Marktzicht

- Diner vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk spareribs gegeten....lekker mals en lekker op smaak...leuke zaak en super vriendelijke bediening...echt een aanrader...
Rini P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ik moet zeggen de spareribs waren overheerlijk lekker mals,lang geleden dat ik ze zo heeft gegeten & de bediening is ook top.
Wallyja001 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ondanks een vol terras (een ganse groep met een autocar die gereserveerd hadden, werd ervoor gezorgd dat we zonder al te lang wachten een tafel binnen kregen waar het druk was. Heel vriendelijke bediening en lekkere mosselen, op een heel originele manier geserveerd in een emmer! Zelfs binnen was het knus zitten, lekker voorgerecht en goed gekoelde witte wijn, echt om nog terug te gaan.
Meeus J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
22juli gaan eten met vier bij marktzicht .alle vier mosselen genomen.1schaaltje met 3 sausjes voor vier (niet handig)heerlijke frietjes (maar weinig,25stuks in totaal voor vier)er zat iets vies tussen de mosselen!de baas zijn uitleg !een soort van alg! Echt vies.Heeft wel maar 2 personen aangerekend.Prima opgelost,jammer dat dit moest gebeuren
Syllibilli .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat een topper als je van gekookte mosselen houd! In het kookvocht vindt je naast de traditionele groenten ook kleine pepertjes en laurier. Net even wat anders maar super lekker. Geserveerd in een zinken emmer met 3 lekkere sausjes een nette salade en friet. Als we weer in de buurt zijn.gaan we hier weer heen!!
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Hier op 26-06-2016 5 man gegeten. Goed en eenvoudig eetcafe met een uitgebreide kaart en betaalbare prijzen. Ook een mooi terras op het plein. Wij eten hier regelmatig en nu dit jaar voor het eerst geweest, Leuke ronde tafel bionnen voor raam . Rundercapaccio , Spareribs en twee grote schollen per couvert waren erg lekker. Rose slechts 3,30 per glas hebben, simpel heerlijk en betaalbaar gegeten. Gewoon een aanrader
Johnnyvoogd .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben echt heerlijke mosselen gegeten nog nooit zoveel gehad, meer dan voldoende 3x lekkere sausjes erbij en je kan een keuze maken met patatjes of gebakken aardappelen rijst en brood. Werd in een zinken emmer geserveerd en een lege emmer om in te deponeren echt origineel nog nooit mee gemaakt.
Fles witte wijn Sauvignon was heerlijk en werd goed koud geserveerd in prima wijnkoeler zoals het hoort. Daarna advocaatje espresso slagroom is een erg lekkere smaakcombinatie Bediening was echt goed en de sfeer in de zaak erg gezellig. Wat ons ook opviel was dat er erg schone toiletten waren. Ja wij gaan zeker terugkomen, vanuit Rotterdam slechts 70km circa 45 min. rijden zeker de moiete waard!
JOYCE-- .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vorige week gegeten bij Markzicht. Voorgerechten; carpaccio en gamba/mosselen, deze waren prima! Helaas erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht, na 1,5 uur wachten toch maar eens gevraagd hoe het ervoor stond. Geen uitleg van personeel. 19.30 besteld en 21.30 pas eten op tafel. Sausjes vergeten bij de spareribs(waren erg taai), geb.aard en salade vergeten maar gelukkig na vragen wel gekregen. Geb.mosselen waren okee. Ijsjes waren ook okee. Wel een leuk restaurantje, jammer van de lange wachttijden!
AnnaRuig .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vandaag heerlijk genoten van een late lunch. Ik had de lunch Markt zicht en mijn tafelgenote de kipsate met frites. Het was zeer goed verzorgd met ruime porties en verse ingrediënten. Het personeel is vriendelijk en ondanks het volle terras wordt er alle tijd voor je genomen. Zeer zeker een aanrader! Tot snel!
Karen V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vanavond heb ik, na lang wachten in een hele rustige zaak, asperges met een eitje, oerham, krieltjes en botersaus gegeten. Klap in mijn gezicht. De 3 dikke asperges lagen op een waterig bord, waar ook het eitje en de oerham in dreef. De botersaus leek wel een bloemsausje en dus vroeg ik om boterjus, maar kreeg dezelfde soort substanties maar 'ze hadden nu wat beter geroerd'. Inmiddels was alles koud.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Enige tijd geleden hier geweest om te lunchen. Het bestellen van het eten ging vlot (we waren net de drukte voor). Echter hadden we na 30-40 minuten nog geen lunch. Bij navraag bleek dat er iets was misgegaan. Dit werd snel hersteld, binnen 10 minuten hadden we de lunch en een gratis drankje! De lunch zelf was royaal en goed gevuld. Prima van kwaliteit en goed op smaak. Ideaal voor een lunch, prima locatie mooi aan de markt. De inrichting is netjes en redelijk ruim!
Corinne K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Spontaan hier beland, op zoek naar lunch. Leuke tent, aardige bediening (gok eigenaar zelf), geen (hoge) extra kosten voor wat extra's op de pannenkoek, wijntje mocht ik eerst even proeven, als ik het niet lekker vond kreeg ik een andere..... lekker broodje pikante kip, supergoed gebakken pannenkoek, kortom: een fijne aanrader!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Hier op zaterdag 19 september op het terras geluncht. Vier verschillende kleine lunchgerechten: tosti, Panini Chorizzo, Omelet Ham/kaas en stokbroodje Tonijnsalade . Volgens de andere op-eters, waren de gerechten allemaal goed van smaak en lekker. Niet hoogstaand, maar wel lekker . De bediening was oplettend en beleefd.
Een echt terras waar je heerlijk een kleine lunch kunt nuttigen van een goede kwaliteit en een redelijke prijs.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Trek in mosselen dus op naar Zierikzee. Op het terras midden op het plein neer gestreken met voldoende schaduwplekken. Binnen ziet het er een beetje oud bruin café-achtig uit. Voldoende wijnen (ook per glas te bestellen) op de kaart. De mosselen komen in een zinken emmer op tafel, erg origineel. Mosselen zijn goed bereid en voldoende aangevuld met groenten, verse pepertjes, laurierbladeren, etc. Bijgerechten zijn matig: een minimaal schaaltje matige friet en een ietwat droge, eenvoudige, inspiratieloze salade. Koffie wel goed. Voor de mosselen zelf een aanrader!
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Buiten gegeten op een gezellig aangekleed terras op de markt van Zierikzee. Lekkere escargots, vegetarische lasagne smaakte goed maar leek erg zout. Mosselen waren prima bereid en origineel geserveerd in stalen emmer. Er vliegen veel vogels op de markt. vooral meeuwen, die mee willen eten. Als je dat hinderlijk vindt, kun je beter binnen zitten of onder een grote parasol in het midden van het terras.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Op vrijdag 10-04-2015 hier met mijn vrouw even gegeten. In het zomerseizoen komen wij hier wel vaker zoals in de meesten restaurants in Zierikzee en omgeving. Marktzicht is een leuke zaak waar je voor relatief weinig geld goed kan eten. Bij het eten krijg je altijd een heerlijke salede en keuze uit frites of gebakken aardappelen. Mijn vrouw had de biefstuk en ik de mixed grill vis. Beiden smaakten heerlijk. De eigenaar doet zelf mee in de bediening en dat is ook goed te merken. Hier is de service nog met een lach ! Sinds kort staan er ook crabpoten op de kaart maar helaas had ik deze niet gezien....maar zag ik dat iemand anders heel smakelijk eten......dus iets voor de volgende keer. Wij hebben gewoon weer goed gegeten bij Marktzicht. Preiswert !
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wat een gezellig restaurant, veel bruin je voelt je er thuis. We hadden niet gereserveerd maar konden wel zitten (boven) . Voorgerechten uiensoep, vissoep (beide goed van smaak) en carpaccio van eend deze was heel erg goed, genoeg eend lekker op smaak.

Hoofdgerechten: argentijnse biefstuk, varkenshaasmedaillons goed gebakken mooi sausje erbij. 3 x cataplana smaakt opzich goed maar op de kaart staat een stukje omschrijving dat er schaal/schelpdieren ingingen vroeger maar wat je dan op je bord krijgt daar zit alleen zalm en witvis in. Beetje saai zeg maar. Er kwam uitleg dat volgens de portugeese kok het zo hoort maar toch dat is niet zoals ik hem in portugal (of in nl) heb gegeten. Dus dat was jammer
PieterVermolen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Lekker gegeten bij Marktzicht. Heerlijke soep met een lekker stuk vlees. Ook het toetje was heerlijk. De service is ook prima. De inrichting is wat oud en donker. Al met al, prima restaurant om uit eten te gaan!
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Op zondag 14-09-2014 me tmijn vrouw bij marktzicht gaan eten. Een eetcafe/restaurant met een mooi terras op de markt en binnen zowel beneden als boven een restaurant gedeelte. Het weer was niet mooi dus wilden wij gelijk binnen gaan zitten. Pfffff....wat een drukte dit hadden wij nog nooit op een zondaavond buiten het seizoen meegemaakt. Beneden zat alles vol en boven was gelukkig nog één tafel vrij. Wij hebben hier alleen het hoofdgerecht genomen. Mijn vrouw de 3 slibtongen ad 19.50 en ik twee grote schollen ( 14.50) Wij kregen daarbij een schaal frites, gebakken aardappelen en salade. De huiswijn van 3,20 pglas is goed en de prijs van een cola ad 2,00 en de koffie na van 2,00 is ook betaalbaar. Dessert uiteraard eem ijsje bij de italiaan in het centrum. Fijne avond gehad goede bediening ondanks de drukte en heerlijk eten.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Gezellig eetcafe zonder poespas. Eten van goede kwaliteit, vooral de sate en de daghap en de vega gerechten. Simpel maar doeltreffend en van een constante kwaliteit