Markanti

Brinkstraat 5 7551 CB Hengelo Nederland Kaart
31-742432078

Over het restaurant Markanti

Wat opvalt aan het vernieuwde Markanti in Hengelo is allereerst het interieur: warm, hip, gezellig en bijzonder uitnodigend. Ook de kaart is vernieuwd en focust nu echt op traditionele Italiaanse keuken, met veel pizza's met een lekker krokante bodem en goed bereide pasta's. Conclusie: heel Hengelo mag blij zijn dat Markanti zijn deuren weer geopend heeft.

Meer informatie over restaurant Markanti

Dagelijks 17.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Markanti

Sandra N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We komen vaker bij Markanti en het eten is altijd heerlijk, tegen een eerlijke prijs. Het enige dat ons steeds wat tegen valt, is het gemis aan een warme ontvangst en een hartelijk afscheid. Dat zou het helemaal afmaken.
Het zit in eenvoudige dingen als jas aannemen bij binnenkomst. Men staat toch te wachten om je naar je plaats te brengen. Maar nogmaals, we komen hier graag.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Aan te bevelen
klaas.walstra .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met ah diner is niks mis maar wel apart dat je de friet moet bijbestellen en betalen, Volgens ons is het normaal dat er friet of aardappeltjes bij het diner horen.
Tosca D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie zaak die heel verschillend is ingericht, groot en toch intiem en gezellig! Attente vriendelijke en hardwerkende brigade (geoliede machine). Leuke menukaart, lekker eten en drinken, helemaal niets op aan te merken, alleen maar complimenten.

Tot een volgende keer ????????
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Goede menukaart, mooi interieur en ambiance! Op een centrale en levendige plek in het centrum van de stad.
Mariët H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Mijn zoon was super positief over jullie en dat was een reden om bij jullie te gaan dineren. Het was idd heerlijk eten, een gezellige, gemoedelijke sfeer en dit zekers een reden om weer terug te komen. Een aanbeveling waard!
gerdaspit .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Na enkele minder goede recensie’s gelezen te hebben. Zijn wij hier toch gaan eten. Wij hebben een 3 gangen menu gekozen en hebben hier ontzettend van genoten.
Bediening was vriendelijk. Sfeer erg gezellig en leuk ingericht.
Het niveau van het eten vonden wij boven verwachting het was in een woord top.
Wij komen zeker terug. Er stonden zoveel andere lekkere gerechten op de kaart die wij graag willen proberen.
Groet spit
Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, pomodorisoep en carpaccio vooraf, pizza caprese en ossenhaas met funghi saus, tiramisu en dame blanche. De ossenhaas was super rood, zoals besteld en je kan zien dat er in alle gerechten verse producten worden gebruikt en dat het eten met liefde wordt klaargemaakt. De opmaak van de borden was prachtig! Ook de bediening was zeer vriendelijk en accuraat. Jammer dat we zover weg wonen, anders kwamen we hier iedere week! Fantastisch!
M.A D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Was een leuk en goed ontvangst hadden het maar kort van tevoren gereserveerd maar hadden gewoon plek. Personeel vriendelijk . Gerechten waren overheerlijk goed bereid . Was een gezellige sfeer
johan G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten, gezellige omgeving, er zijn natuurlijk altijd wat verbeterpunten maar we komen zeker terug. Bediening zou wat vaker langs moeten komen om te vragen of er nog iets te wensen is (zoals een drankje).
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer vriendelijke serveerster. Het is niet omdat je via de AH Restaurantweek komt je ineens anders behandeld wordt.
Service en eten goed.
Vitello tonato neem ik niet weer, vond 'm waterig.
De pasta was uitstekend en de pizza van mijn man ook.
Dessert uitstekend, alleen ben je dan wel dan 'gevuld'....:)

Prima gegeten.
M A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De pasta's zijn teleurstellend, geen aanrader. Penne met veel tomaat en verder weinig smaak.
De pizza' s bij de "buren" zagen er smakelijker uit.
Rutger Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eten was prima. Echter bleek het onmogelijk om een andere saus (roomsaus) te krijgen voor de pasta, terwijl deze saus bij andere pasta’s gewoon beschikbaar is. 1 personeelslid leek er weinig zin in te hebben.
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Mooi ingericht restaurant. Goede snelle bediening en een goede sfeer. Heerlijk eten, grote porties. Ik kan dit restaurant zeker aanraden!
Ridi S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
heerlijk gegeten
Jw V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk , het is alleen jammer dat je de patat en salade apart moet betalen. Verder niks als lof. De bediening was prima ze kwamen steeds langs.
René V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Rustig en heerlijk kunnen eten in een gezellig en leuk restaurant bij ons in Hengelo. Sfeervol dineren op onze trouwdag. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening..
Therese W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening is super vriendelijk. De locatie is erg leuk. Een echte anrader. We komen vast nog een keer terug.
Yvette R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening

Foutje (waarschijnlijk van Iens) : onze reservering was niet doorgekomen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede sfeer, correcte bediening en uitstekende kwaliteit eten! De ossenhaas is uitmuntend. Vanuit de AH-actie kan je ook nog eens uit de gehele kaart kiezen. Wij komen zeker terug!