Mantoe

Tweede Leliedwarsstraat 13 1015 TB Amsterdam Nederland Kaart
31-204216374

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Uitmuntend
9,2
9,3
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Wat een heerlijk eten met een super leuke bediening! We komen zeker terug.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Perfecte bediening en enthousiast personeel.
Eten prima en ik zou er zeker weer naar toe gaan
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Heel apart. Genoten!
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
lieve serveerster, heerlijk eten en ontspannen sfeer.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Voor het eerst Afghaans gegeten. Verschillende gerechten geprobeerd in 3 gangen dinner. De meeste gerechten vonden we erg lekker. Wij maakten gebruik van AH actie 2e dinner gratis. De afgelopen jaren merkten we dat bij deze actie vaak een duurder menu werd samengesteld door restaurants Bij Mantoe is dit in positieve zin niet het geval. Zeker een aanrader om te gaan eten als je echt iets anders wilt.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk eten, mooi opgemaakt, verrukkelijk romig zoete chai, zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, maar de banken hebben een (te) korte zitting en (te) rechte rugleuning.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vriendelijke bediening. Gerechten zijn stuk voor stuk heel smaakvol. Niet sterk gekruid eten waardoor je niets meer proeft, maar juist heel goede balans. Bijzondere, lekkere smaken. Je merkt ook dat het met plezier bereid is.
Aan te raden dus!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Ook hier het Nederlandse fenomeen van het verrassingsmenu. Een menukaart, en die hoeft niet breed opgezet te zijn, zou de aantrekkelijkheid van dit restaurant vergroten.
Verder prima eten.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Onwijs lekker huisgemaakt Afghaans eten. Vriendelijke bediening. Aanrader! Wij komen terug!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Goede service lekker eten en goed suprisemenu!
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk weer gegeten met vrienden,waren al eerder geweest,ze blijven ons verrassen.
Mila V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gastvrij, gezond en lekker eten, met aandacht voor de presentatie. De inrichting van het restaurant kan iets gezelliger (met name het licht).
Evelyn A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Zeer hartelijke ontvangst. Prima eten, smakelijk maar zag er niet echt mooi uit. Relatief duur. Bij de rijsttafel had wel een frisse salade of iets dergelijks gemogen.
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vele soorten gerechten. Erg aardige mensen, goede service. Ik ga zeker nog een keer hier eten.
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We hebben met een Groupon actie heerlijk gegeten bij Mantoe. Een van de voorgerechten, mantoe, waarna ze vernoemd zijn, namelijk: gestoomde deegkussentjes gevuld met gehakt of groente en met een yoghurt-tomatensaus, was erg lekker! De rijsttafel zelf was gevarieerd en ruim voldoende! Hier komen we zeker terug!
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Er hangt een gezellige sfeer bij Mantoe. De gastvrouw is zeer vriendelijk en maakt graag een praatje. Het eten smaakt goed. Je krijgt diverse gerechten voorgeschoteld met elk haar eigen smaak. Deze keuken zeer geschikt wanneer je eens een iets anders wilt proberen.
Fedi S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten, betaalbaar, vriendelijk, service gericht, op zondag gratis parkeren. Ik wil in hier de restaurant Manoto bedankten.
Anjali S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten, vooral de Mantoe was heel goed. Rijst met sinaasappel wat vreemd.

Service superaardig, maar wat formeel.
win C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het vegetarische menu was lekker, vooral de mantoe is echt een aanrader! Vriendelijke en snelle service. Het restaurant was klein, maar ook knus.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
alweer heerlijk gegeten. Mijn 2 vriendinnen die voor het eerst hier kwamen eten waren ook erg enthousiast. Lekkere kleine gerechtjes, vooral de mantoe ben ik een liefhebber van. Rustige gezellige sfeer. Vriendelijk personeel.