Over het restaurant Marco Polo

Groots genieten

Een avond heerlijk lang tafelen, precies zoals ze dat in het zuiden van Europa ook doen. De bediening ontvangt je met alle liefde en tovert direct een grote glimlach op je gezicht. Dit gaat een geweldige eetervaring worden. Geniet van je gezelschap, de heerlijke wijnen en de authentieke Italiaanse gerechten zoals bij een Pizzeria bedoelt is.

Meer informatie over restaurant Marco Polo

• : Gratis parkeren in de buurt, vanaf 18.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Marco Polo

ellis L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
leuk klein restaurant echter zo jammer dat er weinig tafeltjes bezet waren.
Er wordt veel heen en weer gelopen door het restaurant door de koeriers die de thuisbezorgd gerechten komen halen en gaan bezorgen.
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten moesten alleen erg lang wachten voordat ons hoofd gerecht kwam.
va.comme .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We hebben weer genoten van ons etentje bij Marco Polo. Zeer vriendelijke ontvangst en vlotte maar niet haastige bediening. Uitstekende pommodore soep. De kalfsoester zelf was niet bijzonder maar de marsalasaus voortreffelijk. We gaan zeker terug komen.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en persoonlijke aandacht. Complimenten voor de Tiramisu! Vers gemaakt heerlijke smaak.
Ook fijn dat je bij ieder gerecht kon aangeven wanneer je het wilde hebben.
Leny P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Lekker gegeten in gezellig restaurant. Vooral het voorgerecht was een aangename verrassing. Het was stukken leuker dan ik verwachtte toen ik aankwam vanwege de bezorgbromfietsen buiten.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Prima, klein Italiaans restaurant met een simpele en lekkere kaart. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en heel vriendelijk personeel.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Vriendelijk personeel en korte wachttijd toen ik de pizza kwam halen. Pizza ouvo was erg goed, met verse champignons. Ik ga er zeker vaker heen.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Dit is geen restaurant maar een afhaalzaak voor pizza's. Je kunt er echt niet rustig zitten. Telefoon gaat constant voor bestellingen, bezorgers komen en gaan, studenten komen hun pizza's bestellen.
Niet een Italiaan waar je gezellig kunt gaan eten.
Onze bestelling maar mee naar huis genomen, zo ongemakkelijk voelden wij ons.
vdvliet .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Een klein restaurant in een oudere woonwijk, parkeren na 18.00 gratis. Keurige inrichting, vlotte en vriendelijke bediening, menu bestaat vooral uit pizza en pasta, met een paar vleesgerechten. Ietwat langere wachttijden omdat de keuken ook voor de bezorgpizza bezig is. De pasta die we gekozen hadden was uitstekend, de rode wijn van het huis ook prima. Een aanrader voor wie voor een vriendelijke prijs eenvoudig maar lekker Italiaans wil eten.
robertjanvansteenis .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Netjes, correcte bediening,voor-hoofd en nagerecht zeer smakelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding
In recensie van anderen gelezen dat er hinder was van komen en gaan van bezorgers, zelf nergens last van gehad en de bezorgers groetten netjes de gasten die aan tafel zaten
hans5110 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Klein, leuk zaakje in Kralingen-Rotterdam.
Schoon, gezellig en een vlotte bediening. M.a. w. alles dik in orde!
Het personeel was bijzonder aardig.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Op het eerste gezicht een klein italiaans eethuisje, er zijn maar weinig tafels, maar de kwaliteit was heel goed. Ze hebben een beperkte kaart, wel veel pizza en pasta, wat vleesgerechten, maar geen vis helaas. De bruschetta waren heerlijk, en de vleesgerechten ook heel mals en met een lekkere saus. De nagerechten zijn van tevoren gemaakt - de sorprese di limone was zoet en lekker en de canoli heel authentiek, alleen was het koekrolletje een beetje zacht geworden. Geen vers ijs of fruit. Wel uitstekende espresso. Al met al heel lekker gegeten en zeker niet duur.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Voor de eerste keer hier geweest, Hartelijke ontvangst, Heerlijk gegeten met name de Bruchetta was om te smullen. Kortom een aanrader wij komen zeker nog terug
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het eten was lekker, maar het is niet echt een restaurant.
Er lopen iedere keer bezorgers langs, want het was druk met bestellingen.
De prijs kwaliteit verhouding was goed.
Het is een restaurant om een pizza of pasta te gaan eten, maar niet echt voor een 3 gangen diner.
Misschien klinkt bovenstaande negatief, maar zo is het niet bedoeld meer als regel iets voor het restaurant zodat het wel er uit ziet als een restaurant.
Jurrian F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Was gezellig, er was een leuke en gezellige sfeer. Het eten was heerlijk van begin tot eind. De service was top. We komen hier zeker nog een keer terug
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Kleine pretentieloze zaak in een woonstraat , eenvoudig ingericht, prima pizza's en pasta's, prima wijn, zeer voordelig, vriendelijke bediening, kortom goed!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met vrienden zijn we er wezen eten, en het was weer reuze gezellig. Vriendelijk personeel en fijne bediening. En het eten was weer top.
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het was een leuke ervaring en het eten was erg lekker. Vooral het dessert met een citroen- en Bastogne smaak viel erg goed in de smaak! Met als kers op de taart een vuurwerk op het desser diegene die jarig was! Top restaurant, ik zou het zeker aanbevelen.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Duidelijke uitleg, grote kaart, twee pizza's besteld, duurde best lang voor we uiteindelijk aten, grote pizza's dus ook geschikt voor grote eters (wij vroegen de doggy-bag) want we wilden ook dat lekkere toetje.
cornelisj16 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Geweldig restaurant, betaalbaar, leuke service en zeer goed eten. De gerechten zijn leuk opgemaakt en smaken heerlijk. De bediening weet waar ze mee bezig is en maakt gezellig een praatje. Leuke tent, no nonsense en betaalbaar.