisch Turks. Mijn ervaring is dat bij Marmara het eten en de gastvrijheid bovenaan staat.
Ohannes .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ik kom bijna wekelijks hier eten met vrienden. Het is een gewoon eethuis maar wel altijd druk. Als je binnen komt, komt de kok-eigenaar Orhan gelijk persoonlijk naar je tafel om je hand te geven. Dat vinden we altijd zo fijn. Om te beginnen nemen we altijd ons favoriete vleessoep en daarna Etli ekmek (een soort Turkse pizza uit oven). Je krijt bij Marmara altijd frisse salade bij soepen en hoofdgerechten. Kortom; je eet bij Marmara altijd super lekker en gezond voor weinig geld. We zullen blijven komen.
Tes B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
vandaag ik heb bij marmara ispanak gegeten was niet bijzonder,baklava was van het huis vriendelijke bediening,gewone Turkse eethuis!!!
Selim D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Eerste dag gegeten bij Marmara restaurant en ik ben enorm blij.
Ik heb voor het eerst kelle paca geproeft in mijn leven en ze zijn erg behulpzaam geweest met mijn keuze.
Het eten is opzich wel lekker maar wat deze restaurant toch bijzonder maakt is de klant vriendelijkheid en de snelle service.
Maar het meest gaat het om de kelle paca,heerlijk soep met stukjes rubdvlees een dikke aanrader!!!
Mij zie je zeker wel terug Marmarra bedankt.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Fantastisch! Vooral het broodje adana kebab is geniaal, in combinatie met superlekkere knoflook- en uiensaus! niet te vergelijken met een shoarmatent, dit verdient een Turkse Michelinster!
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Ik kom Marmara binnen en bestel geen eten. Nee het gevoel is: wat eten we vandaag? Wat is er gemaakt? De dagschotel, vandaag heerlijke kip, spinazie, rijst, salade.en brood. Voor ik één keer met mijn ogen geknipperd heb staat het al voor mij klaar. En heerlijk is 't (en ik kwam eigenlijk voor de heerlijke shoarma dacht ik). Ik eet alleen, maar netjes mijn bord leeg, ik haal het niet in mijn hoofd om tijdens het eten op mijn smartphone te kijken. Nee, want eten bij Marmara voelt een beetje als thuis mee eten. Na een dag hard werken is er voor mij gekookt! Dat ik wat mee betaal is logisch. Thee en fanta erbij. Een tientje. Ja zo'n tentje is Marmara voor mij. Een warme plek met vriendelijke mensen. Enige vitamine L in het eten, dat kan niet anders.

Tuurlijk: een aanrader.