Markt 10

Markt 17 6041 EL Roermond Nederland Kaart

Over het restaurant Markt 10

Een plek voor koffiedrinkend Nederland

Aan de gezelligste markt van Roermond vind je Markt 10. Hier kan menig koffiedrinkend Nederland of hongerig Roermondenaar terecht voor warme en koude broodjes, salades, soepen en heerlijke steaks. Een gezellige sfeer, lekker eten en een goed gezelschap maken je dag of avond bij Markt 10 geslaagd. Geniet!

Meer informatie over restaurant Markt 10

Jouw recensie over het restaurant Markt 10

anoooniem .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was er flauw, misschien was dit bewust gedaan maar je hebt zeker de bus peper en zout nodig hier. Kwa inrichting is het heel erg bepakt en je kunt niet echt gezellig met je gezelschap praten want het is heel erg rumoerig en de tafels staan zo dicht op elkaar dat je bijna op elkaars schoot zit.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Bediening was peettig, aangenaam en voorkomend. Gerechten zijn vers en goed bereid maar geen culinaire verassingen. Gewoon en goed dus!
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wilde er nog 1x eten gaan met mijn laatste spaarkaart actie die geldig is tot 29 januari maar kon niet meer boeken ,. Erg jammer..........maar het eten is geweldig
Susan P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeven voor een zachte prijs, afwisselende gerechten, alleen de tafels zijn véél te klein. Past amper een bord op naast een kop koffie. De WC's zijn schoon maar als het buiten vriest dan vriest het in de lange trapwandeling er naartoe ook... De bediening was in het begin iets té snel en later na juist té langzaam (geen oog voor bestaande gasten, enkel voor nieuwe gasten).
Een aanrader met een aantal tegenvallers, mixed bag. Met een kortingsbon zou ik hier weer verschijnen maar anders heb je voor hetzelfde bedrag een warmer, minder krap, prettiger restaurant (tip: 1 straat verder ligt Het Gesprek, een stuk mooier en uitgebreider voor dezelfde prijs!).
Jose R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en attent.
Het eten was erg lekker.. met onze complimenten voor de kok.
een aanrader dus
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We kwamen hier om 20.15 om te eten maar konden vervolgens niet voor het driegangenmenu kiezen. Kennelijk serveren ze op dit tijdstip alleen nog een voor-en hoofdgerecht of een hoofd-en nagerecht.. heel teleurstellend wanneer je een 3-gangenmenu aanbiedt dat je deze dan niet serveert.
Bengeltje .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk restaurant waar je voor een goede prijs goed kunt eten, ook met de AH restaurant actie.
Vriendelijke bediening en niets is te veel.
elmy.imkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Correct en netjes, zeer voorkomend. Eten was voortreffelijk. Leuk opgediend. Voor herhaling vatbaar. Bijkomend voordeel: parkeren voor de deur.
Vriezen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Prima plek, goede ambiance.
Gerechten zijn niet spectaculair, gewoon goed.
Goede wijn!
Prijzen zijn ook zonder AH bon prima.
Aanrader voor als je op tijd wilt eten, zodat je 's avonds nog iets kunt doen.
Bedankt! Bram en Wil
herman.dohmen D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voor de prijs kwaliteit verhouding hebben we lekker gegeten goed ontvangen alleen de tafeltjes waren erg klein het was meten dat de borden en 1 kom erop konden voor het drinken moes je een plekje zoeken
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij binnenkomst werden we naar een heel klein tafeltje geleid net bij een doorgaan naar de toiletten.
We moesten erg lang wachten op de koffie en de andere gerechten.
De kabeljauw was zeer waterig en bevatte weinig smaak, en alle gerechten waren niet erg warm opgediend en onvoldoende. Alleen de Soep was lekker maar ook te koud.
Er was wel een vriendelijke bediening, maar sorry dat is het enige pluspunt op die avond.
We zijn op meerder plaatsen wezen eten, maar dit is echt een minpunt sorry.
viss4111 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Lekker en goed verzorgd eten. Vriendelijke bediening. De Dame Blanche werd geserveerd zoals het hoort met de warme chocoladesaus apart. Dit restaurant is absoluut een aanrader
aemhouben .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een goed restaurant! Prijs kwaliteit komen zeer goed overeen!
Wij hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten in combinatie van een lekker wijntje!
joed .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuke ligging, prettige bediening, snelle en goede service en persoonlijke benadering. Ongedwongen sfeer en goed gegeten. Top!!
marovandeursen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben lekker gegeten!! we hebben een aperitief gratis gekregen omdat er nog maar één glas port was, vond ik top! De wijnkeuze is beperkt maar wel goed! Prijs kwaliteit eten perfect, mooi stukje vis gegeten, met wat groentjes ( mocht van mij meer zijn) maar het was lekker! voorgerecht en toetje heel lekker! Vriendelijke bediening mag zeker gezegd worden, de dames waren netjes! We hebben een leuke gezellige avond gehad!
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Dat het rumoerig was ligt ook aan het type restaurant.
Er was voldoende keuze voor een AH restaurantactie .
Het eten was goed en lekker.
De bediening is een jong team die hun best doen om de gasten naar de zin te maken.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Op het terras, onder de warmte lampen, gegeten bij Markt 10. Ligging is prettig en sfeer op het terras fijn. Prima service van een jong team. Gerechten volgde elkaar in fijn tempo op.
Keuze op de kaart is redelijk standaard, maar voor ieder wat wils (vegetarische hoofdgerecht niet kunnen vinden).
Carpaccio smaakte waterig, ondanks de toevoeging van saus, tomaatjes etc. Hoofdgerecht met twee soorten vis smaakte ook matig. Saus smaakte vreemd en de vis had weinig smaak. Groente was prima. Nagerecht de tiramisu gekozen. Dit bleek een stuk taart met langevinger bodem, met koffiecreme achtige substantie bovenop. Niet wat je verwacht van een zelfgemaakte tiramisu.
Service en sfeer prima, eten kwalitatief wat minder.
Kitty P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het eten zag er zeer verzorgd en smakelijk uit. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Echt een aanrader. We komen zeker terug.
Ernst S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
zeer vriendelijk geholpen door een jong team. Gerechten waren goed en voldoende. Tafeltjes staan wel er dicht naast elkaar. Maar wij hebben lekker gegeten en indien wij weer eens in de buurt zijn, komen wij zeker terug.
djme .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het was goed dat je uit 4 soorten kon kiezen en als je de saus die bij het gerecht horden niet wilden of lusten dan deden ze er niet moeilijk over en je kreeg gewoon een andere saus.
wat we kregen was heerlijk en genoeg we zijn met een volle buik naar buiten gegaan.
zeker een aanrader.

MVG. Djme Laveaux