Manzara Zutphen

Spittaalstraat 43 7201 EB Zutphen Nederland Kaart

Over restaurant Manzara Zutphen

Mediterrane sferen

Als je bij Manzara Zutphen binnenstapt, ben je gelijk helemaal in mediterrane sferen. Ze serveren er kleine hapjes die ze veelal bereiden met biologische producten, lekker en verantwoord dus. Echt een onmoetingsplek met culinaire allure en niet voor niets onderdeel van de "Eerlijk winkelen" route van Zutphen!

Meer informatie over restaurant Manzara Zutphen

6,9
Johan.looman .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Ik vond het een duur etentje het was wel lekker maar er weinig en simpel , ik had 2 kaarten en we waren met z'n 4en we moesten iets meer dan 100 euro betalen ik vroeg of ze de 2 kaarten er afgetrokken had ...... dat was dus ook zo maar dat was het niet waard ik zou dit niemand aan raden .
Aliekeg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Service en gastvrijheid was prima. Het eten was goed, maar kon wat warme opgediend worden, invoudig voor de prijs. Een klein huiskamer restaurant met een knusse sfeer.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
De ambiance is erg leuk bedacht. Vanuit een omgebouwde woonkamer is er een intieme atmosfeer gecreëerd waarbij er maximaal 6 tafels kunnen worden geserveerd. Het eten en drinken is bedoeld als een beleving en in combinatie met het biologische aspect haalde het voldoende zijn doel. De eerste gang ging in het geheel op als in de traditioneler Turkse keuken met humus, brood en Turkse tapas. Het hoofdmenu bestond uit Turkse rijst, gesmoord vlees, en groente. Het dessert was baklava en een dadel. Het geheel werd prima ondersteund door de service en verhalen van de eigenaresse. Het geheel vond ik wel wat aan de prijs.
Tonenwilmagosen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Allemaal zeer magertjes en simpel voor die prijs
We gaan uit eten om verrast te worden met iets nieuws
Gerechten waren erg eenvoudig
Met AH-menu was er geen keuze
Louisecharlotte .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We zagen liefde en toewijding in dit huiskamerachtige restaurant, maar de prijs kwaliteitsverhouding was wel erg zoek. In kader van AH-actie er gaan eten. Voor de twee maaltijden die we er bij namen, betaalden we 35 euro pp, en dat voor de erg eenvoudige gerechten, (courgettesoepje, hoofd zonder vlees of vis, als dessert een handjevol druifjes, stukjes banaan en wat gedroogd fruit met een zachte kaas erin, en allemaal zonder keuze, want allemaal zelfde maal.) In menig restaurant had ik me daar culinair behoorlijk mee te buiten kunnen gaan. Als ik 20 euro pp had betaald, had het beter geklopt.
CKF .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij maakten gebruik van het AH-menu. Het eten was veel te sober voor de prijs die we er voor moesten betalen. Voor ons zal het bij deze ene keer blijven.
Marsja_riddering .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Superaardig mensen; leuke gesprekken. ..lekker eten en voldaan weer naar huis. Wat wil je nog meer? Dit is wat uit eten gaan voor ons inhoudt! ?
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Bij Manzara eet je eigenlijk allemaal kleine gerechtjes, zoiets als tapas. Alles is erg smakelijk en wat ik persoonlijk fijn vind is dat het ook zoveel mogelijk met biologische producten bereid is...dus lekker én gezond... Ik heb er al verschillende keren gegeten en vind het steeds een culinair feestje...