Marea

Henri Dunantlaan 82 2286 GE Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Marea

Thuis bij een Italiaanse familie

Hier voel je je onmiddelijk thuis, of thuis bij een Italiaanse familie die je voorziet van onberispelijke service. Ze werken alleen met verse producten om heerlijke pasta's en geurige pizza's te bereiden. De gerechten zijn simpel, maar zeker niet standaard: denk aan een tagliatelle die uit de pan in een grote uitgeholde kaas wordt geschept. Er is een 'geen wifi, spreek met elkaar!' policy.

Meer informatie over restaurant Marea

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Marea

Imenso V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima gegeten .
Snelle bediening.
Voor herhaling vatbaar
Kimdh .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wat een heerlijke avond! Heerlijk vers eten, goede bediening, helemaal top! Echt een aanrader wanneer je een avond wilt genieten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten en bediening goe tot zeer goed. Weinig beenruimte helaas.
René M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het is leuker als de vis in zoutkorst aan tafel wordt ontleed dan bij de keuken.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellig en goed eten.
Angélique C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Authentiek Italiaans restaurant waar met echte, pure Italiaanse producten wordt gekookt!! De bediening is zeer attent en deskundig. Samen met de gastvrouw zorgt het gehele team voor een gemoedelijke en huiselijke sfeer. Al met al is het een genot om hier te kunnen eten.
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk eten , fijne bediening , top
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Leuke bediening. Het ligt alleen in een winkelcentrum waar je het niet verwacht.
Top restaurant
rory F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vandaag 18,00 uur. Dramatisch, niet gaar, verkeerde bier, zelfs verkeerde water geserveerd. Engelse bediening . Na klacht werd kok boos
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na jaar niks veranderd aan de kwaliteit. Kwaliteit is constant, heerlijk gegeten met producten van een hoge kwaliteit.
immy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellige sfeer!
Kathy R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Echt lekker Italiaans eten en gastvrijheid, wij komen terug!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Super bediening
Heerrlijk eten en er gezellig
Arnaud W.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lecker!
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik heb nu vier keer gegeten bij Marea en het is elke keer weer genieten. Supergezellig, sfeervol tentje met heerlijke gerechten. Het personeel is gastvrij en laat je, je echt welkom voelen. Ook een pluspunt bij het restaurant, je kan overal op een steenworp afstand gratis parkeren. Marea krijgt van mij een dikke 10????????
MarietteGeleijns .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hartelijk ontvangen en weer heerlijk gegeten. Zowel de pizza's als de vleesgerechten zijn uitstekend! Pizza's zijn wel groot. Mijn dochter van 14 kan nog prima uit de voeten met een kleine pizza. Wanneer gaan we weer?
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Echt goed gegeten. Voor mensen met rollator of slecht ter been zijn is het nauwelijks toegankelijk. Het was ook veel te vol waardoor de herrie zeer syorend was. Voor het eten zou ik graag terug gaan maar de enorme drukte houd me tegen. Als je elkaar aan tafel haast niet kan verstaan is er geen sprake meer van een gezellig etentje. De bediening was oké en men heeft z'n best gedaan het ons zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Letty K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was goed en de bediening zeer vriendelijk. De klimaatbeheersing niet zo best. Het was erg warm.
Toortie R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, pizza, pasta allemaal prima. Personeel oke. Minpuntje: er staat bij jullie lactose-intolerantie, maar helaas was er geen vervanging voor koemelk, dat vond ik jammer. Gezellige ambiance, maar wel veel te warm binnen
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De ossenhaas met truffel was echt heeerlijk! De tiramisu viel ietsjes tegen, maar dat is dan ook het enige. Service was ook echt helemaal top, kregen limoncello van de zaak. Komen zeker nog eens terug!