Markt 5

Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Mooi weer, dus buiten gegeten. Een lekkere lunch. Vleeskroketjes met brood. Gewoon goed.
Jammer dat het brood niet zelf was gebakken of wat grover gesneden. De kipsaté was iets te ver en nogal zout gekruid. Maar ja dat is een kwestie van smaak. De frietjes bij de saté waren goed en ik moet wel even vermelden dat de koffie na uitstekend is!
Al met al een mooie lunch.
Nele .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met een groep van 12 mensen hebben we bij markt 5 gegeten. We mochten voor de menu prijs ook 5 halve gerechten bestellen, dus we hebben vanalles uitgeprobeerd. De geitenkaas salade en de gerookte zalm waren heerlijk evenals de kabeljauw. De biefstuk was niet super mals maar had wel een originele saus en toetje bloedmooi smaakte prima. De bediening was vlot en de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Kortom een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gelunched met kleine kinderen. De kaart is veelzijdig en de bediening erg vriendelijk. vooral voor kinderen hebben ze veel extra's