Marimba

Achter Het Oude Stadhuis 3 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Marimba

Dit gaat je verbeelding te boven

Mexico spreekt tot ieders verbeelding. Zon, sombrero’s, cactussen, waarschijnlijk zie je nog veel meer voor je. Ben je ook bekend met de Mexicaanse keuken? Voor zowel de culinaire kenner als de ontdekker is restaurant Marimba echt een aanrader. De Mexicaanse keuken is kleurrijk en heel gevarieerd. Probeer de populaire cactussoep eens, gevolgd door de specialiteit van het huis: fajitas. Dit zijn ‘bloemtortillas’ gevuld met gebraden vlees en/of kip. Blus het geheel af met een Corona of Desperados! Hasta la restaurante!

Meer informatie over restaurant Marimba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17u00-23u00

Jouw recensie over het restaurant Marimba

Carla H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima eten in een gezellige omgeving
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima ontvangst. Kleine amuse en vervolgens 3 gangen verrassingsmenu gegeten.
We werden met ruim voldoende en grote diversiteit van allerlei gerechten van de kaart verblijd.
Is iets om te onthouden en later terug te komen.
Jose A.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
altijd lekker om naar toe te gaan. eten is altijd op goed niveau. fijn dat ze meer buiten ruimte hebben
Evita L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten was prima,maar niet spectaculair. Al kan je dat natuurlijk ook niet verwachten voor die prijs.

Tortillachips was letterlijk 10 chipjes met wat kaas er overheen. En voor de guacamole moesten we apart 4 euro betalen.

De bedieningen bestond uit een jongere dame/scholier en liep er ook zo bij. Had weinig aandacht voor de gasten.
Irma R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima eten maar niet heel speciaal. Vriendelijke en vlotte bediening.
Timo D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk eten, perfecte prijs kwaliteit en lekker buiten kunnen zitten.
otis A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Hier gegeten voor de 55e verjaardag van mijn moeder, bediening hierop geattendeerd en er werd gelijk een lekkere cocktail gebracht, aardig en attent!
Jip K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Prima eten, niet te duur. Vriendelijke bediening en een comfortabel terras. Guacemole is super en je kan proeven dat het vers gemaakt is
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten,. De bediening was vriendelijk, je moest wel zelf om je tweede drankje vragen. We komen zeer zeker terug.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima gegeten. Leuke spontane bediening en een onverwachtse verjaardagscocktail. Voor herhaling vatbaar!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Op basis van de recensies heen geweest, we houden van Mexicaans eten dus hup naar Marimba. We waren wel wat aan de late kant (20:30), voor een zaterdag avond was het erg rustig (3 tafels bezet).
Eten, quesadillas vooraf en fajitas mixtas als hoofdgerecht, waren echt heerlijk van smaak. Opmaak van het bord wat rommelig en met weinig fantasie. De jonge dame die alleen in de bediening stond had er ook geen zin in die avond, ze was wat kortaf en ongeïnteresseerd, dat was op zich wel jammer. Verder wel lekker gegeten!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Marimba! Dit is wel een van de betere Mexicaanse restaurants die ik ken. Overheerlijke fajitas, boontjes, en guacalome!
carl B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
heerlijk eten, lekker relaxt en heerlijke margarithas !
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hier op de verjaardag van mijn oma gegeten. Alles was goed verzorgd en het eten gewoon erg lekker. Werd ook een verassing cocktail bij gegeven
Kayaiens .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer attente bediening die goede adviezen gaf. Super gegeten als vegetariers, cactussoep was aangepast om het iets minder pittig te maken, heerlijk! De wijn was erg lekker, rioja gekozen op advies van de jongeman die ons bediende. We komen hier zeer zeker terug!!
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
In april gegeten erg lekker! Goed rundvlees en lekkere quacemole, bediening is vriendelijk en de tent zit altidj lekker vol
Chiara A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Leuk en gezellig Mexicaans restaurant met goed eten. Bediening is vriendelijk en correct en de sfeer is gezellig. Een aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Helaas viel het eten tegen qua smaak en hoeveelheid. We kunnen het thuis beter maken. De quacamole moest je er apart bij bestellen, die was overigens wel erg lekker.
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het was maar goed dat het eten lekker was. Eerst werd ons voorgerecht vergeten. Toen kreeg ik het verkeerde hoofdgerecht, en toen het uiteindelijk goed gekomen was en we af wilden rekenen vroeg de jongen bij het afrekenen expliciet of alles naar wens was geweest (alsof we dan het bedrag zouden verhogen en fooi zouden geven). Toen we aangaven dat het eten lekker was, maar dat ze de rest een beetje verprutst hadden, was de enige reactie: o.... zoals gezegd, eten was echt heel prima, maar daar is het dan ook mee gezegd
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Vriendelijke bediening en snelle service.
Het eten was erg lekker en de ingrediënten waren vers.
Kom hier zeker nog vaker.