Maria Johanna Hoeve - Restaurant

Nieuwendijk 20 4225 PE Noordeloos Nederland Kaart

Over restaurant Maria Johanna Hoeve - Restaurant

Goed voor de wereld

Midden in de prachtige natuur floreert deze brasserie op streekproducten: telers, slagers, wijnboeren en fruit van eigen boomgaard. Daarmee is een gezonde en hartverwarmende kaart niet ver weg! De wit leren stoelen om de zwarte tafels geven een extrinsiek gevoel van comfort. Laat je gedachten uitwaaien over de groene velden van Noordeloos.

Meer informatie over restaurant Maria Johanna Hoeve - Restaurant

- Bar 10:00 - 1

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jonny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
koffie heel erg sterk frites kan warmer verder zeer tevreden personeel heel erg vriendelijk en attend.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren wat sceptisch toen we ontdekten dat we bij het restaurant van een groepsaccomodatie/golfbaan terecht waren gekomen, maar dat bleek onterecht! Mooi aangeklede zaak, goede ontvangst, zeer vriendelijk personeel en lekker gegeten. De amuse die we kregen was een heerlijke verrassing en de desserts om je vingers bij af te likken. De bavette was iets te taai maar de gamba's heel erg lekker, evenals de groenten en huisgemaakte frietjes.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten in serre met open haard. Lekkere streekproducten. Allergeen-vrij eten is mogelijk (gerechten worden aangepast op verzoek).
Frensenanita .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk eten, stijlvolle locatie.... genoten!

Geen grote uitgebreide kaart, maar genoeg keuze en daarnaast altijd de keuze voor de dag/weekmenu's!
A.L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met z'n vieren daar gezellig gegeten en hebben gekozen voor het 25 euro menu met keuze gerechten. Vooraf op het terras bij de golfbaan eerst wat gedronken en ze hadden voor ons in de serre een leuke tafel ingedekt. Voorgerecht was keuze uit 2 smaakvolle soepjes en 3 verschillende hoofdgerechten. Als dessert koffie met een aardbeien gebakje of ijs met aardbeien en slagroom.
Alles was netjes opgemaakt en smaakte ook voortreffelijk. Een adres waar je zeker terugkomt en dat voor een betaalbare prijs.
Manonus .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuk restaurant met een prachtig uitzicht. 2e keer geweest en overall prima in orde. Vriendelijke en vlotte bediening, lekker eten. Paar kleine puntjes; de couscous salade was lekker maar onevenredig gevuld, een enorme berg cous cous en 1 stukje feta. Het prijsverschil bij de toetjes tussen het streekgebak en de aardbeien met een bol ijs is niet te verklaren, dubbel zo duur voor een bol ijs. Wijn viel wat tegen terwijl er volgens mij wel een wijnkaart is, maar we kregen alleen de huiswijn te zien. Maar daar had ik zelf dus meer op moeten letten.
Wij komen zeker terug!
Jippie13 D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Geluncht op een zonnige dag. Kaart is voor vegetariers beetje karig, verder uitstekend voor lunch. We kwamen vrij laat aan, en tijdens een bijeenkomst van MG fans. Dat betekende behoorlijk lang wachten (een uur) op ons eten. Bediening was heel vriendelijk maar liep op zijn tenen.
Leovanbeuzekom .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Iedere keer als je hier komt is het weer uitstekend, zeer gastvrij personeel en ontzettend goed en ruim voldoende te eten.Ze maken echt het verschil met alles wat zo ontzettend vers is ,al wat je er eet smaakt goed.We hebben er al meerdere keren gegeten zowel lunch als diner maar dat maakt geen verschil.
ECHT EEN AANRADER IN EEN MOOIE OMGEVING
Dalimij .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het is een leuk restaurant. Beetje afgelegen ;je moet weten dat het er is . Mooi ruim terras .Aardige bediening
Er werd ons geen mandje stokbrood met kruidenboter aangeboden bij aankomst. Was het er niet of vergeten?
Wij namen een menu van 25 euro.
Voorgerecht:
Tomatensoep. De andere soep op het menu was op. De soep was uit blik of pak. Beetje zuur-zout.Wat creme fraiche erin had de smaak verbeterd.Wel een hele grote kop soep.
Hoofdgerecht: vispannetje en varkensvlees spies
Gerecht werd geserveerd op/in een onhandig krap diep bord met extreem brede rand waardoor de 3 vissoorten dreven in de saus ;op elkaar gestapeld waren en de smaken door elkaar liepen. Het zag er wel heel mooi uit.
Spies met varkensvlees was te zout en de pepersaus was ook erg zout.
Het dessert was 'versierd 'met slagroom uit een spuitbus; leek wel scheerschuim zelfde structuur en zakte na enkele minuten in . Gewoon een betere kwaliteit spuitbus kopen of gebruik echte slagroom.

Per saldo geen negatieve recensie, maar we willen toch graag iets recht zetten. Niets komt vanuit een pakje, alles wordt vers bereid en waar mogelijk met duurzame streekproducten.
Geïnteresseerden zijn welkom voor een kijkje in onze keuken.
Klaziendegroot .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk geluncht, paprikasoepje met rivierkreeftjes en geitenkaas salade zijn aan te bevelen!
Attente vriendelijke bediening en prachtig uitzicht op de golfbaan.
Een van de mooiste plekjes van de Alblasserwaard en omstreken!
Mattijsvalk .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Ik heb lekker gegeten, mijn moeder vond haar eten een beetje vlak. De service was prima. 1ste paasdag was aan de rustige kant, maar ondanks dat was het toch gezellig.
WJongeneel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vanavond lekker gegeten. Leuk 3-gangen menuutje. Heerlijk in de groene polder. Goede prijs/kwaliteit. Zeer enthousiaste bediening. Een aanrader. Ga zeker een keer terug voor de lunch.
GerritvanWijk .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Af en toe zoeken wij een restaurant in de regio om ons heerlijk te laten verwennen. Ditmaal viel onze keuze op de Maria Johanna Hoeve te Noordeloos en daar hebben we geen spijt van gehad. Integendeel ! Na een hartelijke ontvangst in een leuke lokatie waren wij benieuwd naar het 3-gangenmenu van 25 Euro. Dat was prima verzorgd met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Beslist een aanrader. Wij hopen hier zeker nog een keer langs te gaan!
Loeder5 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en een gastvrij ontvangst. Het weidse uitzicht vanuit de serre over de golfbaan is super! Het boerenyoghurt toetje is overigens echt een aanrader :-)
Sascha R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het is een heerlijk klein restaurant dat onlangs heeft uitgebreid. De nieuwe aanbouw is voor een groot deel van glas. Er is uitzicht op de golfbaan. De bediening is erg aardig en heel betrokken bij de gasten. Als voorgerecht had is rauwe zalm. Super! Bij een eerder bezoek had ik dit ook genomen. Als hoofdgerecht nam ik de Surf en Turf. Een verrassend heerlijke combinatie. Ga ik zeker vaker eten.
Marc0184 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Bijzondere gerechten met eerlijke producten uit de Albasserwaard. Gastvrijheid met een grote G, de keuken en de bediening een goed afgestemd uurwerk, absolute aanrader.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij gaan daar regelmatig eten of lunchen de laatste keer hebben wij ons laten verrassen door de kok ????we hebben een proverij van allelei gerechten gehad met een heerlijke wijn erbij was super de bediening erg goed en het was er erg gezellig .Daarom kan ik iedereen aanraden om daar te gaan eten of wat dan ook ze hebben en nemen alletijd voor je en ze zullen er alles aan doen om je wensen uit te laten komen . En het aller mooiste is dat het nog betaalbaar is ook echt een aanrader . Ben & Margriet
MKdB .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Inmiddels ben ik een aantal keer bij 9Par3 geweest en alle keren waren uit de kunst. Heerlijk eten in een geweldige ambiance. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en de streekproducten zijn top: herkomst is bekend, eerlijke producten uit de omgeving. Kortom, ik kan het iedereen aanraden om regelmatig naar 9Par3 te gaan!
BSI .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Tijdens de openingsweek, gegeten bij 9par3. Het drie gangen openingsmenu was perfect! Zeer mooie lokatie, uitzicht op de weilanden en golfbaan, vriendelijke bediening, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Serveren streekproducten, waar de afkomt van op de menukaart beschreven staat, van brood tot kaas tot fruit komt uit de directe omgeving.
Echt een aanwinst voor Noordeloos en omgeving. Ga hier zeker terug komen en is een aanrader.