Marco Polo

Lambertusstraat 100B 3062 XA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Marco Polo

Groots genieten

Een avond heerlijk lang tafelen, precies zoals ze dat in het zuiden van Europa ook doen. De bediening ontvangt je met alle liefde en tovert direct een grote glimlach op je gezicht. Dit gaat een geweldige eetervaring worden. Geniet van je gezelschap, de heerlijke wijnen en de authentieke Italiaanse gerechten zoals bij een Pizzeria bedoelt is.

Meer informatie over restaurant Marco Polo

• : Gratis parkeren in de buurt, vanaf 18.00 uur

Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
heerlijk gegeten, en lekkere huiswijn voor een goede prijs. zeer vriendelijke bediening. een aanrader!! ....................................................................................................
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Via de AH Restaurant-actie bij dit restaurant uitgekomen. Lekker eten, goede bediening en leuke prijzen. Echt een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goede en vriendelijke ontvangst
A,H. diner naar keus en echt 2e diner gratis !!!
Bruschetta Geroosterd brood, tomaat, oregano en knoflook in basilicumdressing
Aglio e Peperoncino - Knoflook, spaanse pepers 2x
Margherita - Tomaat, kaas, oregano 1x
Peperoni - Tomaat, kaas, pikante italiaanse salami, spaanse peper, oregano 1x
4x tiramisu
Prima klaar gemaakt en de drankjes niets te duur. Prijs-kwaliteit TOP
Yo D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gewoon lekker gegeten..lekkere krokante pizza, zo vanuit de oven op je bord.
Ook het citroen toetje was erg lekker alleen niet zo koud.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn er wezen eten met de zegels van A H en je kan van de kaart kiezen. en ook met de reservering ging het uitstekend, en de sfeer was weer gezellig. De bediening was ook vriendelijk. Maar het eten is er ook perfect. Oja de prijs is heel aantrekkelijk. Tot over 3 weken.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijke , dunne smaakvolle pizza !
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was gezellig en de bediening was prima. Jammer, dat het een beetje koud was in het restaurant.
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, aardig personeel
Jahmale C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was heerlijk, genoten van lasagna en pasta. Enorm verrast met een plesante valentijns actie, slechts 32 euro (totaal!) voor een 3-gangen menu voor mij en mijn partner. De bediening was erg aardig, altijd een leuke glimlach!
Op het einde van de avond hebben we zelfs een mooie roos van de bediening ontvangen als afsluiter. Ben enorm tevreden en zal vaker terug komen!
sabinebever .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vandaag ging ik samen met familie naar Marco Polo. Ik begon het eten met een broodje met kruidenboter. Daarna nam ik een Margherita pizza. Het personeel was erg snel en vriendelijk. Als nagerecht nam ik gekookte room met vanille en chocolade saus. Het was allemaal erg lekker en ik kom hier graag nog eens.
HHugenholtz .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Hier krijg je zonder twijfel de beste en lekkerste Pizza van Rotterdam. Leuk, gezellig klein restaurantje wat echt Italiaans aandoet. Leuke gerechten op de kaart en echt allemaal fantastisch. Super zaak!
Tektas .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik en mijn vrouw hebben daar lekker pizza gegeten.
Het smaakte uitstekend.
Service was perfect.
Super klantvriendelijk.
Restaurant is knus en rustgevend en schoon!

Zeker een aanrader. Voor ons is het zeker nog een keer van toepassing om daar weer lekker te eten mochten wij in de buurt zijn.
Naz K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijke pizza..smaakt en kraakt heerlijk vers..pizza wordt heerlijk warm geserveerd..verhouding kaas en tomaat is percect...ik ben gek op deze pizza's..heb ze al een aantal keren op..de rest nog niet uitgeprobeerd, de pizza's zijn lekker groot dus daar zit je vol van! volgende keer ga ik de melanzane proberen...personeel is erg vriendelijk..fijne plek om een pizza te eten..met een aantal verschillende mensen deze pizza's op en die vonden ze allemaal ook lekker. Ik eet overigens altijd de Mexicana...tomaten, kaas, ui, Spaanse peper en kip..met als extra ingrediënt Annanas.
ivonneboks .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mijn zoon mocht zijn eigen pizza maken in de keuken (vakantietijd). Eten is goed. Pizza is zoals een echte Italiaanse pizza moet zijn.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gister gegeten bij Marco Polo wat een topzaak!
Vriendelijk personeel gezellige sfeer fantastische gerechten voor een eerlijke prijs echt een aanrader!
Ons zie je hier zeker weer eten.
groetjes Koos Vos.
lrollfs .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten van de pasta's; wat er verzorgd uitziet en ook zeer smakelijk is. Ik kon de vissoorten erin ook proeven en de saus had een aparte speciale smaak. Geen gewone pastasaus! De bediening is oplettend en vriendelijk en er was voldoende privacy elkaar aandacht te geven. Totaal geen last gehad van de jongens van de bezorging die door het restaurant lopen. Ze liepen rustig en stil. Ik had de indruk dat hier goede afspraken over gemaakt zijn. Ik raad het zeker bij vrienden aan hier betaalbaar te eten. Zo na het werk, geen zin in koken, is het hier prima uitbuiken.
thijs N.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Gewoon een leuk restaurant met kwalitatief goed eten, uitgebreid assortiment van pizza's en pasta's. Decor is niet heel bijzonder, service is uitstekend. Vreemd is wel dat de pizzabezorgers door het (kleine) restaurant lopen als je zit te eten. Een achteringang, indien mogelijk, zou ik voor kiezen als uitgiftepunt. De sfeer is ongedwongen en prima om lekker even 2 uur een hapje buiten de deur te doen.
cvdven .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gezellige, kleine pizzeria met een paar tafels. Fris en ruim ingericht, prima stoelen. Vriendelijke en attente bediening, die nog tijd maakt voor een praatje. Heerlijk gegeten (pizza) maar er is ook een ruime keuze anti pasta en overig. Dessert is beperkt, maar de koffie is weer prima. Ga er zeker nog eens terug.
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Twee vroegere bewoners van de Lambertusstraat lopen een nostalgische route door oud Kralingen en eindigen bij Marco Polo. De dames mochten ook mee, dus gezellig een tafel voor 4. Marco Polo is klein, maar het is er fris, ruim, gezellig en modern ingericht en de stoelen zitten heerlijk. Hoewel dame 1 liever geen pizza wilde (???!) koos ze toch een pizza HawaÏ en daar had ze geen spijt van, hij ging tot de laatste kruimel op. De pizza's zijn heerlijk , knapperig korstje, goed belegd, niet te vet en te zout. De bediening is vriendelijk en attent en er is tijd voor een praatje. Wij komen er zeker nog eens terug en nemen dan de jongere generatie mee.....
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat een gezellige zaak. Lekker knus, maar 6 tafeltjes. En het eten, zowel pizza als pasta geprobeerd. Allemaal even lekker. Etiquette? Daar doen ze gelukkig niet aan, een gezellig praatje aan tafel......dat wel. Wij komen hier zeker terug.