Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

beumhoven .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Voor de tweede keer gegeten bij markt 10 met de ah korting.
Wederom heerlijk gegeten, voldoende keus.
Er zou misschien iets meer groenten of een salade bij mogen maar nogmaals was het eten lekkernij en voldoende.
Zeker voor herhaling vatbaar...
petronellavels1 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voorgerecht was matig. Bevatte miet alle ingredienten die op de kaart stonden. Hoofdgerecht was matig. Weinig smaak. Het dessert was heerlijk.
Jgmreulen R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was gewoon goed, niets op aan te merken. De bief was van goede kwaliteit en de bediening vriendelijk en attent.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Met de Albert Heijn restaurant actie ben ik voor het eerst gaan eten bij Markt 10.
De keuzegerechten van het menu waren verrassend. Ondanks de enorme drukte was de bediening ontzettend vriendelijk, niets was teveel gevraagd.
Zelfs de gewenste aanpassingen aan de gerechten werden met plezier doorgevoerd, terwijl er maar 1 kok in de keuken stond.
Het eten heeft ons zeer goed gesmaakt, een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hier werken mensen met passie voor hun vak die weten wat klantvriendelijkheid en klantgerichtheid inhoudt. Hier is de klant echt koning, alle lof voor het personeel!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
via AH bonnen gegeten en met ons nog een paar tafels. we hadden bonnen over en dit restaurant had als een van de weinigen nog gelegenheid. eten is n beetje standaard maar meer mag je ook niet verwachten. degene de ons bediende mag wat ons betreft solliciteren naar een ****restaurant. Service goed afgestemd op onze voortgang van het menu en bovenal niet meteen vragen wat je wil drinken terwijl je nog nauwelijks zit en wat nog erger is als een van de glazen leeg is alvast weer die vraag stellen. kort en goed prima besteding vd bon met goede service
Richard En Vanessa C.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten was lekker alleen zeer weinig groente. Misschien lekker wat sla erbij doen. Slechte afzuiging. Het was erg klein niet knus.
Zitterse .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gegeten met 6 personen met de AH actie. Keuze was ruim voldoende in alle gangen. We hebben een heerlijke carpaccio als vooraf gehad. Was lekker vers en mooi opgediend. Het hoofdgerecht had ik een heerlijk gekruide steak met rode wijn saus ( de lekkerste ooit geproefd!) en met frietjes en groenten. Het dessert was een dame blanche die was voorzien van een heerlijk toefje slagroom en warme chocolade saus, precies zoals een dame blanche hoort te zijn. De bediening was super vriendelijk en een tafelgenoot wilde een andere koffie dan wat op de kaart stond; dit was allemaal geen probleem. De tafeltjes waren allemaal bezet en wij zaten knus in een hoekje. Vond de sfeer en inrichting prima. Toen we de rekening kregen heeft geen van allen nagedacht over de prijs en gewoon betaald. Toen we buiten afscheid namen van elkaar kwam de serveerster naar buiten met de mededeling dat we veel te veel hadden betaald! ( We hadden schijnbaar dat bedrag van die bonnen niet gezien) Hoe aardig was dat? Ik zeg een dikke 10 voor alles bij elkaar, het heerlijke eten, de bediening, de sfeer en de locatie! We komen zeker nog eens terug!
Petravs .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We hadden een 3 gangenmenu genomen. Mijn man met kabeljauw en ik met biefstuk als hoofdgerecht. Beide waren uitstekend klaar gemaakt.
Een minpunt. Bij de wc was het ijskoud. Door open staande deuren...?
Ratje89 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Klein restaurant. De tafeltjes voor twee personen zijn aan de kleine kant, twee borden passen er niet goed op waardoor rustig eten lastig wordt.
Bediening is aardig als je ze aanspreekt, behulpzaam tot uitleg geven.
TIP: dek de tafels/kaarsjes aan voordat gasten komen.
eijsen-poelgeest .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Goedemorgen..
wij zijn gisteravond bij jullie gaan eten,voor ons altijd een avondje uit.
we komen zelf uit de horeca dus weten hoe het (heurt)
Eten was heerlijk,Het bier was veel te koud(dan gaat van de smaak veel verloren,jammer.
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam,nu nog de jassen even aannemen en de avond was helemaal goed.
vriendelijke groet
J.A.van Poelgeest
Schaap61 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Vriendelijke bediening in een sfeervolle locatie. Aandachtspunt is de temperatuur in de ruimte. Als gevolg van de half open keuken, liep deze op naarmate het drukker werd. Heerlijk gegeten bij Markt 10. Ga hier beslist een keer eten!
lian61 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij vonden de gerechten allemaal lekker en de bediening was prima.
De tafels waren niet mooi aangekleed en het bestek krijg je in papieren zakje,en geen sfeer verlichting vonden wij wel jammer. De fotos op hun site ziet er heel anders uit met mooie gedekte tafels en verlichting.

leirutjens .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het eten was geweldig. uitermate goed. De bediening was niet slecht, maar naar mijn mening niet attent genoeg. Het decor is leuk ingericht, maar door de open keuken was er wel heel veel lawaai.
Adgeers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Eten was uitstekend van kwaliteit, bediening ook prima. Kortom, voor de prijs zeker een aanrader. Voldeed zeker aan onze verwachting
annieluijten58 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het eten was goed, niet overdadig .
Ik ben een groenten eter en dat viel mij wat tegen.
Vindt dat er wel een kommetje wok groeten of wat salade op tafel kan.
Verder was het prima en lekker.
De aankleding is een weldaad aan warmte, er was wel kerstsfeer dus ben wel benieuwd hoe het er normaal uit ziet.
Ook vindt ik de kachels buiten al een uitnodiging.
Wat mij wel op viel is het rumoer wat vanuit de keuken komt met name denk ik de afwas, borden stapelen en dergelijke.
claudia.carrabino .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Kwaliteit en porties van het eten waren uitstekend! Warme en gezellige sfeer.
Zeker een aanrader.
Mooie positie in het centrum van de stad.

CS86 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Bediening erg slecht. we waren wat later doordat we niet weg konden ivm de kids en werden gelijk daar op een vervelende manier op gewezen. Geen fijne binnenkomst. Eten was heerlijk echter was de sfeer al gezet helaas. Zonder aankondiging dat ze gingen sluiten werd gezegd dat er niets meer gedronken mocht worden toen iemand wat wou bestellen en werden de kaarsen uitgeblazen e.d. heel vreemd. Lekker gegeten maar we gaan niet meer terug. Niet klantvriendelijk
Elischa .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Mijn vriend en ik zijn hier met de AH actie gaan eten. We werden hartelijk ontvangen en mochten zelf een plekje uitzoeken. Het restaurant was erg knus maar gezellig. Je mocht uit een 3- gangenmenu je keuze maken. Wij hadden vooraf de carpaccio, als hoofd biefstuk met rode portsaus en als na tiramisu. Het was allemaal in één woord heerlijk. Jammer genoeg komen wij zelf niet uit Roermond, maar als we er weer eens komen, zouden we zeker hier naartoe terug gaan. Een echte aanrader!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij hebben genoten het was een heerlijk 3 gangen diner de warme groenten mag iets meer zijn en de frites wat minder de bediening was goed en zeer sfeervol was gezellig druk
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het eten was lekker en de keuze voor de AH actie was met 4 variaties uitgebreid. Er ging iets mis in de keuken waardoor we iets langer moesten wachten. Maar dat werd ruim gecompenseerd met twee gratis drankjes. Super service van de dames. Bediening was vriendelijk en attend.