Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

7,1
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met de AH-actie kwamen wij, onder het motto: 'we proberen eens iets anders' terecht bij De Afgaan in de Jordaan: Mantoe. Heerlijk gegeten, allemaal bijzondere gerechtjes die we dus nog nooit gegeten hadden. Zeer apart voorafje (soort pannenkoekje met pittige spread), hoofdgerecht (rijst, gesudderd zoet/pittig rundvlees en kipfilet in een groentejasje) was heel smaakvol en het dessert (ijs gemaakt van rozenwater!) subliem lekker! Wij hadden ook nog een tussengerecht van deegkussentjes met vlees en pittig saus, heerlijk! Keurige, vrolijke en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Carracio .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met Albert Hein restaurantactie hier gegeten. Het eten is erg lekker, de smaken zijn weer eens wat anders. De porties waren wel een beetje aan de kleine kant. Toch erg lekker gegeten. Inrichting is kaal, maar ik kom voor het eten.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We kwamen met een kaart van de AH restaurantactie en werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Men gaf een goede toelichting op de gerechten. Het eten was zonder meer heerlijk met subtiele kruiden die nergens overheersen. En als er dan een klein puntje van kritiek mag zijn: de wijnen verdienen iets meer aandacht: als je ze aanbiedt, moeten ze er wel zijn ...
Shahryar M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Simpele maar authentiek Afghaanse gerechten. Eten smaakte heerlijk en service was top. Restaurant zelf ziet er ouderwets/simpel uit. Al met al een aanrader als je heerlijk Afghaans wilt eten.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend lekker 3 gangen menu.
De Afghaanse keuken was voor ons onbekend, maar we komen zeker terug.
Uitstekende ontvangst en bediening.
anneke T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Verrassend restaurant in alle opzichten. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke - onbekende - gerechten uit de Afghaanse keuken en prettige sfeer. Een aanrader en wij komen zeker terug.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was een erg leuke avond. De service was perfect. De gastvrouw was beleefd en erg netjes. Het eten was een aangename verrassing! Echt een aanrader.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten, maar je moet er vrij lang op wachten. Ga niet bij de deur zitten bij koud weer want het tocht daar omdat gasten de deur niet goed dicht doen (het personeel doet dat overigens wel). Bij de toiletten waren er geen doekjes en zeep was op. Bediening is zeer vriendelijk en neemt ruim tijd om dingen uit te leggen. We gaan zeker nog een keer.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Sfeervolle ompacte locatie zo in de Jordaan. Matig comfort zitplaatsen. Bij vol restaurant -en dat was 't- conversatie wegens acoustiek lastig. Leuk (verrassings-) menu, maar niet helemaal in verhouding tot prijs. Wel leuk om zo eens met een andere keukencultuur kennis te maken. Tip: wellicht in hoofdgerecht kippendijen i.p.v. kippenborst gebruiken: is zoveel malser.
pan_p .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Smaakvolle gerechten en zeer attente bediening. Het interieur kan iets meer gezellig en we vonden ook dat er teveel lawaai was. Echter is dat geen reden om niet terug te gaan als het eten zo goed blijft!
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het restaurant is lang en smal en niet echt knus. De tafels staan heel dicht bij elkaar en de akoestiek is niet goed. Je kan elkaar slecht verstaan en omdat het restaurant vol is is er veel te veel geluid. De bediening is geweldig. Heel gastvrij en aardig. Doordat het restaurant vol zat moesten wij wel te lang wachten op het hoofdgerecht.
Wat opvalt is dat er veel groenten geserveerd worden. In de meeste restaurants is dat een ondergeschoven kindje. De groenten zijn heerlijk bereid en wij hebben lekker en gezond gegeten. Er is geen menukaart maar omdat alles lekker is is dat geen probleem. Jammer dat je kleren bij thuiskomst direct in de wasmachine moeten. Nog steeds en dat is al een paar jaar het geval, is de afzuiging niet goed. Toch is dit restaurant de moeite waard. De gerechten zijn niet alledaags, zeker niet vet en heel smakelijk en onze complimenten nogmaals voor het personeel.
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was prima , lekker. Er werd verteld wat er te eten viel die dag dat wij er waren. Helaas was dat moeilijk te verstaan door het geroezemoes. Daardoor kregen wij naast het driegangenmenu ook nog een tussengerecht. Hadden we niet begrepen , doordat er gevraagd werd of we gestoomde pasta gevuld met groenten lusten. Wat wij met ja hadden beantwoord.
Jennifer_Pet P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Sommige gerechten waren heel lekker. Anderen minder. Maar een gezellige plek die ik toch zou aanraden. Ik vond het alleen een beetje duur. En koud bij het raam. Maar toch heel erg genoten daar.
Ifat M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling waard. Vriendelijke bediening. Volgende maand weer!!!
De inrichting is eenvoudig.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Mantoe. Ontvangst is heel hartelijk, een heerlijke amuse vooraf en de gerechten van het AH menu zijn uitstekend! Goede wijn!
C V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg leuk en gezellig klein restaurantje in de Jordaan. Hele vriendelijke bediening en het eten is inderdaad met liefde bereid, dat proef je. Leuk om de Afgaanse keuken eens uit te proberen, het is erg lekker en toegankelijk eten. Het concept om ieder dag wat nieuws te koken vonden we ook leuk, zo krijgen we de volgende keer weer een andere proef uit de Afgaanse keuken. Aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
wat een fantastisch leuk restaurant en wat een heerlijk eten; afghaans eten was mij onbekend en is zeer de moeite waard om het te proberen. Daarbij is de bediening allerhartelijkst en alles bij elkaar om gauw weer terug te gaan
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was erg lekker, het hoefden ook niet heel lang te wachten en de bediening superaardig en attent.
Het was onze eerste keer Afghaans, maar die is goed bevallen. We komen terug!
Geraldien F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
we hadden hoge verwachtingen, er is veel publiciteit geweest om de zaak, maar onze kennismaking was ronduit tegenvallend. bediening is aardig, maar het eten kwam tergend langzaam, in nogal afgemeten porties. Maar wat ons het meest teleurstelde waren de vlakke smaken. Dat gold voor de (veel te zoute) courgettesoep, maar ook voor alle gerechten in de hoofdgang en het toetje. Ook echt te duur voor wat je krijgt.
Cecilia H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Mantoe! Een klein sfeervol restaurant waar heerlijk gekookt wordt. Alles met liefde klaargemaakt van verse producten. De bediening is vriendelijk en professioneel. De presentatie van het eten op de borden en schaaltjes is smaakvol gedaan. De verlichting kan iets beter, de maaltijd is zo lekker en mooi gepresenteerd; dat mag best gezien worden. Kortom, een aanrader en voor herhaling vatbaar!