Maoz

Meer informatie over restaurant Maoz

6,6
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Meerdere keren bij het filiaal op Damrak geweest. De saladebar biedt een redelijk ruimte keus (ik zou graag nog wat meer gegrilde groentes in het assortiment zien), de wholegrain pita is erg goed en de falafel zelf is ook prima. Ze hebben ook een ruime keuze aan sausjes. Enige nadeel vind ik dat er naast de falafel weinig plek in het broodje overblijft, daarom neem ik soms ipv een pita een bakje salade met falafel. Ik vind de kwaliteit van het eten substantieel beter dan de gemiddelde falafeltent.

Het personeel is niet altijd even vriendelijk, maar dat vind ik op zich niet zo'n probleem als ik een broodje falafel ga halen. Het zou lekker zijn als er wat meer zitplaatsen waren.
StardustDesign .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Ik bestelde losse falafelballetjes en omdat ik geen broodje bestelde moest ik ineens bijbetalen voor de saus. Ik werd in gebrekkig nederlands op heel onbeschofte wijze aangesproken. En dat terwijl ik echt al jaren daar geregeld broodjes haal. Nu dus niet meer.
Dit gaat om het filiaal aan de Munt.
Frits88 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Echt voortreffelijk Falafel gegeten hier voor de 2e keer op de Albert Cuyp: lekker en veel aantrekkelijke frisse groente en inderdaad: schoon. Het steekt met kop en schouders uit boven de gemiddelde snackbar waar ze falafels en showarma verkopen. Een plezier om hier te eten. De plek zelf zou veel meer een restaurant moeten zijn dus groter, maar dan wordt de prijs ook duurder. Denk aan de huur van zo'n pand. niettemin een aanrader. Ook gewoon functioneel prettig geholpen.
Bellabeauti .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Ideaal voor een snel, goedgevuld en redelijk gezonde snack voor tussendoor die bovendien erg lekker is. Niet voor niets is het hier altijd stampvol bepakt met hongerige mensen. Heb hier een broodje whole wheat falafel gehaald die je onbeperkt kunt bijvullen met de saladebar die er schoon uitzag en dat voor minder dan 5 euro. Enig minpuntje: weinig plek om te zitten, maar in de zomer mag dit zeker de lekkere pret niet bederven.