Markanti

Brinkstraat 5 7551 CB Hengelo Nederland Kaart
31-742432078

Over het restaurant Markanti

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

Meer informatie over restaurant Markanti

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Markanti

Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekkere pizza’s en pasta’s, ook de tiramisu is heel erg lekker!
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Slechte bediening, vieze wijn glazen. Gerechten waren aan de flauwe kant, en niet op smaak, het duurde lang voordat de bediening zag dat onze borden leeg waren. Hopelijk gaan ze zich verbeteren
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Mooi restaurant maar eten en bediening laten zeer te wensen over.
Mijn tonijn pizza had een vieze bodem en tonijn erg droog. Toen ik daar wat van zei, kwam er geen respons van de bediening. Ook mijn man heeft nog een stukje gehad.
We werden beiden ziek. Maag darm klachten. Vreselijk gewoon. En dat tijdens een optreden van onze favoriete band. Hij heeft de helft niet gezien hierdoor.
1 drankje, daarna zijn ze niet meer komen vragen of we nog wat wilden drinken.
Klap op de vuurpijl was het verpakte pepermuntje wat 1 jaar en 3 maand over datum was...Toen ik daar wat van zij kreeg ik als antwoord: Oooohh das geen probleem hoor. Hierover hebben we de fabrikant gesproken en die kon je rustig nog eten. Dacht het niet he. Maar ja had 'm al wel in de mond.
Wij zijn dus niet te spreken over Markanti. Nooit weer.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijke, eerlijke gerechten! Komen zeker terug!
Gerdie E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Goede sfeer. Heerlijke wijn.
Janne G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk eten in een sfeervol restaurant.
Super vriendelijke bediening.
Dikke aanrader!
Madelon F.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Een heel mooi restaurant! Je moet alleen bij de ingang/uitgang wel uit kijken dat je niet tegen het glas aan loopt. Voor de rest is de keuze uit het menu prima. De pizza die ik had gekozen was voor mij te veel, maar wel heel erg lekker. De bediening was redelijk, het kan beter. Laat het personeel iets vriendelijker zijn naar de gast. Het lijkt niet of het personeel er met plezier werkt..
Erna G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, Hadden een leuke tafel. Kortom een aanrader om een keertje te eten bij een heerlijk Italiaans restaurant.
C.J. B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Erg lekker, boven verwachting. Bedankt!
AnneMieke T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prachtig industriële inrichting. We raakten niet uitgekeken:-)
Stef K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Restaurant is super ingericht! Helaas viel het eten tegen. Lasagne en een trio van pasta waren goed warm maar voor een lasagne erg tegenvallend(iets meer vlees had gemogen). Daarnaast was het brood behoorlijk droog. Porties waren rijkelijk dat weer wel. Bediening oogde alsof ze er wel klaar mee waren voor vandaag (18:00) maar bij aanspreken toch behoorlijk vriendelijk. Helaas voor ons geen tweede keer
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De sfeer is zoals altijd goed. We hadden allebei een pizza. Echt lekkere verse pizza’s met dunne krokante bodem waarbij wat aanpassingen in de ingrediënten allemaal mogelijk is. Anti pasti vooraf is echt super. Erg divers en lekker. Bediening ontzettend aardig en behulpzaam.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een erg leuk restaurant en hele snelle bediening!!! Prima zo
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en waar voor je geld. Gezellige inrichting. We konden toen er plek was op het overdekte terras zo verhuizen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Na het opgeven van de bestelling werd het eten al vrij snel geserveerd. De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal in balans. Vriendelijke bediening, en verkassen naar het buitenterras, dat mooi overkapt is was geen enkel probleem. We komen graag nog eens terug.
T.J. B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het was zeer warm die dag, dat was binnen ook zo. We hadden een tafeltje op de eerste verdieping. Hier geen airco aanwezig, de zon scheen nog door de ramen. Hierdoor extra warm. Het was echt zweten binnen. De menu-kaarten stonden al op tafel, maar het is toch fijn als je bij ontvangst al gevraagd wordt of je wat wilt drinken. Ik denk dat we een kwartier hebben moeten wachten voordat we gevraagd werden.
Restaurant had moeite met grote groepen. Hierdoor lang moeten wachten bij het opnemen van de bestelling en het verkrijgen van de rekening.
Eten was goed. Daar lag het niet aan. Maar de entourage (oude schoolstoelen), ontvangst en de warmte in de zaal en de trage bediening (lag niet aan de serveerster, maar planning) maakte het niet wat we hadden verwacht.
Kayleigh M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
ik ging met mijn vriend uiteten met mijn vriend heb 2 uur gewacht op mijn hoofdgerecht. terwijl de mensen achter ons er een uur later waren en na een halfuur hun eten al hadden. wij dachten dit duurde te lang en zijn weggegaan we hebben wel voor het drinken betaald en het voorgerecht moesten betalen ik vind dit belachelijk want 2 uur wachten is veelste lang en dan ook nog 14,70 betalen
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een heel gezellig restaurant waar je voor een redelijke prijs kunt eten. Personeel is vriendelijk en alert. Kan ook uit eigen ervaring adviezen geven! Heel leuke avond gehad.