Marc's BBQ

Sint Janstraat 9 5401 BA Uden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Marc's BBQ

Margot V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Alles klopt hier! Een toffe sfeer, super vriendelijk personeel en echt heerlijk eten. Echt de lekkerste cappatio en biefstuk die ik ooit gegeten heb en daar is niks van gelogen. Nogmaals dikke complimenten voor het personeel en de service. Dit was onze eerste maar zeker niet onze laatste keer.
Nancytje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ontzettend vaak gegeten en het vlees is altijd goed. Carpacio smaakt super, ik bestel deze altijd zonder saus. Zonde van de smaak.
Verder smaakt al het vlees goed. Zelfs de kip! Garnalen ook heerlijk. Inkvis is niet lekker en de rest van de vis vind ik gewoontjes. Het fijne is dat je niet hoeft te reserveren en ik nooit langer heb gewacht dan 30 minuten. Ik blijf zeker terugkomen en raad het iedereen aan.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Perfect! Biefstuk super mals, niks op aan te merken! Alsof er een engeltje op je tong plast! Bavette viel enigzins tegen.
De intvis vooraf ook zeker aan te raden! Prima sfeer, vriendelijke bediening en lekker op 't gemak.
Anke-k .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De beste beefstuk die je ooit ergens proeft. Wij nemen altijd de sealand steak met garnalen en Beef pittig. Voor het decor moet je hier niet zijn maar dat weet je, het gaat hier om het vlees en dat is perfect
AnnaKei .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Fantastische steak, super mals. Maar daar is het ook wel mee gedaan.
Garnering is zeer beperkt: chips en gebakken uitjes. Salade erbij besteld maar die zwom in de slasaus. De broodjes die je erbij krijgt worden geserveerd met cocktailsaus en konflooksaus maar ook hier is niks vers of zelfgemaakt (zo lijkt het).
Deze toko heeft zeer veel potentie als de bediening wat meer op de klanten zou zitten voor drankjes en als ze wat meer volwaardige Side dishes zouden serveren.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Bij binnenkomst zagen we dat we (te lezen in andere recensies) even moesten wachten, met een drankje aan de bar aan de zijkant. Na een klein kwartiertje mochten we plaatsnemen. Leuk dat je eigenlijk in de keuken zit.
We hebben al veel biefstukken geprobeerd maar deze waren echt botermals, super lekker! Zo lekker dat mijn vriend er nog een bestelde. Perfect gebakken, net zoals de eerste ronde. Wij komen zeker terug!
Peet N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Voor een weekend in Uden, op aanraden van het hotel hier wezen eten, de biefstuk kan gewoon niet beter, de service perfect, en je zit in een soort blokhut aan een bar te eten, echt een aanrader
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Misschien wel het meest unieke restaurant van Uden. Als kind werd ik hier al door mijn ouders getrakteerd op een satétje. Later werd dat ook biefstuk en nog veel later een stukje vis. Wat je hier ook eet, het is allemaal van perfecte kwaliteit. Het concept stokbrood en sausjes in plaats van friet past hier helemaal bij. Hetzelfde geldt voor de grote bar rondom de keuken waar je naast elkaar zit te eten. Ik ben hier al erg vaak geweest en zal er ook veel blijven komen. Top!
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk malse stukken vlees. Al het eten is hier lekker. De rib eye, lamswreck, kikkerbillen en de patta negra vind ik het beste vlees. Het is niet de mooiste/ sjiekste tent maar het heeft iets wat het gezellig maakt. Wij blijven hier graag komen!
DvHV .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Eigenlijk ben ik niet zo blij met Marc's. Ik kom er namelijk té vaak. Het beste stuk vlees wat ik ken. Altijd perfect gegaard. Maar ook de overheerlijke zeetong (kom dan op donderdag of vrijdag want daarna zijn ze meestal uitverkocht), de kikkerbilletjes of de tonijn sashimi. Steeds weer lik ik mijn vingers af en eet ik teveel. De ambiance scoort lager, maar dat is puur omdat ik er al 40 jaar kom en stukje bij beetje verdwijnt de nostalgie, de borden ipv plankjes (warenwet), nieuwe krukken, nieuwe tegelwand enz. logisch maar ik persoonlijk vindt het jammer. Gelukkig blijft het eten onveranderd goed !
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Het restaurant is eigenlijk een soort blokhut. Je komt binnen en kunt aan de bar gaan zitten. Het is vaak erg druk dus dan even aan de zijkant wachten totdat er plaats aan de bar vrijkomt.

Alle wordt gegrild op de BBQ (Hoe verrassend haha) en is van uitstekende kwaliteit !! De biefstuk is botermals en de sate en de snek die ik gegeten heb was ook heerlijk mals en goed gekruid. Je krijgt alleen vlees en brood. Geen frites of groenten etc.

Ondanks dat het druk was krijg je toch alle aandacht en laat men merken dat ze je gezien hebben. Er word hard doorgewerkt, maar er is zeker geen stress. Er word niet gerend of gestresst.

Interieur is zoals al eerder gezegd soort blokhut. 1 bar met houten krukken en aan de muur 2 planken met wat krukken ervoor. Deze zijn bedoeld om te wachten. Aan de voorkant een verwarmde serre waar ook gegeten kan worden.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Met 2 personen wezen eten, vooraf de carpaccio, paling op toast en de halve inktvis. Wat een genot, lang geleden dat de inktvis zo goed was gegrild, heerlijk.
Hoofdgerecht de T-bone, één woord, fantastisch.
Men kan niet reserveren, zal moeten wachten tot er een plek vrij komt, het is het wachten waard.
Komen zeer zeker op korte termijn terug.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Belabberde service! De hoofdgerechten werden al geserveerd terwijl de voorgerechten nog niet afgeruimd waren. De rare entrecote was flink medium. Opmerkingen hierover werden beantwoord met het dichtslaan van een deur. En klagende serveersters in de keuken. (Alleen als je in de tuin zit kan je dat prima verstaan). Erg jammer van dat heerlijke vlees. Nieuw personeel en een betere afstemming tussen keuken en bediening en misschien komen er dan terug.
Mara R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Perfecte plek! En natuurlijk ook omdat ik hier al 35 jaar kom. Nu weliswaar nog maar eens per jaar omdat ik nu in Amsterdam woon, maar altijd wanneer ik in de buurt ben en honger heb dan wordt het Marc's bar! Heerlijk vlees! En de sausjes veranderen gelukkig nooit. Helemaal fantastisch!
LilianH .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Ik kom hier al heel mijn leven. Waar ik ook uit eten ga het is nooit te evenaren met de kwaliteit bij Marc's bbq! Het vlees is super lekker en mals.