Marathonweg

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisteren geluncht. Broodje met gegrilde groente, feta en rucola. No nonsense lekker. Goede, sterke koffie. Aardig personeel. Interieur niet helemaal mijn stijl, maar kniesoor die daar op let: als het eten en benadering door personeel maar klopt. En dat doet het.
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Dit is een restaurant wat gewoon goed is. De pizza's zijn hier verrukkelijk en ik denk dat ze hier wel het leukste personeel hebben rondlopen. Weten hoe het hoort en laat gasten zich hier thuis voelen. Gewoon no nonsense goed!
RuudMusman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ommetje beginnen is het natuurlijk een heerlijk relaxte plek, vooral als je buiten kunt zitten. Daarnaast is de bediening ook top. Vriendelijk en snel. Is dat geen mooie combi? En dan het eten. Een black Angus leek me wel wat en dat was het ook. Geweldig zacht en mooi rood met een heerlijke jus van lente-uien. De garnituur was ook nog eens boven verwachting: bloemkoolroosjes met kikkererwten in kokossaus en wortelreepjes met ananas. Verrassende en verfrissende combinaties. In de wijnen gelukkig fraaie keuzes, van Spaans tot Italiaans, een verademing naast de gebruikelijke sauvignons, chardonnays, merlots en cabernets. Een dame blanche voor twee om het af te maken was gewoon grappig, gelukkig niet bijzonder (zwaar). Een tent om erin te houden.
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk eten in het zonnetje. Mooie locatie, goede kaart.. De Iberico is een topper alsof het door een spaanse kok klaargemaakt is. Smaak en portionering is in balans. Bediening weet het juiste advies te geven en is zeer adequaat. Service een 10 met een griffel. Attente personeel. Min puntje het overstromende houten snijplank, maar dat valt alleen een vak idioot op. De boneless kip van mijn dishgenoot was ook een zeer goed advies van de leuke attente bediening.
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Prima eetcafe in de buurt met heerlijk terras met lang zon.
Pretentieloos eten dat goed op smaak is maar wel aan de prijs.
Attente bediening en mooie wijnkaart zorgen ervoor dat het hier altijd gezellig druk is.
MandyP .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Dit is wel een van de fijnste plekken in Amsterdam om te eten of een drankje te doen. Het eten is top en de setting ook. De locatie is superfijn; makkelijk te bereiken en een heerlijke zonnig terras (mits de zon schijnt ;-)). Echter de service kan soms wat arrogant doen en lang op zich laten wachten. Maar er zijn ook uitzonderingen... een aantal zijn juist heel klantvriendelijk. Wanneer ze hun service echt verbeteren; dan is dit op zeker my favourite spot.
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Hier gegeten met 6 personen, ieder een hoofdgerecht en dessert. De zaak is modern en straalt een gezellige sfeer door de lichtkeuze (al vonden sommige van ons het aan de donkere kant). De helft nam de Steak, rest nam de vis vd dag en Boneless Chicken. Alle gerechten, dus ook de steak, kwam zonder bijgerechten die prijzig zijn, lees: (truffel-)frites voor EUR 6. De gerechten waren echter allemaal erg goed. Mooi gebakken steak met perfecte cuisson, medium rare zoals gevraagd. Desserts waren mooi opgemaakt en prima om per 2 te delen.
Dino D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijke plek op het terras in de zon met ruim aanwezig en zeer vriendelijke bediening. Ruime keuze aan borrel- , voor-, hoofd- en nagerechten, moeilijk kiezen met zoveel creatieve en zinnenprikkelende gerechten. Vooraf deelden we een erg lekkere pizza salami tartufo en een zalige Vitello carciofo (24 uur gegaarde kalfsborst met mayonaise van artisjok). Wat een feestje zeg. Vervolgens Hollandse asperges met gebakken ham en ei, goede verhouding en perfect uitgevoerd. Erbij een lekkere Bogle Chardonnay en als toetje de cheesecake van Holtkamp...;-) met espresso en een boeren cognac. Was elke vrijdag maar zo.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Erg gezellig gegeten en gedronken hier. Relaxte atmosfeer, mede dankzij de vriendelijke bediening. Het eten is value for money. De 'baba ganoush' salade, de iberico ham (lekker op kamertermperatuur zoals het hoort) , de black angus steak met dragonboter: smullen.
Daarna lekker lang nagetafeld met prima gin cocktails.
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdag hier geluncht en dat doe ik zeker nog een keer! De ceaser sandwich is echt een aanrader en de cheesecake was ook lekker. Vlotte en vriendelijke bediening. De inrichting is top,door de hoekjes die ze gecreëerd hebben is het erg knus en gezellig!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Met vier vrienden gegeten. Leuke tent, veel young professionals uit de buurt, geen toeristen. Fijne inrichting, vlotte bediening, eten was prima. Niks te klagen, topavond!
Pippaws .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Geweldig restaurant. Décor, ambiance, vriendelijk service en overheerlijk eten. Wij hadden de Lam shank - was een special maar komt op het vaste kaart binnenkort. Zo waanzinnig lekker met mint saus en heerlijke bijgerechten. Wij komen zeker terug!
Nijsnijsnijs .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Supergezellige tent. Vooral de pizza's zijn lekker en er is een fijn terras. Altijd leuke mensen en je wordt goed geholpen.
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Kom hier al een tijdje en het stelt me nooit teleur. De pizza's en loempia zijn mijn favoriet. De biefstuk met bijgerechten is ook een topper. Ze hebben elke drie maanden een nieuwe menukaart en dat houdt het altijd leuk en verrassend.

Het is er altijd gezellig, goeie look & feel, leuke bediening en lekker eten. Top wijn kaart en vaak wijn buiten de kaart om. Binnen is het sfeervol ingericht.

Personeel altijd vriendelijk en attent een verademing in amsterdam.
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
We hadden gereserveerd, maar ons tafeltje was bezet. Het werd zeer elegant opgelost met een drankje van het huis aan de bar. Binnen 10 minuten was alles geregeld en konden we aan tafel. De black angus steak was perfect gebakken en de bijgerechten, geroosterde broccoli met spek en de fregolapasta waren zeer aangenaam. De pepersaus bij de steak had wat peperiger mogen zijn, maar de paddestoelenboter was prima. Een compliment voor de bediening. Dit restaurant lijkt aan een behoefte in deze buurt te voorzien, zeker in de zomer met het ruime terras.
JanJansen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vanavond hier gegeten, leuke bediening, leuke plek. Eten was goed, we waren even snel hier eten, Pizza met een koud biertje. Pizza was echt zoals ik hem lekker vind dun en knapperig.. lekker dus!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Mooie, grote, drukke zaak aan de Marathonweg. Niet echt een plek om een intiem familiediner te organiseren, maar voor een avond eten met vrienden is het een prima plek. Lekkere compacte kaart met genoeg lekkere dingen: een heerlijke uitgebreide spinaziesalade of een tartaar van paling (die eigenlijk meer op een aardappelsalade met paling leek), de black agnus steak was heel mooi mals (had wat meer jus mogen hebben) - de bijgerechten erg lekker en mooi (couscous salade en bonen&hazelnoot) Voor de Tiramisu 2.0 kijk ik uit naar de Tiramisu 3.0... (de koffiegranita was 'm niet voor mij). Bediening is behulpzaam en vriendelijk!
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Nieuwkomer in de buurt maar vanaf dag 1 een succes. Eten is top, bbq van de green egg. De pizzas zijn smaakvol en voor een goede prijs. Het terras en binnen zijn beide even toegangkelijk als mooi. De bediening is altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker terug.
Rutger Z.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Top aanwinst voor amsterdam-zuid Goed eten en geweldige plek voor een borrel op het zonnige terras.

En het makkelijk parkeren voor de deur is ook handig!
Clem P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij aten buiten op een zondag. Vooraf de bruchetta gedeeld, was goed.

De bediening was niet erg attent. We moesten erg lang, meer dan 20 minuten, wachten op ons hoofdgerecht (pizza). Na vragen bij de serveerster kwamen de pizza's, inmiddels lauw, en werden op tafel gekwakt zonder enige verklaring waarom het zo lang duurde.

Het begon te regenen, ook hier geen attente bediening om even onze borden, glazen etc naar binnen te dragen, waardoor we dat zelf moesten doen.

Na de pizza zo snel mogelijk afgerekend, er werd niet gevraagd of alles naar wens was, typerend voor de service gedurende de avond.