Mariapaviljoen

7,1
Voordelig
Tony1975 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Bij toeval kwamen wij hier terecht. Het bleek een pareltje. Gezellige sfeer, we zaten buiten op het terras, houten tafels in het zand. Mijn vrouw moet glutenvrij eten wat meestal lastig is. De erg vriendelijke bediening deed erg zijn best en kwam met suggesties na overleg met de kok, heel leuk! Het eten was puur, lekker en zeer schappelijk geprijsd. Leuk dat we dit gevonden hebben, wij komen zeker nog eens terug!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op Bevrijdingsdag/ Hemelvaartsdag geluncht bij Mariapaviljoen. Het was een drukke lunch dus helaas geen plek op het terras. Met onze groep van 9 personen naar binnen. We kozen voor tosti's ( het groot en die voor kids) salade Mariapaviloentje, wentelteefjes, de falafelburger, Marokaanse salade en een pannetje friet. Helaas bleef een van de gasten na twee keer vragen nog zonder drankje terwijl iedereen al z'n drankje op had. Verder duurde het vrij lang voordat we konden gaan eten. Jammer. Leuke locatie, lekker terras. Toilet verdient meer aandacht.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Vanmiddag afspraak gehad bij het medisch paviljoen in Den Bosch en operatie geslaagd... patient ontslagen ;-) Hele grappige locatie en leuke plek om te lunchen. Lunchkaart is helaas erg klein en weinig keuze. Uiteindelijk dan maar voor Kroketten gekozen. Waarom hier niet een leuke hippe hamburger? Anyway... niks te nadele van de overheerlijke kroketten en het verse brood... maar allemaal erg 'gewoontjes' en dat voor EUR 9,50 Veels te duur voor zo'n simpel gerecht. Locatie TOP, bedieding, TOP, kaart..... een mager zesje ....
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Lunchen bij het Mariapaviljoen in de herfstvakantie.

Toen we binnen kwamen was het nog niet zo druk en we kozen een plekje aan een lange tafel in een afgescheiden ommuurd hoekje. De sfeer is helemaal van het oude ziekenhuis; er staan nog wat onduidelijke medische apparaten, er liggen doktersromannetjes op tafel ouderwetse dekens pver de banken. Ik zag zelfs even iemand in een doktersschort lopen maar ik weet niet zeker of dat dat iemand was die er werkte of dat het iemand was uit de ateliers in de buurt die haar werkjas nog aan had. Ik denk dat laatste want daarna zag ik niemand meer in doktersjas.

Ik had een tosti en een witte wijn.
De tosti was lekker maar de sneetjes waren wel erg dik. Ik heb liever wat dunnere sneetjes en wat meer kaas. Dan had ik ook genoeg gegeten en een minder opgeblazen gevoel gehad.
Bij het kopje koffie kregen we een Mariakaakje.
Leuk hoe alles in stijl is doorgevoerd.

Na verloop van tijd werd het veel drukker, zodanig dat er alleen nog plaats was aan de tafel in het afgelegen hoekje waar wij zaten. Dat vond ik ineens minder prettig. Het is net alsof je door die muur die ons hoekje van de rest afscheidde, nog meer met vreemden aan tafel zit.
Ik ga er nog wel een keer terug om ‘s avonds te eten, maar dan ga ik niet meer daar zitten. Tenzij we met genoeg zijn om de hele tafel te vullen.