Maritime Hotel

31-104119260

Meer informatie over restaurant Maritime Hotel

Faith2you .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
prima drie gangen diner voor een bedrag onder de twintig euro. geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed eten.
het is eenvoudig maar schoon, goede bediening. Het maakt uit wat voor soort mensen er zitten, dit keer een bont gezelschap aan nationaliteiten en achtergronden. prima voor een snelle hap na het werk.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Lekker aan een raam aan het water gezeten, nadat ee de tentoonstelling van James bond hadden gezien.
Ik had de erwtensoep die was erg lekker.
Van mj mag hij wat dikker. De andere 3 hebben ook lekker gegeten.Fijn dat ze karnemelk serveren.
De bediening vriendelijk.
Eyes .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Hier eten zeelieden uit de hele wereld, die in het hotel verblijven of niet, maar niet zeelieden zijn hier ook welkom. Hier kan men heel voordelig voor €17,50 een 3 gangen ruim keuzemenu eten, of a la carte voor max 21,50 (excl. drankjes) Je krijgt een grote hoeveelheid aan eten op je bord, en een heerlijk schaaltje salade. De bediening is zeer vriendelijk en meertalig, evenals de menukaart. De sfeer is misschien iets minder, eenvoudig maar wel schoon, maar voldoende om er goed te eten als je niet te veel tijd hebt. Het gaat allemaal heel vlot. Keuken is open van 18:00 tot 20:00. Ik kom hier regelmatig.