Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na een dag in de outlet gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. Tijd 17:00 uur. Restaurant is gelegen aan het plein waar de markt is op zaterdag. Ron 17:00 uur vertrekken de marktkooplieden met hun wagens dus ronkende motoren en uitlaatgassen. Daarna werd het plein grondig gereinigd met bladzuiger. Keuze voorgerecht carpaccio; vlees is begraven onder een dressing met veel mayonaise, kaas en pijnboompitten. Bij het broodmagere worden tweespannen geserveerd die zoet smaken net als de mayonaise bij de patat. Hoofdgerecht steak was goed. De saus die wordt geserveerd bij de steak en kabeljouw proeft alsof deze uit pakjes komt. Nagerecht koffie/bonbon en coupe cerise waren goed. Ruime porties maar heb als tip om de klant minder voor te zetten met kwalitatief eenvoudig zelf te bereiden kruidendokter, jus die bruikbaar is bij het bereiden van het vlees. Verwen de klant met smaak niet met hoeveelheid. Personeel is uiterst correct. Wij komen geregeld in diverse eetgelegenheden met prijs/kwaliteit verhouding. Voor ons geen aanrader...
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met AH bon gegeten en alle lof voor de jonge bediening, heel vriendelijk. Eten was lekker, zeker voldoende en goed verzorgd. Steak medium gevraagd en medium gekregen. Klein foutje in de keuken met de bestelling maar snel goed gemaakt door 2 consumpties gratis aan te bieden. Gerechten werden netjes geserveerd, we konden buiten zitten, ambiance was prima! Wij zullen zeker nog eens gaan.
tqyasma .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Uitstekend gegeten! Fantastische service in een prima setting. Onze ober Stefan was een zeer professionele en vriendelijke jongen. Het eten is uitstekend en, niet onbelangrijk, je gaat niet met honger de deur uit. Markt 10 is geen restaurant voor een snelle hap de verschillende gangen kunnen even duren maar wel een garantie voor een gezellige avond!
marietknops .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
we hebben zondagavond 28aug.heerlijk op het terras gegeten.eten was goed en lekker bediening snel en correct .vriendelijke bediening.we gaan er zeer zeker nog s terug.Wim en Mariet Knops Heythuysen
h.debock .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Deze keer werd er wel om een broodmandje gevraagd en verder was alles goed verzorgd maar ook nog eens lekker snel zo als wij het graag zijn
anke.apitz .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekkere carpaccio als voorgerecht , heerlijke zalm als hoofdgerecht en huisgemaakte Tiramisu als nagerecht.Echt een aanrader!
Planje .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De locatie op de Markt in Roermond (buitenterras) is aantrekkelijk. De jonge bediening doet het goed en voorkomend. De AH menukaart blijft kennelijk hetzelfde. Helaas geen variatie hoewel enige keuze mogelijk is. Hoewel het gebodene smakelijk is, is geen sprake van culinaire bijzonderheden.
j.tonneijk .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alles was prima in orde: De bediening was vriendelijk en correct, het eten goed en de locatie top. Voor die prijs uitstekend, dus niet meer mopperen hoor.
kuijperjc .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben lekker gegeten. Jammer dat één hoofdgerecht verkeerd was doorgegeven. Daarom moest er een nieuw hoofdgerecht gemaakt worden. Hierdoor konden we niet tegelijk eten en dat is jammer. Mijn partner vond er teveel kaas op de carpacchio zitten. De hoofdgerechten waren prima evenals de nagerechten.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met ahbon gegeten op het terras. Goede keuze uit het 3 gangenmenu.
Het voor-en nagerecht: grote porties en lekker.
De steak was heerlijk en voldoende, wel iets te lang gebraden, maar niet zo heel erg.
Kortom: prima restaurant.

joannielsen8 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Ik vond het voorgercht aardig.Hoofgerecht baar slecht steak zo taai als maar kon zijn,varkenshaas zo bleek en erg taai.Nagerecht was lekker.De bier was lauw en niet goed opgelet met deze warme dagen.Jullie bieden een 3 gangen menu aan maak er ook wat van ik zou niet nog een keer naar jullie gaan.
hanshazenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was gewoon niet te eten totaal geen smaak alsof het de hele dag al klaar stond en even opgewarmd werd in de magnetron. Taaie friet een drinkglas met etensresten eraan een meisje van de bediening die bij iedere beweging dankjewel zegt overdreven gewoon .mensen ga er niet heen als je van lekker eten houdt .
lisette_munten .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Voorgerecht salade en de cappacho waren uitstekend , de vis en de saus was wat flauw van smaak, nagerecht koffie met likeur uitstekend
theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
zoals al eerder meegemaakt was het weer perfect, heerlijk eten en prettige bediening, voor herhaling vatbaar! De ligging en verzorging is heel mooi.
andyvanijzendoorn .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Alles was top, het eten was heerlijk en de bediening was uitstekend. Echt een aanrader voor iedereen die een avondje uit wilt en zich niet scheel wilt betalen voor heerlijk eten.
judithlelarge .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker op t terras een heerlijk menuutje gegeten. De carpaccio was prima en de kabeljauw goed klaargemaakt. De tiramisu was anders dan anders maar evengoed heerlijk. Hele gezellige avond gehad!
pw.kauwenberg .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hadden een super mooi plaatsje op het terras. De bediening was heel vriendelijk. Er werd gevraagd of we meer tijd wilden tussen het voor- en hoofdgerecht.
Het eten was prima en vooral het nagerecht (koffie plus met likeurtje) zeer aan te bevelen.
martienseelen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Er was voor ons een tafel buiten onder de luifel tegen het raam gereserveerd, mijn vrouw vond het daar te warm en verhuizen naar een plek tegen het plein aan was geen enkel probleem.
Vriendelijke bediening voorgerecht salade capatio , hoofdgerecht kabeljauw met gegrilde groente en frieten, nagerecht kersen met eis en slagroom samen met een lekker glas bier.
Het was heerlijk. zeker een aanrader. Mensen die moeilijk ter been zijn hebben een probleem want de toiletten zijn bereikbaar via een lange trap naar boven.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten smaakte goed voor de prijs prima. De service was prettig. Suggestie om cappucino ipv koffie te krijgen werd door keuken niet opgevolgd. Aankleding van de zaak is prima. Wel Storend dat keukenpersoneel naast ons ging zitten roken.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het viel mij na de vele goede recensies wat tegen helaas. De carpaccio was een beetje smakeloos, en Steak Provençalen meer dan medium terwijl ik deze rare had gevraagd. Het glas rode huiswijn dat ik erbij besteld had kreeg ik op "kamertemperatuur". Zou in de winter misschien kunnen, maar het is nogal warm deze week, (30 graden). Als die wijn dan gewoon op de bar staat kun je die echt niet serveren natuurlijk. Dat was een onaangename verassing bij de eerste slok. Wel een glas witte wijn ervoor in de plaats gekregen overigens, maar toch erg jammer... Vriendelijke bediening, prima!