Marina

Meer informatie over restaurant Marina

maandag & dinsdag gesloten
woensdag & donderdag geopend van 10:00 tot 19:30
vrijdag tot zondag van 10:00 tot 21.00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Adebruin .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren hier met 3 personen tijdens fietstocht een tussenstop gemaakt om te lunchen. Viel erg tegen. Het was mooi weer maar de klanten moesten zelf de tafels en stoelen naar het terras slepen om lekker in de zon te kunnen zitten. Na de bestelling voor de drankjes te hebben geplaatst erg lang moeten wachten (half uur) eer dat deze gebracht werden. Ook de lunch zelf, hamburger, linzensoep en broodje beenham liet op zich wachten. Kennelijk had men te weinig personeel in dienst om het klantaanbod op deze dag aan te kunnen. Prijzen zijn goed. Hamburger viel tegen. Werd op een stukje stokbrood geserveerd wat na 2 minuten dus al zompig werd. Jammer want de locatie is erg mooi met uitzicht over het haventje.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Hoog boven het wad, wat jeziet vollopen, zonsondergang! We bestelden het visstoofpotje, al eerder geprezen, om het bord niet af te hoeven likken ( zo lekker was het) brood besteld, als toetje tiramisu. We hebben genoten!
Javazee .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Marina aan 't Wad is gelegen aan de jachthaven van Schiermonnikoog. Het restaurant - met aan de achterzijde het kantoor van de havenmeester- is gelegen op een talud. Hierdoor heeft het terras een fantastisch uitzicht over het Wad en de jachthaven.
Wij waren met 4 personen waarvan er twee de laatste boot moesten halen.De uitbaatster Marlinde Meerdink verzekerde ons dat dit geen enkel probleem was. We bestelden 2 x Visstoofpotje Marina -Op Sardijnse wijze met fregola- en 2 x Bief aan’t wad -Roergebakken bief, gamba’s en groente met friet-.
Na ong 20 minuten werden onze gerechten geserveerd. Beide gerechten werden opgediend op grote (pasta) borden en zagen er door de diversiteit aan gebruikte lokale producten prachtig uit.
Het visstoofpotje bevatte diverse soorten stevige vis in een rode saus. Samen met fregola (bolletjes pasta) zeekraal, aubergine en courgette en diverse kruiden was duidelijk te proeven dat dit gerecht ter plekke wordt bereid.
De bief aan t Wad was een mooie samenstelling van boterzachte bief, scampi's, zeekraal, courgette- en diverse kruiden. Ook dit gerecht was duidelijk vers bereid.Geserveerd met brede patatten en lobbige mayonaise. De gerechten waren goed op temperatuur (belangrijk want we zaten buiten). Dit restaurant met chef-kok Massimiliano Vargiu is écht een bezoek waard.

Fgkeizer .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht: knolselderijsoep met zalm: de soep werd goed heet geserveerd.
Als hoofdgerecht de kipfilet en visstoof Marina. Smakelijk, kruidig en op een bedje van heerlijke groentes. Als toetje de koffie na en de cheescake maar gedeeld. Er kon niet meer in. De witte huiswijn was prima passend bij de beide gerechten.
Het was helaas onze laatse avond op Schier, anders waren we nogmaals teruggekomen. Dus tot de volgende zomer! Oh ja en de bediening was erg aardig en attent. Een aanrader dus en een aanwinst voor Schiermonnikoog!
Hellen C.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wat een Panorama. Je kan hier wel de hele dag zitten kijken naar het afnemende en opkomende tij en de boten die in en uit de haven varen!! Heerlijk gegeten vooral het vispotje en de zelfgemaakte appeltaart waren om te smullen. De bediening was de eerste dag top vriendelijk geïnteresseerd attent. De 2e dag helaas wat onverschilliger. We zullen hier elke keer terugkomen als we op Schier zijn.
JasperdeG .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Prima maaltijden met zorg gemaakt, prettige bediening en prachtige omgeving. Met de deuren open en op het terras is het fantastisch dineren daar, met de deuren dicht erg warm en benauwd.
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Zojuist heerlijk geluncht bij de jachthaven Marina. Ik had een broodje geitenkaas (heerlijk met nootjes en groentes) en een Sardijnse tomatensoep. Beide lekker vers en goed op smaak. We komen weer eens terug!
Simon_Silia .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
we hadden een 4-gangen verrasingsmenu en Massimiliano ging wederom uit zijn dak; Een heel zacht geroosterde makreel om te beginnen, vervolgens een knolselderiesoep met zalm en daarna een heerlijke gebakken kabeljauw met een italiaans allegaartje (van oa aubergine, spekjes etc); De uitmuntende italiaanse kaasjes met een glaasje port maakte dit perfect. Ook de locatie is fantastisch. Schiermonnikoog heeft er weer een toprestaurant bij!
Rozemarijn-1960 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hebben zaterdagavond 4 juni gegeten bij Marina, en hebben zalig gegeten,alles zeer vers en zeer smaakvol,zo wel het vlees en de vis en het voorgerecht wat we gegeten hebben geiten kaas met noten.De locatie is met zicht op het wad fantastisch.. De inrichting was zeer sfeervol.De bediening was zeer vriendelijk. zouden wij zeker aanraden aan andere mensen.
Hermanvdzanden .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Marina. Met de ondergaande zon is het heerlijk op het terras. Eten is van een zeer goede kwaliteit: verse producten en bereidt door een kok met verstand van zaken! Dat proef je. De bediening was echter om te huilen, het lijkt wel alsof er geen systeem zit en daarmee dus geen goede leiding. Bij aankomst word je genegeerd, bestellingen kwamen niet goed door, we hebben 45min gewacht op een broodje met tapenades en het duurde over het algemeen behoorlijk lang. Jammer, want het eten is erg lekker. Misschien even een goede bedrijfsleider aannemen die de boel kan motiveren.
Groninger1974 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben met 8 mensen hier gegeten. De kok komt uit Italie en dat proef je. Ik had een tomatensoep, mooi van smaak en op smaak en vis met linzen rijk gevuld met diverse vissoorten en garnalen. Mijn tafelgenoten waren ook te spreken over het diner. De moeite van het omfietsen waard (5 minuten fietsen vanaf het dorp).
RoosLW .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben heerlijk geluncht bij Marina. Een mooie plek met een prachtig uitzicht en heerlijk eten. Vooral de knolselderijsoep was heel erg lekker! Verder geweldige service: wij waren een regenhoes vergeten en de eigenaresse is ons achterna gereden met de hoes. Ze kon ons helaas niet meer vinden en stuurt de hoes nu per post op. Fantastisch!
Mechtild1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Het was heerlijk toeven bij Marina. Plezierige service, pal in de zon met een uitzicht over de Waddenzee. De gerechten waren goed verzorgd, geen tierlantijnen maar gewoon lekker, vers en er was geen probleem om een hamburger broodje in te ruilen voor een heerlijk landbrood.
Aankleding mag nog groeien.
EllenDeZeeuw .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Heerlijk in de zon gelunched met uitzicht over het wad. Goed belegd broodje tonijn en een salade met veel groente, lekker Italiaanse sauvignon erbij, top! Wij komen deze zomer zeker weer.
Rijspolder .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Met zorg bereide maaltijd. Alles vers! Zeer smaakvol. Zowel vlees als visgerecht uitstekend bereid met verse groenten van het seizoen. De locatie met zicht over het wad is fantastisch. De inrichting kan nog wat aan sfeer winnen maar dat is bijzaak.
Bediening was zeer vriendelijk! Een echte aanrader!