Maria's Eetwinkel

Zaterdag 12:00 - 21:00

Agnes J. Bourgondiër (2 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Wederom veel te ZOUT
niets kunnen proeven van het gerecht; nog erger dan AH kant en klaar maaltijden
gezien de prijs; niet aan te bevelen
Maja V. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Omdat het eten in het diakonesse ziekenhuis zo vies is, ben ik bij Maria's eten gaan halen. Heerlijk was het. De verpleegsters en het bezoek keken verlekkerd wat er op mijn moeders bord lag. Nu haal ik hier wekelijks een drie gangen menu, en alles is lekker.
Diner-met-L . Fijnproever (8 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Net verhuisd en al snel deze deli ontdekt. Fijn te weten dat het biologisch is wat je hier haalt.

Kreeg goede uitleg over "het concept". Schrok eerlijk gezegd wel beetje van de prijzen, maar ja... kook zelf maar es biologisch een goede maaltijd bij elkaar. Dus als je het niet te vaka doet, is het prima te doen.

De maaltijden zijn rond 15 EUR (prijzig), maar bv. een Tabouleh salade (kun je ook prima je maal mee doen) is 6 EUR. Daarbij nam ik de werkelijk briljante mais koekjes en je eet je vingers erbij op.

Echt een aanrader voor als je wel wat uit wilt geven, maar niet zelf in de keuken wilt staan. Begrijp dat ze iedere dag open zijn. Tempting...
MeesterX . Gastronoom (20 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
(H)eerlijk eten bij Maria's eetwinkel!

Uitsluitend biologische ingrediënten van hoge kwaliteit.
Veel keuze voor zowel vlees-als viseters en vegetariërs.

De vegetarische lasagne smaakt iedereen; het vlees mis je niet eens. Kun je niet zonder vlees ga dan voor de Provencaalse lamsstoof of de pasta met kip, salie en cannellinibonen.

Ook hartige taarten (bijvoorbeeld met spinazie, feta en pijnboompitjes) kunnen met een salade (diverse soorten altijd aanwezig) worden gecombineerd tot een volledige maaltijd.

Geniet ook van toetjes als trifle met frambozen en tiramisu.