Marimba

Achter Het Oude Stadhuis 3 3811 CH Amersfoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Quesadillas kip, rund of vegetarisch
      Champignones
      Panitos Mexicanos
      Alas de pollo
      Sopa de nopalitos - cactussoep
  • Hoofdgerechten
    • Enchilada kip, rund of vegetarisch
      Nachos sonora kip, rund of vegetarisch
      Fajitas con pollo
      Quesadillas vegatariana
  • Nagerecht
    • Mono
      Dame blanca
      Copa san pedro
      Pastel de chocolate

Over het restaurant Marimba

Al 23 jaar zijn wij bezig met het verbeteren van de kwaliteit van ons eten.
Er worden verse ingrediënten gebruikt, direct van de lokale groenteboer. Het eten is een balans tussen smaakvol en gezond en variëren van vleesgerechten tot vegetarisch, want ook voor de vegetariër is er veel keus.

Meer informatie over restaurant Marimba

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Sluitingstijd

maandag t/m zondag: 17u00-23u00

Jouw recensie over het restaurant Marimba

• Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Bediening erg proactief en gezellig. Eten kan beter zoals salade en garnituur bij hoofdgerecht. Super lekker ijs maar appelgebak erbij was niet erg lekker.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Op een rustige doordeweekse dag langs geweest. De ontvangst was goed en hartelijk. De zaak kan wel een opfrisbeurt gebruiken, maar is wel leuk thematisch ingericht. De wijnen, dat is op persoonlijke smaak, kunnen wat beter. Het eten is naar kwaliteit/prijsverhouding zeer goed te doen.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Gisteren heerlijk gegeten bij Marimba. Alle gerechten waren vers bereid en smaakten voortreffelijk. Ook de bediening was heel behulpzaam en vriendelijk.
Zeker een adres om weer naar terug te gaan.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
50 minuten na binnenkomst en bestelling hadden we eindelijk het eten voor ons. Helaas nogal lauw afgekoeld op een koud bord. Het is dat ik honger had en dat er ook salade (bijgerecht) op het bord met visgerecht lag, anders had ik het teruggestuurd om op te warmen. Van mijn tafelgenoot was het gerecht wel op juiste temperatuur. De smaak was oké maar thuis maak ik het zelf lekkerder. D guacamole uit de supermarkt is beter. Daarom vond ik het te duur voor de geboden kwaliteit.
Achter en naast ons zaten twee groepen mensen die zo luidruchtig waren dat wij vaak ons niet verstaanbaar konden maken aan onze tafel maar wel konden meegenieten van de inhoudelijk irritante domme gesprekken en meningen van die mensen. De achtergrondmuziek was daardoor ook niet te horen. Kan Marimba niets aan doen hoewel betere inrichting en geluidsisolatie wel beter kan.
Jeanitha R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-actie en hebben heerlijk gegeten. We hadden keuze uit verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en de porties waren meer dan voldoende en erg lekker van smaak. Gezellige inrichting ook. De ober was vriendelijk. Het restaurant zat helemaal vol dus het duurde iets langer (voor en na het eten) en er werd na ons eerste drankje niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken. De gerechten volgden elkaar in een goed tempo op. We komen zeker terug!
Wvannijhuis V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening was ook vriendelijk en meedenkend. Het nagerecht werd voor mij te veel waardoor ik enkel koffie na wilde, bediening kwam netjes vragen of ik er er een likeurtje bij wilde . Echt een aanrader.
Joel B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Leuk! Genoten van het mexicaanse eten.. Ondanks dat er genoeg bezoek was was het geluidsniveau echt ok..
Zou er zeker nog eens terugkomen..
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Eenvoudig restaurant met goede gerechten. Interieur is wat sleets en gedateerd, bediening echter vriendelijk en snel. Prijs van de gerechten is gekoppeld aan de mooie locatie. AH aanbieding was ok maar niet super aantrekkelijk.
M S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Goede porties
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten, ruime menukaart, prima bediening, geen massaal gedoe, gewoon gezellige entourage. Zou wel reserveren, zat al snel vol. Een aanrader!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We maakten gebruik van de AH restaurantactie. Echter voor 1 AH keuzemenu betaal je al € 38,50.
Hoewel het eten lekker was, was dat voor het aangebodene, een te hoge prijs. Daarmee is het gratis tweede menu al zeker voor de helft betaald. Dat kan niet de bedoeling zijn!
De tafel van Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Goed tot uitstekend
Pat Van Der W.
Gezellig en zorgzaam personeel . Belangstellend. De kwaliteit is perfect. Meer dan voldoende!
Het restaurant is aan te bevelen.
Maro S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima eten.
Brian .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
In eerste instantie lijkt het restaurant niet heel bijzonder, maar personeel is vriendelijk en eten is top, zeker een aanrader.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Lekker gegeten! Aardig personeel! Leuke actie AH en de cocktails smaakten ook goed! :)
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig restaurant klein maar sfeer vol
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
Wij komen zeker nog eens terug.
Gerrianne M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Leuk, klein Mexicaans restaurant op een leuke locatie met goed eten, leuke inrichting en vriendelijk personeel. Een aanrader!
C.W. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ik vond de portie van het hoofdgerecht niet zo goed. Naast mij zaten andere mensen met hetzelfde menu en die kregen veel meer. Heeft dat te maken dat wij AH bonnen hadden ? Ik vond het wel positief dat we de cactussoep mochten ruilen voor de groentensoep
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer!!