Marea

Henri Dunantlaan 82 2286 GE Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Marea

Thuis bij een Italiaanse familie

Hier voel je je onmiddelijk thuis, of thuis bij een Italiaanse familie die je voorziet van onberispelijke service. Ze werken alleen met verse producten om heerlijke pasta's en geurige pizza's te bereiden. De gerechten zijn simpel, maar zeker niet standaard: denk aan een tagliatelle die uit de pan in een grote uitgeholde kaas wordt geschept. Er is een 'geen wifi, spreek met elkaar!' policy.

Meer informatie over restaurant Marea

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marietta H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We zijn gisteren voor de zoveelste keer hier gaan Eten en wederom Top
De antipasta die op tafel kwam was zeer uitgebreid en ook nog eens op een hele leuke gezellige manier geserveerd. Het hoofdgerecht was eveneens voortreffelijk zoals we al wisten. Super vriendelijke gast heren en dame's een echte aan rader voor iedereen die van gezelligheid houden. Wel van te voren reserveren wan zoals de kwaliteit bekent staat heel veel vaste bezoekers dus is gauw vol.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten er werd goed rekening gehouden met mijn dieet. Het personeel is ontzettend vriendelijk.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
vanavond weer eens bij Marea gegeten. Was weer heerlijk. Locatie is onogelijk, maar laat je daardoor niet afschrikken. Binnen is warm , niet hyper modern en
vooral lekker eten.
Vooraf verrukkelijke pasta met truffel en paddestoelen, enorme gamba's met smaak en goede carpaccio. Als hoofdgerecht 4 goede pizza's zoals je ze van je vakantie herinnert Samen met enorme bel huiswijn en goede koffie na, heerlijk gegeten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Voorgerechten een teleurstelling, italiaanse hapjes waren 26 euro voor 4 personen met 4 hapjes p.p. Capaccio kwam nat en ijskoud rechtstreeks uit de vriezer. Geen smaak. Pizza was heerlijk, vleesgerechten te karig met 2 aardappeltjes p.p. en pasta 4 kazen had hogere verwachtingen omdat je geen echte kaas terugproeft zoals gorgonzola. Licht roomsausje. Rode huiswijn was zurig, nagerechten waren wel heerlijk.
Toos F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima wij komen er regelmatig
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant, (gelegen in een oud winkelcentrum) vriendelijk personeel. Hoofd, en nagerecht erg lekker. Glazen wijn voldoende gevuld, alleen jammer geen gratis water, wel in betaalde flessen. Alleen ons voorgerecht was teleurstellend. Carpaccio was erg koud (net uit de vriezer?) dus weinig smaak. De gemengde Italiaanse antipasta erg weinig voor 12 pp, te duur!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn hele gezin. Gezellige bediening. Je voelt je er thuis.
Flavia A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Knus italiaans restaurant met een uitstekende keuken! Eigenaar Antonio en zijn vrouw geven de gasten een welkom thuis gevoel, alsof we één grote familie waren. Ik kom hier zeker terug!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016

Heerlijk 4 gangen menu gegeten met kantoor Alblas van Meurs. Werkelijk fantastisch eten en gastvrije ontvangst. Een topavond gehad. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
Sanny30 S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten. Echt een genot om hier te eten. Ontvangst is altijd zeer vriendelijk en ook met 2 kleine kinderen kun je hier prima eten.
Het is jammer dat ze op zo'n rare locatie zitten (soort klein, troosteloos winkelcentrum). Maar eenmaal binnen, vergeet je dat helemaal.
Mary A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zowel bij binnenkomst als vertrek kregen we een handdruk , wat t zeer persoonlijk maakt.
Het eten was erg lekker en de bediening was super !
Ook een karaf kraanwater vond ik erg fijn { zodat je niet verplicht bent om een fles water te bestellen)
Sjoerd O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
PLUS:
Lekker en goed eten
Vriendelijke bediening

Te verbeteren:
De porties van het hoofdgerecht en de bijgerechten aan de kleine kant.
Peroni moet je niet inschenken in Heineken glazen
ROBIENS D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Er heerst een positieve betrokkenheid/ sfeer die je in weinig restaurants tegen komt. De bediening was uitstekend. En ondanks de drukte, was er nog tijd om een gezellig met ons mee te lachen.
b.habets .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Zoals als altijd weer heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van Antonio!
Wij hadden Antipasto, Ossenhaas met Truffel of Parmezaan, Garnalen en tot slot de heerlijke Tiramisu, alles was even lekker!
Gwendolyn O.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het eten is fantastisch, elke keer weer. De hele crew is italiaans, de service werkelijk perfect. De inrichting is wat donker en wat ouderwets, maar dan kan je niets schelen met dit eten en deze service !
SlamatMakan .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De afgelopen 10 jaren hebben we hier regelmatig gegeten. Marea heeft behalve pizza's ook pasta's vlees en beperk visgerechten. De kwaliteit van het eten is in de afgelopen jaren stabiel.Het is er altijd goed. De sfeer is gemoedelijk en familiair. Er komen hier veel vaste gasten die op z'n Italiaans erg vriendelijk en amicaal worden begroet. De locatie is gelegen in een kleine saaie winkelcentrum midden in een woonwijk. Er is volop gratis parkeergelegenheid.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heerlijk gegeten met twee personen op een donderdagavond.

We startten met een anti pasti Marea. Verschillende Italiaanse vleeswaren, wat kaas. Heerlijk!

Als hoofdgerecht allebei tagliatelle met parmezaan en truffel genomen. Ook mooi om te zien hoe het afgewerkt wordt. Tagliatelle uit de pan wordt in de grote uitgeholde kaas gegooid. De kaas smelt dan op de pasta. Vervolgens wat parmezaanse kaas toegevoegd en afgewerkt met geschaafde truffel. Perfect!

Als nagerecht een tartufo gedeeld: Chocolade-ijs met Amaretto en hazelnoten. Mooie afsluiting!
sentauer .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met enige regelmaat komen we hier lekker eten en kijken we er naar uit of er
'truffel' gerechten op de kaart staan want als je hier truffel bestelt dan krijg je dat ook.
Deze keer de tagliatelle met parmezaan en truffel. Dat ruik je al als het gerecht de keuken verlaat. Echt genieten. Vervolgens hadden we zeebaars en biefstuk. Wederom heerlijk.
Kwalitatief zeer goed eten in een ongedwongen sfeer. Wat wil je nog meer?
Antoinette85 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Top restaurant! Gezellige Italiaanse (drukke) sfeer, warm ontvangst en heerlijk eten. Ben zelf niet zo'n pasta-fan, maar de tagliatelli met truffel en parmezaanse kaas (tussengerecht) mocht er zeker wezen. Als wij in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Een absolute aanrader! Je voelt je in Italië (waar wij veel komen).
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De recensies over dit restaurant kloppen naar mijn mening niet helemaal. De familie die het restaurant runt zorgt echt dat je je welkom voelt. Het is alsof je bij de familie thuis komt eten.
Er komen heel veel vaste gasten, dus ze doen daar echt we wat goeds ! Het duurt inderdaad wel even voordat je een maaltijd voor je neus hebt, maar je krijgt tussendoor voldoende brood en drinken om jezelf zoet te houden. Als het eten uiteindelijk geserveerd is dan is het genieten geblazen. een echte aanrader om bij deze typische italiaan te gaan eten.