Markanti

Brinkstraat 5 7551 CB Hengelo Nederland Kaart
31-742432078

Over het restaurant Markanti

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

Meer informatie over restaurant Markanti

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Carola R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Met de kinderen en mijn vader heerlijk gegeten, voor jong en oud genoeg keuze ???? van pizza tot entrecote.... leuke sfeer, goede aankleding
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het enige is als je op de hoge stoelen zit dat het fijn zou zijn als je ook onder de tafel je voeten op een steun kwijt zou kunnen ipv alleen bij de stoelen en de banken... voor de rest top! Mooie hippe plek in ons hengelo en het eten smaakt nog als van ouds heerlijk!!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na een hele zware werkdag heerlijk op het terras gegeten met 4 volwassenen.Tafel een beetje klein,maar t ging net.prima bediening .Veel en lekker gegeten (redelijk kleine kaart). Aankleding van het terras had iets gezelliger gemogen, verder prima!
Astredos .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het eten was erg goed , moest alleen door blijkbaar een misverstand erg lang wachten op het nagerecht . Het geluid klonk wel erg hol. De bediening was top !
ATimerman .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten. Geluid wat te rumoerig, de muziek op de achtergrond werddoor menselijk lawaai overstemd.
Lidy E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het was Helena all top. Hardwerkende mensen. Heel vriendelijk. Heerlijk gegeten. Een aanrader. Zhou zeker terugkomen. Ze krijgen van mij een 10.
Twienye .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijke bediening; bij allergie welwillend maar wel zelf blijven opletten, want ging niet helemaal goed. Verder prima!
henk.spruijt .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima prijs / kwaliteitverhouding, vriendelijke bediening. De porties waren ruim (voor ons té ruim, maar dit is natuurlijk persoonlijk). Het was een heerlijke zomeravond en hebben gezellig buiten kunnen zitten. Toen we even het restaurant binnenkwamen (toiletbezoek en afrekenen) hing er een penetrante diesel / benzinelucht in de zaak.
Dit kwam door de uitlaten van de voorbijrijdende scootertjes - via de geopende ramen van het restaurant - naar binnen. Kan de uitbater verder niets aan doen, vervelend voor hem, maar we zijn toch blij dat we buiten konden zitten.
Nienke T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed eten, alleen misschien wel een beetje dicht op de andere gasten. Aan de ene kant gezellig, maar aan de andere kant ook een beetje druk en lawaaiig. Chille bediening, gewoon relaxed tegen elkaar doen. Er wordt vaak gevraagd of je al geholpen bent, maar beter te vaak dan te weinig is mijn mening. Gewoon een goede ervaring dus.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Misschien dat voorgerecht iets kleiner kan (broodplankje is echt teveel voor 1 persoon).
Bediening was erg vriendelijk en attent.
Inrichting gezellig en modern.
Kom zeker terug.
jolanda351 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De bediening was erg vriendelijk en communicatief sterk, zo hoorden we bijvoorbeeld dat we waarschijnlijk iets langer zouden wachten op het hoofdgerecht omdat de keuken net bezig was met een tafel van 31 personen. Nou, geen probleem natuurlijk. We kregen daarnaast regelmatig aandacht en er was tijd voor een complimentje over en weer. Daarbij hebben we alle vijf echt lekker gegeten, ook niet geheel onbelangrijk. Heerlijk avondje uit gehad.
elmo_lief .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, voldoende keuze, fijn dat je gewoon van de hele kaart mag kiezen! Leuk ingericht! Kinderhoek aanvullen met speelgoed voor alle leeftijden en je hebt als ouder geen zicht op de kinderhoek, dat is jammer.
Rian C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Dit was ons eerste bezoek en we waren aangenaam verrast door zowel de uitstekende keuken als vriendelijke bediening.
De gerechten die we gekozen hadden waren uitstekend van smaak en ook de hoeveelheid was ruim voldoende.
Alleen de vitello tonato had iets meer tonijnmayonaise mogen hebben.

We weten zeker dat we hier zeer binnenkort terug zullen komen!
gerjan.hakenberg .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten was goed. Gezellige ambiance. Bediening was erg vriendelijk en tussen de gerechten zat voldoende tijd. Leuk terras waar het niet zo warm was.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Super lekker eten en gezellige inrichting Eten duurde wat lang Ze boden daarom ons een kop koffie van t huis aan Heel netjes!
urban.lisette .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
lekker gegeten in dit mooi opgezette en ruime restaurant. bediening 2x een foutje gemaakt, maar wel heel vriendelijk.
we komen hier vast nog wel weer...
marike G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor de 3e keer gegeten. Het eten is erg lekker mooie porties, goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg mooie sfeervolle moderne inrichting.het terras buiten mag nog wel wat aankleding gebruiken. Personeel vriendelijk. Mogen wel een drankje meer verkopen.
Wij komen graag weer en raden het ook anderen aan!
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fijn restaurant. De voorgerechten waren goed,allen het voorgerecht met brood was overdreven veel. Allebei de hoofdgerechten waren heerlijk. Het nagerecht met ijs en koffie waren heerlijk.
Wij vonden allen de muziek erg hard.
Hermien R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Veel te lang wachten op het eten .
Bij elk gerecht krijgen de kinderen als laatste wat en dat hoordt niet
Wanneer het druk is dan krijg je te horen dat de keuken het niet aankan
En we hebben bij de reservering door gegeven dat we een baby bij ons hadden en toch moesten we naar boven en dat er beneden genoeg ruimte was
Rudie L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, zowel pasta alswel pzizza waren subliem