Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

mevr S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Enorm aardige eigenaren. Heel geurig lekker eten. Voor ons was het genoeg, maar voor grotere eters wat te weinig denk ik. Met de restaurantbon was het goed betaalbaar, maar had je dubbel moeten betalen, dan zou ik met name voor- en nagerecht wat magertjes gevonden hebben. Maar alles was werkelijk heen lekker.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima gegeten lekkere rijstafel met afgaanse gerechten ieder met specifieke smaak. Erg veel voor 2 personen en niet alles op! Jammer genoeg is de inrichting wat minder maar wel schoon. Bediening zeer vriendelijk
Arash P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Fijn bediend. Een perfect avondje uit eten. Helemaal niks op aan te merken. Een pareltje in Amsterdam!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De bediening was gastvrij, hartelijk en goed.
Het eten was bovendien erg lekker.
De inrichting was prima maar niet bijzonder.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten wat mama bedenkt. Eigen keuze bestaat uit het aantal gangen wat je wilt eten. We waren hier met de AH-bon dus ook dat was vastgelegd. Het was een heerlijke smaakbeleving. Alles smaakte bijzonder en meer dan lekker. Kom hier graag nog eens.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Op een mooie zomerse avond met een vriendin heerlijk gegeten, lekkere afwisselende gerechtjes en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren voor de vierde keer geweest. We hebben de 3-gangenmenu besteld en ook de mantoe's als extra gerecht. Het eten was, zoals altijd, prima. Met name de mantoe's waren uitstekend. De bediening was ook heel aardig en efficiënt. We blijven zeker teruggaan.
vanessajongebloet .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Met z'n vijven gegeten bij Mantoe in aangename rustige sfeer. We kregen vanwege de AH actie het 3 gangen verassing menu en dat was heerlijk! Ik had daarvoor blijkbaar geen echt goed beeld van de Afghaanse keuken
en ik was dus aangenaam verrast. De witte wijn was ook heel goed en de bediening vriendelijk. Aanrader
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat opvalt is de vriendelijke, relaxte, professionele en klantvriendelijke bediening. De huiselijke omgeving, zomaar in een gezellig straatje midden in de Jordaan, het heerlijke, perfect gekruide Afghaanse eten, maakten het helemaal af. Wij komen weer!!
peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Mantoe is een leuk restaurant, klein, maar dat heeft ook iets intiems. Het heeft een goede keuken (ietwat beperkte kaart) en de bediening is meer dan prima. Zeker een aanrader !
Gerdy B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij Mantoe eet je wat de kok voor die dag bedacht heeft, dus altijd een verrassing. Dat pakte heel goed uit, het eten was heerlijk. Voorgerechtjes van pompoen en van rijst, boontjes, sla en tomaat. Hoofdgerecht met goed gehaktballetje, lamskebab met ui, heerlijk gekruide bloemkool, sperziebonen en bijzondere rijst. En dan nog een verrukkelijk toetje van baklava met walnoten. De meisjes die er bedienen doen dat goed en heel vriendelijk. Wij zaten buiten op het smalle stoepje, wat in de Jordaan een prima plek is, maar binnen ziet het er ook plezierig uit.
annelies S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
sympathiek restaurant, heerlijke gerechten, aardige bediening, goede wijn. Het was erg rustig. Daarom een oproep: ga eten bij Mantoe.
Marjoleine K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg leuk gegeten, echt een aanrader! Leuke sfeer, goede uitleg en lekkere gerechten.
Precies genoeg ook. Ga ik zeker nog een keer eten.
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Verrassend restaurant in alle opzichten. Heerlijke gerechten. Lekker buiten kunnen eten. Het was een erg leuke avond. Zeker een aanrader.
marianne M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
we hadden nooit eerder Afghaans gegeten- Dus wat te kiezen? daarom blij met het verrassingsmenu -- hierdoor waren we aangenaam verrast. Puur eten, verfijnde (verse) kruidencombinaties, vlees, maar ook verassende groentegerechten-- In welk restaurant krijg je nu meiraapjes/knolletjes geserveerd?
Shirin A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke service, I Love it. Beste afghaanse restaurant in Nederland. Wij komen zeker weer terug. XOXO
Umut E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke knusse restaurant op een mooi locatie. Heerlijk eten. Heerlijke wijnen. Zeer warme personeel. Voor herhaling vatbaar!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wat een heerlijke verrassing. Lekker buiten kunnen eten. Allervriendelijkste bediening. Eten was fantastisch. Supervers bereid. Voor ieder wat wils. Veel vegetarische gerechten. Heerlijk gestoofde rund en kalf. Meiknolletjes ook super. Allemaal kleine gerechtjes. Wij zijn fan! We komen weer.
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met de AH-actie kwamen wij, onder het motto: 'we proberen eens iets anders' terecht bij De Afgaan in de Jordaan: Mantoe. Heerlijk gegeten, allemaal bijzondere gerechtjes die we dus nog nooit gegeten hadden. Zeer apart voorafje (soort pannenkoekje met pittige spread), hoofdgerecht (rijst, gesudderd zoet/pittig rundvlees en kipfilet in een groentejasje) was heel smaakvol en het dessert (ijs gemaakt van rozenwater!) subliem lekker! Wij hadden ook nog een tussengerecht van deegkussentjes met vlees en pittig saus, heerlijk! Keurige, vrolijke en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Carracio .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met Albert Hein restaurantactie hier gegeten. Het eten is erg lekker, de smaken zijn weer eens wat anders. De porties waren wel een beetje aan de kleine kant. Toch erg lekker gegeten. Inrichting is kaal, maar ik kom voor het eten.