Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

oostra1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heel goed lokaal restaurant met een enigszins beperke kaart, smaakvolle gerechten, gezellige jonge bediening, leuke ligging van het terras aan het plein, alles in een ontspannen sfeer.
feawil .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
De locatie op de Markt in Roermond is uitstekend - zeker met goed weer. De bediening liet aanvankelijk te wensen over, maar na een opmerking daarover verbeterde deze aanzienlijk. De Italiaanse bollen waren lekker, hoewel in deze tijd de witte bol wel vervangen mag worden door een bruine bol.
Gerits .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk in het zonnetje kregen wij ons lekker eten.
En vooral het nagerecht, kop koffie met likeur , slagroom en bonbons
was het een geslaagt uitjes voor ons.
menneke W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat ons in ieder geval bijgebleven is zijn de grote wachttijden tussen gang een en twee. Meer dan een uur moesten we wachten op het hoofdgerecht. De smaak deed wel iets vergoeden, maar als je met echte honger komt eten, dan is de overigens prima tomatensoep niet genoeg om je honger te stillen. Dan mogen de obers best iets meer op de hoogte zijn van bv soep van de maand. Voor de rest was het toppie, prima zitplaats en de bediening was op dat incidentje na, best goed.
johanenwillykok K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gegeten in gezellige sfeer, vriendelijke bediening, het eten was prijs/kwaliteit prima in orde, zelfs de varkenshaas ( die vaak niet goed bereid wordt in restaurants) was prima! Ook de hoeveelheden waren ruim voldoende, het nagerecht zelfs wat overdadig , kortom dik in orde!
fwilkejbutot .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vriendelijk personeel, erg behulpzaam, mijn vader loopt met rollator en werd direct geholpen. Wij hebben het 3 gangen keuze menu genomen. De broccolisoep was erg goed en de steak was prima bereidt.
ja-wi .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zowel het voor- hoofd als nagerecht waren allemaal voortreffelijk! Met dank aan de AH bon zijn we daar terecht gekomen, maar nu we het kennen gaan we er zeker vaker naar toe.
Roel A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vooraf de carpaccio en broccolisoep, beiden zeer goed te eten! De soep had iets warmer gemogen. Als hoofdgerecht de kabeljauwfilet en de zalm en snoekbaars. Beiden erg lekker, goed gebakken, niet te droog. Alleen de bijgaande basilicum saus zat weinig smaak aan. Toe de coupe cerise en een koffie met likeur.
Even een klein misverstand met het voorgerecht. De bediening wachtte tot wij het broodmandje op hadden en wij zaten te wachten op het voorgerecht. We kregen direct alle verontschuldigingen en een drankje van het huis. Goede service!
info827 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebbenlekker gegeten in een gezellig restaurant. De bediening was vlot en vriendelijk. Het voorgerecht de salade was eenvoudig, hoofdgerecht zalm en snoekbaars was smakelijk. Nagerecht de tiramisu overtrof de verwachtingen.
KW87 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten was zoals te verwachten voor 25 euro voor drie gangen. De carpaccio smaakte me prima. De vis en frietjes ook, de groente waren helaas taai. De zelfgemaakte tiramisu vond ik te droog. Belachelijk dat je geen gratis brood krijgt, zelfs niet bij de soep. bediening was snel en goed. We hebben heerlijk buiten gezeten.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
zaterdagavond hebben we heerlijk gegeten op het terras van markt 10, goede en vriendelijke bediening, we komen zeker terug
h.ophelders .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Eten viel tegen, we hadden er iets meer van verwacht!
Bediening was goed en vriendelijk.
Restaurant zag er prima en sfeervol uit.
zephrie_lia .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, carpaccio, tomatensoep en salade waren onze voorgerechten.Allemaal heerlijk. Hoofdgerecht varkenshaas, was ook heerlijk stukje vlees. Als nagerecht koffie met likeur en dame blanche. We hebben heerlijk gegeten en vinden het zeker een aanrader. Mooie ambiance goede sfeer.
sanver1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We hebben er gebruik gemaakt van de lunch. De bediening was keurig en vlot, zodat mijn vriendin ook weer gewoon op tijd terug kon zijn op haar werk. Het eten was prima en ruim genoeg.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De carpaccio was bij ons priima! Het hoofdgerecht nogal matig. De biefstuk tot twee keer toe echt doorgeslagen en de varkenshaas gelukkig wel zacht maar ook droog en aan de buitenkant zag het er niet netgebakken uit... bleek...smaakloos.
Friet meer dan genoeg maar ook bleek... kortom beetje jammer.
Maar de vriendelijke ( Belgische) ober die mag zo mee naar het volgende restaurant! Wàt een vrìendelijke jongen!
Dinnergirl60 O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten over het algemeen niet verkeerd. Carpaccio als voorgerecht was lekker, hoofdgerecht was varkenshaas met champignonroomsaus. Geen champignon te vinden in de saus en vond de saus ook niet echt op champignonsaus lijken...
Nagerecht een dame blanche, kan weinig aan misgaan, alleen werd deze toch anders opgediend dan bij mensen die niet met de restaurantactie van AH daar aan het eten waren. Geen koekje in het ijs, gewoon niet zo opgediend als andere toetjes die ik daar zag...
Jammer! Vind niet dat daar onderscheid in mag zijn...
Sfeer was prima, bediening ook.
saskiavandelden .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gereserveerd bij Markt 10 dmv de Albert Heijn restaurant actie. Heerlijk gegeten in een gezellige restaurantje. Gastvrije bediening!
nandaverdaasdonk .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Meer dan voldoende voor de 25 euro van het menu. Wel kunnen ze meer geld verdienen door bv te vragen naar broidmandje en drinken. Wij en de andere gasten hadden regelmatig lege glazen. Verder ging de keuken rond 20.30 beginnen met schoonmaak waarbij veel chloor gebruikt werd wat we ruiken in het eetgedeelte.
NickJoke .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vanavond bij Markt 10 gegeten, maar een bittere tegenvaller!!
Begonnen met de Carpaccio : deze lag drijfnat in het water. Was ws ontdooid.
De grove sla erbij kraakte van het zand, de pijnboompitjes waren taai.
Vervolgens kwam na een uur het hoofdgerecht: zalm en snoekbaars met groente.
De vis was wel gaar maar smakeloos, een sausje wat op bloemkoolsaus leek.
De groenten waren vies bruin, niet gaar en zagen er onsmakelijk uit.
Niet te eten dus laten liggen.
De bediening vond het erg vervelend, maar de kok waar wij om vroegen, liet zich niet zien.
Wij konden een drankje van het huis krijgen.
Het dessert was uiteindelijk wel goed.
Maar al met al, wij gaan hier nooit meer naar toe. Wat slecht!!!!
kworkum .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We hebben fijn buiten op het terras gezeten. We waren te vroeg, maar dat was geen probleem. De bediening was goed, de drankjes goed van prijs, maar jammer dat je niet gewoon kraanwater kon bestellen bij je wijn. Het eten was lekker en de porties waren flink met een grote bak Frite erbij. Mijn steak was ook lekker mals, de vis van mijn vriendin was ook flink, maar in de witvis (er was ook nog een stuk zalm) zaten een paar graatjes.
Toetjes waren ook goed, ik tiramisu en mijn vriendin had koffie met een borreltje wat ze zelf mocht kiezen en nog 3bonbons . Het totaal plaatje was prima en dat voor die prijs! Een aanrader