Over het restaurant Marimba

Dit gaat je verbeelding te boven

Mexico spreekt tot ieders verbeelding. Zon, sombrero’s, cactussen, waarschijnlijk zie je nog veel meer voor je. Ben je ook bekend met de Mexicaanse keuken? Voor zowel de culinaire kenner als de ontdekker is restaurant Marimba echt een aanrader. De Mexicaanse keuken is kleurrijk en heel gevarieerd. Probeer de populaire cactussoep eens, gevolgd door de specialiteit van het huis: fajitas. Dit zijn ‘bloemtortillas’ gevuld met gebraden vlees en/of kip. Blus het geheel af met een Corona of Desperados! Hasta la restaurante!

Meer informatie over restaurant Marimba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17u00-23u00

Jouw recensie over het restaurant Marimba

giallorossi_85 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Eten kwam niet in de buurt van Mexicaans; was vooral een Hollandse interpretatie van Mexicaans. De guacamole was een dieptepunt: matig van smaak en erg koud (kwam duidelijk direct uit de koelkast). Eten voldeed bij lange na niet aan onze verwachtingen (hoge cijfer hier lijkt wat misplaatst).
John S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten. Werd warm ontvangen en kregen een mooi tafeltje toegewezen. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam met het kiezen van de gerechten die overigens erg lekker waren. Aanrader!
Aron V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker gegeten! Ribs zijn mals en lekker gekruid. Service was goed en hangt wel een gezellig sfeertje. Komen gauw weer!!
Esmee D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Was heel rustig (we waren de enige in het restaurant). wel was het heel lekker en we hoefde niet lang te wachten. De prijs kwaliteit verhouding was heel goed.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Redelijk gegeten. Hoofdgerecht was koud. Niet heel gezellig, en service kon beter. Quesdilla was lekker, nacho als hoofdgerecht was koud. Spareribs ik heb ze wel een beter gehad... toetje eenvoudig bakje ijs.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel fijn en gezellig restaurant met prima bediening! Zeker aan te bevelen!
carl B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was lekker, zosls vertrouwd. Blijft een fijn ontspannen plek
Ernst T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Marimba is een geweldig authentiek restaurant in het pittoreske Amersfoort. Niet alleen het heerlijke eten, maar zeker ook de klantvriendelijkheid en service van de eigenaren Dennis en Lotte maakt dat ik hier al 20 jaar met veel plezier terugkom. Binnenkort weer.
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weer erg lekker gegeten. Mijn vriendin en ik gaan hier elke keer heen als ik haar bezoek in Amersfoort. Leuk restaurant, creatief ingericht en aardig personeel.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Weer een geslaagde avond! Zit veel varieteit in de gerechten en het rundvlees is ook echt stoofvlees. De fajitas waren ook heerlijk.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Op basis van de goeie recensies heer heen gegaan en niet teleurgesteld. Erg goed gegeten en er hangt een gezellige levendige sfeer
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima eten in een gezellige omgeving
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima ontvangst. Kleine amuse en vervolgens 3 gangen verrassingsmenu gegeten.
We werden met ruim voldoende en grote diversiteit van allerlei gerechten van de kaart verblijd.
Is iets om te onthouden en later terug te komen.
Jose A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
altijd lekker om naar toe te gaan. eten is altijd op goed niveau. fijn dat ze meer buiten ruimte hebben
Elise T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Veel positieve verhalen over gehoord en niet teleurgesteld! Bediening was vriendelijk en attent en de ouderwetse sfeer geeft je een warm gevoel, voor herhaling vatbaar!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijke verse producten en een gezelige omgeving. Voor de tweede keer hier gegeten en het was weer goed. Wc mag wel een update gebruiken vind ik
Jonas H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en een ouderwest kitscherige inrichting. Vind alles goed bij elkaar passen en een vrij uniek restaurant!
Evita L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten was prima,maar niet spectaculair. Al kan je dat natuurlijk ook niet verwachten voor die prijs.

Tortillachips was letterlijk 10 chipjes met wat kaas er overheen. En voor de guacamole moesten we apart 4 euro betalen.

De bedieningen bestond uit een jongere dame/scholier en liep er ook zo bij. Had weinig aandacht voor de gasten.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima eten maar niet heel speciaal. Vriendelijke en vlotte bediening.
Timo D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk eten, perfecte prijs kwaliteit en lekker buiten kunnen zitten.