Marimba

Achter Het Oude Stadhuis 3 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Marimba

Dit gaat je verbeelding te boven

Mexico spreekt tot ieders verbeelding. Zon, sombrero’s, cactussen, waarschijnlijk zie je nog veel meer voor je. Ben je ook bekend met de Mexicaanse keuken? Voor zowel de culinaire kenner als de ontdekker is restaurant Marimba echt een aanrader. De Mexicaanse keuken is kleurrijk en heel gevarieerd. Probeer de populaire cactussoep eens, gevolgd door de specialiteit van het huis: fajitas. Dit zijn ‘bloemtortillas’ gevuld met gebraden vlees en/of kip. Blus het geheel af met een Corona of Desperados! Hasta la restaurante!

Meer informatie over restaurant Marimba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17u00-23u00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
carl B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Kayaiens .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer attente bediening die goede adviezen gaf. Super gegeten als vegetariers, cactussoep was aangepast om het iets minder pittig te maken, heerlijk! De wijn was erg lekker, rioja gekozen op advies van de jongeman die ons bediende. We komen hier zeer zeker terug!!
Chiara A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Leuk en gezellig Mexicaans restaurant met goed eten. Bediening is vriendelijk en correct en de sfeer is gezellig. Een aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Helaas viel het eten tegen qua smaak en hoeveelheid. We kunnen het thuis beter maken. De quacamole moest je er apart bij bestellen, die was overigens wel erg lekker.
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was maar goed dat het eten lekker was. Eerst werd ons voorgerecht vergeten. Toen kreeg ik het verkeerde hoofdgerecht, en toen het uiteindelijk goed gekomen was en we af wilden rekenen vroeg de jongen bij het afrekenen expliciet of alles naar wens was geweest (alsof we dan het bedrag zouden verhogen en fooi zouden geven). Toen we aangaven dat het eten lekker was, maar dat ze de rest een beetje verprutst hadden, was de enige reactie: o.... zoals gezegd, eten was echt heel prima, maar daar is het dan ook mee gezegd
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Vriendelijke bediening en snelle service.
Het eten was erg lekker en de ingrediënten waren vers.
Kom hier zeker nog vaker.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Lekker eten, ruim voldoende en heerlijke margaritha's
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We kwamen wat later dan gepland, maar werden erg hartelijk ontvangen. En het eten kwam snel en was vooral heel erg lekker!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima Mexicaans restaurant, maar niets bijzonders.
Abdel Y.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Was het halfuur rijden meer dan waard. Lekkere fajitas en goede service. Dit is denk ik wel een restaurant waar we vaker heengaan
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Hier met valentijnsdag prima gegeten. Het restaurant was goed ingesteld op de dag en werkte goed met rozen. Bediening was goed, had in eerste instantie per ongeluk op 13 februari gereserveerd en dit werd flexibel opgelost door de manager. Jammer alleen dat ze geen speciale menu's hadden voor valentijnsdag
Moniek A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Eten was erg lekker en niet te veel. bij menig mexicaans restaurant krijg je de porties niet op, maar hier wel. Eten was ook van erg goede kwaliteit en de bediening was vriendelijk.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Hier al eens eerder gegeten. Altijd goed. Lekkere tortilla's. alerte bediening en er heerst een gemoedelijke sfeer in het restaurant.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Gelokt door de hoge beoordelingen hier gedineerd. Helaas zijn wij minder enthousiast. De kwaliteit van het eten liet behoorlijk te wensen over. De taco en frietjes waren slap, de garnalen overkookt en de bordversiering met die eeuwige inspiratieloze ijsbergsla kon ons ook niet bekoren. Niet een restaurant waar wij terug zullen komen.
Hoi Eric,

Spijtig om te horen dat het niet naar wens in geweest. We hebben de zaterdag waarop u heeft gegeten geen enkele klacht ontvangen, dus ik ga er vanuit dat u niks heeft gezegd.

Als u ons belt op 033-4655784 ben ik er van overtuigd dat we tot een oplossing kunnen komen om dit goed te maken!

Het team van Marimba
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Hele goede prijs/kwaliteit verhouding, vooral voor de prijzen in Amersfoort. Eten is erg lekker dus en je betaalt niet gelijk de hoofdprijs. Bediening is alert en vriendelijk en paste zich flexibel aan onze wensen aan. Wij eten vaak in verschillende restaurants en houden van afwisseling, maar ik denk wel dat we hier vaker gaan eten.
Hoi Frank, bedankt voor uw positieve beoordeling! Deze wordt gewaardeerd door ons.

Ik zie alleen wel dat u twee soortgelijke recensies heeft geschreven en tenzij u echt heel enthousiast was neem ik aan dat dit niet expres is gedaan en heb ik Iens gevraagd er een te verwijderen ivm juiste weergave van de recensies op deze pagina.

In ieder geval hartstikke bedankt voor de mooie beoordeling en tot ziens in ons restaurant!

Frank R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zo een goede prijs/kwaliteit kom je zelden tegen, al helemaal niet in Amersfoort! Eten was dus erg lekker. Minpunt is dat ze de warme pepers met kaas (naam van het gerecht kwijt) niet hebben, maar dat is tot nu toe bij geen enkele Mexicaan in Nederland zo, waar ik ben geweest dan. Bediening is goed en paste zich flexibel aan aan wat wij wilden.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Onervaren gastheer en gastvrouwen. Lang wachten tot tafel afgeruimd wordt tussen voor en hoofdgerecht. Aanbieden van drankjes gebeurd weinig. Bij goede bediening zou dit restaurant met top eten nog meer gasten aantrekken.
Hoi Willem, bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u ons eten top vond!

Jammer om te horen dat het qua service niet helemaal goed gegaan is bij jullie. Wel moet ik zeggen dat iedereen in onze bediening momenteel minimaal 1 of 2 jaar ervaring heeft bij ons en onze gastheer zelf meer dan 4 jaar. Helaas maken ook zij af en toe fouten. Ik durf u in ieder geval te beloven dat de service voor een eventuele volgende keer zal zijn hoe men dat gewend is van ons.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens,

Femke A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Er hangt een fijne sfeer in het restaurant en de bediening is goed. Porties zijn niet te groot waardoor je ze wel op krijgt. Lekkere spareribs!
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke sfeer en leuk ingericht. Het eten kwam mooi op tijd, duurde niet te lang en was heel erg lekker. Wij gaan hier zeker nog een keer eten!
Hoi Danielle,

Bedankt voor de positieve beoordeling en tot ziens in ons restaurant!

rens B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik heb niet zoveel tekens nodig om te zeggen dat ik hier heerlijke fajita gegeten heb met heerlijk vers gebakken vlees etc.
Hoi Rens,

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat de fajitas lekker waren!