Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

tqyasma .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Uitstekend gegeten!! en wat een vriendelijke, professionele en alerte bediening! Gezellige, warme sfeer. Tevens betaalbaar. Aanrader!
theko .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
De bediening duurde erg lang,De steak was lekker mals,maar de vis viel tegen Ze hadden een mooie tafel voor ons gereserveerd bij het raam De serveerster was erg vriendelijk
John P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Met de AH restaurantactie bon gegeten. Het speciale 3-gangen menu was uitstekend! Ook de service was zeer goed. Men was vergeten om een biertje te brengen en dat kregen we dus van het huis.
beoordeling007 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Bediening was goed en eten was lekker.
Afzuiging van de keuken was slecht, de zaak stond een paar keer blauw van de rook en je kleding stonk er na het diner.

Leuke zaak en goed eten, gemiddeld.
wimhalmans .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Afspraak via AH-actie. Volgens medewerkster zou per november het keuze-menu worden uitgebreid. Echter gisteravond 8-11-2015 was hier geen sprake van. Zodoende beperkte keuze.
Een slechte zaak !!!
vanlaarhoven .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Via AH actie was er 1 menu, soep vooraf, met 2 hoofdgerechtkeuze's, biefstuk of snoekbaars en zalm. Beiden waren heerlijk! en koffie of thee of warme chocomelk (voor de kinderen) na. Personeel was vriendelijk. De zaak zat gezellig vol. Wij hebben lekker gegeten en gezellig gezeten!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Een driegangenmenu (van AH ) is met €21,95 niet heel duur, maar toch is prijs-kwaliteit ver te zoeken. Soep is waterig. Medium gebakken biefstuk is bijna rauw en koud en groenten slap en ook koud. Sausje leek uit potje. De koffie was wel redelijk, met een enorme berg slagroom. Net iets beter dan een cafetaria, een restaurant zou ik het niet noemen.
Ekko T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Lekker gegeten in een mooi restaurant. De biefstuk was goed gebakken en de koffie was erg lekker. De bediening was vriendelijk er erg attent. Voor de deur parkeren is lastig want je mag maximaal voor 1 uur parkeren. De meter loopt tot 20.00 uur daarna is het vrij.
rodeafransbergen .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Lekker gegeten, vers bereid, warme groentjes en leuk personeel.
Voor de 2de keer daar gegeten en zal niet de laatste keer zijn.
christianstraus .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Het was een geslaagd diner! De bief was perfect, de service meer dan uitstekend en een fijne ongedwonge relaxte sfeer. Voor herhaling vatbaar!
paul.bruinsma .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Leuke sfeer en attente en vriendelijke bediening.
Het aangeboden drie gangen menu was goed.
De prijs kwaliteit verhouding is goed in dit restaurant.
robinette .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het was lekker rustig, heb goed kunnen genieten van de sfeer en het eten, erg vriendelijk personeel en flexibel aangezien wij iets later kwamen, vond de groenten iets minder maar dat mocht de pret niet drukken, heb het erg naar me zin gehad.
bvdbogaard78 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Helaas erg lang wachten op t eten, op verkeerde moment vragen of alles na wens was (net als t gebracht was door een collega) en weinig kans om drinken te bestellen. Verder lekker en voldoende eten , vriendelijk personen leuke locatie.
baronbuz .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
We zijn via de AH restaurant actie hier gaan eten. De keuze binnen deze actie was beperkt, maar het eten was heel goed, en de porties zijn ruim voldoende.
Bediening was keurig en prettig.
Ook het interieur is prima, en comfortabel
valeries91 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We hebben met ons 4e heerlijk gegeten. De keus was beperkt (ergens ook wel logisch), maar wat je kreeg was erg lekker. Personeel was vriendelijk en de kok kwam zelfs nog aan tafel vragen of alles naar wens was.
We gaan er zeker nog een keer naar toe!
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Hier op een drukke ochtend koffie gedronken. We wilden eigenlijk ook iets eten maar door de trage bediening hebben we dat laten zitten. Gelukkig bleek ook wel, later kwamen er 2 rokende mensen voor ons zitten en dan gaat de eetlust wel over. Net als de smaak van de koffie.
Helaas, op een klein terras moet je zorgen dat er een rookvrij gedeelte is en anders maar iets verzinnen.
Hier ga ik niet meer terug.
de zaak en toiletten zagen er verder prima en netjes uit.