Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Mantoe

Tineke E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Er leek een probleem met onze reservering met groupon. Dit werd vriendelijk en correct opgelost. Daarna genoten van het smaakvolle eten. Het was weer heerlijk. Vriendelijke en gastvrije bediening. We gaan zeker weer terugkomen.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Fijne en attente service en heel lekker gegeten. Verfrissend onpretentieus voor de Jordaan :) Aanrader!
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gegeten met mijn 2 zoon. Bediening wat top en het eten was heerlijk. Zeker een x gaan eten!
nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Très bon
Jesse H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goed eten en vriendelijke bediening
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, aanrader! Gerechten waren ook toegankelijk voor onze kids van 3 en 5. Huiswijn was netjes geprijsd en van goede kwailiteit.
Gijs Sr F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldig eerlijk en heerlijk gegeten. Top wijn en bediening. Helemaal fijn
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk eten bij erg aardige mensen die professionaliteit aan huiskamersfeer koppelen. een aanrader. Als het vol is wordt het voor wat oudere oren wel wat lastig om de tafelgenoten te verstaan. Dan is het handig om niet in primetime te komen.
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het was erg warm binnen en we moesten zeer lang wachten op een best smakelijke, maar redelijk eenvoudige maaltijd. De bediening was vriendelijk.
Aria B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor ons een geweldige eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. De gerechten werden prachtig opgediend. De vriendelijke bediening gaf uitleg bij iedere gang. Zeer zeker een aanrader om daar te gaan eten..
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook heel divers. Komen zeker nog een keer terug keurige bediening en goede uitleg over de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Juweeltje in de Jordaan... Heerlijk eten met super vriendelijke bediening! Heerlijk low-key avondje uit en zeer voldaan weer naar huis.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Perfect! Heerlijk gegeten en heel vriendelijk bediend. Alle tafeltjes gezellig vol.
Prima opzet: geen keuze in wat er wordt gegeten, wel in het aantal gangen.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Via social deal een heerlijk hoofdgerecht van de Chef met 5 verrassingsgerechtjes in tapasstijl gegeten. Gastvrouw is zeer vriendelijk en sociaal. Het eten is ontzettend goed, verrassende smaken, divers. Een absolute aanrader!
Anja1972 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een heel gastvrije ontvangst in dit leuke restaurantje.
Echt heerlijk gegeten, de rijsttafel voor 2 personen is een absolute aanrader!
Mooie gerechtjes met een smaaksensatie waar menig keuken aan kan tippen.
En.....op het damestoilet beleef je een persoonlijke lichtshow....
henkmathlener .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dankzij de restaurantactie van AH op het idee gekomen om met vrienden eens Afghaans te gaan eten in de Jordaan. We waren blij verrast. De ontvangst was hartelijk en de bediening heel prettig en vriendelijk. Het eten was heerlijk. We kunnen Mantoe van harte aanbevelen!
johannes S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
geweldige service, vriendelijk en gastvrij. Gerecht Mantoe is een aanrader evenals het dineren bij Mantoe een aanrader is.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een klein restaurant in de Noord Jordaan. Rustig, met westerse muziek. Helaas een langzame bediening: we moesten bijvoorbeeld een uur wachten op het voorgerecht. We kozen van de beperkte kaart de "rijsttafel", volgens de kaart een keuze uit alle gerechten. De bediening beloofde ons nog uitleg te komen geven, maar die kregen we pas bij het verschijnen van een serie bakjes met vooral gare groenten en erg vaak aubergine in zo'n schaaltje. Ook een schaaltje met kip en vlees; wel smakelijk, maar nogal droog. De naam "rijsttafel" is volkomen misplaatst.

Onze kennismaking met de Afghaanse keuken is ons dus maar matig bevallen.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een smakelijke 3 gangen maaltijd in een rustige en vriendelijke omgeving. Het eten ziet er mooi en verzorgd uit. Betrof de AH actie. We komen vast nog eens terug.
Helena C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was heerlijk, echt een goede ervaring met de eeerste keer Afghaans eten. De bediening was echt heel vriendelijk en wat me vooral is bijgebleven aan het interieur, was het sfeerlicht. Dat was echt goed in orde!