Marina Lounge Arnemuiden (by Fletcher)

Zeekraal 18 4341 Arnemuiden Nederland Kaart
31-118820388

Over het restaurant Marina Lounge Arnemuiden (by Fletcher)

Marina Lounge

Het is de nieuwste culinaire hotspot in het Zeeuwse Arnemuiden: Marina Lounge staat voor eerlijk, puur en regionaal eten. Geniet elke dag van het aanbod van verse vis, schaal- en schelpdieren, heerlijke vleesgerechten of smaakvolle salades. Onze medewerkers adviseren u graag over een bijpassende wijn. Na het diner kunt u heerlijk loungen op het royale loungeterras, dat een schitterend uitzicht biedt over het Veerse Meer. Stijlvol en in luxe genieten van de rust en de ruimte, onder het genot van een verfrissende cocktail of een voortreffelijke kop koffie. Laat u verrassen door de culinaire gerechten, die speciaal voor u worden bereid in de buitenkeuken met seizoensgebonden producten uit de streek.
Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Marina Lounge Arnemuiden (by Fletcher)

• : Vrij parkeren

Maandag t/m zondag 12.00 - 21.00 uur.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi