Margherita Tutta la Vita

Meer informatie over restaurant Margherita Tutta la Vita

Erg gunstig
Hannatb .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuke plek, maar wel echt te rumoerig. Het is een erg levendige plek wat leuk is, maar doordat de accoustiek niet ideaal is en er vaak ook nog harde muziek op staat vind ik het voor een etentje echt te lawaaierig. Jammer, want het eten is erg goed en de bediening leuk!
J R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Iets van twee maanden geleden maakte ik voor het eerst kennis met Margherita. Toentertijd had Stefano, de eigenaar een Piaggio truck met daarin twee prachtige houtovens gemonteerd waarmee hij de lekkerste pizza’s maakte. Ter plekke in Diemen Zuid had hij een klein terrasje met klapstoeltjes en het moet gezegd: de klassieke pizza Margherita was eigenlijk het allerlekkerst; pure smaak van deeg, tomaten en kaas die niet verbloemd werd door extra ingrediënten.
De pizza’s waren dermate lekker dat de vraag en dus ook de wachttijd opliep dus mijn vreugde was groot toen ik hoorde dat hij een pizzeria in Diemen had overgenomen. Het restaurant is erg ruim opgezet, zeer fraai gedecoreerd door een Romeinse kunstenaar en met in het midden van het restaurant een prachtige Italiaanse houtoven.
Naast pizza’s waren er vandaag ook verse pasta’s maar wij wilden toch echt de oven uitproberen en kozen voor een pizza Sarezzano. Deze is vernoemd naar de geboorteplaats van de eigenaar dus toch eigenlijk een soort van signature dish! Naast mozzarella en tomaat kwam deze pizza met verse spinazie en salami en dat is waarlijk een heerlijke combinatie.
Ondanks dat het restaurant nog maar kort open is liep het als een trein, de bediening was vriendelijk en vlot dus wat ons betreft is dit de beste pizzeria van Diemen en zeer wijde omgeving.
Hulde!