Manzara

Leuvehaven 65 3011 EA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Manzara

Alex V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
90 minuten wachten op een sisha , onattente werknemers , zeker geen aanrader. Na de staf geconfronteerd te hebben werd er geen oplossing geboden , alleen excuses.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
In dit restaurant heb je een kleine kaart met vele Turkse producten. Ik heb hier een pizza gegeten,het is hier gebruikelijk om deze met de hand te eten. Ik prefereer bestek en dat werd gebracht.
Zeer sympathieke bediening. Met uitzicht op het Havenmuseum.
Katinka D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
We hebben kort voor onze reservering bij Panorama een voorgerechtje gedaan bij Manzara. Op goed geluk liepen we hier naar binnen en bestelden de Icli Koftesi en de Linzensoep. Bij de linzensoep zat vers Turks brood en de koftesi was precies goed gekruid. Erg lekker en de aankleding van het restaurant doet aan alsof je in de serre van een boothuis zit. Erg leuk en lekker allemaal. Het enige dat afdoet aan de sfeer is de waterpijp in mijn optiek die door anderen wordt gerookt. Ik weet dat het vaak gedaan wordt in Turkse restaurant, maar het deed een afbreuk aan het eten.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Vriendelijke bediening, lekker eten voor een aantrekkelijke prijs. Alcohol is er niet, maar je kunt wel eens een waterpijp proberen. Wij waren er in de winter, maar in de zomer kun je er vast heerlijk buiten zitten.