Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

- Lunch 12:00
Voordelig
Vriezen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima plek, goede ambiance.
Gerechten zijn niet spectaculair, gewoon goed.
Goede wijn!
Prijzen zijn ook zonder AH bon prima.
Aanrader voor als je op tijd wilt eten, zodat je 's avonds nog iets kunt doen.
Bedankt! Bram en Wil
herman.dohmen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de prijs kwaliteit verhouding hebben we lekker gegeten goed ontvangen alleen de tafeltjes waren erg klein het was meten dat de borden en 1 kom erop konden voor het drinken moes je een plekje zoeken
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we naar een heel klein tafeltje geleid net bij een doorgaan naar de toiletten.
We moesten erg lang wachten op de koffie en de andere gerechten.
De kabeljauw was zeer waterig en bevatte weinig smaak, en alle gerechten waren niet erg warm opgediend en onvoldoende. Alleen de Soep was lekker maar ook te koud.
Er was wel een vriendelijke bediening, maar sorry dat is het enige pluspunt op die avond.
We zijn op meerder plaatsen wezen eten, maar dit is echt een minpunt sorry.
Viss4111 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekker en goed verzorgd eten. Vriendelijke bediening. De Dame Blanche werd geserveerd zoals het hoort met de warme chocoladesaus apart. Dit restaurant is absoluut een aanrader
Aemhouben .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een goed restaurant! Prijs kwaliteit komen zeer goed overeen!
Wij hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten in combinatie van een lekker wijntje!
Joed .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuke ligging, prettige bediening, snelle en goede service en persoonlijke benadering. Ongedwongen sfeer en goed gegeten. Top!!
Marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben lekker gegeten!! we hebben een aperitief gratis gekregen omdat er nog maar één glas port was, vond ik top! De wijnkeuze is beperkt maar wel goed! Prijs kwaliteit eten perfect, mooi stukje vis gegeten, met wat groentjes ( mocht van mij meer zijn) maar het was lekker! voorgerecht en toetje heel lekker! Vriendelijke bediening mag zeker gezegd worden, de dames waren netjes! We hebben een leuke gezellige avond gehad!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Dat het rumoerig was ligt ook aan het type restaurant.
Er was voldoende keuze voor een AH restaurantactie .
Het eten was goed en lekker.
De bediening is een jong team die hun best doen om de gasten naar de zin te maken.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op het terras, onder de warmte lampen, gegeten bij Markt 10. Ligging is prettig en sfeer op het terras fijn. Prima service van een jong team. Gerechten volgde elkaar in fijn tempo op.
Keuze op de kaart is redelijk standaard, maar voor ieder wat wils (vegetarische hoofdgerecht niet kunnen vinden).
Carpaccio smaakte waterig, ondanks de toevoeging van saus, tomaatjes etc. Hoofdgerecht met twee soorten vis smaakte ook matig. Saus smaakte vreemd en de vis had weinig smaak. Groente was prima. Nagerecht de tiramisu gekozen. Dit bleek een stuk taart met langevinger bodem, met koffiecreme achtige substantie bovenop. Niet wat je verwacht van een zelfgemaakte tiramisu.
Service en sfeer prima, eten kwalitatief wat minder.
Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het eten zag er zeer verzorgd en smakelijk uit. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
RickenErnst .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
zeer vriendelijk geholpen door een jong team. Gerechten waren goed en voldoende. Tafeltjes staan wel er dicht naast elkaar. Maar wij hebben lekker gegeten en indien wij weer eens in de buurt zijn, komen wij zeker terug.
Djme .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het was goed dat je uit 4 soorten kon kiezen en als je de saus die bij het gerecht horden niet wilden of lusten dan deden ze er niet moeilijk over en je kreeg gewoon een andere saus.
wat we kregen was heerlijk en genoeg we zijn met een volle buik naar buiten gegaan.
zeker een aanrader.

MVG. Djme Laveaux
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na een dag in de outlet gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. Tijd 17:00 uur. Restaurant is gelegen aan het plein waar de markt is op zaterdag. Ron 17:00 uur vertrekken de marktkooplieden met hun wagens dus ronkende motoren en uitlaatgassen. Daarna werd het plein grondig gereinigd met bladzuiger. Keuze voorgerecht carpaccio; vlees is begraven onder een dressing met veel mayonaise, kaas en pijnboompitten. Bij het broodmagere worden tweespannen geserveerd die zoet smaken net als de mayonaise bij de patat. Hoofdgerecht steak was goed. De saus die wordt geserveerd bij de steak en kabeljouw proeft alsof deze uit pakjes komt. Nagerecht koffie/bonbon en coupe cerise waren goed. Ruime porties maar heb als tip om de klant minder voor te zetten met kwalitatief eenvoudig zelf te bereiden kruidendokter, jus die bruikbaar is bij het bereiden van het vlees. Verwen de klant met smaak niet met hoeveelheid. Personeel is uiterst correct. Wij komen geregeld in diverse eetgelegenheden met prijs/kwaliteit verhouding. Voor ons geen aanrader...
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met AH bon gegeten en alle lof voor de jonge bediening, heel vriendelijk. Eten was lekker, zeker voldoende en goed verzorgd. Steak medium gevraagd en medium gekregen. Klein foutje in de keuken met de bestelling maar snel goed gemaakt door 2 consumpties gratis aan te bieden. Gerechten werden netjes geserveerd, we konden buiten zitten, ambiance was prima! Wij zullen zeker nog eens gaan.
Tqyasma .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Uitstekend gegeten! Fantastische service in een prima setting. Onze ober Stefan was een zeer professionele en vriendelijke jongen. Het eten is uitstekend en, niet onbelangrijk, je gaat niet met honger de deur uit. Markt 10 is geen restaurant voor een snelle hap de verschillende gangen kunnen even duren maar wel een garantie voor een gezellige avond!
Marietknops .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
we hebben zondagavond 28aug.heerlijk op het terras gegeten.eten was goed en lekker bediening snel en correct .vriendelijke bediening.we gaan er zeer zeker nog s terug.Wim en Mariet Knops Heythuysen
H.debock .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Deze keer werd er wel om een broodmandje gevraagd en verder was alles goed verzorgd maar ook nog eens lekker snel zo als wij het graag zijn
Anke.apitz .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekkere carpaccio als voorgerecht , heerlijke zalm als hoofdgerecht en huisgemaakte Tiramisu als nagerecht.Echt een aanrader!
Planje .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De locatie op de Markt in Roermond (buitenterras) is aantrekkelijk. De jonge bediening doet het goed en voorkomend. De AH menukaart blijft kennelijk hetzelfde. Helaas geen variatie hoewel enige keuze mogelijk is. Hoewel het gebodene smakelijk is, is geen sprake van culinaire bijzonderheden.
J.tonneijk .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alles was prima in orde: De bediening was vriendelijk en correct, het eten goed en de locatie top. Voor die prijs uitstekend, dus niet meer mopperen hoor.