Marhaba

Bos en Lommerweg 143 1055 DR Amsterdam Nederland Kaart
31-206869237

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Marhaba

Het familiebedrijf is ooit begonnen met een slagerij met het idee om het hele gezin bij elkaar te houden. Lekker en betaalbaar eten was voor de familie heel belangrijk en met dat idee is vervolgens het restaurant Marhaba tot leven gekomen.

Door grote betrokkenheid en succes van het restaurant is er ook een tweede filiaal geopend in Amsterdam oost. De eigenaars zijn met inmiddels al 18 jaar ervaring in gastvrijheid, vriendelijkheid is bekend om zijn goede en snelle service.

Meer informatie over restaurant Marhaba

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 11:00 - 14:00

Jouw recensie over het restaurant Marhaba

Annika P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
na het maken van onze reservering hebben wij Marhaba gebeld of het een probleem zou zijn voor hen als wij 10 minuten later zouden arriveren. Meneer aan telefoon gaf aan dat zij niet de Iens app gebruikten deze avond en hing zomaar op. Mijn vriend belde hierna terug en vermelde dat wij ook een bevestiging hebben ontvangen en weer is erop gehangen. Waardeloos..
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Al een paar keer gegeten. Meestal afgeladen met drukke Marokkaans-Nederlandse families en alleenstaande mannen. Eten is heerlijk en halal. Naast de usual snack suspects en (prima) pizza, ook goede vis, salades en stoofschotels. Innemende en attente bediening, wel wordt nog eens een foutje bij de bestelling gemaakt omdat het Nederlands niet heel goed wordt beheerst. Mag de pret niet drukken: wie van een simpele maar smakelijke Marokkaanse hap houdt en niet hecht aan alcohol rond de maaltijd, is hier aan het juiste adres. ( De muntthee is trouwens fantastisch en het kraanwater gul en gratis)
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
“Sfeervol restaurant, heerlijk eten en zeer betaalbaar!”

Prima en goed bereikbaar restaurant. Leuke sfeer, vriendelijke bediening zeer goed eten en dat alles voor zeer betaalbare prijzen.

Lekker Marokkaans Halal eten in amsterdam
Alia_2 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Gastvrij ontvangst. Heerlijk gegeten, gezellig en voor een goede prijs ! we komen er binnenkort nog eens weer terug . een echte aanrader.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Heerlijk eten en lekker betaalbaar! Snelle bediening en erg vriendelijk. Je krijgt een bord vol lekkers (schotel) en schoon toilet :-)
Groetjes uit Brabant
D D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Als buurtbewoner loop ik hier regelmatig even binnen als ik geen zin heb om te koken en nog nooit ben ik hier teleurgesteld. Heerlijke broodjes kip, merquez, en zalm voor een redelijke prijs. Het personeel is snel en vriendelijk en het eten altijd goed. Dit is zeker een plek om als buurtbewoner even binnen te wippen als je zelf geen zin hebt om te koken maar toch zin hebt in een goede en gezonde maaltijd.