Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

bartmeijs .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Alles was perfect van goede Kwaliteit eten. Het heeft ons ontzettend goed gesmaakt.
Heerlijk voorgerecht. Lekkere frieten
kirsten_sita .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Leuk restaurantje lekker buiten gezeten, echter was het eten niet top. De carpaccio was op sommige stukjes nog erg koud, de zalm en snoekbaars prima maar de groenten erbij waren rauw of een beetje aangebrand. De bediening deed het netjes en correct.
François C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
De 3-gangenmenus zijn wel in aantal beperkt en klassiek maar voldoende gevarieerd en passend bij de gemiddelde smaak: vis (2x) - steak - haasje: voor deze prijs mag deze kaart er zeker zijn en is een aanrader voor de doorsnee toerist die goed en "normaal" uit wil eten. Alles goed klaargemaakt en voorzien van groentes+ frites. Voorgerecht en nagerecht ook gevarieerd en voor ieder wat makkelijks te kiezen. Service was voorkomend, begripsvol, snel en efficiënt. Ambiance prima: tegen de avond een rustig stadsplein met een - zelfs op maandag - redelijk bezet terras. Aanrader!
isa867 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Buiten gegeten, dus dat is altijd goed. Op de kaart stond dat er de mogelijkheid bestond om een vegetarisch gerecht te laten samenstellen, bij nader inzien was er eigenlijk alleen de keus voor een maaltijdsalade. Eten was oké, maar niet echt bijzonder. Beperkte keus.
ilsevanroij .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was goed. Wel Lang moeten wachten na ander half uur Alleen voorgerecht grad. Maar dat vonden wij niet erg. Zaten lekker op het Terras en het weer was goed.
petrare .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten, wel wat langer moeten wachten ivm drukte.
Carpaccio voortreffelijk, hoofdgerecht prima, dessert in dit geval de tiramisu vond ik iets minder door de stukjes gelei erin.
Planje .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
We hebben met de AH kaart heerlijk gegeten op het terras van Markt 10. De jonge bediening was heel goed en attent. De gerechten waren absoluut lekker maar zouden iets verfijnder mogen; de sla op de heerlijke carpaccio was bijvoorbeeld veel te grof en te royaal. De biefstuk was goed maar eveneens aan de royale kant. De groenten bij het hoofdgerecht waren beperkt; het toetje (dame blanche) was prima in orde. Per saldo toch goed gegeten voor gunstige prijs.
alberttvos .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Goeie bediening, goed en genoeg eten. Niet bezuinigd op de ingrediënten. Lekker veel pijnboonpitten in het voorgerecht en een dik stuk zalm als hoofdgerecht. Lekker op het terras gegeten dat op naam al was gereserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij hebben lekker gegeten voor de AH restaurantactie: salade met gebakken champignons, blokjes old amsterdam en balsamicodressing, steak provinciaal met rodewijnsaus en gebakken champignons en huisgemaakte tiramisu. De bediening was zeer vriendelijk en we zaten op het terras. Wat wil een mens nog meer......
peermees .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
leuk restaurant onderweg tijdens het shoppen in Roermond.
eten was prima verzorgd, bediening zeer vriendelijk. prijs kwaliteit was in balans.
just_dani01 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben in het begin ruim een uur moeten doen met 1 drankje omdat het terras waar de markt stond opgebouwd moet worden. Erg jammer. Ik snap dat dat moet gebeuren, maar je gasten mogen daar niet onder lijden. Maar het wachten was het waar, want het eten was verrukkkelijk!!!!!
jetgrol .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016

we konden heerlijk buiten eten. de bediening was prima. keuze uit de wijnen was beperkt.
aanpassing aan de kaart was prima. voor tiramisu zou ik een ander recept kiezen. gebruik liever echte slagroom.
prijs-kwaliteitverhouding goed
ghindri .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben lekker gegeten, een drie gangen diner. Goed verzord, prima bediening, prima prijs-kwaliteitverhouding. De moeie waard om eens te gaan eten.
Vallhund .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Bewust dit restaurant uitgezocht vanwege de recensie. Wat een teleurstelling!. Moesten vrij lang wachten op de gerechten terwijl er maar 4 andere gasten waren waarvan 2 eters. De zalm was aan de droge kant, de kabeljauw goed en de saté prima van smaak. De gerechten werden niet warm opgediend. Daarover een opmerking gemaakt, wat heel laconiek werd opgenomen. Degene die bediende was zeer jong, deed zijn best maar duidelijk was dat hij geen enkele horeca ervaring had. Geen vis bestek, geen peper en zout. Jammer.
ingevonck .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
We werden hartelijk ontvangen en een leuk tafeltje aan de raam was gereserveerd. De optie om buiten te zitten was er ook. Wat we wilden, het eten was lekker en vriendelijke bediening.
De fles water werd vergeten maar alsnog gebracht met vele verontschuldigingen en dan vind ik dat niet erg. Kortom de moeite waard.
JLo01 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Veel keuze mogelijk. Alle gerechten waren voortreffelijk. Prima plaats op het terras. Bediening erg gehaast Door teveel gasten
Angel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
ik ga er altijd koffie drinken prima zaak vriendelijk geode service kort om heerlijk genieten
ook ruime aanbod op de menu kaart personeel is erg vriendelijk en een verwarmd teras
Remmco87 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Lekker gegeten. Wij gingen vooraf voor een salade met Old Amsterdam en gebakken champignons, daarna voor de zalm en snoekbaars en als nagerecht koffie met likeur en bonbons. Alles smaakte prima en ook de service was goed in orde. Al met al een leuke avond gehad. Aanrader!
RCla .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Al weer de 5e keer dat we voor het drie gangen menu bij markt 10 zijn gaan eten. Mijn vrouw en ik hadden elke gang iets verschillends besteld, maar alle 6 de gerechten vielen goed in de smaak. Goede porties, goede prijs/kwalitieit verhouding. Een aanrader.
martin S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Na enig zoeken vonden we het restaurant aan de markt, de zaterdagmarkt werd nog afgebroken en omdat het lekker weer was hebben we een tafeltje buiten gevraagd.
Na enige tijd werd ons tafeltje schoongemaakt en ons gevraagd wat we willen drinken.
Na het noemen van onze naam was duidelijk dat we kwamen voor de Shell-actie en kregen we de menukaart waarop we zonder enige uitleg iets van het 3gangen menu hebben uitgezocht.
Het voorgerecht kwam vrij snel, het koude vlees was leuk gedecoreerd en lekker van smaak.
Het hoofdgerecht kwam c.a. 30 minuten daarna, we hadden beiden een steak met rode wijn saus, die vergezeld was van diverse warme groentes en patat met mayonaise.
Ons nagerecht Coupe Cerise was zeer royaal met 3 bolletjes ijs en natuurlijk warme kersen.
Het is een heel gezellig laagdrempelig restaurant met binnen ook een leuke aankleding en het toilet (netjes verzorgd) was 2 trappen op naar boven, enigszins moeilijk te bereiken. Als toerist een prima betaalbare(€40,=) locatie.