Manzo's Bar Bistro

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Manzo's Bar Bistro

Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Vond de sate best wel lekker . Maar qua prijs kreeg je iets re weinig vond ik. Voor de rest prima restaurant.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Super lekker gegeten en geholpen door super serveerster Sharita !!!!
henk S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
leuk restaurant goed eten leuk personeel
Fleur W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben meerdere keren gegeten hier en dit was altijd goed, maar de laatste keer waren we erg teleurgesteld. Het eten was enorm flauw en de patat was meerdere keren gefrituurd. Service was wel goed.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten,... wij moesten alleen heel lang wachten steeds tot er iemand aan onze tafel kwam om bestelling op te nemen.
Bram De W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Leuke plek met enthousiaste bediening waar je goede en lekkere vleesgerechten kunt eten tegen een goed prijs.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prijskwaliteit goed voor (h)eerlijk eten!
Fijne ambiance en goede en gastvrije bediening!
MWubs .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Tijdje geleden (zomervakantie) hier gegeten. Ontzettend gezellige en mooi aangeklede bistro. De bediening was netjes en vriendelijk.
Als voorgerecht deelden we met z'n tweeën een shared plate. Dit was een langwerpige plank waar allemaal verschillende gerechtjes op gepresenteerd werden. Zag er prachtig uit en smaakte zeer goed! Voor mij werd er goed rekening gehouden met de zwangerschap en creatief ingespeeld op gerechtjes die ik wel kan eten.
Als hoofdgerecht koos mijn man voor een halve kip. Deze smaakte zeer goed, maar was erg vullend.
Als nagerecht kozen we beide voor crème brulée, deze had iets geschift, heb wel eens lekkerdere crèmes gehad.
Al met al een goede tent, prijs-kwaliteit is prima en zeker de moeite waard om eens een hapje te eten.
George D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een uiterst prettige plek in Zaandam.
Perfecte attente service en een goede kwalitatief mooie kaart met vlees en vis. Goede Sauvignon blanc.
Beslist een aanrader!????
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten ( lekkere ribeye en slibtongetjes ), goede service en ook genoten van de sfeer hier op deze mooie locatie. Het personeel is correct, maar mag iets vaker aan de tafel komen, verder hebben ze ons heel goed geholpen.
B J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gezellige hippe zaak in het centrum. Mooie warme inrichting, beetje vintage. Open keuken geeft een goede sfeer met de koks. Nette bediening.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De High tea is erg simpel, courgette soepje, stukje stokbrood met ham/kaas/tomaat, stukje bruinbrood met filet american / plakje ei, plakje wit brood met dun laagje tonijn salade zo uit een bakje van johma, slagroom die na 10 minuten als water in je kommetje ligt een droog croissantje waar naar vragen een potje jam bij kwam. Plakje chocolade cake en bananen cake een rode vruchten smoothie
Slagroomsoesjes uit de vriezer. Weinig inspiratie. Alles in 1 keer op een etagère gepresenteerd jammer hoor kijk eens om jullie heen hoe het anders kan zeker voor die prijs.
Mastercool L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Met wat vrienden last minute een tafel gereserveerd(zo een anderhalf uur van te voren). Manzo's is wat 'hipper' dan de meeste restaurants, dit is te zien aan de menukaart, en het interieur.

Het voorgerecht was goed( capriccio) en het hoofdgerecht (mixed grill) was ook zeer lekker, echter wel aan de kleine kant qua grootte. Het personeel was zeer goed en attent, van ontvangst tot het bijschenken al moet er wel gezegd worden dat er heel veel personeel aanwezig was wat soms voor verwarring zorgde.

Al met al is waren wij zeer tevreden na een avondje manzo's, de prijs kwaliteit verhouding ligt ietwat scheef(duur voor de hoeveelheid) en misschien is het door de 'hippe uitstraling' te donker binnen.
CarmenJ J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Leuke hippe tent. Lekkere gerechten. Gezellige sfeer. Vriendelijke bediening! Voor een gezellige avond met eten een toptent!
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Door de weekse dag gegeten. Niet druk in restaurant. Ik moest wel lang wachten op het eten.
Prijzige gerechten en de hoeveelheid viel tegen. Bediening is plichtmatig.
dick dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
omringd door verschillende eetgelegenheden . hier naar binnen gegaan. goed ontvangen door een zeer correcte gastheer. eten was zeker niet matig maar wel aan de prijs. wijnen ook . 27,00 voor een maand wijn . chimichurri burger had ik meer van verwacht. was wel druk en gezelig binnen
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Manzo op de Dam in Zaandam. Ik was er niet eerder geweest. Het was een kille zomerdag, maar het terras zat aardig vol. Het ondergaande zonnetje kwam uiteindelijk door, maar onder de heaters is het sowieso goed toeven. Ik nam toch maar een tafeltje binnen aan het raam. Heerlijke lounce-muziek en een lekkere rode huiswijn gaf direct de juiste sfeer. Het personeel reageert alert en is zeer vriendelijk. Gastvrij! Er zitten ook toeristen in de zaak, want boven het restaurant is het Boutique hotel Manzo's Suites.
Voor mij vanavond de uiensoep met crouton van Gruyère en verse tijm. Een grote kom mooie diep bruine soep. Kruidig en rijk. De crouton lekker ernaast en vers geroosterd. Daar houd ik van.
De kaart is overzichtelijk op A3. Ik nam hierna de Ribeye van 300 gram (boysize; je hebt groter en kleiner) met chimichuri (heerlijk fris en pittig), jacket patato en Ceasar Salad. Heel goed alles. Mooi gegrilde Rib en erbij een groot mes van Sabatier. Dat is snijden! Er onder verse groenten met de juiste bite. De aardappel mooi smeuïg en gelukkig niet tè veel crème fraiche erop. Lekkere Salad met huisgemaakte croutons en zalvende ansjovisjes. De wijn werd een mooie Pinot Noir, iets te warm geserveerd (overigens net als de huiswijn). Ik adviseer toch een rode-wijn-koeler.
Kortom, heerlijk en goed eten aan de Dam in Zaandam bij Manzo. Nog wel een tip als afsluiting: de stoelen en banken binnen zitten wel heel erg hard. Het past bij de huisstijl, maar een zachte zitting is toch wel lekkerder.
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hebben hier geluncht..jammer genoeg was het terras overvol. Maar lunchen in de volle zon is niet echt prettig, er zijn namelijk geen parasols. Dus je zit of in de volle zon..of je moet binnen zitten. Leuk ingericht restaurant en ruim opgezet. Ik had het landbrood met huisgemaakte tonijnsalade en mijn vriend het landbrood met filet americain martino. Huisgemaakte mayonaise erbij, heerlijk krokant vers brood. Helemaal top en redelijk geprijsd. Goed opgemaakte borden, zeer smaakvol. Ook op de slablaadjes zat een beetje dressing en was daardoor niet alleen geschikt voor decoratie. Minpuntje..beetje weinig bedienend personeel en het duurde best lang voor het broodje kwam. Tussendoor is ook niemand geweest om te vragen of we nog iets wilde drinken. Maar al met al..zeer positief dus komen we zeker nog een keer.
Denise1972 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
vanaf vandaag hadden ze een nieuwe kaart. We hebben heerlijk gegeten de chateaubriand was heerlijk mals met verse groenten niet te ver gebakken. De patatjes waren lekker en knapperig . De huiswijn heerlijk. Als nagerecht hadden we de appeltaart alleen jammer dat deze smaakte alsof hij uit de magnetron was gekomen. De kaneelijs daarentegen was heerlijk en fris net als de slagroom. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn fan!
alex7 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Vorige week hier gegeten.
Vooraf hadden we een lange plank met allerlei verschillende hapjes besteld. Als hoofdgerecht een runderrib-eye met groenten en frites. Alles lekker op smaak, niet te gek, maar prima. De wijnen (Shiraz en Merlot) vond ik beiden tegenvallen, allebei nogal vlak.
Voor de rest vriendelijke bediening, een open keuken en lekkere muziek. Wel vreemd dat de dame achter de bar van het bord (frites) van de bedrijfsleider zat te eten. Ik heb hier nu in een jaar tijd 4 x gegeten en wat me elke keer opvalt is een penetrante grond/rioollucht die af en toe voorbij komt. Ik zou dat echt eens aanpakken als ik de eigenaar was.