Marina Club Amsterdam

31-203701200

Meer informatie over restaurant Marina Club Amsterdam

Tram 26
  • Kom je met de auto?
    Dan neem je afslag S114 Zeeburg (Ring A10). Kom je via de A1? Dan neem je eveneens afslag S114, hier wordt Amsterdam-IJburg aangegeven.
  • : Voor het Restaurant

7,2

Jouw recensie over het restaurant Marina Club Amsterdam

Nadia C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Bediening zeer teleurstellend. Onprofessioneel. Saus (mayonaise) in zakjes van de snackbar. Geen knoflooksaus aanwezig. Warm voorgerecht was van een dag daarvoor ( dit werd bevestigd door de bediening) er werd beweerd dat het nog wel te eten zou zijn. Kip was niet gaar!! Het toilet van de dames was verschrikkelijk. Deur was stuk, ging niet op slot. Geen zeep en de droger was kapot. Al met al een zeer slechte ervaring. Zoals vele mensen hebben aangegeven klopt het helemaal bij wat er gezegd wordt. Wij komen hier nooit meer terug!
Acelya G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Personeel moet zeker wat vriendelijker en gehoorzamer worden! En niet een discussie starten met een klant
Marco C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bijzonder goed en attent personeel. Heerlijke gerechten, allemaal grote porties en zo veel keus dat sharing de beste optie is. Leuke selectie van Turkse(!) wijnen.
Erim I.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Was rustig, snel en aardig geholpen.
Aanrader
Hakan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Eten was nog warm toen het werd geserveerd zie je niet overal meer en het was heerlijk. Bediening was zeer goed en snel. Mensen die er werken zijn vriendelijk. En het zag er heel mooi en schoon uit. Ik raad het iedereen aan
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Eten was super, vooral de lokum. Echt een aanrader! Personeel was erg vriendelijk en een mooie inrichting in een mooie omgeving.
Iersad J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Eten was erg lekker. Jammer dat zij geen knoflook saus hadden. En soms lang wachten op de ober. Ze moeten meer mensen aannemen!
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bediening was heel aardig en kundig maar we moesten 15 min op een fles wijn wachten en drie keer erom vragen. Ze vergaten meerdere keren als we om iets vroegen, waarschijnlijk door de drukte.
Fatma K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk eten. Warm geserveerd. Niet lang gewacht. Uitstekende service, er werd vaak gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilde drinken. Muziek stond niet te hard.
Eyup K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
De Lekkerste vlees van Amsterdam en omgeving.
yoo N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De manier hoe de gastheer zijn klanten ontvangt is zeer teleurstellend, praten met handgebaren, gebruik maken van straat taal hoort niet in zo een luxe tent.
Kimia T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijke gerechten. Echt een aanrader!
Sinan O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Service was zo langzam
Jasmin M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Super tevreden zoals altijd !
sezer D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
2 keer geweest:
De eerste keer: drinken duurde ongeveer 20 minuten, hele avond maar 2 keer een drankje komen bijvullen na. Wijnglas had vervolgens lippenstift. Een vriendin had kip besteld, deze was duidelijk nog rauw van binnen. eten duurde ruim 40 minuten terwijl de bezetting van het restaurant 30 % was. Personeel leek erg nieuw en onzeker. Kennis over de producten hadden ze nauwelijks bij elke vraag moest de manager erbij komen.
De tweede keer: in de middag gebeld met de vraag of ik kon reserveren, restaurant zat vol maar ik kon zonder probleem tussen 21.30 en 22.00 langskomen. Wij langskomen, werden we geweigerd aan de deur. conclusie 1: de service is echt hééééél slecht, 2: eten onder de maat 3: ZEER ongeschikt voor groepen.
Zafer D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Brutaale obers.zeer slechte eten.
Roozbeh K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We vonden de bediening (behalve de dame achter de bar) niet heel vriedelijk. Ze waren kortaf en kwamen chagatijnig over. Het live muziek stond te hard waardoor geen gesprek mogelijk was. Mezzes vonden we voortreffelijk maar de gegrilde vlees was te droog. Heel jammer.
Semiha A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Erg kille en onverzorgde ruimte. Het leek alsof ze 'het seizoen' nog moesten openen zoals een hotel die de winter gesloten is geweest.

Het bestek wat er lag en waar we nog van moesten eten was erg vies. Op één van de vorken zat bijvoorbeeld een fuchsia roze veeg van lippenstift.
Semiha A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Slechte service. Interieur sfeerloos, slecht onderhouden en ontzettend vies. Toilet geen wc papier (3x gevraagd om bij te vullen). Wij komen hier Nooit meer.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Zonder twijfel één van de beste steaks die ik in de laatste tijden heb gegeten! Daarnaast een super mooie zaak en zeer goede service! Ik kom hier - vooral in de zomer met dat terras - zeker terug.