Marina Club Amsterdam

31-203701200

Meer informatie over restaurant Marina Club Amsterdam

Tram 26
  • Kom je met de auto?
    Dan neem je afslag S114 Zeeburg (Ring A10). Kom je via de A1? Dan neem je eveneens afslag S114, hier wordt Amsterdam-IJburg aangegeven.
  • : Voor het Restaurant

7,1

Jouw recensie over het restaurant Marina Club Amsterdam

Kimia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Sinan O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Service was zo langzam
Jasmin M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Super tevreden zoals altijd !
sezer D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
2 keer geweest:
De eerste keer: drinken duurde ongeveer 20 minuten, hele avond maar 2 keer een drankje komen bijvullen na. Wijnglas had vervolgens lippenstift. Een vriendin had kip besteld, deze was duidelijk nog rauw van binnen. eten duurde ruim 40 minuten terwijl de bezetting van het restaurant 30 % was. Personeel leek erg nieuw en onzeker. Kennis over de producten hadden ze nauwelijks bij elke vraag moest de manager erbij komen.
De tweede keer: in de middag gebeld met de vraag of ik kon reserveren, restaurant zat vol maar ik kon zonder probleem tussen 21.30 en 22.00 langskomen. Wij langskomen, werden we geweigerd aan de deur. conclusie 1: de service is echt hééééél slecht, 2: eten onder de maat 3: ZEER ongeschikt voor groepen.
Zafer D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Brutaale obers.zeer slechte eten.
Roozbeh K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We vonden de bediening (behalve de dame achter de bar) niet heel vriedelijk. Ze waren kortaf en kwamen chagatijnig over. Het live muziek stond te hard waardoor geen gesprek mogelijk was. Mezzes vonden we voortreffelijk maar de gegrilde vlees was te droog. Heel jammer.
Semiha A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Erg kille en onverzorgde ruimte. Het leek alsof ze 'het seizoen' nog moesten openen zoals een hotel die de winter gesloten is geweest.

Het bestek wat er lag en waar we nog van moesten eten was erg vies. Op één van de vorken zat bijvoorbeeld een fuchsia roze veeg van lippenstift.
Semiha A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Slechte service. Interieur sfeerloos, slecht onderhouden en ontzettend vies. Toilet geen wc papier (3x gevraagd om bij te vullen). Wij komen hier Nooit meer.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zonder twijfel één van de beste steaks die ik in de laatste tijden heb gegeten! Daarnaast een super mooie zaak en zeer goede service! Ik kom hier - vooral in de zomer met dat terras - zeker terug.
Sevinc C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten is lekker, vlees was lekker mals toen het kwam.
De bediening is wel traag en het mag wel eens goed schoongemaakt worden. De ramen en de vloer was redelijk vies.
Mahmut O.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Uitstekende Service, Mooie locatie, mara voor GOED eten.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Voor de eerste en de laatste keer. Zonde van het geld
Cengiz K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Top service!!
Kayla T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We gingen vrijgezelenfeest hier vieren. Het personeel luisterde niet goed, kreeg na vier maal vragen niet mijn drank. Erg chaotische werkwijze. onze nargile (sisa) de laatste werd aan iemand anders gegeven dus konden we er geen meer krijgen. Over het eten waren we ook niet tevreden. We waren nog niet klaar met de voorgerecht, mezze's en meteen kwam de hoofdgerecht. Mijn kebab was niet gaar en niet goed. Kreeg later maagpijn van, was niet de enige hoorde ik achteraf. Muziek was redelijk! De zanger zong de meeste liedjes in eigen versie, andere tekst waardoor ik persoonlijk het minder leuk vond om naar te luisteren. Als laatst, van de manager mochten we niet individueel betalen terwijl dit eerder met hem door mij gechekt was. Hij ontkende dit. Gelukkig kon een vriendin van ons met haar credit-card het bedrag betalen. Manager en personeel gingen paar keer in discussie met ons. Kortom, mooie plek maar slechte service en behandeling! Ik heb niet genoten en het was geen gezellige, ontspannende avond wat het wel had moeten zijn! Ik kom hier nooit meer!
Harut Y.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer goed betaalbare een restaurant,het eten is goed van smaak en voldoende hoeveelheid bediening vriendelijk zeker aanrader ben al 2 keer gewest zeer tevreden.
Gokmen O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Super lekker eten daar en een hele goeie service een aanrader hoor!!
Elma S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Top
Asli C.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Alles was perfect alleen als alle stoelen het zelfde waren was het mooier geweest.voor de rest eten medewerkers waren super klantvriendelijk
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben lekker gegeten, het personeel was erg vriendelijk, we werden goed geholpen en het restaurant is ook erg mooi ingericht. Verder hebben we een gezellige avond gehad.
Daise T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ik was hier voor het eerst. Mooie tent van buitenaf dus had best hoge verwachtingen. Zwaar teleurgesteld, eerst 2 uur gewacht op het eten en vervolgens was het eten was niet te hachelen. Heb het eten laten staan, waar ik overigens wel voor heb moeten betalen. In die 2 uur is ook geen kip langs geweest om te vragen of we wat wilden drinken. Nooit meer!! Absoluut geen aanrader!!