Mario

Plein 1953 58 3086 EE Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mario

Alicia H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Als vegetarier heb je weinig keus bij deze pizzeria. En ook hier kenmerkt het menu zich door een gebrek aan respect voor groenten. De vegetarische pizza bevat groente. Waar iedereen het raar zou vinden als je in een pizzeria maar 1 pizza zou hebben met "Vlees" zonder dat daarbij staat wat voor vlees, is dit bij vegetarische pizza's helaas heel normaal. De pizza is verder standaard, bevat niet veel interessante groente maar de standaardui en -paprika, verzopen in een hoop goedkope kaas waarvan ik betwijfel of die wel vegetarisch stremsel bevat. Geen aanrader dus. Ik heb hier afgehaald, dus niet binnen gegeten, maar het was er sfeerloos.
Viet_Nam_pho .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Ik bestel minimaal 1 keer per maand een pizza hier. Deze is niet slecht maar ook niet geweldig.
De service krijgt van mij een 6 omdat ik toch altijd mijn adres moet herhalen. Ook al heb ik daar ontelbare keren besteld. Ze houden het niet echt bij volgens mij. Bovendien vraag ik altijd of ze het in stukjes willen snijden maar ook dat gebeurt niet altijd.
Twee punten ter verbetering.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Volop genoten van het 7-gangen verrassingsmenu bij Mario. Wat een geweldige gerechtjes allemaal, ondersteund door heerlijke wijnen. Erg goed vind ik dat er als vanzelfsprekend een karaf fris kraanwater op tafel wordt gezet. Je hoeft er niet eens om te vragen. De bediening is heel enthousiast en voorkomend. Het restaurant zelf ziet er leuk uit. Alleen jammer dat het in de loop van de avond bloedheet werd zo zonder airco. Ons werd uitgelegd dat de airco zo koud zou worden dat de gasten er last van zouden krijgen. Misschien toch iets om in de toekomst af te (laten) stellen?