Marea

Henri Dunantlaan 82 2286 GE Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Marea

Thuis bij een Italiaanse familie

Hier voel je je onmiddelijk thuis, of thuis bij een Italiaanse familie die je voorziet van onberispelijke service. Ze werken alleen met verse producten om heerlijke pasta's en geurige pizza's te bereiden. De gerechten zijn simpel, maar zeker niet standaard: denk aan een tagliatelle die uit de pan in een grote uitgeholde kaas wordt geschept. Er is een 'geen wifi, spreek met elkaar!' policy.

Meer informatie over restaurant Marea

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ik heb nu vier keer gegeten bij Marea en het is elke keer weer genieten. Supergezellig, sfeervol tentje met heerlijke gerechten. Het personeel is gastvrij en laat je, je echt welkom voelen. Ook een pluspunt bij het restaurant, je kan overal op een steenworp afstand gratis parkeren. Marea krijgt van mij een dikke 10????????
MarietteGeleijns .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hartelijk ontvangen en weer heerlijk gegeten. Zowel de pizza's als de vleesgerechten zijn uitstekend! Pizza's zijn wel groot. Mijn dochter van 14 kan nog prima uit de voeten met een kleine pizza. Wanneer gaan we weer?
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Echt goed gegeten. Voor mensen met rollator of slecht ter been zijn is het nauwelijks toegankelijk. Het was ook veel te vol waardoor de herrie zeer syorend was. Voor het eten zou ik graag terug gaan maar de enorme drukte houd me tegen. Als je elkaar aan tafel haast niet kan verstaan is er geen sprake meer van een gezellig etentje. De bediening was oké en men heeft z'n best gedaan het ons zoveel mogelijk naar de zin te maken.
Letty K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was goed en de bediening zeer vriendelijk. De klimaatbeheersing niet zo best. Het was erg warm.
Toortie R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, pizza, pasta allemaal prima. Personeel oke. Minpuntje: er staat bij jullie lactose-intolerantie, maar helaas was er geen vervanging voor koemelk, dat vond ik jammer. Gezellige ambiance, maar wel veel te warm binnen
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De ossenhaas met truffel was echt heeerlijk! De tiramisu viel ietsjes tegen, maar dat is dan ook het enige. Service was ook echt helemaal top, kregen limoncello van de zaak. Komen zeker nog eens terug!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
gezellig restaurant, lekkere gerechten, gezellige vriendelijke mensen, ik waande mezelf even in Italië. wij waren een uur te vroeg maar dat was geen enkel probleem.
Het tempo had daardoor iets lager gekund.
eric V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten in een gastvrij restaurant
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk eten (alsof je op vakantie bent in Italië zelf!) en zeer vriendelijke bediening! Een aanrader! Vooral de pasta met truffel en de chocoladetaart met amandel zijn zeker het proberen waard maar eigenlijk is alles lekker! :-)
Hessel M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We waren afgegaan op de recensies die Marea eerder had ontvangen. Geen woord te veel gezegd! Wat een heerlijk restaurant. De dag er voor bij Jamies in Rotterdam geweest. Nou die kunnen stage komen lopen in de keuken van Marea. We komen zeker in Rijswijk terug!
leomarjan V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt voor italiaans eten liefhebbers en dat zijn wij. In een lokaal winkelcentrumpje verwacht je zoiets niet. Inrichting wat aan de oubollige kant maar als je zit te smullen maakt alles goed. Personeel en kok zeer vriendelijk.
Boudy P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Goed eten voor een aantrekkelijke prijs. Hartelijke bediening! Hoewel het zitten wat krapjes was. Zeker een aanrader!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Na vriendelijk aandringen een ander tafeltje gekregen (zaten echt midden in het restaurant, terwijl er nog veel vrij was (en bleef de hele avond!). Voorgerecht (allerlei hapjes) heerlijk, pizza ook - vlees heel lekker maar misschien wat klein.
Overall gezien een prima ervaring, bedankt nog !
Guy O.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Ik kom hier regelmatig. Het is altijd gezellig en het eten is super!! Beetje vakantie vlak in de buurt (",)
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Al lang van tevoren gereserveerd maar kregen een tafel vlak naast de ingang en tegenover de bar. Bijna alle nieuwe binnenkomers en afhalers van pizza's schuifelden dus langs onze tafel. Verder liepen 3 tot 5 kinderen (van de uitbater???) vele malen in en uit het restaurant waarbij zij de buitendeur open lieten staan en wij op de tocht zaten. De buitendeur wordt slechts afgeschermd door een gordijn zoals voorheen in ouderwetse bruine cafe's.
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten bij Marea, in een prettige huiselijke sfeer met supervriendelijke bediening en altijd vrolijke eigenaar/kok
Marietta H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We zijn gisteren voor de zoveelste keer hier gaan Eten en wederom Top
De antipasta die op tafel kwam was zeer uitgebreid en ook nog eens op een hele leuke gezellige manier geserveerd. Het hoofdgerecht was eveneens voortreffelijk zoals we al wisten. Super vriendelijke gast heren en dame's een echte aan rader voor iedereen die van gezelligheid houden. Wel van te voren reserveren wan zoals de kwaliteit bekent staat heel veel vaste bezoekers dus is gauw vol.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten er werd goed rekening gehouden met mijn dieet. Het personeel is ontzettend vriendelijk.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
vanavond weer eens bij Marea gegeten. Was weer heerlijk. Locatie is onogelijk, maar laat je daardoor niet afschrikken. Binnen is warm , niet hyper modern en
vooral lekker eten.
Vooraf verrukkelijke pasta met truffel en paddestoelen, enorme gamba's met smaak en goede carpaccio. Als hoofdgerecht 4 goede pizza's zoals je ze van je vakantie herinnert Samen met enorme bel huiswijn en goede koffie na, heerlijk gegeten.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Voorgerechten een teleurstelling, italiaanse hapjes waren 26 euro voor 4 personen met 4 hapjes p.p. Capaccio kwam nat en ijskoud rechtstreeks uit de vriezer. Geen smaak. Pizza was heerlijk, vleesgerechten te karig met 2 aardappeltjes p.p. en pasta 4 kazen had hogere verwachtingen omdat je geen echte kaas terugproeft zoals gorgonzola. Licht roomsausje. Rode huiswijn was zurig, nagerechten waren wel heerlijk.