Markt7

Markt 7 3841 CE Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Markt7

• Kom je met de auto?
    Restaurant Markt7 is gelegen in het centrum van Harderwijk. Op de Markt en aan het mooie Hortuspark.
  • : P14 Houtwal, eerste 2 uur gratis!

Geopend van dinsdag tot en met zondag van 10:00 - 23:00. Maandags gesloten.

• Bancontact , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Markt7

Wj W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prima eten en drinken. Smakelijk en goede porties. Vriendelijke bediening. Enige minpunt: als je meldt dat je met 1 glutenvrije deelnemer, krijg je een amuse van het huis maar wel met gluten. Moet je apart vragen om een glutenvrije amuse...dan denk je net niet ver genoeg door.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige locatie. Goede bediening.
Tonimariska R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Prima gegeten. Gezellig restaurant. Mooie inrichting, modern. Op een koude herfstdag is een plekje aan de glazen deuren naar de tuin niet aan te raden. Er komt veel kou langs/door.
Carpaccio was helaas nog een beetje bevroren. Elk bord zag er verder prachtig opgemaakt uit. Hoofdgerechten waren goed. Garnuturen en nagerechten ook.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Inrichting is comfortabel en zeer verzorgd. Mooie open keuken en bar combi. Weinig persoonlijke interactie met de bediening. Wel heel correct en netjes. De kaart is beetje standaard. Mag best wat uitdagender en minder braaf om er uit te springen. Locatie is prachtig aan het Hortuspark en tegen de oude stadsmuur.

Conclusie iets minder braaf en dan is er een heleboel potentie voor dit restaurant
Eva U.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het eten was prima, maar qua prijs-kwaliteitsverhouding vond ik dat je teveel betaald voor wat je krijgt. De bediening was niet erg gastvrij. Rond half 9 hadden we ons eten op, maar zaten we nog wat na te kletsen. We werden weggekeken en toen ik nog een kopje koffie wilde bestellen kreeg ik als antwoord dat het koffiezetapparaat al afgesloten was. Beetje teleurstellend al met al. Ik zou hier niet nog een keer gaan eten.
Riek K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker en goed gegeten voor een goede prijs.
Ernstjan H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bediening was slecht en onpersoonlijk, eten was prima
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Eten goed. Vriendelijke bediening.
Lieselot K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Afgelopen zaterdag heerlijk gedineerd met onze kinderen. Vlotte bediening die ook aandacht hadden voor de kleintjes en die voorzien werden van leuke spelletjes en kleurtjes. Aanrader is het verrassingsmenu. De serre zat helemaal vol dus zaten wij dit keer in het restaurant gedeelte met uitzicht op de open keuken. Wat ons betreft weer een geslaagde avond. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde!
Emma-louise H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Super lekker, puur eten! Gezellige en lieve bediening. Top avond gehad
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heel erg lekker gegeten in de prachtige serre uitkijkend over het park.
vooraf hadden we de carpaccio erg mooi opgemaakt op een langwerpig bord,nog nooit zulke heerlijke carpaccio gehad en geloof mij wij zijn lekkerbekken! de sate was hier niet aan een pen geregen wat het makkelijker maakte om deze zonder te knoeien op te eten ook weer erg lekker en meer dan genoeg.
De rest van het gezelschap hebben ook lekker gesmuld van sliptongetjes,kipburger en een heerlijke maaltijdsalade.
Ook de verschillende desserts die wij gekozen hadden vielen goed in de smaak,kortom allemaal een zeer voldaan gevoel over een gezellige avond,wij komen zeker hier weer een keer terug.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten waren goede porties. Snelle bediening.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het 4 gangen verrassingsmenu genomen. De verrassing was dat je niet wist wat je zou krijgen. Maar het aangebodene was middelmatig. Vooraf plankje vlees, daarna 4garnalen en als hoofdgerecht pasta met een moot zalm. Als desert een bolletje ijs en een bolletje slagroom met 3aardbeien. Voor 35euro pp verwacht je meer dan een toeristen menu.
Bertina W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Afgelopen week hier wezen eten. Zeer matig. Biefstuk die op papier 200 gram moet zijn is volgens ons nog geen 150 gram. Matige smaak van de saus. Voorgerecht carpaccio weinig smaak. Voorgerecht zalm, weinig zalm, doordat je moet bijbestellen/betalen voor de salade en frieten is het wel erg overprijsd. Toen we moesten afrekenen was de rekening wel erg fors voorhet geen er werd geboden.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het zag er veelbelovend uit. Mooie website, prachtige plek en een leuke kaart. Helaas was het eten uitermate teleurstellend. We wilden gegrilde groenten..,,was op, een drankje van de kaart..,.op. Als voorgerecht een carpaccio, maar kregen we zonder pijnboompitten, want deze waren....inderdaad op!
Als hoofdgerecht vis. Deze was zo vet, alsof hij uit de frituur kwam en echt te onsmakelijk om te eten. We hebben onze onvrede geuit, maar hier werd eigenlijk niks mee gedaan. De kok hebben we ook niet gezien. We hebben de rekening gevraagd en kregen 10% korting. Jammer, want ik geloof dat je dit anders had moeten aanpakken....
Lianne S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten en fijne bediening
Heleen W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De ambiance van Markt7 is erg mooi. Het eten beviel minder. De porties zijn zo klein dat we onze ogen nauwelijks konden geloven. Een maaltijdsalade is een bodempje sla met een paar reepjes zalm of carpaccio en twee kleine maisbolletjes. Het sorbet is een piepklein bolletje gintonic ijs met een bolletje vanilleijs en een flinke dot slagroom uit een spuitbus. De prijs-kwaliteit verhouding is beslist niet in balans. Voor ons niet weer.
Josean D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk op het terras, met uitzicht op het Hortuspark gegeten. Hoofdgerechten waren goed, side dish gemengde groenten heerlijk en de toetjes subliem.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hadden een verrassingsmenu, dat houdt in 4 gerechten. We hebben soms een uur moeten wachten op het volgende gerecht. Het personeel is slordig met de uitleg van het gerecht en bij een gerecht moest zelf vragen om de producten die erbij geleverd moesten worden. De kwaliteit van het eten was goed, maar je krijgt wel erg weinig voor 35 euro. Al met al een teleurstellende avond. Toen het nog de hortustuin heette hebben met meer plezier daar gegeten.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Topservice, prachtige locatie (terras in Hortuspark), heerlijk gegeten.