Marea

Henri Dunantlaan 82 2286 GE Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Marea

Thuis bij een Italiaanse familie

Hier voel je je onmiddelijk thuis, of thuis bij een Italiaanse familie die je voorziet van onberispelijke service. Ze werken alleen met verse producten om heerlijke pasta's en geurige pizza's te bereiden. De gerechten zijn simpel, maar zeker niet standaard: denk aan een tagliatelle die uit de pan in een grote uitgeholde kaas wordt geschept. Er is een 'geen wifi, spreek met elkaar!' policy.

Meer informatie over restaurant Marea

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
gezellig restaurant, lekkere gerechten, gezellige vriendelijke mensen, ik waande mezelf even in Italië. wij waren een uur te vroeg maar dat was geen enkel probleem.
Het tempo had daardoor iets lager gekund.
eric V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten in een gastvrij restaurant
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk eten (alsof je op vakantie bent in Italië zelf!) en zeer vriendelijke bediening! Een aanrader! Vooral de pasta met truffel en de chocoladetaart met amandel zijn zeker het proberen waard maar eigenlijk is alles lekker! :-)
Hessel M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We waren afgegaan op de recensies die Marea eerder had ontvangen. Geen woord te veel gezegd! Wat een heerlijk restaurant. De dag er voor bij Jamies in Rotterdam geweest. Nou die kunnen stage komen lopen in de keuken van Marea. We komen zeker in Rijswijk terug!
leomarjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt voor italiaans eten liefhebbers en dat zijn wij. In een lokaal winkelcentrumpje verwacht je zoiets niet. Inrichting wat aan de oubollige kant maar als je zit te smullen maakt alles goed. Personeel en kok zeer vriendelijk.
Boudy P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Goed eten voor een aantrekkelijke prijs. Hartelijke bediening! Hoewel het zitten wat krapjes was. Zeker een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Na vriendelijk aandringen een ander tafeltje gekregen (zaten echt midden in het restaurant, terwijl er nog veel vrij was (en bleef de hele avond!). Voorgerecht (allerlei hapjes) heerlijk, pizza ook - vlees heel lekker maar misschien wat klein.
Overall gezien een prima ervaring, bedankt nog !
Guy O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ik kom hier regelmatig. Het is altijd gezellig en het eten is super!! Beetje vakantie vlak in de buurt (",)
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Al lang van tevoren gereserveerd maar kregen een tafel vlak naast de ingang en tegenover de bar. Bijna alle nieuwe binnenkomers en afhalers van pizza's schuifelden dus langs onze tafel. Verder liepen 3 tot 5 kinderen (van de uitbater???) vele malen in en uit het restaurant waarbij zij de buitendeur open lieten staan en wij op de tocht zaten. De buitendeur wordt slechts afgeschermd door een gordijn zoals voorheen in ouderwetse bruine cafe's.
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten bij Marea, in een prettige huiselijke sfeer met supervriendelijke bediening en altijd vrolijke eigenaar/kok
Marietta H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We zijn gisteren voor de zoveelste keer hier gaan Eten en wederom Top
De antipasta die op tafel kwam was zeer uitgebreid en ook nog eens op een hele leuke gezellige manier geserveerd. Het hoofdgerecht was eveneens voortreffelijk zoals we al wisten. Super vriendelijke gast heren en dame's een echte aan rader voor iedereen die van gezelligheid houden. Wel van te voren reserveren wan zoals de kwaliteit bekent staat heel veel vaste bezoekers dus is gauw vol.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten er werd goed rekening gehouden met mijn dieet. Het personeel is ontzettend vriendelijk.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
vanavond weer eens bij Marea gegeten. Was weer heerlijk. Locatie is onogelijk, maar laat je daardoor niet afschrikken. Binnen is warm , niet hyper modern en
vooral lekker eten.
Vooraf verrukkelijke pasta met truffel en paddestoelen, enorme gamba's met smaak en goede carpaccio. Als hoofdgerecht 4 goede pizza's zoals je ze van je vakantie herinnert Samen met enorme bel huiswijn en goede koffie na, heerlijk gegeten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Voorgerechten een teleurstelling, italiaanse hapjes waren 26 euro voor 4 personen met 4 hapjes p.p. Capaccio kwam nat en ijskoud rechtstreeks uit de vriezer. Geen smaak. Pizza was heerlijk, vleesgerechten te karig met 2 aardappeltjes p.p. en pasta 4 kazen had hogere verwachtingen omdat je geen echte kaas terugproeft zoals gorgonzola. Licht roomsausje. Rode huiswijn was zurig, nagerechten waren wel heerlijk.
Toos F.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima wij komen er regelmatig
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant, (gelegen in een oud winkelcentrum) vriendelijk personeel. Hoofd, en nagerecht erg lekker. Glazen wijn voldoende gevuld, alleen jammer geen gratis water, wel in betaalde flessen. Alleen ons voorgerecht was teleurstellend. Carpaccio was erg koud (net uit de vriezer?) dus weinig smaak. De gemengde Italiaanse antipasta erg weinig voor 12 pp, te duur!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn hele gezin. Gezellige bediening. Je voelt je er thuis.
Flavia A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Knus italiaans restaurant met een uitstekende keuken! Eigenaar Antonio en zijn vrouw geven de gasten een welkom thuis gevoel, alsof we één grote familie waren. Ik kom hier zeker terug!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016

Heerlijk 4 gangen menu gegeten met kantoor Alblas van Meurs. Werkelijk fantastisch eten en gastvrije ontvangst. Een topavond gehad. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
Sanny30 S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten. Echt een genot om hier te eten. Ontvangst is altijd zeer vriendelijk en ook met 2 kleine kinderen kun je hier prima eten.
Het is jammer dat ze op zo'n rare locatie zitten (soort klein, troosteloos winkelcentrum). Maar eenmaal binnen, vergeet je dat helemaal.