Markt 8

Markt 8 5721 GE Asten Nederland Kaart

Over restaurant Markt 8

Markt 8 is een unieke en sfeervolle horecagelegenheid midden in het centrum van Asten. Bij ons bent u de gehele dag welkom. Kom eens genieten van een lekkere lunch, heerlijk diner of gewoon een drankje in de middag of avond uren. Probeer ook eens één van onze arrangementen zoals een High Tea, High Wine of High Beer.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Ineseet52 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een gezellig inrichting met een combinatie van eten / café. Voor sommige misschien ietwat veel lawaai (zeker beneden) en onrustig, maar wij vonden het wel gezellig. Vanwege het rumoer geen restaurant om rustig bij te kletsen, zeker niet als je met meer dan 2 man bent. Eten was prima, geen grote 'bergen' eten, gewoon lekker en veel amuses van het huis. Alles mooi opgemaakt. Complimenten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zojuist gegeten bij markt 8, we hebben erg genoten!!
Eerst 2 geweldige amuses van het huis, daarna een surprise menu:
Als eerste kreeg ik een voorgerecht van pastrami op een soort dun kruidenbroodje met garnalen in tempuradeeg en met een kerrieschuim ,heerlijk !!!
Daarna een soep van zoete aardappel
Voor het hoofdmenu kreeg ik een kalfsmedalion met een kruidenkorst, begeleid met een paar wildkroketjes.
Als desert een soort speculaasijs met een schuim van citroen, gewoonweg geweldig .
Wij gaan hier zeker nog vaker heen
Jo1957 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Geweldig lekker gegeten. Alles, zelfs de decoraties op je bord was lekker.
Ieder gerecht was een feestje op je bord! We kozen voor een driegangenmenu, maar voor je de deur uit bent heb je zes gerechten gehad. Een aspergeijsje als binnenkomertje, vervolgens een amuse van het huis, dan een overheerlijk voorgerecht met krab. Het hoofdgerecht. Dan kwam het pre nagerecht en tenslotte door de kok zelf het nagerecht geserveerd. Heerlijke combinaties van smaken. Onze volgende reservering is al gemaakt. Ondanks dat het beneden druk was, had het personeel alle aandacht voor de gasten die boven zaten te eten. Heerlijk relaxed sfeertje brengen ze aan de gasten over. Gewoon top!
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Met vrienden uitgekomen bij Markt 8. De eetcafé setting geeft een ontstpannen sfeer en we worden netjes naar onze tafel gewezen. Het is druk deze avond, wat het nodige lawaai opleverd. Omdat we in de hoek zaten werd je hier een beetje horendol van en was een conversatie met zijn vieren niet eenvoudig te volgen.
Vooraf kregen we twee verrassend lekkere amuses. De menu keuze is gevallen op het 4-gangen verrassingsmenu. Het voorgerecht was een plaatje op het bord, maar de smaak gebaseerd op spare-rib was niet helemaal mijn smaak. De bloemkoolsoep was goed op smaak, maar behoord helaas ook niet to mijn persoonlijke favorieten.
Het hoofdgerecht daarentegen was wederom keurig opgemaakt en goed op (mijn) smaak. Ook de tafelgenoot die geen rood vlees mocht hebben, had een keurig doorbakken stuk gekregen.
Het pre-dessert was een ware verrassing en had een mooie frisse combinatie van smaken. Het echte nagerecht viel daarbij een beetje in het niet. Vooral de witte chocolademouse was erg vettig en had meer weg van een kaasstrip.
Voordeel van de setting is, dat je direct kunt aanschuiven aan de bar voor een welverdiende borrel na het eten.
Al bij al was het verrassingsmenu mooi opgemaakt en geserveerd, bovendien goed bereid, maar zoals aangegeven door persoonlijke voorkeur niet in mijn favorietenlijst.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Bij ons verblijf in Asten maakten de recensies ons nieuwsgierig om bij dit restaurant te gaan eten. We werden begroet met een voorafje, een kaaskrokantje met onder andere peper in maanzaad. Wij hadden de keuze laten vallen op het verrassingsmenu voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht. Het voorgerecht werd voorafgegaan door een amuse, cannelloni. Erg smakelijk.
Het voorgerecht was Focacia met ossenhaas en diverse toefjes (pesto-, mosterd, knoflooksaus) met gegrilde paprika. Het hoofdgerecht was runderhaas gegrild met pepersaus, en een Varkenslenden krokant gefrituurd. De runderhaas was een goed stukje vlees wat erg smakelijk was. Enige minpunt bij dit hoofdgerecht was dat er alleen een salade als groente was geserveerd. Het nagerecht werd voorafgegaan aan een 'pre-dessert van het huis wat bestond uit kwark met perzik en kersen. De combinatie was erg smaakvol. Het nagerecht was een diversiteit aan soorten van frambozen met ijs en witte chocolade, geserveerd door de jonge kok zelf. De diverse smaken en structuren maakten het erg lekker!
Ook de bediening was erg vriendelijk, rap en scherp.

Mocht u in de buurt zijn, is het zeker waard om hier een hapje te gaan eten.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Voor de eerste keer hier gegeten.

Wij hadden het drie gangen menu, zijnde voor, hoofd, en nagerecht.
Men kan hier aangeven wat men niet lust, maar de rest is een verrasing.

Het eerste waren er twee amuses, zeer verrassend.

Het voorgerecht was Focacia(een soort Italiaans brood) met Ossenhaas.

Het hoofdgerecht was vlees, namelijk Runderhaas gegrild met pepersaus, en een Varkenslenden krokant gefrituurd.
Een heerlijk gerecht jammer dat er enkel salade als groente was.

Toen eerst het pre-dessert Kwark met perzik en kersen,en dat bij drie gangen geweldig
Het nagerecht was allerhande soorten Frambozen met ijs en witte chocolade, gewoon heerlijk.
Het nagerecht werd geserveerd door de jonge kok met de vraag of alles naar wens was geweest,en dat was het.

De wijn was een Don Carlos (Sauvignoun blanc).

Het zal niet bij deze ene keer zijn dat wij hier hebben gegeten.
Pleun V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Tijdens een kort bezoek van 1 nacht in Asten hier gegeten, na deze site bekeken te hebben.
De voorgaande recensies waren geen wassen neus: een prachtig initiatief met bijzonder lekker eten en goede sfeer.
Laat je verassen door de amuses en meerdere gangen! De jonge koks hebben zich duidelijk uitgeleefd met heerlijke resultaten als gevolg. Prachtig zachte hertenrugfilet, kroket van ossenstaart, paprikasoep en frambozendessert. Zelfs nog pre-dessert met een heerlijke passievruchtensorbet, alsof n engeltje..
Met de goede bediening en goed getapt biertje tot slot echt een aanrader voor iedereen die vaak of maar een keer in Asten en omgeving verblijft.
Teundinghs .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Geweldig lekker gegeten! Vriendelijk personeel, er wordt gevraagd naar je wensen en/of tips om te verbeteren. Zeker de moeite waard om te herhalen.
Jvdrw .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Wij zijn hier naartoe gegaan met het idee van een simpel eetcafé, gezien de prijs van de menu's. Echter wij waren blij verrast toen wij amuses en mooi opgemaakte borden geserveerd kregen! De ingrediënten waren geen bijzondere, maar het gaat om wat ermee gedaan wordt. Tevens zijn wij erg te spreken over de bediening; vriendelijk en ondanks dat wij boven zaten is ons regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Al met al ons inziens een aanrader voor mensen die voor weinig geld een avond verwend willen worden!