Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

Nalaluri .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
We zijn met 4 personen gaan eten. Ondanks dat het helemaal vol zat werden we netjes geholpen. Het eten was voortreffelijk. Vooral de salade (als voorgerecht) was heerlijk. Ook de steak en het varkenshaasje smaakte geweldig. Het ijs was ook heerlijk. Kortom het was een super avond en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We zijn er met vrienden gaan eten het 3 gangen menu was heerlijk en de bediening was top!
dit is voor herhaling vatbaar.
Patrick C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De tijd tussen het bestellen en het serveren van het voorgerecht was iets te lang. Zeker gezien het feit dat het voornamelijk koude gerechten waren. Voor het hoofdgerecht waren de varkenshaas en de steak lekker. Al had de steak iets mogen rusten na de bereiding. De vis was iets minder lekker. Het nagerecht maakte veel goed en was zeer lekker.
Het afrekenen duurde wel lang en er was iets mis met de verschillende rekeningen van verschillende tafels.
Daarnaast was de sfeer top en het was gezellig ingericht.
Het heeft zeker potentie, al dient er hier en daar nog iets bijgeschaafd te worden aan de bediening en de kwaliteit van het eten om het helemaal super te maken. Ruimte voor verbetering, maar dat gaat denk ik wel goed komen. Ga er zelf nog een keertje naar toe om het te testen.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
wij waren met twee personen en maakten gebruik van de Shell actie. het maken van de reservering en telefonisch contact verliep heel soepel en servicegericht. het restaurant is knus en sfeervol, wel regelmatig de geur van (aan)gebakken vlees of van de afwasmachine aangezien de keuken open is en direct aan het zitgedeelte grenst.
bediening was vriendelijk en bood excuses aan bij kleine fouten (glas water vergeten, onduidelijkheid over de rekening).
bij het driegangen menu is er voldoende keuze. wij namen vooraf carpaccio. zag er erg goed uit, smaak was oke maar iets flauw. als hoofdgerecht zalm en snoekbaars. de vis was prima maar er was amper groente aanwezig op het bord en de twee roosjes broccoli waren overgaar. een extra schaaltje groente of salade had niet misstaan. wel voldoende frietjes.
als toetje at ik coupe kersen, die wat tegenviel. drie bolletjes vanille ijs en maximaal 10 kersen. daar had meer van gemaakt kunnen worden.
de prijs is zeker niet hoog en natuurlijk een goede deal als je het tweede menu gratis krijgt. maar voor de volle prijs zou ik toch wat meer kwaliteit van het eten verwachten.
MarianDW .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Ik heb diverse allergieën. De kok heeft er met haar inzet voor gezorgd dat ik heerlijk heb kunnen eten. Zelfs nog lekkerder dan wat op de menukaart beschikbaar was.
ruud.gerdine .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Beperkte kaart maar toch voor ieder wat wils. Wel moesten we tussen de gangen lang wachten. Tot wel een half uur. De inrichting is leuk en nostalgisch. Oude herinneringen van Roermond komen terug.
guido S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Restaurant Markt 10 ziet er goed verzorgd uit Het eten beginnend met een heerlijke carpaccio met een lekker biertje was het lekkerste gerecht de bediening was zeer goed afgesloten met een Dame Blanche prima alles.
P M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Niet zo'n groot restaurant met huiselijke sfeer. Carpaccio was prima. Vis was goed warm, groente beetgaar.
Lekker dessert is : ijs met hete kersen. Dit alles geserveerd door vriendelijke bediening.
mljvisser .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We hebben met 4 personen gezellig en lekker gegeten.
De ambiance was goed, en het personeel was vriendelijk.
We hadden gebruik gemaakt van de Shell uit eten actie.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Leuke sfeer, prima ambiance. Bediening was gastvrij en vriendelijk. Het sausje bij de kabeljauw was een topper, echt heerlijk!
wetemans .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Erg lekker gegeten. We waren met 6 personen en iedereen was zeer tevreden over zijn keuze. Gezellig en sfeervol ingerichte zaak en supervriendelijke bediening.
Kortom zeker een aanrader !!!
jh.koolen .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het eten is gewoon heel lekker behalve de sla.dat is ook smaakverschil.
alleen was de kok heeeeeeeeel rumoerig dat was storend.
Jose
frank.schoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Voorgerecht en nagerecht waren prima. Hoofdgerecht stelde teleur. Er zou een vis met kruidensaus geserveerd worden. saus heb ik echter nooit aangetroffen. Daarnaast waren de warme groenten slecht gekookt en niet gaar/hard.
gerards0701 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Leuk restaurant.
Het Shell menu was het standaard 3-gangen keuze menu.
Het eten was prima.
De bediening ging vlot.
Kortom: niets op aan te merken.
Wij komen zeker nog eens terug als we weer in Roermond zijn.
Dhoog .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Samen met mijn vriendin hebben we gekozen voor het 3-gangen menu. Het eten was voortreffelijk, zowel de vlees als vis waren heerlijk klaargemaakt! De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Als we weer een keer aan deze kant van het land zijn, gaan we er zeker weer eten.
lei_grispen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De ontvangst de bediening en het eten waren prima, ik zou de tafels iets verder uit elkaar zetten want je kun goed horen wat de buren te vertellen hebben.
roger.d .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We waren er voor de eerste keer en we hadden wowdeal bon. De aankleding binnen was mooi. Leuk om de Markt in oude stijl te zien. Het eten was lekker en mooi opgediend. De service was zeer vriendelijk.
Zeer een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
Babel .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vriendelijk personeel en lekker eten. Ze kijken je niet de deur uit ,bieden nog een kopje koffie aan na het eten,het was een fijne avond.
essiefoe .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij hebben met 7 dames erg genoten afgelopen zaterdag! Vooral het champignon voorgerecht vonden wij echt super. Verder wad de bedienjng erg leuk, we zijn fan van Veerle en Arnie. Als we weer eens in Roermond zijn, eten we graag nog eens hier!!
Livaan-cees .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
de bediening was uitstekend. we werden heel gastvrij ontvangen en kregen een fijne tafel waar onze hond ruim plek had om te liggen.
We werden met name door gastvrouw Veerle in de watten gelegd, en dat terwijl er een aantal carnavalsvierders kwamen eten ,die toch extra drukte geven.