Maritz Slow Food

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carola1975 P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Jeetje, ik was helemaal onder de indruk. Samen met mijn zoon van 5 hebben we kort een broodje gegeten. We vonden het allebei een erg leuk zaakje, ik voelde me meteen ontspannen met een bepaald gevoel van vakantie. Het broodje was heerlijk: vers, rijkelijk belegd, misschien wel het beste broodje wat ik ooit in de horeca heb gegeten. De mee-neem producten zagen er ook erg smakelijk uit! Binnen zit je knus, en als je een plekje op het terrasje kunt krijgen zit je helemaal geweldig!
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat hebben wij lekker gegeten! Het heerlijke malse vlees van de Lindenhoff was echt superzacht & mals. Mijn dochter is helemaal verkocht aan de lamscurry, de rendang was ook erg lekker, maar de echt winnaar voor mij en mijn vrouw was de Kalfssukade à la ossobuco.
DorineR .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Wat een leuk stekkie!!! Heerlijk buiten op het terras gezeten. Homemade sangria gedronken. Van goddelijke salades gesnoept. Leuk personeel. Broodje ribeye was onvergetelijk!!! Ik ga snel weer. Een aanrader dus!!!
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Bij toeval kwam ik bij Maritz Slow Food terecht en dat was een schot in de roos. Alles wat ik gegeten heb was heerlijk, het vlees komt direct van de boerderij en dat proefje. Met mijn drukke werk en gezin zou ik willen dat wij zo'n fantastische afhaal maaltijden service hadden, want het is vers en voor elk wat wils.