Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

Joost T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Hier op een drukke ochtend koffie gedronken. We wilden eigenlijk ook iets eten maar door de trage bediening hebben we dat laten zitten. Gelukkig bleek ook wel, later kwamen er 2 rokende mensen voor ons zitten en dan gaat de eetlust wel over. Net als de smaak van de koffie.
Helaas, op een klein terras moet je zorgen dat er een rookvrij gedeelte is en anders maar iets verzinnen.
Hier ga ik niet meer terug.
de zaak en toiletten zagen er verder prima en netjes uit.