Mantoe

Tweede Leliedwarsstraat 13 1015 TB Amsterdam Nederland Kaart
31-204216374

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,2
9,3
William J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren voor de vierde keer geweest. We hebben de 3-gangenmenu besteld en ook de mantoe's als extra gerecht. Het eten was, zoals altijd, prima. Met name de mantoe's waren uitstekend. De bediening was ook heel aardig en efficiënt. We blijven zeker teruggaan.
vanessajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met z'n vijven gegeten bij Mantoe in aangename rustige sfeer. We kregen vanwege de AH actie het 3 gangen verassing menu en dat was heerlijk! Ik had daarvoor blijkbaar geen echt goed beeld van de Afghaanse keuken
en ik was dus aangenaam verrast. De witte wijn was ook heel goed en de bediening vriendelijk. Aanrader
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat opvalt is de vriendelijke, relaxte, professionele en klantvriendelijke bediening. De huiselijke omgeving, zomaar in een gezellig straatje midden in de Jordaan, het heerlijke, perfect gekruide Afghaanse eten, maakten het helemaal af. Wij komen weer!!
peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Mantoe is een leuk restaurant, klein, maar dat heeft ook iets intiems. Het heeft een goede keuken (ietwat beperkte kaart) en de bediening is meer dan prima. Zeker een aanrader !
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij Mantoe eet je wat de kok voor die dag bedacht heeft, dus altijd een verrassing. Dat pakte heel goed uit, het eten was heerlijk. Voorgerechtjes van pompoen en van rijst, boontjes, sla en tomaat. Hoofdgerecht met goed gehaktballetje, lamskebab met ui, heerlijk gekruide bloemkool, sperziebonen en bijzondere rijst. En dan nog een verrukkelijk toetje van baklava met walnoten. De meisjes die er bedienen doen dat goed en heel vriendelijk. Wij zaten buiten op het smalle stoepje, wat in de Jordaan een prima plek is, maar binnen ziet het er ook plezierig uit.
annelies S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
sympathiek restaurant, heerlijke gerechten, aardige bediening, goede wijn. Het was erg rustig. Daarom een oproep: ga eten bij Mantoe.
Marjoleine K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg leuk gegeten, echt een aanrader! Leuke sfeer, goede uitleg en lekkere gerechten.
Precies genoeg ook. Ga ik zeker nog een keer eten.
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend restaurant in alle opzichten. Heerlijke gerechten. Lekker buiten kunnen eten. Het was een erg leuke avond. Zeker een aanrader.
Shirin A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke service, I Love it. Beste afghaanse restaurant in Nederland. Wij komen zeker weer terug. XOXO
marianne M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
we hadden nooit eerder Afghaans gegeten- Dus wat te kiezen? daarom blij met het verrassingsmenu -- hierdoor waren we aangenaam verrast. Puur eten, verfijnde (verse) kruidencombinaties, vlees, maar ook verassende groentegerechten-- In welk restaurant krijg je nu meiraapjes/knolletjes geserveerd?
Umut E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke knusse restaurant op een mooi locatie. Heerlijk eten. Heerlijke wijnen. Zeer warme personeel. Voor herhaling vatbaar!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een heerlijke verrassing. Lekker buiten kunnen eten. Allervriendelijkste bediening. Eten was fantastisch. Supervers bereid. Voor ieder wat wils. Veel vegetarische gerechten. Heerlijk gestoofde rund en kalf. Meiknolletjes ook super. Allemaal kleine gerechtjes. Wij zijn fan! We komen weer.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met de AH-actie kwamen wij, onder het motto: 'we proberen eens iets anders' terecht bij De Afgaan in de Jordaan: Mantoe. Heerlijk gegeten, allemaal bijzondere gerechtjes die we dus nog nooit gegeten hadden. Zeer apart voorafje (soort pannenkoekje met pittige spread), hoofdgerecht (rijst, gesudderd zoet/pittig rundvlees en kipfilet in een groentejasje) was heel smaakvol en het dessert (ijs gemaakt van rozenwater!) subliem lekker! Wij hadden ook nog een tussengerecht van deegkussentjes met vlees en pittig saus, heerlijk! Keurige, vrolijke en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Carracio .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met Albert Hein restaurantactie hier gegeten. Het eten is erg lekker, de smaken zijn weer eens wat anders. De porties waren wel een beetje aan de kleine kant. Toch erg lekker gegeten. Inrichting is kaal, maar ik kom voor het eten.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We kwamen met een kaart van de AH restaurantactie en werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Men gaf een goede toelichting op de gerechten. Het eten was zonder meer heerlijk met subtiele kruiden die nergens overheersen. En als er dan een klein puntje van kritiek mag zijn: de wijnen verdienen iets meer aandacht: als je ze aanbiedt, moeten ze er wel zijn ...
Shahryar M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Simpele maar authentiek Afghaanse gerechten. Eten smaakte heerlijk en service was top. Restaurant zelf ziet er ouderwets/simpel uit. Al met al een aanrader als je heerlijk Afghaans wilt eten.
Jolanda N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend lekker 3 gangen menu.
De Afghaanse keuken was voor ons onbekend, maar we komen zeker terug.
Uitstekende ontvangst en bediening.
anneke T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verrassend restaurant in alle opzichten. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke - onbekende - gerechten uit de Afghaanse keuken en prettige sfeer. Een aanrader en wij komen zeker terug.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was een erg leuke avond. De service was perfect. De gastvrouw was beleefd en erg netjes. Het eten was een aangename verrassing! Echt een aanrader.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten, maar je moet er vrij lang op wachten. Ga niet bij de deur zitten bij koud weer want het tocht daar omdat gasten de deur niet goed dicht doen (het personeel doet dat overigens wel). Bij de toiletten waren er geen doekjes en zeep was op. Bediening is zeer vriendelijk en neemt ruim tijd om dingen uit te leggen. We gaan zeker nog een keer.