Mantoe

Tweede Leliedwarsstraat 13 1015 TB Amsterdam Nederland Kaart
31-204216374

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,2
9,3
Helena C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was heerlijk, echt een goede ervaring met de eeerste keer Afghaans eten. De bediening was echt heel vriendelijk en wat me vooral is bijgebleven aan het interieur, was het sfeerlicht. Dat was echt goed in orde!
Jang G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijke gerechten, met zorg klaar gemaakt. Je komt hier niet voor een snelle hap. De smaken zijn verfijnd en verrassend. Een feest om hier te eten.
m.vanurk .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Bediening gaf spontaan toelichting over de verschillende gerechten. Prettig dat er uitsluitend met verse groenten wordt gewerkt.
Nicole E.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten, goede wijn! Wij hadden de rijsttafel en de biologische Pinot Grigio. Goede bedoening, gastvrij. Midden in de Jordaan. Echt een aanrader!
Nicolien Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goed gegeten, vooral de voorgerechten en de mantoe was heerlijk. Hoofdgerecht was lekker, maar niet verrassend. Plezierige ontvangst en bediening.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuk afghaans restaurantje in de Jordaan. Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We kregen het verrassingsmenu van de kaart. Heel smaakvol en meer dan voldoende. Leuk om een keer afghaans te eten en zeker voor herhaling vatbaar.
Paulo M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was vers en echt lekker en de service ook heel goed. Het was de eerste keer, maar we komen zeker terug. Aan te raden!
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Was hier met AH restaurantactie voor de 2e keer. Wederom prima bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding in hartje Jordaan
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Mantoe is altijd een goede keus, ik kom hier vaker. Lekker eten, aardige behulpzame bediening, niet al te lang hoeven eachten. Wat een aanrader in de binnenstad van Aamsterdam.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik heb zojuist voor het eerst Afghaans gegeten bij Mantoe en dit is me zeer goed bevallen! We gingen voor het twee gangenmenu. Eerst kregen we brood met huisgemaakte hummus, dit was heerlijk! De hummus was goed op smaak met verschillende kruiden. Het voorgerecht was precies groot genoeg en ook hierbij proefden we veel verschillende kruiden. Hierna werd de tafel vol gezet met verschillende lekker geurende vlees- en groentegerechten. Alles bij elkaar was ruim voldoende.
De gastvrouw was de enige in de bediening, hierdoor duurde het soms wat langer voor we drankjes hadden. Dit maakte zij ruimschoots goed met haar vriendelijkheid en haar kennis over de gerechten en de Afghaanse keuken in het algemeen. Aanrader, dit restaurant!
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Leuk om een keer Afghaans te eten. De gerechten waren prima op smaak en de bediening is vlot, attent en zeer vriendelijk. De prijs van het menu vind ik niet in verhouding staan met de gerechten.
jacqy B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We waren blij verrast door de lekkere gerechten, goed gekruid, kleurrijk en smaakvol. Vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader. We komen graag weer.
Suzy E.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heel vriendelijke mensen, fantastisch eten. Drinken nogal prijzig voor dat formaat glas. Erg krappe ruimte waardoor het geluidsniveau nogal hoog ligt.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Super vriendelijke bediening, lekker eten met goede uitleg en al met al een hele geslaagde avond. Zeer geschikte gelegenheid voor een intiem etentje
mevr S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Enorm aardige eigenaren. Heel geurig lekker eten. Voor ons was het genoeg, maar voor grotere eters wat te weinig denk ik. Met de restaurantbon was het goed betaalbaar, maar had je dubbel moeten betalen, dan zou ik met name voor- en nagerecht wat magertjes gevonden hebben. Maar alles was werkelijk heen lekker.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima gegeten lekkere rijstafel met afgaanse gerechten ieder met specifieke smaak. Erg veel voor 2 personen en niet alles op! Jammer genoeg is de inrichting wat minder maar wel schoon. Bediening zeer vriendelijk
Arash P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Fijn bediend. Een perfect avondje uit eten. Helemaal niks op aan te merken. Een pareltje in Amsterdam!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De bediening was gastvrij, hartelijk en goed.
Het eten was bovendien erg lekker.
De inrichting was prima maar niet bijzonder.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten wat mama bedenkt. Eigen keuze bestaat uit het aantal gangen wat je wilt eten. We waren hier met de AH-bon dus ook dat was vastgelegd. Het was een heerlijke smaakbeleving. Alles smaakte bijzonder en meer dan lekker. Kom hier graag nog eens.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Op een mooie zomerse avond met een vriendin heerlijk gegeten, lekkere afwisselende gerechtjes en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!