Mariola

Kruisstraat 74 1353 AP Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mariola

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
als je hier in de buurt bent , doen !! wat een fraaie ijszaak met voortreffelijk ambachtelijk vers ijs in vele smaken , en mocht je een bak koffie willen ook daar kan je hier voor terecht
Karel Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
We gaan hier 's avonds nog even langs om de dag mooi af te sluiten. Hier hebben ze allerlei soorten ijs, ook wat exotischere smaken.

Ik kies 2 bollen ijs, mango, en walnoot- / pecan. De overige gezinsleden nemen 3 bollen met het accent op chocolade smaken.

Het ijs is hier gewoon erg lekker, de ambiance en service zijn voldoende maar niet bijzonder. Het is een prima idee om hier ijs te halen en dan lekker buiten te eten. Dat lukt vandaag niet, het is nog vroeg donker, en dan valt de neon verlichting en de toch wat krappe inrichting iets tegen.

Maar goed, je komt hier voor het ijs en dat is prima! Het is wel iets aan de prijs, maar dat is een bewuste keuze vind ik. Kwaliteit kost ook wat en goedkopere alternatieven zijn alom beschikbaar. Voor dit ijs wil ik wel een stukje omrijden.
J R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Al dertig jaar draait Mariola heerlijk ijs en al twintig jaar gaan we hier met regelmaat een ijsje eten. Het was nog wat frisjes vandaag maar toch smaakte het ijsje weer als vanouds. Wat ons betreft een omweg waard.
BarbaraV .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Mariola is een begrip in Almere. Helaas lijkt het alsof de bolletjes ijs steeds kleiner worden tegen dezelfde prijs. Wel lekker ijs, maar geen topper.
Daniel .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Ik kom hier in de zomer vrij regelmatig een bolletje ijs mee pikken. IJs is erg lekker en de slagroom doet het ook niet verkeerd!
Wel flink aan de dure kant, krijg soms het idee dat ze elk jaar weer duurder zijn.
Als je in rust van je ijsje wilt genieten moet je niet op het terras zijn aangezien het in de zomer erg druk is. Persoonlijk vind ik het ijsje het meest tot zijn recht komen door omhoog de Havenkom in te lopen en daar een lekker plekje in het zonnetje uit te kiezen. Prachtig uitzicht!