Maria Johanna Hoeve - Restaurant

Nieuwendijk 20 4225 PE Noordeloos Nederland Kaart

Over het restaurant Maria Johanna Hoeve - Restaurant

Goed voor de wereld

Midden in de prachtige natuur floreert deze brasserie op streekproducten: telers, slagers, wijnboeren en fruit van eigen boomgaard. Daarmee is een gezonde en hartverwarmende kaart niet ver weg! De wit leren stoelen om de zwarte tafels geven een extrinsiek gevoel van comfort. Laat je gedachten uitwaaien over de groene velden van Noordeloos.

Meer informatie over restaurant Maria Johanna Hoeve - Restaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant Maria Johanna Hoeve - Restaurant

joke D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was goed en gezellige sfeer
P. P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
perfecte ontvangst door een supervriendelijke serveerster die ons de hele avond op een perfecte manier heeft verzorgd. Na een plank met heerlijk speltbrood en smeerseltjes kwam als voorgerecht carpaccio en garnaaltjes in een pikante saus , als hoofdgerecht biefstuk uit de Alblasserwaard en mixgrill alles met een mooi garnituur en een voortreffelijke smaak. nagerechten van advocaat boerderij ijs en slagroom , ijs met verse vruchten waarbij excuus gemaakt werd dat de aardbeien uit buurmans tuin op waren wat geen afbreuk deed aan het geheel.
Voor ons een geslaagde avond we komen zeker terug.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuk, lekker en gezellig!! Het diner overtrof onze verwachtingen, zo hier in de polder hadden we niet zo'n goed restaurant verwacht waar je zo goed kunt eten voor zo'n nette prijs! We komen zeker terug!
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten restaurant had keurig rekening gehouden met de melkallergie van mijn dochter en kleinkind.
janenjokedegroot D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We zijn zeer tevreden
Ine Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Schot in de roos vooral door gebruik van streekprodukten. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Bediening zeer aardig en attent. Kortom een 10!
Trudie H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Super bediening en heerlijk eten.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Eerbetoon eten vond ik van goede kwaliteit. Echt heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en komt regelmatig vragen of alles naar wens is. De sfeer zou iets intiemer mogen zijn voor een gezellig etentje voor twee.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuk restaurant, heerlijke gerechten, landelijke lokatie.
klaziendegroot .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima eten, leuke vlotte bediening en een gezellig restaurant. Ondanks 2 grote groepen was de bediening vlekkeloos, de dames hadden ook nog tijd voor een praatje, dat maak je niet overal mee. Gerechten worden mooi geserveerd, we hadden ervoor gekozen om ons te te laten verrassen door de kok. Met een heerlijke zalmtartaar vooraf , een super biefstuk als hoofdgerecht en een plateau met verschillende toetjes als dessert, waren we dik tevreden. Een aanrader!
Jonny V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
koffie heel erg sterk frites kan warmer verder zeer tevreden personeel heel erg vriendelijk en attend.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We waren wat sceptisch toen we ontdekten dat we bij het restaurant van een groepsaccomodatie/golfbaan terecht waren gekomen, maar dat bleek onterecht! Mooi aangeklede zaak, goede ontvangst, zeer vriendelijk personeel en lekker gegeten. De amuse die we kregen was een heerlijke verrassing en de desserts om je vingers bij af te likken. De bavette was iets te taai maar de gamba's heel erg lekker, evenals de groenten en huisgemaakte frietjes.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten in serre met open haard. Lekkere streekproducten. Allergeen-vrij eten is mogelijk (gerechten worden aangepast op verzoek).
frensenanita .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk eten, stijlvolle locatie.... genoten!

Geen grote uitgebreide kaart, maar genoeg keuze en daarnaast altijd de keuze voor de dag/weekmenu's!
A.L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met z'n vieren daar gezellig gegeten en hebben gekozen voor het 25 euro menu met keuze gerechten. Vooraf op het terras bij de golfbaan eerst wat gedronken en ze hadden voor ons in de serre een leuke tafel ingedekt. Voorgerecht was keuze uit 2 smaakvolle soepjes en 3 verschillende hoofdgerechten. Als dessert koffie met een aardbeien gebakje of ijs met aardbeien en slagroom.
Alles was netjes opgemaakt en smaakte ook voortreffelijk. Een adres waar je zeker terugkomt en dat voor een betaalbare prijs.
Manonus .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuk restaurant met een prachtig uitzicht. 2e keer geweest en overall prima in orde. Vriendelijke en vlotte bediening, lekker eten. Paar kleine puntjes; de couscous salade was lekker maar onevenredig gevuld, een enorme berg cous cous en 1 stukje feta. Het prijsverschil bij de toetjes tussen het streekgebak en de aardbeien met een bol ijs is niet te verklaren, dubbel zo duur voor een bol ijs. Wijn viel wat tegen terwijl er volgens mij wel een wijnkaart is, maar we kregen alleen de huiswijn te zien. Maar daar had ik zelf dus meer op moeten letten.
Wij komen zeker terug!
Jippie13 D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Geluncht op een zonnige dag. Kaart is voor vegetariers beetje karig, verder uitstekend voor lunch. We kwamen vrij laat aan, en tijdens een bijeenkomst van MG fans. Dat betekende behoorlijk lang wachten (een uur) op ons eten. Bediening was heel vriendelijk maar liep op zijn tenen.
leovanbeuzekom .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Iedere keer als je hier komt is het weer uitstekend, zeer gastvrij personeel en ontzettend goed en ruim voldoende te eten.Ze maken echt het verschil met alles wat zo ontzettend vers is ,al wat je er eet smaakt goed.We hebben er al meerdere keren gegeten zowel lunch als diner maar dat maakt geen verschil.
ECHT EEN AANRADER IN EEN MOOIE OMGEVING
Else L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Het is een leuk restaurant. Beetje afgelegen ;je moet weten dat het er is . Mooi ruim terras .Aardige bediening
Er werd ons geen mandje stokbrood met kruidenboter aangeboden bij aankomst. Was het er niet of vergeten?
Wij namen een menu van 25 euro.
Voorgerecht:
Tomatensoep. De andere soep op het menu was op. De soep was uit blik of pak. Beetje zuur-zout.Wat creme fraiche erin had de smaak verbeterd.Wel een hele grote kop soep.
Hoofdgerecht: vispannetje en varkensvlees spies
Gerecht werd geserveerd op/in een onhandig krap diep bord met extreem brede rand waardoor de 3 vissoorten dreven in de saus ;op elkaar gestapeld waren en de smaken door elkaar liepen. Het zag er wel heel mooi uit.
Spies met varkensvlees was te zout en de pepersaus was ook erg zout.
Het dessert was 'versierd 'met slagroom uit een spuitbus; leek wel scheerschuim zelfde structuur en zakte na enkele minuten in . Gewoon een betere kwaliteit spuitbus kopen of gebruik echte slagroom.

Per saldo geen negatieve recensie, maar we willen toch graag iets recht zetten. Niets komt vanuit een pakje, alles wordt vers bereid en waar mogelijk met duurzame streekproducten.
Geïnteresseerden zijn welkom voor een kijkje in onze keuken.
klaziendegroot .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk geluncht, paprikasoepje met rivierkreeftjes en geitenkaas salade zijn aan te bevelen!
Attente vriendelijke bediening en prachtig uitzicht op de golfbaan.
Een van de mooiste plekjes van de Alblasserwaard en omstreken!