Mantoe

Tweede Leliedwarsstraat 13 1015 TB Amsterdam Nederland Kaart
31-204216374

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Mantoe

Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Ik kwam hier met de AH-actiekaart. Een van ons was verlaat maar daar werd geenszins moeilijk over gedaan. Ruim een half uur later konden we pas bestellen. Je eet hier 'wat de pot schaft' en dat leverde een pure verrassing op. Alle gerechten waren heerlijk met als nagerecht kardemompudding met granaatappelpitjes. Gezellige en gemoedelijke bediening. De zitruimte was wat beperkt. Ik zat op een bank in de erker en dat was vrij smal. Maar gegeven de ruimte die het restaurant biedt snap ik dat wel en ach...
Houd je van verrassingen en lust je nagenoeg alles dan is dit restaurant absoluut een aanrader.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
De website beloofde veel. In de praktijk viel het eten tegen helaas. Hiervoor ga je niet naar een restaurant. De hele maand december kon er bovendien geen gebruik gemaakt worden van de AH actie. De kwaliteit/prijs verhouding was helemaal zoek. Jammer.
Aldre P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goede vriendelijke bediening.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eerlijk gezegd viel het eten bij restaurant Mantoe ons tegen. De sfeer is rustig, veel tweepersoonstafeltjes waar mensen op gedempte toon praten. De menukaart liet niet meer zien dan een keuze tussen meergangenmenu's, zonder en detail informatie te geven over de verschillende gerechten. Wij kozen voor de rijsttafel, dat volgens de serveerster alle gerechten zou bevatten. De hapjes vooraf waren wat karig, pita met olijven. Wat als salade werd gepresenteerd was een hoopje bulgur en twee hapjes pompoen ernaast. Daarna mantoe wat staat voor filodeeg met daarin gekruid gehakt. Door de geringe hoeveelheid gehakt domineerde de smaak van het deeg, dat niet echt lekker was. Daarna een gang met rijst een schaaltje peultjes, zo gaar dat de smaak bijna was verdwenen (gepresenteerd als snijbonen, dus dat viel weer mee) en een schaaltje gestoofd kalfsvlees dat ok was, maar niet zo veel voor z'n tweeën. Toen we ons eten bijna op hadden kwamen er nog twee grote gehaktballen. Een beetje laat, maar omdat ik nog honger had heb ik ze toch geproefd: erg veel meel en weinig gekruid. We hebben ze niet verder opgegeten. Daarna besloten we voor een toetje en koffie naar Duende te vertrekken, waar we in een warm bad van gezelligheid onze ervaring met Mantoe achter ons probeerden te laten. We voelden ons bekocht: we betaalden 93 euro inclusief ieder twee glazen wijn en een fles water.
D T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het eten was redelijk, Bijzondere aparte keuken.
Lisa Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam. De bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is duidelijk met liefde gemaakt en altijd helemaal top. Echt een aanrader!
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heel bijzonder eten, je proeft dat er veel aandacht besteed is aan de bereiding. Wat een originele smaken! En lekkere wijn erbij. Vriendelijke bediening, we komen zeker nog eens terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Voor de derde keer hier gegeten. Altijd weer een feestje. Heerlijke gerechten en zeer vriendelijke en attente bediening. Biologische wijn is een aanrader.
Henry H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Verrassend goed met uitzondering van het desser
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, super vriendelijk bediening. Een zeer geslaagde avond!
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
heerlijk gegeten, wijnsuggestie was goed, sfeer vriendelijk en gastvrij
Im H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede kwaliteit van de gerechten. Prima huiswijn en vriendelijke bediening die zijn best doet het de gasten naar de zin te maken. Ben al meerdere keren geweest en ga zeker weer terugkomen.
Rommy K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Erg lekker gegeten. Weer eens wat anders.
Zeer vriendelijke bediening.
G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Voortreffelijk gegeten en gedronken! Mijn vriendin en ik hebben genoten van elke minuut. De prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend.
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie! Fijne bediening en goede uitleg over de voor ons onbekende gerechten. Zeker een aanrader! Zeker de mantoe als tussengerechtje nemen.
Roxanne J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten en erg aardige behulpzame serveerster.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De Afghaan in de Jordaan. Lieve mensen, lekker eten wat de pot schaft, ruime (te ruime) porties.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Alle gerechten mooi op smaak. We wisten niet dat Afghaans eten zo lekker is. De service was geweldig. Vriendelijke bediening en geen probleem dat één van ons tweeën vegetariër is. De inrichting is wat minder sfeervol, maar het heerlijke eten maakt alles goed. Ga hier zeker nog een keer naar toe terug.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijke gerechten en een fantastische sfeer en bediening. De gastheer is op een heel mooie manier trots op wat zijn keuken te bieden heeft, en geeft er goede toelichtingen bij. Hij stemde de bediening en het tempo uitstekend af op ons gezelschap. Met een geweldige wijn erbij. En dat alles voor een heel erg redelijke prijs. Wat een mooi restaurant. Complimenten!!
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Geweldig lekker eten en de meest service gerichte en vriendelijke bediening die je je maar kan voorstellen. Onovertroffen!