Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Mantoe

O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Al eerder bij Mantoe gegeten en ga weer terug komen.
lekker eten , niet te veel, niet te weinig , precies genoeg!
Heerlijke biologische wijn, zowel de rode als de witte.
Erg vriendelijke bediening.
William J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
We zijn hier voor de vierde keer geweest. De gerechten waren prima (de mantoe is een aanrader) en de bediening was erg vriendelijk. De prjs/kwaliteitverhouding kan echter veel beter.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Vorige maand at ik hier voor het eerst met de AH-actie. Toen was ik al erg enthousiast en toen ik met een andere groep ook een etentje wilde organiseren dacht ik meteen aan Mantoe. Opnieuw was ik verrast door de lekkere gerechten. Vooraf een loempiaatje met daarnaast bulgur. Als hoofdgerecht verschillende schaaltjes groente, rijst, rundvlees, kip. Heerlijk en ruim voldoende. Als nagerecht kardemompudding. Die kende ik nog van de vorige keer. Toen met granaatappelpitjes en een wat stevige pudding en nu wat vla-achtiger met aardbeiensaus en munt. Opnieuw heerlijk. En vriendelijke bediening. Niks geen gehaast. We hebben een fijne avond gehad. Dit restaurant blijft op mijn lijstje staan en beveel ik van harte aan.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
We hebben heerlijk en verrassend gegeten. Bediening was erg aardig en kon de vragen die wij over, voor ons onbekende keuken van Afghanistan goed beantwoorden.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuk gezellig en knus restaurant. Wij hadden het rijsttafel verrassings menu genomen en dat was lekker en meer dan genoeg. De gerechten waren heerlijk van smaak, klein puntje van aandacht waren de kipstukjes die waren net iets te gaar/droog gebakken. maar rest van de rijsttafel was goed even als de biologische wijn.
De bediening was erg vriendelijk.
Paula O.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Vriendelijke gastvrouw!! Hoeveelheden echt aan de magere kant.!!Het eten is wel smakelijk gekruid!
Lucia P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Voor het eerst Afgaans gegeten, een keuken die we nog niet kende maar die we iedereen aan kunnen raden. Vooral het voor- en nagerecht waren erg verassend.
Fokje A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Aanrader! Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Mente N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Alles was heel lekker en de mantoe een geweldige verrassing!
Emmy M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Hele goede uitleg van de gerechten, héérlijk gegeten, vriendelijk personeel, zeker iets om terug te komen
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Ik kwam hier met de AH-actiekaart. Een van ons was verlaat maar daar werd geenszins moeilijk over gedaan. Ruim een half uur later konden we pas bestellen. Je eet hier 'wat de pot schaft' en dat leverde een pure verrassing op. Alle gerechten waren heerlijk met als nagerecht kardemompudding met granaatappelpitjes. Gezellige en gemoedelijke bediening. De zitruimte was wat beperkt. Ik zat op een bank in de erker en dat was vrij smal. Maar gegeven de ruimte die het restaurant biedt snap ik dat wel en ach...
Houd je van verrassingen en lust je nagenoeg alles dan is dit restaurant absoluut een aanrader.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
De website beloofde veel. In de praktijk viel het eten tegen helaas. Hiervoor ga je niet naar een restaurant. De hele maand december kon er bovendien geen gebruik gemaakt worden van de AH actie. De kwaliteit/prijs verhouding was helemaal zoek. Jammer.
Aldre P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Goede vriendelijke bediening.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eerlijk gezegd viel het eten bij restaurant Mantoe ons tegen. De sfeer is rustig, veel tweepersoonstafeltjes waar mensen op gedempte toon praten. De menukaart liet niet meer zien dan een keuze tussen meergangenmenu's, zonder en detail informatie te geven over de verschillende gerechten. Wij kozen voor de rijsttafel, dat volgens de serveerster alle gerechten zou bevatten. De hapjes vooraf waren wat karig, pita met olijven. Wat als salade werd gepresenteerd was een hoopje bulgur en twee hapjes pompoen ernaast. Daarna mantoe wat staat voor filodeeg met daarin gekruid gehakt. Door de geringe hoeveelheid gehakt domineerde de smaak van het deeg, dat niet echt lekker was. Daarna een gang met rijst een schaaltje peultjes, zo gaar dat de smaak bijna was verdwenen (gepresenteerd als snijbonen, dus dat viel weer mee) en een schaaltje gestoofd kalfsvlees dat ok was, maar niet zo veel voor z'n tweeën. Toen we ons eten bijna op hadden kwamen er nog twee grote gehaktballen. Een beetje laat, maar omdat ik nog honger had heb ik ze toch geproefd: erg veel meel en weinig gekruid. We hebben ze niet verder opgegeten. Daarna besloten we voor een toetje en koffie naar Duende te vertrekken, waar we in een warm bad van gezelligheid onze ervaring met Mantoe achter ons probeerden te laten. We voelden ons bekocht: we betaalden 93 euro inclusief ieder twee glazen wijn en een fles water.
D T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het eten was redelijk, Bijzondere aparte keuken.
Lisa Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Een van mijn favoriete restaurants in Amsterdam. De bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is duidelijk met liefde gemaakt en altijd helemaal top. Echt een aanrader!
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heel bijzonder eten, je proeft dat er veel aandacht besteed is aan de bereiding. Wat een originele smaken! En lekkere wijn erbij. Vriendelijke bediening, we komen zeker nog eens terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Voor de derde keer hier gegeten. Altijd weer een feestje. Heerlijke gerechten en zeer vriendelijke en attente bediening. Biologische wijn is een aanrader.
Henry H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Verrassend goed met uitzondering van het desser