Mantra

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

6,6
E.C. B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten vanavond bij Indiaas restaurant Mantra in Arnhem! In een achteraf straatje vind je dit klein en knus restaurant. Geen probleem om te vinden voor degenen die speciaal op zoek zijn naar een Indiaas eethuisje. De bediening was vriendelijk en de gastheer gaf goede tips wanneer wij geen keuze konden maken tussen 2 gerechten. Ook kregen wij een goede en duidelijke uitleg bij het uitserveren. We hebben gekozen voor de pittige garnaaltjes op zacht brood als voorgerecht en als hoofd een Chicken Madras en mijn man de Chicken Vindaloo. De bijgerechten (saffraanrijst, aardappeltjes, brood en salade) waren ook lekker en genoeg. De inrichting is wat gedateerd maar absoluut niet storend. Je mag geen culinaire hoogstandjes verwachten voor deze prijs maar het eten is heerlijk en wij komen zeker vaker terug!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Weer eens na lange gegeten bij Mantra. Het eten was weer heerlijk, alleen was de bediening niet erg alert. Zo werd een drankje pas bezorgd nadat we er nog eens extra om vroegen. Een karafje water heeft onze tafel nooit bereikt ????
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Trage bediening in aftands interieur, maar wij zaten wel heerlijk aan het open raam op deze warme avond. Papadum is heerlijk, lams curry heel zacht (niet pittig) en wat vet, tandoori kip heerlijk mals en lekker pittig. Niet goed, niet slecht, gemiddeld Indiaas eten. Op de achtergrond monotoon Indiase muziek waarin voor mij elke afwisseling ontbrak.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
In een onopvallend straatje van Arnhem vind je dit Indiase restaurant. De inrichting is lekker campy, maar dat hoort bij dit soort restaurants. Vriendelijke bediening die graag meer uitlegt over de gerechten en de menukaart. Goede huiswijn en Indiase biertjes op de kaart. Wij kozen voor de kip in spinazie en kip uit de tandoori, gemarineerd in yoghurt. Allebei heerlijk, goed op smaak en mals. Prima bijgerechten (aardappels, gele rijst, salade, etc.). Zelf nog wel daal bijbesteld (linzengerecht) wat ook zeer goed op smaak was. Redelijk geprijsd allemaal. Aanrader, al met al!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gister heerlijk gegeten bij Mantra met vijf personen. Als voorgerecht werd er gekozen uit de fried mushrooms buna, ghobi baji en de tandoori chicken salad. Alleen de mushrooms werden als wat vlak van smaak gewaardeerd. Deze werden lekkerder in combinatie met de limoen gembersressing die bij de salade werd geseveerd (tip voor kok!). Overige voorgerechten werden als voortreffelijk beoordeeld. Als hoofdgerecht werd tweemaal gekozen voor kip madras, heerlijk, een keer voor lam vindaloo en en keer voor de kip vindaloo en voor de palak chicken. Allemaal overheerlijk, waarbij wel gezegd moet worden dat je voor de vindaloo en de madras wel tegen scherp eten moet kunnen.... Ook de palak chicken was zeer smaakvol. De bijgerechten raita en mango chutney maakten de smaaksensatie compleet. Na werd gekozen voor ijs met fruit of -mango, lekker maar niet speciaal. De koffie daarentegen was wel weer prima, evenals de vriendelijke bediening. We komen terug!!
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten was kwalitatief goed, doch niet spectaculair. Bediening vriendelijk maar we hadden gereserveerd en moesten langer dan half uur wachten (wel met gratis extra snack en drankje). Dikke voldoende.
VirginiaPlain .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vanavond met mijn vriend in dit Indiase restaurant gegeten. Het ligt in een onopvallend steegje. Vaak zijn dat stiekem de betere restaurants en dat geldt zeer zeker ook voor Mantra! Bij binnenkomst werden we verwelkomt door (waarschijnlijk) de eigenaresse. Ze was erg vriendelijk en correct, zonder overdreven te zijn. De sfeer in het restaurant was gezellig en er zijn verrassende details. De Indiase muziek paste goed bij de sfeer. We werden getrakteerd op pappadums met een sausje en dat was  een leuke binnenkomer. Wij kozen samen voor één hoofdgerecht: de bhuna prawn, een garnalen gerecht dat heerlijk gekruid was. Vrij pittig, maar net niet té. Als hoofdgerecht koos mijn vriend de lamscurry; Ik heb de murgh tikka buna besteld, een kip gerecht. We hebben beiden werkelijk gesmuld: Ook deze gerechten waren namelijk heerlijk gekruid en het vlees was lekker mals. Als bijgerecht hadden we naan (brood) en rijst. Je kon proeven dat de naan vers uit de oven kwam. Hierbij werd een salade geserveerd zonder veel opsmuk. Gelukkig, want de hoofdgerechten waren van zich al erg vol van smaak De salade vormde een frisse toevoeging. We hebben geen dessert besteld omdat we heerlijk voldaan waren. We komen zeer zeker terug!!
Chrisstraalen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Erg kleine porties, kwaliteit ging wel
Bediening heel vriendelijk
Vruchtenijs besteld, doch kreeg ander ijs
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Erwin F. K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Wij logeerden in een hotel rond Arnhem en zochten een Indiaas restaurant in de buurt. Via een beetje "googlen" kwamen wij uit bij Mantra in Arnhem. Een restaurantje in een zijstraatje waar je nooit zou zoeken. De ontvangst was hartelijk (wij hadden gereserveerd) en we kregen een tafeltje bij het raam. Prettige achtergrondmuziek en goede bediening. De gerechten en sauzen worden allemaal zelf gemaakt en dat proef je. Lekker vers en op aanvraag pittig. De menukaart was goed overzichtelijk en wij hebben besloten om 2 verschillende menu's te nemen. Wij hebben genoten van de sfeer en het eten. Jammer dat wij er ruim 160 km vandaan wonen anders hadden wij zeker meerdere keren per jaar een hapje komen doen.
Ellie61 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Ik kijk vaak naar de Iens top 10 lijst als ik uit eten ga, dus vandaar gekozen voor Mantra. Lekker eten, prettige bediening.
Kaaskop91 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Hier een tijd geleden gegeten. Het eten is prima. Het is duidelijk dat de kok goed Indiaas eten kookt. De sfeer is echter minder. Er werkt een man die erg luidruchtig is en ook niet bijzonder vriendelijk. We kwamen wat later op de avond en we waren de enigen in het restaurant. Rond half 10 was het duidelijk dat de man ons weg wilde hebben, terwijl we nog rustig aan het natafelen waren. Hij ging al allemaal spullen van buiten naar binnen halen en was duidelijk al aan het afsluiten. Ik vind dat wel erg onbeleefd en half 10 is niet erg laat. Verder zit het restaurant in een klein steegje. Wij zaten naast het raam maar je uitzicht is dan op een muur. Ook de inrichting is weinig bijzonder. Het eten was prima, dus als het kon zou ik vast een keer afhalen. Maar ik hoef niet nog eens hier op locatie te eten.
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
heerlijke chicken Thali en verder soep gegeten in dit restaurant.
We waren hier voor de eerste keer. uitstekend.
De lassi was ook lekker

Bediening vriendelijk en attent.

rustig en mooi ingericht
Johnvanede .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Gisteravond weer eens bij Mantra gegeten. Daar komen we vaker. Een vriendelijke ontvangst, de gemaakte reservering was goed doorgekomen en er was een tafeltje voor ons vrijgehouden. Het was gezellig druk. Kennelijk weten meer mensen Mantra te vinden. We bestelden onze favoriete Mulligatawnysoep en allebei de chicken Thali. Zoals we gewend zijn van Mantra was het eten weer voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. De sfeer in het restaurant is ook heerlijk relaxt. De prijs-kwaliteitverhouding tot slot is uitstekend te noemen. Kortom, het was weer een succes en voor een ieder aan te bevelen!
Elzen .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
We zijn al een paar jaar trouwe gast bij Mantra. Het eten is er voortreffelijk.
Gisteren, op de eerste zomerdag van dit jaar, hebben we heerlijk mogen genieten van de catering service van Mantra. Onze favoriete gerechten van "ons" restaurant, hebben we gedeeld met ruim 20 goede vrienden en familie, bij ons in de achtertuin.
Het eten werd op tijd aangeleverd, mooi opgediend, alles naar onze eigen wens. Zeer vriendelijke mensen. Iedereen heeft ervan genoten! Het was bij tijd en wijle muisstil!
We zouden het zo weer op deze manier kunnen doen. En nu, een dag later, kunnen we nog heerlijk nagenieten met de restjes van gisteren! (Helaas is de mango lassi op.....)
Tot de volgende keer weer!

Groetjes René en Judith
Iris .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Zaterdag 16 november heerlijk gegeten! De Indiase keuken is één van mijn favoriete keukens, en dus ben ik best kritisch. Ik heb genoten, zowel van het voorgerecht (garnalen op een broodje, waarbij de kok niet zuinig was met de garnalen; mijn man had kipblokjes, ook lekker, maar viel voor mij een beetje weg qua smaak omdat de garnalen meer spicy waren. Ondanks dat ook erg lekker) als van het hoofdgerecht: mijn man had een kip korma en ik een lamb vindaloo. De korma was minder romig dan ik gewend ben, maar rijk aan smaak. De vindaloo was natuurlijk pittig, zoals het hoort, hoewel wel aangepast op 'ons Nederlanders'. Ik vond 'm heerlijk! We hebben ook nog een chai na gehad, maar die heb ik wel eens lekkerder gehad.
Bediening en kok waren allervriendelijkst. Wij komen zeker wel terug. Vond het beter dan het gemiddelde Indiase restaurant!
Jürgen U.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Verrassend hoog niveau en heel goede service op een plek die je even moet vinden...

Wij hebben hier op 28.september en 2.oktober 2013 gegeten - op aanraden van vrienden en door de goede reviews op diverse sites waren wij benieuwd.

Onze keuze viel op de Murgh Shahi Korma, Chicken Madras, Tandoori Zalm, de Palak en Mulligatawny soep.Voor ons was snel duidelijk: Heerlijk!!
Als je op zoek bent naar de authentieke, gedifferentieerde indiaase keuken met een vriendelijke en snelle bediening in een eenvoudig ambiente, is dit een goede plek om heerlijk te genieten.

De kwaliteit van het eten staat hier centraal, no frills - een restaurant naar mijn hart.Wij komen gegarandeerd vaker terug.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Vanavond hier geweest, en kunnen niet anders zeggen dan dat we uitstekend gegeten en bediend zijn. Zeer sympathieke en attente gastvrouw, die alles goed getimed doet. Mijn vriendin had wat speciale wensen i.v.m. gevoelige darmen, maar er werd prima geadviseerd over de ingrediënten van de gerechten etc.

Je moet het restaurant wel weten te vinden, omdat je er niet spontaan langsloopt (het ligt in een relatief klein straatje tussen een winkelstraat en een bekend plein in Arnhem). Het decor is leuk en wat je verwacht van een Indiaas restaurant. Qua voorgerechten hebben we 2 verschillende broodsoorten genomen, waarvan degene met honing érg lekker was. Onze hoofdgerechten waren Murgh Tikka en mijn vriendin had Gamba's in een kokos-curry. Voor het nagerecht waren we te vol. De wijn en Indiase biertjes hebben ons goed gesmaakt. Zéker een aanrader als je kwalitatief goed wil eten en in een lekkere ongedwongen sfeer wilt tafelen. Prettig was ook dat de Indiase muziek niet té hard aanwezig stond; we zijn wel eens in het buitenland bijna om die reden het restaurant uitgevlucht :-)
Rouge .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Zeer teleurstellend.
De porties waren te klein en dat werd verdoezeld met veel brood, schaaltjes yoghurt/ komkommer en onbegrijpelijke Dahl-sauzen en slechts 2 a 3 lepels rijst. Echter kon ik de beloofde basmati rijst niet terug vinden.

De tandori kip was droog en rood gekleurd zonder enige smaak, geur en de samenhang van de marinade (die hij volgens mij miste).

De Beriyani was gewoon Nasi geworden alleen met Indiase kruiden. Het miste de saffraan, de noten, rozijnen, gebakken ui en alle andere ingrediënten die van Beriyani, Beriyani maken.

De (side) salades waren oud, smaakloos omdat hij dressing of olie miste.

In alle bestelde gerechten was vlees schaars en niet van goede kwaliteit (dit kan ook gebeuren wanneer het vlees lang in de vriezer ligt).

Als je niet weet hoe Indiaas eten behoort te smaken, vind je snel alles goed.
Dit kon veel eerlijker, veel authentieker en echt veel beter.

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Papadum melig, huiswijn compleet zonder neus (nog nooit meegemaakt!), naanbrood zonder smaak en niet helemaal gaar, tandoori kip droog, tandoori kingprawn waarvan het sterk lijkt alsof ie alleen de oven van een afstand heeft gezien. Auberginegerecht was beter maar na de verhalen dat de uitbater dezelfde is als het ooit legendarische Prabir, een echte tegenvaller.
Joopvb .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Gezellig restaurant waar het lekker eten is en met een voortreffelijke bediening. Komen er regelmatig, de kwaliteit blijft op een hoog niveau.