Markt Café

7,2
6,4
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met dochter en schoonzoon hier gegeten, leuk interieur, vriendelijke bediening. Het eten kwam snel, een pizza, een maaltijdsalade, biefstukpuntjes en scampi. Lekker gegeten, lekker gezeten. Alleen de toiletten zijn wel shocking, het lijkt of je voor volk en vaderland op de pot zit, door een grote ruit met uitzicht op het plein. (hoop dat het een spiegelruit was haha)
Jorrischo .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wat ons betreft een aanrader! Een zeer positieve ervaring. Wij hebben maandag 11 juli 2016 's ochtends in het Marktcafé koffie gedronken, en besloten ook later hier te lunchen. Lekkere koffie, schappelijke prijzen, prima baguettes (groot en smakelijk), snelle en heel voorkomende bediening (het was behoorlijk druk).
Wij kunnen deze locatie dus aanbevelen!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Op het terras in een heerlijk zonnetje om goed meubilair een beetje geluncht en wat gedronken op de markt in Middelburg. De bediening was onder de maat. Ik moest meer dan een half uur wachten op een portie frites! Ook een tapbiertje duurde veel te lang. Wellicht kwam dit door de medewerker die niet alles onmiddellijk begreep? Al met al was er wel 4 man personeel op het terras maar bijna iedereen rond mij mopperde over de onoplettendheid en zeer slechte snelheid van voornoemd. Ik ga, ondanks de hotspot terplekke, niet meer terug!
EdKteS .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Een lekkere lunch genuttigd vandaag. Wrap met zalm en friet, de wrap was goed gevuld met frisse ingrediënten en ruim voldoende zalm. Friet was gewoon goed. De hamburger van m'n vrouw was een flinke en kwam van de grill, had wel ietsje minder lang hierop mogen liggen, maar dat is persoonlijk. Heerlijke terrasstoelen met lekkere kussens en een zeer vriendelijke en alerte bediening.
KlaasJann .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Laatst met een groep vrienden geluncht. Een van ons had een simpele tosti hamkaas. Na een kwart van de tosti gegeten te hebben, draaide we hem om. Van onderaf gezien was deze geheel zwart. Wij vroegen ons direct af hoe je dit überhaupt durft uit te serveren. Vervolgens vroegen we aan een van de serveersters hoe het nu verder ging. Ze gaf aan dat er al een kwart genuttigd was, dus moesten wij de tosti afnemen. De serveerster stond er ook op dat wij dit gerecht moesten betalen. Dit was voor ons de eerste en de laatste ontmoeting met het markt café.
Mvanhe .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Met z'n vieren getafeld in het Marktcafé. Het was niet druk dus we verwachtten de lunch snel geserveerd te krijgen. Na een kwartier kwam de manager vertellen dat de frituur nog niet aan stond...Of we nog 10 minuutjes geduld wilden hebben...Dat werden er echter 20...De brusschetta's (op de menukaart aangeduid met geroosterd brood) werd geserveerd met gewoon brood. De manager hierop aangesproken die we naar de (open) keuken zagen gaan. We hebben hem niet meer teruggezien, geen excuus of iets ter compensatie...Een van ons had een tiramisu besteld die véél te zoet was. Het broodje kroket van een ander waren wel goed maar de helft van het bord lag vol met veel te veel salade.

En let op het toilet! De trap naar boven is voor oudere mensen niet aan te bevelen. Eenmaal in het toilet sta je voor een niet afgedekt groot raam te urineren, met zicht op de Markt. Leuk als iemand van beneden naar boven kijkt...

Op het terras zagen we door de wind menig (grote!) parasol omwaaien. Leuk als je daar net zit...

Voorlopig kan deze uitspanning de verwachtingen nog niet waarmaken, en dan druk ik me nog voorzichtig uit...
Elcke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Ik lunchte hier in de zomer. Nam tomatensoep en een verse jus. Een heel zuinig bordje soep - helft van de hoeveelheid die mijn tafelgenote had. Gelukkig kreeg ik na vragen extra soep, maar de soep was bij ons beiden zo goed als koud, erg zout, erg veel knoflook en peterselie in plaats van basilicum. De jus was acceptabel, maar volgens mij niet vers geperst in het restaurant - en daar betaal je wel voor. Teleurstellend!
B-eten .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Na een dag winkelen hier op het terras beland. Na een drankje besloten om hier ook te dineren. Na het vragen van de kaart direct een stokbroodje met kruidenboter besteld voor op tafel. Nadat dit op was het hoofdgerecht besteld, in ons geval twee pizza's.

Na drie kwartier nog geen pizza op tafel, terwijl de tafels om ons heen later aanschuiven en al vrij snel de gerechten op tafel hebben. De manager aangesproken op het terras dat we inmiddels bijna een uur op ons (simpel en snel te maken) hoofdgerecht wachten en anderen al wel zien eten. Na een aantal minuten komt de manager terug en vraagt of we een voorgerecht hadden. We antwoorden met ja en ontvangen daarna direct van de manager het verwijt dat het aan ons ligt, wij zouden geen geduld hebben en moesten niet zo zeuren. Daarbij werd ook gezegd dat de keuken moeite heeft om de bestellingen binnen te krijgen.

Dat het wat langer duurt dat kan uiteraard gebeuren. Echter hebben wij twee uur op het terras gezeten voor een drankje en een simpele pizza. Een smoes dat de keuken de bestelling niet goed door krijgt is bijzonder slecht verzonnen als je overduidelijk met een digitaal systeem werkt. Het daarbij afdoen als ongeduld en gezeur van onze kant als er gevraagd wordt waarom het zo lang duurt is zeker als manager zijnde hoogstens onbeschoft. Onze trek was gelijk verdwenen en de uiteindelijk ontvangen pizza was lauw warm. In plaats van excuses te maken of een drankje van het huis te geven mochten we daarnaast ook de volle prijs betalen zonder enige vorm van excuus. Hier gaan wij zeker niet terug naar toe.

Een positief punt om af te sluiten: onze serveerster Vera heeft ons al die tijd erg vriendelijk geholpen en treft dan ook geen blaam, ga zo door! De manager kan hier levering uit trekken.

Erna R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
28 juni 2015. Enthousiaste bediening, goede kwaliteit: een week na de opening, alerte en vriendelijke bediening, groot terras op de markt, en heerlijke kussens in de stoelen (!). Goede bezetting van gasten, mooie kaart met veel variatie, voor elk wat wils. Hier komen we graag terug.

11 juli 2015, 18:30u, mooie avond, lekker in het zonnetje, het terras is voor de helft gevuld. Hoewel er wel zes mensen rondlopen voor de bediening, wordt er weinig initiatief genomen. Bedienend personeel is vriendelijk, maar weinig attent. We moeten steeds hun aandacht vragen. We eten beiden vissoep en gekookte mossels. De vissoep is ruim voorzien van Hollandse garnalen, gelukkig maar, want zonder garnalen hebben we niet in de gaten dat we vissoep zitten te eten! Daarna duurt het nogal lang voordat we aan de mossels kunnen, terwijl het toch niet écht druk is. De mossels zijn wel lekker, maar vrij vlak van smaak. We krijgen er één sausje bij, in een heel klein schaaltje. Al snel vragen we een tweede schaaltje, in de hoop dat het op onze tafel staat voordat we klaar zijn … Dat lukt nét! Het algehele tempo is zo laag, dat we afzien van een dessert en koffie tot besluit. We gaan zelf naar binnen om af te rekenen, waar we een ander tafelnummer blijken te hebben dan wat op onze tafel staat … verwarring! Vergeleken met ons vorige bezoek stellen we onze mening bij.