Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Marimba

Al 23 jaar zijn wij bezig met het verbeteren van de kwaliteit van ons eten.
Er worden verse ingrediënten gebruikt, direct van de lokale groenteboer. Het eten is een balans tussen smaakvol en gezond en variëren van vleesgerechten tot vegetarisch, want ook voor de vegetariër is er veel keus.

Meer informatie over restaurant Marimba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17u00-23u00

Jouw recensie over het restaurant Marimba

Simone L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Erg lekker mexicaans eten. Leuk en klein restaurantj
Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening is goed en er hangt een gezellige sfeer. Prijzen zijn eerlijk. Jammer alleen dat de korting niet op vrijdag en zaterdag is.
Renee O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Super lekker gegeten en altijd gezellig druk! De tostada specialiteit is zeker aan te raden en vooraf de heerlijke quesedilla!
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekker gegeten, ruime menukaart en lekkere cocktails. Bediening is erg vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. zeker aan te raden
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Was gezellig en lekker
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het eten was heerlijk, bediening superaardig. Het is alleen koud binnen. Interieur is een beetje gedateerd.
Jordy A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Super gegeten, goede bediening en lekkere gerechten. Interieur is wat gedateerd maar dat heeft ook wel iets gezelligs. aanrader!
Esmee G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Ik had een heel goed gevoel over dit restaurant nadat ik de meest positieve recensies had gelezen. Helaas waren deze heel erg overdreven. De prijs/kwaliteit verhouding was niet oké. Het eten was duur en vanaf waar wij zaten konden wij precies zien dat letterlijk alles in de magnetron gedaan werd. Wij vonden het eten wel lekker, maar een fastfood restaurant levert dezelfde kwaliteit als dit restaurant.
Beste Esmee,

Allereerst wil ik zeggen dat we het namens ons team erg spijtig vinden dat u zo negatief bent over ons. Recensies van gasten zijn subjectief en iedereen beleefd zijn of haar ervaring anders.
Is een gemiddeld cijfer van een 8,8 te hoog? Ja, dit is een cijfer die je aan een sterren restaurant geeft en niet aan een Mexicaan. Echter maakt het ons wel trots dat gasten zo positief over ons zijn.

Wij gebruiken recensies, positief of negatief, als feedback. Dus we willen u bedanken dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Er zijn ongetwijfeld wel wat dingen aan te merken op ons restaurant, maar ik vind u hier iets te ver in gaan. Wij maken al onze producten dagvers, dit is juist waar we bekend om staan (vergelijking met een fastfood restaurant vind ik erg onjuist). Ook kan je bij ons, zeker met de korting, voor 20 euro een voor- en hoofdgerecht eten, niet echt duur, zeker in vergelijking met veel andere restaurants.

We balen erg van de negatieve ervaring, excuses hiervoor!
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Erg lekker gegeten bij Marimba. Bediening heel aardig. Je kan proeven dat er met verse producten word gewerkt en dat het eten zelf gemaakt word. Goede kwaliteit dus. Wel misten wij wat van de Mexicaanse pittigheid die we gewend zijn van onze vakantie in Mexico.
Elyse H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Erg lekker eten en vriendelijke bediening. Plaatsing van de wc zo naast de bar vond ik een beetje bijzonder. Lijkt dan alsof je midden in het restaurant op de wc zit. Voor de rest meer dan tevreden!
reinadew .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De vorige keren prima gegeten, maar dit keer vonden we het saai, inspiratieloos eten, de kip was flauw en de hoeveelheid was veel minder dan de vorige keren. Voor ons geen reden om nog eens naar Marimba re gaan.
Ps de bediening stond wel open voor onze feedback en bood ons koffie aan.
Huite V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Door de 20% regeling een redelijke prijs-kwaliteitverhouding. We hadden wel een iets hogere verwachting. De bediening en de sfeer waren prima.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Eten en drinken waren lekker. Service was aardig. Echter waren met zichzelf bezig, waren soms ongemakkelijk en hielden rookpauze voor de deur.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker mexicaans eten, maar niet heel bijzonder. Guacamole lijkt niet vers gemaakt en de tequila is waterig. Inrichting een beetje oubollig. Personeel heel vriendelijk en attent. Recensies op iens.nl zijn volgens ons nogal overdreven positief.
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk,vlotte bediening en zeker een aanrader!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker eten en prettige bediening voor n betaalbare prijs!
Fariba P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Eet hier elke keer weer heerlijk. Laatst nog met mijn vriendinnen gegeten. Vind het in de winter (als het vroeg donker wordt) hier altijd wat meer sfeervoller.
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Goede ribs, die lekker gemarineerd zijn en de cactusoep als voorafje is ook heerlijk
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker mexicaans voor een prima prijs(je)!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Voor de 1ste keer hier gegeten, en was zeker niet de laatste. Top gegeten en hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader.