Mareveld

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

6,1
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De ambiance is hier echt uitstekend en de medewerkers waren vriendelijk, snel en accuraat. Maar het eten was helaas niet om over naar huis te schrijven. De spareribs, smakeloos, taai en droog en de stoofpot een vreemde smaak met weinig vlees en veel saus. Ik keek naar mijn buurvrouw met dezelfde stoofpot en die had daadwerkelijk stukjes vlees erin zitten. Bij mij ontbraken deze. De prijs - kwaliteit verhouding is echt zoek. Maar, los van het eten, een drankje is een aanrader.
R H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We gingen op een zaterdag avond - het was heel druk en lawaaierig. De bedeining was bezig met een bekende op de tafel naast ons wat betekende dat we zeker 10 minuten hebben gewacht voordat een drank bestelling werd opgenomen en toen nog de menukaart gevraagd.
Het eten was fantasieloos...de vallende bladje, een vegetarische gerecht klonk veelbelovend - pastinak, pompoen, schorsnieren en oesterzwam met brie de meaux...en juist dat krijg je in een leuk klein potje. Er was geen smaak aan,het lijk of men letterlijk de ingredienten in de potje had gelegd en klaar. Ossehaas spies was lekker maar dat lag aan de koe want de romige champignon saus was koksroom met champis - geen smaak, geen fantasie.
4711 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Onlangs gegeten bij Mareveld. Het is een heel gezellig restaurant met een uitstekende speelgelegenheid voor de kinderen. Gezellig toeven voor iedereen dus. Helaas is het eten minder bijzonder en is er sprake van een onvoldoende qua prijs / kwaliteit. De gerechten doen me voorkomen als kant en klaar voorzien van een te beperkte garnituur. Helaas is de prijsstelling te fors. Erg jammer, er zou meer van deze zaak te maken zijn als er wat meer aandacht (lees meer moeite en creativiteit) aan de gerechten zou worden besteed. Zeker gezien de prijzen.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
We hebben in de serre gegeten, leuk plekje en lekker rustig. Ondanks dat we wat afgezonderd van de rest van het restaurant zaten, werden we toch niet door de bediening vergeten.
De kaart is vrij standaard maar het zijn prima gerechten voor een prima prijs, de sate was erg lekker, prima portie ook.
En een leuk kindermenu voor de kleintjes.
Lekker007eten .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Gegeten met mijn oude buurvrouw die op loopafstand van deze zaak woond. Smiddags lekker gebruncht bij haar thuis ivm haar verjaardag. Savonds hier gaan eten. We bestelden beiden de zalm als voorgerecht en ossenhaas spies als hoofdgerecht.
Voorgerecht was erg verwarrend omdat we eerder deze dag zalm hadden gekocht bij een goedkopere supermarkt die echt lekkere gerookte zalm verkoopt. Deze hadden we tijdens het brunchen gegeten en in deze zaak proefde hij precies hetzelfde en oogde hij ook zo. Aan de bediening zachtjes gevraagd of deze zalm uit de supermarkt kwam werd dit met een knik bevestigd. Dit hadden wij uiteraard niet verwacht, maar het was wel eerlijk van de jonge vrouw.
Het vlees bij het hoofdgerecht was lekker maar dr groenten daarentegen vielen erg tegen. Veel te lang gekookt naar ons idee.
Nadat de bediening aan de baas doorgegeven had dat wij wisten waar de zalm vandaan kwam was de eigenaar ons dehele tijd in de gaten aan het houden. Dit eet natuurlijk niet meer echt fijn. We besloten na het hoofdgerecht ook meteen te betalen.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Heerlijk op het terras met prachtig weer gegeten. De sfeer was geweldig, het eten smakelijk en de bediening vriendelijk. Goede rose voor een redelijke prijs en de zalm was top. De hoeveelheid geserveerde groente was aan de karige kant
MariaNagels .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Vanavond hier gegeten. Ik bestelde een biefstuk, maar ze voregen niet eens hoe ik hem wilde hebben. Was het doorbakken en leek wel op witvlees. Niet de normale biefstuk die ik ken, er lag wat groente op mijn bord. Heel slap, geen smaak. Te lang geblancheerd, jammer van verse producten. Bediening probeerde wel zijn best te doen, dat mag gezegd worden. Alleen erg vervelend als er een zwetende ober dehele tijd aan iedere tafel zegt dat het zo warm is, en hij vervolgens zijn zweet van zijn voorhoofd afveegt. (doe dit niet waar gasten bij zijn)
Thunder .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
altijd vriendelijke bediening, eten is tot nu toe ook altijd goed geweest.
dit is onze favoriete plek na een wandeling in de buurt.
zeker een aanrader