Markanti

31-742432078

Meer informatie over restaurant Markanti

R. S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zaterdag gegeten met familie.
Tafel was tevoren telefonisch gereserveerd. Bij aankomst is alles wat men kon doen wijzen naar de tafel waar inderdaad een bordje op stond...hoe moeilijk is het om even de gasten naar hun tafel te begeleiden...en vervolgens meteen een menukaart te geven.
Nadat we zelf onze tafel hadden gevonden duurde het be-hoor-lijk lang voordat we een menukaart hadden gekregen. Het opnemen van de bestelling duurde ook ellenlang. Eén van onze tafelgenoten bestelde een soep vooraf. Wij vroegen specifiek om de overige hoofdgerechten gelijk met de soep aan tafel te zetten, maar dit ging niet goed. Dientengevolge was ik een uur binnen voordat ik mijn eerste hap kon nemen.
De sardines die ik bestelde waren lekker. De portie was gigantisch. En de bijgerechten getuigden van weinig fantasie. Ik heb ook de tonijn overwogen, maar de beschrijving op het menu gaven met onvoldoende vertrouwen. Met een beetje meer fantasie kan, met een saus en de juiste bijgerechten daar, met het grootste gemak, iets interessanters van worden gemaakt...
De pizza en andere gerechten voldeden.
Over het interieur zal ik het niet hebben aangezien het restaurant binnenkort naar de begane grond gaat verhuizen.
De bediening is alleraardigst, maar stijgt niet uit boven het niveau van aardige werkstudenten. Ze zien er leuk uit, maar hebben duidelijk niet meer dan een basisinwerkperiode gekregen. Jammer. Met een beetje meer inzet, makkelijke ingrepen, valt hier zo veel meer van te maken...
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Een grote tegenvaller gezien de goede recensies hier. Bij binnenkomst kon de gastvrouw (meisje) ons niet even naar de tafel brengen, een eigen zoektocht volgde. Het voorgerecht wat ik had (Parmaham met mozzarella) was geniaal!! De mosselen van m'n vriendin smaakloos. Mijn hoofdgerecht (3 soorten pasta) verschrikkelijk flauw, saai, soppig , zonder textuur en smakeloos. Een pasta verpesten als Italiaans restaurant, auch! Teruggestuurd, mocht iets anders, maar had ik geen zin meer in. De pizza van m'n vriendin prima, maargoed, hoe moeilijk is dat.. Huiswijn magertjes. Hier kom ik niet meer terug.
Carooskitchen .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wij zijn net in de buurt komen wonen en Markanti behoord nu al tot een van onze favorieten! Leuke vlotte bediening, vriendelijk en meedenkend. Als vegetariër lijken de pasta's allemaal vlees/ vis te bevatten. Maar als je vraagt of er ook een vegetarische variant mogelijk is is dat geen enkel probleem en wordt eigen initiatief getoond door mogelijkheden van toevoegingen (spinazie, rucola etc) te geven, super! En het resultaat is dan ook nog eens goed, lekker bord pasta! Pizza's zijn ook heerlijk, idd geen houtoven maar wel lekker dun, goed en smakelijk belegd! Dit blijft ons favoriete plekje om de week af te sluiten na een drukke werkweek!
Christophe V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Eten: De pasta met zalm was lekker van smaak. Het gerecht bevatte voldoende zalm, en de pasta was goed gekookt.
De portie was voldoende. De pizza werd dan misschien niet in een houtoven gebakken, maar was wel erg lekker, hij had een dunne bodem, was belegd met voldoende ingredienten, en voorzien van een juiste hoeveelheid kaas.

Service: De bediening was in 1 woord voortreffelijk. De drie fijne jongedames die de bediening voor hun rekening namen waren vriendelijk, proactief, behulpzaam en ervaren.

Decor: De inrichting is een kwestie van smaak, en dus voor iedereen verschillend. Aangezien het restaurant er netjes uitziet, er voldoende ruimte is tussen de tafels, en het interieur niet schreeuwerig is, geef ik een 10.
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Uitgebreide kaart met behalve pizza's ook andere typische gerechten. Het personeel is vriendelijk maar soms lijkt het wat on ervaren. Prima prijs- kwaliteitsverhouding.