Markt Zes

Meer informatie over restaurant Markt Zes

6,5
GWielen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een leuke zaak waar de klant centraal staat. Wij hebben hier regelmatig wat gedronken en éénmaal wat gegeten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar een eetcafé is het ook niet.
De bediening is vriendelijk en maakt graag een praatje.
Datura77 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
In het verleden altijd erg lekker gegeten bij markt zes maar dat is nu niet meer het geval. De nieuwe eigenaar heeft de kaart volledig opnieuw ingericht met standaard gerechten (schnitzel,kip,biefstuk etc) waar de prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken is. We hadden mosselen met friet. De mosselen waren heel klein en veel te lang gekookt en daardoor waren ze veranderd in kleine gummie balletjes die je nauwelijks in de schelp terug vond. De friet smaakte en zag eruit alsof het 3 keer terug in het vet gegooid was. Toen we dit aangaven bij de serveerster kregen we te horen dat het verse friet was en dat hij er daardoor zo uitzag en smaakte. Verse friet bakken is een kunst en als die niet wordt beheerst kan er naar mijn mening beter voorgebakken friet gebruikt worden. In deze onderneming komen wij alleen nog om een drankje te nemen.
Bianca952 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Voor de 2de keer bij Markt zes gegeten. De eerste keer kregen we garnalenkroketten die van binnen koud waren. Deze werden teruggenomen door de bediening en we kregen dezelfde weer terug. Lauw warm! Dit aangegeven bij de bediening maar daar werd niets aan gedaan.
Nu voor de 2de keer bij Markt zes gegeten, want wij waren weer in Domburg en je geeft dan toch zo'n zaak een 2de kans. Ik had mosselen besteld en mijn man 2 slibtongen ( €23,50!!)
Gevraagd om de slibtongen krokant te bakken, maar zo kreeg hij ze niet. De slibtongen roken naar vis, het leek niet vers te zijn. Ik kreeg de mosselen en die waren totaal smakeloos. Ik heb daar een aantal mosselen van op en toen tegen de bediening gezegd dat ze niet te eten waren. De mosselen werden meegenomen en toen de bediende terug kwam meldde hij dat "de chef" ze had geproefd en hij vond ze heerlijk??? Er werd verder niets aan gedaan en wij betaalden en hebben aangegeven er nooit meer te komen eten. Werden ook tijdens het eten ook nog lastig gevallen door heel veel vliegen. Zou dat ook komen door de niet verse vis?
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteren met z'n drieën geluncht op het terras van Markt 6. Alle drie een verschillend gerecht en alle drie heerlijk gegeten. De bediening was goed en vriendelijk.
Remy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Vandaag met ons gezin voor een lunch op het overdekte terras gezeten. Bediening was nogal in de war en weinig attent. Meerdere gasten om ons heen beklaagden zich hierover. De gerechten werden niet gelijktijdig uitgeserveerd, en er was van alles mis mee: dooier van uitsmijter niet (zoals verzocht) meegebakken, kaas bij de tosti ontbrak en het brood onder mijn kroketten was zo taai dat ik er de zolen van mijn slippers mee kon vervangen. Misschien dat je deze zaak het als cafe prima doet, maar hier een lunch gebruiken raad ik iedereen af!
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Een heerlijke tapasschotel als "voorafje!!! Verder een gewoon aanbod als hoofdgerecht. Maar daar is niets mis mee als het goed klaargemaakt is en dat was het. Lekker veel verse groenten en super veel smakelijk vlees. O, wat een lieve, attente bediening......
Sanderp .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Deze week 2 keer bij Markt 6 gegeten.
De eerste keer op 22-12-14. Deze keer was de service prima. De spareribs waren droog i.p.v. sappig en koud. De saté bestond i.p.v. uit stukjes gemarineerd saté vlees uit een 1 stuk kip filet en een los bakje saté saus. Toen wij aangaven dat dit wat vreemd is gaf de ober aan dat de keuken het op deze manier wilde uitproberen. Conclusie: niet tevreden over het eten en de prijs is erg hoog voor een eetcafe. (Slechte prijs kwaliteit verhouding)
De tweede keer op 27-12-14:
De ober kende de kaart niet en zei "oh er is blijkbaar een nieuwe kaart" Deze was hetzelfde als die afgelopen maandag. De vraag of er een de kalkoen uit de mixed grill kon werd door de keuken resoluut afgewezen. De ober zei: "de medewerkers in de keuken zijn helemaal niet flexibel".
Mijn dochter vroeg om een verse jus d'orange. Deze werd bestelling werd wel opgenomen en in rekening gebracht echter er werd geen verse jus d'orange geserveerd.
Wij hebben besloten na de consumpties te vertrekken aangezien we ons geenszins als gast behandeld voelden.
MarcoBies .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Met de bediening moet je geluk hebben, de ober is prima, de serveerster kort af en niet netjes. Carpaccio (volgens mij geen vers vlees) met augurksnippers was een afknapper, Angussteak niet overlegd volledig doorbakken een domper en slagroom op het toetje overduidelijk uit spuitbus.
Koffie lekker, prijzen gemiddeld. Laatste keer Markt Zes geweest! (waar op de gevel de naam van het vorige café Den Dom hangt).
Ankie E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Matig gegeten; de kuipjes boter verraadde al de matige keuken. De pasta bij de gamba's was klef en smakeloos, na klagen, werd het niet opgelost of gecompenseerd. De dressing van de salade was te zurig. Positief puntje; échte mayo ipv frietsaus
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Inrichting leuk, personeel aardig maar komen wat arrogant over, of je blij mag zijn dat je naar binnen mag... Het eten? Mwah... Een wafel met slagroom wordt met een spuitbus slagroom gespoten, een broodje met gerookte kip waar echt belachelijk veel sla opligt, beetje jammer! En wat een prijzen durven ze hier te vragen... werkelijk belachelijk, bijvoorbeeld een portie bitterballen 7,95. Ik ben echt niet gierig maar dat gaat echt nergens over.
EddieB .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
In dit leuke grand cafe hebben we fantastisch gegeten. De hertenbiefstuk en de kabeljouwfilet waren om je vingers bij af te likken. De salade en de friet waren lekker en voldoende. De bediening was perfect en zeer vriendelijk er werd zelfs gevraagd wanneer de volgende gang gebracht mocht worden. We mochten zelfs de witte chocolade melk kostenloos proeven. kortom een echte aanrader