Markanti

Brinkstraat 5 7551 CB Hengelo Nederland Kaart
31-742432078

Over het restaurant Markanti

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

Meer informatie over restaurant Markanti

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

• Terras
urban.lisette .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
lekker gegeten in dit mooi opgezette en ruime restaurant. bediening 2x een foutje gemaakt, maar wel heel vriendelijk.
we komen hier vast nog wel weer...
Marike G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor de 3e keer gegeten. Het eten is erg lekker mooie porties, goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg mooie sfeervolle moderne inrichting.het terras buiten mag nog wel wat aankleding gebruiken. Personeel vriendelijk. Mogen wel een drankje meer verkopen.
Wij komen graag weer en raden het ook anderen aan!
hhdehaan .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Fijn restaurant. De voorgerechten waren goed,allen het voorgerecht met brood was overdreven veel. Allebei de hoofdgerechten waren heerlijk. Het nagerecht met ijs en koffie waren heerlijk.
Wij vonden allen de muziek erg hard.
Hermien R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Veel te lang wachten op het eten .
Bij elk gerecht krijgen de kinderen als laatste wat en dat hoordt niet
Wanneer het druk is dan krijg je te horen dat de keuken het niet aankan
En we hebben bij de reservering door gegeven dat we een baby bij ons hadden en toch moesten we naar boven en dat er beneden genoeg ruimte was
Rudie L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Was een goede maaltijd, met vlotte , vriendelijke bediening, in een moderne strak interieur. De tijd tussen de gangen was precies goed. Voelden ons welkom.
jantjel .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
De voorgerechten waren lekker. Als hoofdgerecht hadden wij een pasta. Mijn penne alli olio of zoiets was werkelijk voortreffelijk. Heb in een Nederlands restaurant nooit eerder zo'n lekkere pasta gegeten. Waande me even in Italie. We moesten er lang op wachten, maar de kwaliteit maakte dat goed. Ook het toetje was lekker. We zaten buiten, dus geen klachten over het geluidsniveau. De bediening was vriendelijk.
W L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Nieuwe locatie, leuk ingericht, bediening zeer vriendelijk maar (nog) niet professioneel, kleinere menukaart dan voorheen, eten te zout!!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met 6 volwassenen en 1 baby uit eten geweest, gerechten waren lekker en genoeg keuze. De ruimte om onze tafel (boven) was erg krap en dat gaf met veel kleine kids om ons heen een behoorlijk benauwend gevoel. Helaas erg lang moeten wachten op onze gerechten en achteraf zagen we dat we veel teveel hebben betaald omdat met de AH actie we blijkbaar de voorgerechten gratis kregen en de hoofdprijs moesten betalen over de rest daarmee kwamen we alsnog uit op 28Euro p.p.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Hadden oa ossenhaas en was super lekker en mals! Heel gezellig en hip ingericht. Komen er zeker terug!!!!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We hadden een gezellige plek boven bij het raam, maar wel een tochtplek.... Maar lekkere pizza gegeten!
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was lekker, goede pizza en pasta gegeten.. klein minpuntje, personeel mag iets meer oog hebben voor de klanten.
rinske P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
helemaal super! je kon uit elk gerecht van de kaart kiezen waarbij dan het goedkoopste gerechtje dan gratis is, met speciale wensen word rekening gehouden. wachttijd tussen de gerechtjes door is wat mij betreft ook perfect.
super leuke bedieningen en gezellige inrichting.
Arlette B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Netjes geholpen. ????????
In vergelijking met de oude markanti ziet het er echt super mooi uit! Lekker hip en fijne sfeer !! Super
Hildegard T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Leuk restaurant. Aanwinst voor Hengelo. Ongedwongen sfeer, goede bediening en gezellig rumoerig door de modern idustriele aankleding.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Was voor ons de eerste keer sinds de verbouwing, erg mooi geworden. Prima bediening, snel en attent.
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijke gegeten, goede sfeer, goede bediening en het nieuwe restaurant ziet er prachtig uit!
Rian J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Muziek aan de harde kant
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Ik vond het er erg rumoerig. Veel schreeuwende en hollende kinderen. Ik was er voor de 2e keer en was minder enthousiast als voorheen. De pizza van mijn partner "smaakte wel". Niet meer dan dat. Mijn scampies waren wel "okee". Ook niet meer dan dat. Garnituur weinig verrassend. Met een uur waren we weer weg.
Ingeborg H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Was er nog nooit geweest. Had er veel over gehoord, allemaal positieve reacties dus dan zelf ook maar even proberen. Personeel was vriendelijk had ook tijd voor een praatje, dus je word niet gezien als een nummer wat ik erg belangrijk vind. Het eten was top. Zeker een aanrader voor iedereen en ik kom zeker nog een keer terug.