Marits Eetkamer

Andreas Bonnstraat 1091 Amsterdam Nederland Kaart
31-207763864

Over het restaurant Marits Eetkamer

Veganistische hemel

Voorheen huiskamerrestaurant nu een eetkamer in Amsterdam Oost met dezelfde huiselijke sfeer en ongedwongen, intieme setting. De gerechten zijn zonder vlees en vis, maar met liefde en zorg bereid. Wij bieden een 3-, 4-, of een 5-gangen geheel plantaardig menu. Geopend van donderdag t/m zaterdag.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Marits Eetkamer

Irene M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontzettend genoten van een veganistisch 5 gangen diner ! Zalig. Wat een creatief vakmanschap. TOP
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Hartelijke ontvangst door de, naar gelang de avond vorderde bleek, zeer competente medewerkers bediening. Gezellig "huiskamer huis". Interessante, in Nederland gemaakte, vermouth als aperitief. Compacte wijnkaart met een goed op het eten afgestemde selectie. Het in aangenaam tempo geserveerde eten was van hoge kwaliteit en geeft de omnivoor een lesje groentegenot. Met toeweiding bereid smaakvuurwerk in de eigenzinnige opbouw, die bij een restaurant met dit signatuur hoort. Erg knap gedaan allemaal. Op naar Marit's!
Sander F.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten en drinken zonder vlees of vis, prachtig en liefdevol ingerichte zaak, fijne bediening.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Als niet-veganist hier prima en heerlijk gegeten! We gingen voor het 4-gangen diner. Voorgerecht een overheerlijke aardappelsalade met asperges, tussen een ravioli, deze vonden wij het minst bijzonder. Als hoofdgerecht een heerlijk gerecht met Venkel en het dessert een sinaasappelcake-je met kruidig ijs... heerlijk! Prijs-kwaliteit is goed te noemen en de sfeer erg knus en gezellig. De bediening doet haar best om je een leuke avond te bezorgen en zij hebben overduidelijk passie voor hun vak!
ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Verrassend, inspirerend en een warm welkom! Zalig gegeten.
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening en prachtige plek. Wel klein beeitje kou uit kasdeur en niet heel goedkoop, maar erg het geld waard!
Hendra N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Open keuken kan best zijn bij de achter / terasse ruimte .
Onno K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Mooi en origineel huiskamer/restaurant, bijzondere groentes geproefd!
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Echt super gezellig en rustig en puur eten heerlijk zo om de hoek in oost... heel knus en internationaal publiek mooie serre
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend lekker en veelzijdig. Zelfs de carnivoren onder ons waren erg positief. Komen zeker terug.
Afra D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik verwachte een huiskamer sfeer maar het is een gezellig en knus restaurant dat met veel aandacht gezellig is ingericht. De voorgerechten waren erg lekker - smaken goed op elkaar afgestemd. Alleen het hoofdgerecht was een beetje teleurstellend: een bord vol van verschillende producten die niets met elkaar te maken hadden. Ook was het een beetje flauw. Maar goed genoeg om nog een keer een tweede kans te verdienen. Heel erg vriendelijk bediening.
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Veganist of niet, hier moet je een keer gegeten hebben! Twee maanden geleden voor het eerst geweest, nu weer een heel nieuw menu en het was echt heerlijk! Daarnaast ook nog eens heel sfeervol en fijne mensen die daar werken! Een absolute aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg lekker gegeten bij Marits Eetkamer, bijzondere vegetarische gerechten met heel eigen smaakpalet, in dit geval veel aardse smaken. Nagerecht van cheesecake was misschien iets aan de zoete kant voor mij en mijn partner.
Ook een prima wijn-selectie.
Marits eetkamer is een leuke spot in Amsterdam oost met veel karakter. Bediening is vriendelijk en snel, soms een fractie te veel aanwezig voor mijn persoonlijke gevoel.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Marit maakt haar reputatie helemaal waar. Heerlijk vier gangen menu genomen. Porties waren aan de grote kant. Lekkere wijn. In een lokatie die het midden houdt tussen restaurant en eetkamer, met een kundige, warme en persoonlijke bediening. Dank je wel voor de fijne avond.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke verrassing!
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooie gerechten geserveerd in de serre door betrokken en vriendelijk personeel. Heerlijke avond uit met bijzondere en smaakvolle vegetarische gerechten en mooie bijpassende wijnen.
Berendina K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben hier zaterdag gegeten. Het was heerlijk. Een grote variatie in goed klaargemaakte gerechten, die ook goed op temperatuur waren. We hadden het drie gangen menu en dat was voor ons voldoende.
De volgende keer geven we van tevoren aan dat we wel wat tempo willen, het was voor ons aan de trage kant.
Ellis H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik heb heerlijk gegeten in een prettige sfeer en met goede bediening. Het enige minpuntje was dat ik het erg lawaaiig vond
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Super genoten van mijn vegan 4-gangen menu!
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk eten, heel vriendelijke bediening, sfeervol ingericht, inclusief de wc. En trendsetters volgens mij, want het is tijd voor meer vega!