Mappa

Nes 59 1012 KD Amsterdam Nederland Kaart
31-205289170

Over het restaurant Mappa

Bij Mappa in Amsterdam geniet je als Hollandse levensgenieter én fijnproever van no-nonsense Italiaans comfortfood! Amsterdammers die Italië met liefde omarmen. Verschillende Italiaanse gerechten worden dan ook op eigen wijze bereid.

Van Milaan naar Sicilië en weer terug naar de Nes in het centrum van Amsterdam. Bij Mappa krijg je lekkere gerechten met verse ingrediënten, uiteraard gemaakt met de befaamde Italiaanse passie. Van handgemaakte ravioli’s en verse vis van de Nieuwmarkt tot aan huisgemaakte pizza’s en huisgemaakt zoet. De gemaakte keuzes zijn weloverwogen en bewust.

Of je nou een snelle hap doet voordat je een voorstelling bezoekt of uitgebreid gaat dineren met een dienblad vol desserts toe... Het kan allemaal! Dus schuif snel aan bij Mappa in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Mappa

• : Parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag 18:00 - 22:00
Donderdag t/m Zaterdag 18:00 - 23:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Mappa

Johan O.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ik heb hier afgelopen zaterdag 10 maart mijn verjaardag met 7 familieleden gevierd. Vanaf het reserveren 's middags tot en met het eten, prima service van het personeel. Kindvriendelijk: 'Heeft u een pleister voor mijn zoontje?' 'Geen probleem, loopt u maar even mee.' Waar het om gaat: Uitstekend gegeten, zowel vega, vis als vlees. Kom graag terug. Een aanrader.(en dit is geen sponsoring).
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wat een leuk restaurant met fantastische betrokken bediening en heerlijk eten! Komen zeker terug! De bediening kon veel uitleggen over de verschillende gerechten en adviseerde ook heerlijke wijn. de sfeer was informeel en ontspannen maar tegelijk echt gevoel van uit eten te zijn.
Janine P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Gisteren hebben wij heerlijk gegeten bij Mappa! De porties waren goed en bovenal was het eten heerlijk, de verse pasta met eigenzinnige sauzen bieden voor ieder wat wils. Daarnaast hadden we een heerlijke fles wijn voor een goede prijs en werden we voor Amsterdamse begrippen buitengewoon vriendelijk geholpen. Het was een dinsdagavond maar het zat helemaal vol, reserveren is dus een goed idee bij Mappa! Heel fijn om midden in het centrum een tentje te hebben ontdekt waar je terecht kan voor een goede maaltijd met een prettige service.
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Hier geluncht met een vriendin. De inrichting is licht en mooi, leuke aankleding. De bediening is erg vriendelijk en komt regelmatig langs om te vragen hoe het gaat. De keuken is Italiaans. Beiden kozen we voor een "piadine", traditioneels Italiaans brood met dun gesneden kogelbiefstuk en primosale kaas. Beiden erg lekker en een uitgebreide portie voor de prijs die ze vragen. Het restaurant zit een beetje verstopt op de Nes, maar ik kom er graag nog eens terug voor het avondeten en bijpassende wijn.
Vera O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Leuke ambiance, eten was niet top maar wel oké. Toetjes kan je overslaan. Bediening was helaas slecht: nadat we onze tafel hadden gekregen kwam niemand een menukaart brengen, ook tijdens het eten kwam niemand uit zichzelf vragen of we nog iets wilden drinken, of we een nagerecht wilden, tot twee keer toe moesten we na de bestelling vragen waar het bleef (‘miscommunicatie’) etc. Het duurde erg lang voordat het eten kwam (45 minuten ongeveer). Niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Bijzonder lekker gegeten heerlijke verse ingrediënten en een prima sfeer kortom voor herhaling vatbaar
Gijs R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Het is wel een beetje krap opgezet en voor de hoeveelheid tafels was er relatief weinig personeel, maar ons eten werd wel heel vlot geserveerd. Het personeel was heel vriendelijk. Mijn vriendin en ik hebben op het einde nog zo'n half uur in een leeg restaurant gezeten te kletsen en we hadden van het personeel nog wel langer mogen blijven zitten totdat ze dicht gingen zelfs!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk Italiaans gegeten in een leuk ingericht restaurant, personeel was heel vriendelijk en de gerechten waren zeer verrassend lekker van smaak. Komen zeker terug.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Veel keus voor vegetariërs en er was echt wat meer nagedacht over het eten.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prima ambiance. Leuke en vlotte bediening. Overzichtelijke kaart met verse producten en goede Italiaanse wijnen.
Ella W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig restaurant, met leuke enthousiaste bediening en heerlijk eten. Plateau met verschillende voorgerechten is overdadig, heerlijk en beslist een aanrader! Ook de tagliatelle met ossehaaspuntjes is verrukkelijk.
Ottolien B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
2e keer bij Mappa. Heerlijk eten, fijne leuke bediening. Het was druk en daardooor nogal lawaaierig. Maar ik kom graag weer!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Uitstekende ontvangst. Ook de rest van de avond bleek dat het bedienend personeel geweldig is.
Goed wijnadvies. Heerlijke antipasti.
Hoofdgerecht prima.
We hebben een heerlijke avond gehad en we komen zeker terug.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was prima, maar het duurt lang voordat je je eten krijgt. Erg lang. En je moet erg je best doen om de aandacht van iemand te trekken als je wat drinken wil. Ook op de rekening moesten we lang wachten. Opruimen vond het personeel belangrijker. Dingen worden ook snel vergeten. Maar het eten was prima verder. Eerder een tent voor met vrienden of studenten.
Leylah T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijke wijn: pinot grigio. De beschrijving die erbij werd gegeven klopt precies. Lieve bediening met oog voor detail!
Marjolein O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Altijd goed. Vond de ravioli met geitenkaas en asperges dit keer wel iets minder lekker door de overdaad aan harde geraspte kaas erover. Zonde! Bruschetta met fungi was smullen
Roel N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Tijdens de Idfa dagen heerlijk gegeten, een Italiaanse aanrader!
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Erg gezellig restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Komen er zeker terug, net als de vorige keren. Dit was de 3e keer! zegt al genoeg.
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hebben hier met z'n drieën gegeten en het was echt ontzettend lekker. Zowel de voorgerechten, hoofdgerechten en toetje waren uitstekend. Prijs-kwaliteit goed in verhouding en gezellige, informele sfeer.
Evert G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker eten, goede prijzen, redelijke service (beetje traag). Pasta met wildzwijn is een aanrader.