Marina Club Amsterdam

31-203701200

Meer informatie over restaurant Marina Club Amsterdam

Tram 26
  • Kom je met de auto?
    Dan neem je afslag S114 Zeeburg (Ring A10). Kom je via de A1? Dan neem je eveneens afslag S114, hier wordt Amsterdam-IJburg aangegeven.
  • : Voor het Restaurant

7,2

Jouw recensie over het restaurant Marina Club Amsterdam

Hakan M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Was heerlijk top service en leuke zweer mooi ingericht
Tolga E.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Zeer mooi en lekker!
Süleyman G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Lekkerste eten van heel Nederland!
Dilara G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Eten was top en de inrichting is ook superluxe en mooi. Enige wat heel jammer is, is dat de service teleurstellend is. Bijna alle medewerkers zijn zeer gedemotiveerd in hun werk. Ze hebben niet eens een lach op hun gezicht. Ze nemen bestellingen op die daarna worden vergeten, vervolgens komt er een andere medewerker dezelfde bestelling opnieuw opnemen en komt er een half uur lang helemaal niks. In plaats van een excuses aan te bieden, zegt de tweede medewerker dat het onze schuld is dat we de bestelling verwarrend doorgeven, en dat iedereen iets anders doorgeeft.

Een andere minpunt is dat er teveel was berekend op onze rekening en het restandbedrag wat teveel werd betaald werd geclaimd als fooi. We hebben het restantbedrag überhaupt niet ontvangen, zodat wij de ruimte krijgen om te beslissen wel of geen fooi te geven. Dit is echt heel onbeschoft.
Barbara T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Eerst kon ze onze reservering niet vinden. We kregen een plek aangeboden. In het begin was het goed! drinken en starter kwam om tijd. Onze hoofd gerecht kwam heel laat ik denk dat ze ons vergeten waren. Uiteindelijk kwam onze eten. We hebben toen een 2de drank besteld. Nogmaals dit duurde weer heel erg lang. Op een gegeven moment werden we genegeerd ook al staken we on de handen op ze liepen gewoon door. Mensen naast ons werden keurig geholpen. We hebben toen gebeld naar hun telefoon toen iemand opnam hebben we aangegeven dat we niet worden geholpen. Ze hebben iemand naar onze tafel gestuurd maar op dat moment waren we niet meer tevreden dus vroegen we om de bon. Ik had meer het gevoel dat wij de enige donkere mensen waren doorom genegeerd werden. Ik vind dit erg kwalijk en ga nooit meer naartoe.
Gokmen O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Super goed!
Kemalettin B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Top geregeld!
Nadia C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Bediening zeer teleurstellend. Onprofessioneel. Saus (mayonaise) in zakjes van de snackbar. Geen knoflooksaus aanwezig. Warm voorgerecht was van een dag daarvoor ( dit werd bevestigd door de bediening) er werd beweerd dat het nog wel te eten zou zijn. Kip was niet gaar!! Het toilet van de dames was verschrikkelijk. Deur was stuk, ging niet op slot. Geen zeep en de droger was kapot. Al met al een zeer slechte ervaring. Zoals vele mensen hebben aangegeven klopt het helemaal bij wat er gezegd wordt. Wij komen hier nooit meer terug!
Acelya G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Personeel moet zeker wat vriendelijker en gehoorzamer worden! En niet een discussie starten met een klant
Marco C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bijzonder goed en attent personeel. Heerlijke gerechten, allemaal grote porties en zo veel keus dat sharing de beste optie is. Leuke selectie van Turkse(!) wijnen.
Erim I.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Was rustig, snel en aardig geholpen.
Aanrader
Hakan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Eten was nog warm toen het werd geserveerd zie je niet overal meer en het was heerlijk. Bediening was zeer goed en snel. Mensen die er werken zijn vriendelijk. En het zag er heel mooi en schoon uit. Ik raad het iedereen aan
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Eten was super, vooral de lokum. Echt een aanrader! Personeel was erg vriendelijk en een mooie inrichting in een mooie omgeving.
Iersad J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten was erg lekker. Jammer dat zij geen knoflook saus hadden. En soms lang wachten op de ober. Ze moeten meer mensen aannemen!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bediening was heel aardig en kundig maar we moesten 15 min op een fles wijn wachten en drie keer erom vragen. Ze vergaten meerdere keren als we om iets vroegen, waarschijnlijk door de drukte.
Fatma K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk eten. Warm geserveerd. Niet lang gewacht. Uitstekende service, er werd vaak gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilde drinken. Muziek stond niet te hard.
Eyup K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
De Lekkerste vlees van Amsterdam en omgeving.
yoo N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De manier hoe de gastheer zijn klanten ontvangt is zeer teleurstellend, praten met handgebaren, gebruik maken van straat taal hoort niet in zo een luxe tent.
Kimia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Sinan O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018