Marco Polo

Lambertusstraat 100B 3062 XA Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Marco Polo

Groots genieten

Een avond heerlijk lang tafelen, precies zoals ze dat in het zuiden van Europa ook doen. De bediening ontvangt je met alle liefde en tovert direct een grote glimlach op je gezicht. Dit gaat een geweldige eetervaring worden. Geniet van je gezelschap, de heerlijke wijnen en de authentieke Italiaanse gerechten zoals bij een Pizzeria bedoelt is.

Meer informatie over restaurant Marco Polo

• : Gratis parkeren in de buurt, vanaf 18.00 uur

Voordelig
HHugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Hier krijg je zonder twijfel de beste en lekkerste Pizza van Rotterdam. Leuk, gezellig klein restaurantje wat echt Italiaans aandoet. Leuke gerechten op de kaart en echt allemaal fantastisch. Super zaak!
Tektas .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik en mijn vrouw hebben daar lekker pizza gegeten.
Het smaakte uitstekend.
Service was perfect.
Super klantvriendelijk.
Restaurant is knus en rustgevend en schoon!

Zeker een aanrader. Voor ons is het zeker nog een keer van toepassing om daar weer lekker te eten mochten wij in de buurt zijn.
Naz K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijke pizza..smaakt en kraakt heerlijk vers..pizza wordt heerlijk warm geserveerd..verhouding kaas en tomaat is percect...ik ben gek op deze pizza's..heb ze al een aantal keren op..de rest nog niet uitgeprobeerd, de pizza's zijn lekker groot dus daar zit je vol van! volgende keer ga ik de melanzane proberen...personeel is erg vriendelijk..fijne plek om een pizza te eten..met een aantal verschillende mensen deze pizza's op en die vonden ze allemaal ook lekker. Ik eet overigens altijd de Mexicana...tomaten, kaas, ui, Spaanse peper en kip..met als extra ingrediënt Annanas.
Ivonneboks .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mijn zoon mocht zijn eigen pizza maken in de keuken (vakantietijd). Eten is goed. Pizza is zoals een echte Italiaanse pizza moet zijn.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gister gegeten bij Marco Polo wat een topzaak!
Vriendelijk personeel gezellige sfeer fantastische gerechten voor een eerlijke prijs echt een aanrader!
Ons zie je hier zeker weer eten.
groetjes Koos Vos.
Lrollfs .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten van de pasta's; wat er verzorgd uitziet en ook zeer smakelijk is. Ik kon de vissoorten erin ook proeven en de saus had een aparte speciale smaak. Geen gewone pastasaus! De bediening is oplettend en vriendelijk en er was voldoende privacy elkaar aandacht te geven. Totaal geen last gehad van de jongens van de bezorging die door het restaurant lopen. Ze liepen rustig en stil. Ik had de indruk dat hier goede afspraken over gemaakt zijn. Ik raad het zeker bij vrienden aan hier betaalbaar te eten. Zo na het werk, geen zin in koken, is het hier prima uitbuiken.
Thijs N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gewoon een leuk restaurant met kwalitatief goed eten, uitgebreid assortiment van pizza's en pasta's. Decor is niet heel bijzonder, service is uitstekend. Vreemd is wel dat de pizzabezorgers door het (kleine) restaurant lopen als je zit te eten. Een achteringang, indien mogelijk, zou ik voor kiezen als uitgiftepunt. De sfeer is ongedwongen en prima om lekker even 2 uur een hapje buiten de deur te doen.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Twee vroegere bewoners van de Lambertusstraat lopen een nostalgische route door oud Kralingen en eindigen bij Marco Polo. De dames mochten ook mee, dus gezellig een tafel voor 4. Marco Polo is klein, maar het is er fris, ruim, gezellig en modern ingericht en de stoelen zitten heerlijk. Hoewel dame 1 liever geen pizza wilde (???!) koos ze toch een pizza HawaÏ en daar had ze geen spijt van, hij ging tot de laatste kruimel op. De pizza's zijn heerlijk , knapperig korstje, goed belegd, niet te vet en te zout. De bediening is vriendelijk en attent en er is tijd voor een praatje. Wij komen er zeker nog eens terug en nemen dan de jongere generatie mee.....
Cvdven .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellige, kleine pizzeria met een paar tafels. Fris en ruim ingericht, prima stoelen. Vriendelijke en attente bediening, die nog tijd maakt voor een praatje. Heerlijk gegeten (pizza) maar er is ook een ruime keuze anti pasta en overig. Dessert is beperkt, maar de koffie is weer prima. Ga er zeker nog eens terug.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat een gezellige zaak. Lekker knus, maar 6 tafeltjes. En het eten, zowel pizza als pasta geprobeerd. Allemaal even lekker. Etiquette? Daar doen ze gelukkig niet aan, een gezellig praatje aan tafel......dat wel. Wij komen hier zeker terug.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Pizza was weer erg lekker! Bediening was vriendelijk en prettig.
Van de buitenkant ziet het restaurant er niet echt gezellig uit, maar binnen is het gewoon prima.
Yo D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wat een leuk tentje...binnenkant is leuker dan de buitenkant doet vermoedden. Het ziet er schoon en verzorgd uit met prima stoelen. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel heerlijk vers brood, krokante bruchetta en een lekker soepje. Salade hebben we helaas niet op. Ook de pizza's en de pasta's zijn heerlijk en vers bereid. Mocht je je pizza niet opkrijgen mag je hem ook mee naar huis nemen. Das pas service! Ook de desserts tiramisu en citroen waren vers en zelfgemaakt? De jongste zat vol en mocht zijn ben en jerry ijs mee naar huis nemen. Kortom lekker eten en niet duur en een goede bediening. Ja er lopen pizzakoeriers door het restaurant maar wij vonden het niet storend. Het is een klein restaurantje en een andere mogelijkheid is er niet. Wij wonen niet in de buurt maar komen zeker nog eens terug! Bedankt voor een smakelijke en gezellige avond!
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Een klein donker eetgebeuren. Het was erg rustig. Maar het was goed. En om zo even een hapje te eten. Een prima eetgelegenheid
Stephanie N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Eten was lekker. Je mag gewoon van de kaart kiezen. 3 gangen als je een pizza neemt gaat niet op maar je mocht als derde gang ook koffie/thee dus top.
JL79 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijk gegeten.. mooi ingericht en vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit verhouding is super! Wij gaan zeker nog eens terug hier!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Pizza afhaalrestaurant waar je ook kan eten. Niet slecht of vies, maar niet aanraden om er te gaan eten. Bediening dat verschil niet weet tussen pelegrino en pinot grigio
Edwin221 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Goed eten en uitstekende service! Kortom een uitstekende plek om iets te gaan eten of een lekkere pizza af te gaan halen.
Corinnewinkelt .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten was uitstekend. Prijs/kwaliteit verhouding ligt erg goed, we komen zeker een keer terug.
(parkeren kon voor de deur)
Lionkingcats .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Op 1 mei 2016 zijn mijn vriendin en ik uit eten gegaan bij Marco Polo .
In 1 woord geweldig , je wordt niet gedwongen om een speciaal samengesteld menu te nemen , alles van de kaart deed gewoon mee.
Het was de bedoeling een 3 gangen menu te nemen maar dat hebben we helaas niet voor elkaar gekregen daar wij na het hoofdgerecht niet meer de kracht hadden voor nog een toetje.
Het voorgerecht was lekker , voor het hoofdgerecht hadden wij voor een Pizza gekozen en deze was zo lekker en machtig dat het toetje erbij inschoot , vandaar onze VETTE 10 voor dit restaurant.
Mozart.22 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Leuk klein restaurantje met 'slechts' 6 tafeltjes maar met zeer vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en we hebben het erg naar onze zin gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!