Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

martin S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na enig zoeken vonden we het restaurant aan de markt, de zaterdagmarkt werd nog afgebroken en omdat het lekker weer was hebben we een tafeltje buiten gevraagd.
Na enige tijd werd ons tafeltje schoongemaakt en ons gevraagd wat we willen drinken.
Na het noemen van onze naam was duidelijk dat we kwamen voor de Shell-actie en kregen we de menukaart waarop we zonder enige uitleg iets van het 3gangen menu hebben uitgezocht.
Het voorgerecht kwam vrij snel, het koude vlees was leuk gedecoreerd en lekker van smaak.
Het hoofdgerecht kwam c.a. 30 minuten daarna, we hadden beiden een steak met rode wijn saus, die vergezeld was van diverse warme groentes en patat met mayonaise.
Ons nagerecht Coupe Cerise was zeer royaal met 3 bolletjes ijs en natuurlijk warme kersen.
Het is een heel gezellig laagdrempelig restaurant met binnen ook een leuke aankleding en het toilet (netjes verzorgd) was 2 trappen op naar boven, enigszins moeilijk te bereiken. Als toerist een prima betaalbare(€40,=) locatie.
maartjehendrix .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Prima service! Gezellig gezeten. Heerlijke koffie met bonbonnetjes. Eten zelf vonden wij mwah. Hoofdgerecht was prima, voorgerecht (vooral aspergessoep) vonden we wat smakeloos
-Selma- .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het eten was grotendeels in Orde, afgezien van het feit dat de Steak rood hoorde te zijn en niet Medium gebakken.
De Service was echt dit keer niet goed, het duurde vrij lang tot ze ons kwamen begroeten/bedienen. De tussenpozen voor dat ze kwamen vragen of je nog wat wilde waren erg lang. De serveersters komen zeer onervaren over.
Verder ziet het er wel netjes uit, en is ook aardig ingericht binnen.

h.debock .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eerst was de reservering niet te vinden gelukkig had ik de bevestiging meegenomen.
Er werd ons niet gevraagd of we bij ons voorgerecht een broodmandje wilde hebben want dat stond ook niet bij het 3 gangen diner. Bij het uitzoeken van het restaurant staat er de soort keuken bij en dat was Frans. De Fransen eten bij het hele diner stokbrood bij het eten maar tegenwoordig moet men er voor apart voor betalen. Voor de rest was alles goed en smaakte goed.
Bvanhalle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Plezierige ontvangst, comfortabele eethoek, je kunt rustig en ontspannen van je diner genieten, bediening stelt je op je gemak, uitgekiende menukaart, sfeervolle inrichting geeft je een thuisgevoel, zalm/ snoek gerecht aan te bevelen evenals het luchtige tiramisu en de de aspergegerechten.
margaretkolster .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
De aspergesoep als voorgerecht was verrukkelijk. Kregen een flink bord met aardig wat stukken asperge. Helaas een paar graten in de snoekbaars maar verder was het hoofdgerecht ook prima. Hadden gekozen voor cappuccino als nagerecht. Was zeer uitgebreid. Bonbons, zelf uitgekozen likeur en glaasje likeur met slagroom erbij. Toppie!
maureen.van.zundert .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Lekker gegeten, goede bediening, bij de aanvullende groenten werd als keuze nog asperges aangeboden. Enige minpuntje is de slechte afzuiging in de zaak gezien de half open keuken, waardoor je kleding helemaal naar restaurant ruikt.
gesinazweistra .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was wel lang. We zagen ook maar 1 kok dus dan kan het ook niet anders...
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gisterenavond heb ik met mijn vriend gegeten bij Markt 10 met de Shell actie! We konden voor een driegangenmenu kiezen uit een beperkt aantal voor-, hoofd- en nagerechten, maar er was toch voor iets wat wils. Vanaf het terras heb je leuk uitzicht op het plein, de bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk! Zeker een aanrader!
Ge-Yvonne .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Zijn met 6 volwassenen en een kind gaan eten bij Markt 10 met de tank&diner aktie van shell.

Van te voren ben ik nog in het restaurant gaan vragen of we een bepaalde tafel konden reserveren. Betrof een tafel achterin de zaak aan een lange bank tegen de muur. Dit omdat we mijn neefje van vijf bij ons hadden. Dan kon hij lekker gemakkelijk zitten. Dit was allemaal prima en deze tafel was inderdaad ook voor ons gereserveerd.

De bediening was van het begin tot het einde heel vriendelijk en attent. Ook voor mijn neefje hadden ze volop aandacht. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Er werd verschillende keren gevraagd of alles naar wens was en of alles voldoende was.

We voelden ons allemaal echt te gast en hebben een hele gezellige avond gehad. Een hele geruststelling, zeker als een jong kind mee uit eten gaat. Mijn neefje heeft zich prima op zijn gemak gevoeld.

Onze ervaring om hier met z'n tweetjes te eten was al prima, maar als gezelschap zeker zo gezellig en goed.

We komen zeker weer terug!!! Nogmaals bedankt voor alles.
aschwinv .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Het eten was prima. Bij binnenkomst was het erg warm in het restaurant.
Tussen de "gangen" zat ruim de tijd, maar dat vonden wij wel prettig.
Een goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Het totale bestelde menu was heerlijk, ruimschoots voldoende eigenlijk te ruimschoots.

Alles klopte, we zijn ook ooit met een AH cheque in Weert gaan eten, het diner wat we toen hebben gehad kon nog niet in de schaduw staan van het eten en de prijs die we bij Markt 10 hebben genoten/moesten betalen.

Kortom het smaakte naar een herhaling.
lekkereten62 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De jonge bediening is attent en behulpzaam. Halverwege wordt de keuze van het menu nog even gecheckt. Het eten is smakelijk en goed en soms origineel: gebakken champignons in de salade en snoek bij het hoofdgerecht zie je zelden in Nederlandse restaurants. De wijn is niet duur maar wel goed. De inrichting is modern, efficiënt en het is schoon. Als je wat later komt, is reserveren handig.
ingrid_868 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het eten was erg lekker! Daar de bediening nog wat tekort schoot. Na 10min. Kregen we de kaart. Na 15min werd er pas gevraagd wat we wilden drinken. Vervolgens wordt het drinken pas 10 min. Later geserveerd. Dit was telkens wanneer je drinken besteld. Het eten liet ook lang op zich wachten. Hoewel het wel erg goed smaakte!
femke_790 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima eten voor het geld met vriendelijk personeel!
Wij zijn gaan eten met de shell actie. Met deze actie kon je eten van een 3 gangen menu. Je kon kiezen uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. Genoeg keuze! Het personeel was erg vriendelijk!
hennyleny .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wij vonden het een nadeel om alle keukengeluiden te horen. Er is een "open" keuken, van het restaurant gescheiden door een laag muurtje, waartegen ons (te) kleine tafeltje stond.
Het eten en de service was prima.
thijsvanhegelsom .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Basis keuken en basis gerechten, maar lekker klaargemaakt.
Keuze uit 4 hoofd/voor/nagerechten, dus voor ieder wat wils.
maartencremers .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gerechten waren prima, maar niet bijzonder. Service was prima. Locatie: prima. Interieur: eenvoudig. Het oogt binnen in de zaak wat krap. Je staat bij de voordeur waar mensen in en uit lopen af te rekenen en de stoom vanuit de keuken komt je tegen moet. Totale cijfer: 7.
emdd .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Met de shell actie hier gegeten. Erg lekker en ruim voldoende. Keuze uit telkens 4 gerechten. Dit waren lekkere ' simpele en standaard' gerechten zoals tomatensoep, carpaccio, varkenshaas, kabeljauw en erg fijn; je kon koffie als nagerecht kiezen!
whansenn .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Prima eten en prima bediening. Wij gingen met de shell actie en dat was prima verzorgd. Wij vonden het alleen erg koud in de zaak, voor de rest niets op te merken.