Markanti

Brinkstraat 5 7551 CB Hengelo Nederland Kaart
31-742432078

Over het restaurant Markanti

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

Meer informatie over restaurant Markanti

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Markanti

Rutger Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
ejaf75 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Mooi ingericht restaurant. Goede snelle bediening en een goede sfeer. Heerlijk eten, grote porties. Ik kan dit restaurant zeker aanraden!
Ridi S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
heerlijk gegeten
Jw V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk , het is alleen jammer dat je de patat en salade apart moet betalen. Verder niks als lof. De bediening was prima ze kwamen steeds langs.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Rustig en heerlijk kunnen eten in een gezellig en leuk restaurant bij ons in Hengelo. Sfeervol dineren op onze trouwdag. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening..
Therese W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening is super vriendelijk. De locatie is erg leuk. Een echte anrader. We komen vast nog een keer terug.
Yvette R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening

Foutje (waarschijnlijk van Iens) : onze reservering was niet doorgekomen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede sfeer, correcte bediening en uitstekende kwaliteit eten! De ossenhaas is uitmuntend. Vanuit de AH-actie kan je ook nog eens uit de gehele kaart kiezen. Wij komen zeker terug!
willievandemaat .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
heerlijk gegeten, prettige bediening. ik zag wat schapenvachtjes liggen bij sommige tafels daar ga ik de volgende naar vragen.
Sandro A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
prima restaurant met zeer goed eten , goede nette bediening en een erg leuke inrichting !
helaas was er een erg lawaaierige groep waardoor we op bepaalde momenten elkaar bijna niet meer konden verstaan , maar daar kun je als restaurant denk ik weinig tegen doen , verder zeer genoten !!
hans_van_hooff54 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prijs kwaliteit erg goed;compliment aan de kok.Muziek mag wat minder hard.De sfeer is goed.De wachttijden waren kort en het personeel was vriendelijk
René S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Dit is een van de weinige restaurants van de AH actie waarvan we zeggen dat we hier ook het tweede menu hadden willen betalen. En dan ook was het het geld waard geweest. Markanti was voor ons een ontdekking dankzij het AH menu . En we komen hier zeker terug. Een pluspunt is ook de bierkaart. Hier kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen.
Jetty V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gezellige sfeer.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Kleding bedienend personeel kan netter
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig buiten gezeten. Het eten was van zeer goede kwaliteit en mooi op het bord geserveerd. Mooi restaurant met betaalbare prijzen.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een mooie zaak en een vriendelijke en attente bediening, Gegrilde lamskoteletjes waren in eerste instantie erg taai en de frietjes gortdroog. Zonder problemen kregen we nieuwe porties. Jammer dat het niet in een keer goed kon. Voor- en nagerecht goed.
kimbrama .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een leuk restaurant om te zitten. Gaan we zeker vaker naartoe!!
Veel ruimte en privacy, leuk voor jong en oud!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hele leuke verfrissende eetgelegenheid. Modern en gezellig ingericht. Prima personeel. Echt een lekker en leuk avondje uit.
Meine K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. We konden met het AH menu van de kaart kiezen.
Het eten was prima. Komen zeker nog eens terug.