Marco Polo

Lambertusstraat 100B 3062 XA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Marco Polo

Groots genieten

Een avond heerlijk lang tafelen, precies zoals ze dat in het zuiden van Europa ook doen. De bediening ontvangt je met alle liefde en tovert direct een grote glimlach op je gezicht. Dit gaat een geweldige eetervaring worden. Geniet van je gezelschap, de heerlijke wijnen en de authentieke Italiaanse gerechten zoals bij een Pizzeria bedoelt is.

Meer informatie over restaurant Marco Polo

• : Gratis parkeren in de buurt, vanaf 18.00 uur

Erg gunstig
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het was een leuke ervaring en het eten was erg lekker. Vooral het dessert met een citroen- en Bastogne smaak viel erg goed in de smaak! Met als kers op de taart een vuurwerk op het desser diegene die jarig was! Top restaurant, ik zou het zeker aanbevelen.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Duidelijke uitleg, grote kaart, twee pizza's besteld, duurde best lang voor we uiteindelijk aten, grote pizza's dus ook geschikt voor grote eters (wij vroegen de doggy-bag) want we wilden ook dat lekkere toetje.
cornelisj16 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Geweldig restaurant, betaalbaar, leuke service en zeer goed eten. De gerechten zijn leuk opgemaakt en smaken heerlijk. De bediening weet waar ze mee bezig is en maakt gezellig een praatje. Leuke tent, no nonsense en betaalbaar.
Keestest .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles is top in dit restaurant. Vriendelijke, correcte en attente bediening. Werkelijk heerlijke gerechten (die Bruschetta was geweldig) , met als smaakvol hoogtepunt de zelfgemaakte Sorpresa di limone (citroen dessert). Voor een zeer redelijk prijs kunt u hier echt super lekker eten.
Ik bezoek regelmatig een restaurant, en soms zit er zo'n onverwacht pareltje tussen als Marco Polo. Kortom, gaat u ook maar eens proeven bij Marco Polo!
S D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De kok Steve deed het uitmuntend!!
Het was heerlijk.
Service was goed en vriendelijk..
Gezellig en schoon restaurant.
Zeer aan te bevelen.
Mylou B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellig klein restaurantje met uitstekende service van het personeel met heerlijk en goed bereide gerechten! Zeker een aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke kleine zaak, gezellig personeel. Veel keuzes in pizza en pasta maar ook in vlees en vis gerechten. Wij waren er via een SocialDeal actie tercht gekomen maar zullen er zeker terug keren, Absolute aanrader het dessert Sorpresa di limone .
joopdeklerk .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Niet verwacht een klein Italiaans restaurant in de wijk kralingen met een uitstekende keuken en zeer goede prijs ga zo door MARCO POLO kom beslist terug gr joop
Rita N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Ik heb gisteren bij Marco Polo gegeten via de AH bon en het was heerlijk. Je kan kiezen van de kaart , het goedkoopste gerecht wordt weggestreept. Wij hadden lasagne, een tonijnsalade en stokbrood kruidenboter, alles was heerlijk vers. de bediening was vlot en gezellig. Wij hadden een hondje bij ons en ook die werd niet vergeten.
Dit restaurant is een aanrader, we gaan zeker nog eens terug.
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk ingericht restaurant, voldoende speel mogelijkheden voor kinderen. Uitgebreide kaart met zowel veel pasta's als pizza's. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was uitstekend.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
heerlijk gegeten, en lekkere huiswijn voor een goede prijs. zeer vriendelijke bediening. een aanrader!! ....................................................................................................
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Via de AH Restaurant-actie bij dit restaurant uitgekomen. Lekker eten, goede bediening en leuke prijzen. Echt een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goede en vriendelijke ontvangst
A,H. diner naar keus en echt 2e diner gratis !!!
Bruschetta Geroosterd brood, tomaat, oregano en knoflook in basilicumdressing
Aglio e Peperoncino - Knoflook, spaanse pepers 2x
Margherita - Tomaat, kaas, oregano 1x
Peperoni - Tomaat, kaas, pikante italiaanse salami, spaanse peper, oregano 1x
4x tiramisu
Prima klaar gemaakt en de drankjes niets te duur. Prijs-kwaliteit TOP
Yo D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gewoon lekker gegeten..lekkere krokante pizza, zo vanuit de oven op je bord.
Ook het citroen toetje was erg lekker alleen niet zo koud.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn er wezen eten met de zegels van A H en je kan van de kaart kiezen. en ook met de reservering ging het uitstekend, en de sfeer was weer gezellig. De bediening was ook vriendelijk. Maar het eten is er ook perfect. Oja de prijs is heel aantrekkelijk. Tot over 3 weken.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijke , dunne smaakvolle pizza !
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was gezellig en de bediening was prima. Jammer, dat het een beetje koud was in het restaurant.
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, aardig personeel
Jahmale C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was heerlijk, genoten van lasagna en pasta. Enorm verrast met een plesante valentijns actie, slechts 32 euro (totaal!) voor een 3-gangen menu voor mij en mijn partner. De bediening was erg aardig, altijd een leuke glimlach!
Op het einde van de avond hebben we zelfs een mooie roos van de bediening ontvangen als afsluiter. Ben enorm tevreden en zal vaker terug komen!