Marhaba

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 11:00 - 14:00

Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Al een paar keer gegeten. Meestal afgeladen met drukke Marokkaans-Nederlandse families en alleenstaande mannen. Eten is heerlijk en halal. Naast de usual snack suspects en (prima) pizza, ook goede vis, salades en stoofschotels. Innemende en attente bediening, wel wordt nog eens een foutje bij de bestelling gemaakt omdat het Nederlands niet heel goed wordt beheerst. Mag de pret niet drukken: wie van een simpele maar smakelijke Marokkaanse hap houdt en niet hecht aan alcohol rond de maaltijd, is hier aan het juiste adres. ( De muntthee is trouwens fantastisch en het kraanwater gul en gratis)
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
“Sfeervol restaurant, heerlijk eten en zeer betaalbaar!”

Prima en goed bereikbaar restaurant. Leuke sfeer, vriendelijke bediening zeer goed eten en dat alles voor zeer betaalbare prijzen.

Lekker Marokkaans Halal eten in amsterdam
Alia_2 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Gastvrij ontvangst. Heerlijk gegeten, gezellig en voor een goede prijs ! we komen er binnenkort nog eens weer terug . een echte aanrader.
Pg K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Lekker vers eten , vriendelijk personeel.
Royale porties.
Voor mij als buurt bewoner makkelijk als ik geen zin heb in koken.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Heerlijk eten en lekker betaalbaar! Snelle bediening en erg vriendelijk. Je krijgt een bord vol lekkers (schotel) en schoon toilet :-)
Groetjes uit Brabant
D D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Als buurtbewoner loop ik hier regelmatig even binnen als ik geen zin heb om te koken en nog nooit ben ik hier teleurgesteld. Heerlijke broodjes kip, merquez, en zalm voor een redelijke prijs. Het personeel is snel en vriendelijk en het eten altijd goed. Dit is zeker een plek om als buurtbewoner even binnen te wippen als je zelf geen zin hebt om te koken maar toch zin hebt in een goede en gezonde maaltijd.