Markanti

Brinkstraat 5 7551 CB Hengelo Nederland Kaart
31-742432078

Over het restaurant Markanti

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

Meer informatie over restaurant Markanti

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Markanti

Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De sfeer is zoals altijd goed. We hadden allebei een pizza. Echt lekkere verse pizza’s met dunne krokante bodem waarbij wat aanpassingen in de ingrediënten allemaal mogelijk is. Anti pasti vooraf is echt super. Erg divers en lekker. Bediening ontzettend aardig en behulpzaam.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een erg leuk restaurant en hele snelle bediening!!! Prima zo
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en waar voor je geld. Gezellige inrichting. We konden toen er plek was op het overdekte terras zo verhuizen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Na het opgeven van de bestelling werd het eten al vrij snel geserveerd. De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal in balans. Vriendelijke bediening, en verkassen naar het buitenterras, dat mooi overkapt is was geen enkel probleem. We komen graag nog eens terug.
T.J. B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het was zeer warm die dag, dat was binnen ook zo. We hadden een tafeltje op de eerste verdieping. Hier geen airco aanwezig, de zon scheen nog door de ramen. Hierdoor extra warm. Het was echt zweten binnen. De menu-kaarten stonden al op tafel, maar het is toch fijn als je bij ontvangst al gevraagd wordt of je wat wilt drinken. Ik denk dat we een kwartier hebben moeten wachten voordat we gevraagd werden.
Restaurant had moeite met grote groepen. Hierdoor lang moeten wachten bij het opnemen van de bestelling en het verkrijgen van de rekening.
Eten was goed. Daar lag het niet aan. Maar de entourage (oude schoolstoelen), ontvangst en de warmte in de zaal en de trage bediening (lag niet aan de serveerster, maar planning) maakte het niet wat we hadden verwacht.
Kayleigh M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
ik ging met mijn vriend uiteten met mijn vriend heb 2 uur gewacht op mijn hoofdgerecht. terwijl de mensen achter ons er een uur later waren en na een halfuur hun eten al hadden. wij dachten dit duurde te lang en zijn weggegaan we hebben wel voor het drinken betaald en het voorgerecht moesten betalen ik vind dit belachelijk want 2 uur wachten is veelste lang en dan ook nog 14,70 betalen
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een heel gezellig restaurant waar je voor een redelijke prijs kunt eten. Personeel is vriendelijk en alert. Kan ook uit eigen ervaring adviezen geven! Heel leuke avond gehad.
Rosalie P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vlotte service
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Geweldig gegeten voor een prima prijs, mooi restaurant. Aanrader!
Jan Taco B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten was prima, zaten op een mooie plaats aan het raam
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en het restaurant is heel gezellig ingericht.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima avond gehad!
Carlo G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Leuk hip restaurant, attente bediening. Vooral de cheesecake als dessert is een aanrader. Pizza peperoni smaakte prima alleen leek het meer op een vegetarische pizza, veel uien en paprika en maar 4 plakjes salami, jammer.
Jan Erik H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik mis een ruime garderobe en ik zou het zeer warm vinden als mijn jas werd aangenomen en weggehangen voor mij. Voor de rest sfeervol pand, leuke inrichting en lekker eten voor een mooie prijs.
dennis S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
vindt het eten echt heerlijk .
( het was al erg goed) vindt het lekkerder geworden sinds jullie in het nieuwe pand zitten.

top gegeten en gezellig was het er ook .
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goeie service vriendelijk personeel
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vooral het desert (de cheesecake) is altijd om van te smullen. Alleen het afrekenen en het ontvangst kan misschien wat vriendelijker en beter.
Rutger Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker eten en goede service! Goed om te zien dat de baas zelf ook mee helpt.
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vanavond voor het eerst (en het laatst) naar Hengelo geweest en een restaurantje binnengewaaid. Het bleek een eetcafé Italiaanse stijl. We aten redelijk, carpaccio, pasta carbonara (met veel te veel ui en gestold ei) en een ossenhaas (goed gegrild, iets te veel doorbakken). Dessert tiramisu, eigen recept, was erg lekker.
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs. Ook is de inrichting super!