Maribu Beach

Meer informatie over restaurant Maribu Beach

Kan beter
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
vandaag met mijn man een patatje met een bak koffie gedronken. ik n gewone patat. mijn man had n raspatat. de raspatat was gewoonweg TAAI. hoe is dit mogelijk?? normaal gesproken zouden we dit hebben teruggestuurd maar mijn man wilde dit niet maar de teleurstelling was erg groot. normaal gesproken wordt er gevraagd of alles naar tevredenheid was maar dat bleef nu uit. komt over alsof ze al wist dat ze iets niet goed hebben gedaan.
de prijs vond ik ook best wel hoog. 1 koffie 1 cappuchino 1 patat en 1 raspatat, pindasaus en mayo ruim €11,00 vind ik toch stevig aan de prijs. ik was altijd tevreden over deze tent maar vorige keer een uur zitten wachten op 2 patatjes die maar niet kwamen. toen zijn we weg gegaan na te hebben aangegeven dat het nu te lang heeft geduurd. excuses kregen we maar na vandaag zijn we wel een beetje klaar met deze tent. iets gaat hier niet goed!!
DIREKTEUR doe hier iets mee. (beide keren gebeurde wel terwijl de big boss niet aanwezig was)
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Deze eerste kennismaking met Maribu Beach is ons goed bevallen. Na een lange strandwandeling met kinderen, kleinkinderen en hond bij Maribu Beach naar binnen, waar we allervriendelijkst werden ontvangen, waarna gelijk voor de hele groep plaats werd gemaakt. Nu alleen voor een hapje en een drankje. De bitterballen zijn van goede kwaliteit en met vlees. De wijnen worden ruim geschonken en zijn redelijk geprijsd. Compliment, dat de hond niet werd vergeten: voor hem een gratis hondenbrok.
HdeGroot .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Het is een strandtent waar wij graag komen.
Op zondagmorgen vroeg wandelen met de hond en koffie met appelgebak.
Op een doordeweekse dag een heerlijke gehaktbal schotel als lunch.
Bij Maribu ben je altijd welkom. Ongedwongen, vriendelijk en een prachtig zicht op het strand.
E V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
bij Maribu hangt altijd een welkome sfeer. voor jong en oud. het eten is altijd goed en de koffie is ook zeker aan te bevelen. voor de honden altijd wat lekkers en een bak met water staat altijd klaar. de wc is ruim genoeg zodat iemand met een rolstoel er ook in kan. kort samengevat....een gezellige tent met een lekker hapje en drankje met spontane bediening
DenL .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Komen met enige regelmaat hier op terras. Vandaag ff met de hond op het strand en vervolgens prima lunch gegeten. Heerlijke Italiaanse Bol 'maribu' rijke vulling en vers, een de dag salade, zeer ruim met vers brood. Onze hond verrassend kleinigheidje als geste. Gastvrij en aanrader
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Wij komen regelmatig bij Maribu beach. Heel simpel gezegd is het een snackbar aan het strand, maar daar doe ik Maribu echt te kort mee. Ten eerste hebben ze een echt heerlijke bal gehakt schotel die nergens anders te vinden is. Verder hebben ze ook heerlijke salades, maar wat Maribu echt een aanrader maakt is de zeer vriendelijke bediening. Of je met ouder of juist jong gezelschap komt, iedereen is welkom en wordt zeer correct bediend. Geen poespas, gewoon eerlijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Vandaag 1e paasdag was het zulk lekker weer en we hadden ff iets nodig om ons hoofd leeg te maken dus dachten, wij gaan ff lekker uitwaaien op Hoek van Holland. Viel ons alles mee met de drukte. Voor Maribu gekozen omdat we daar lekker achter het glas uit de "zandstorm" zaten. Moesten even wachten voor onze bestelling werd opgenomen maar die werd dan wel snel gebracht. Heerlijk portie bitterballen erbij, lekker grote ballen en proeft dat het vers vet is. Heerlijk ff bijgekomen.