Mantoe

Tweede Leliedwarsstraat 13 1015 TB Amsterdam Nederland Kaart
31-204216374

Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

7,1
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het was een erg leuke avond. De service was perfect. De gastvrouw was beleefd en erg netjes. Het eten was een aangename verrassing! Echt een aanrader.
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke gerechten, maar je moet er vrij lang op wachten. Ga niet bij de deur zitten bij koud weer want het tocht daar omdat gasten de deur niet goed dicht doen (het personeel doet dat overigens wel). Bij de toiletten waren er geen doekjes en zeep was op. Bediening is zeer vriendelijk en neemt ruim tijd om dingen uit te leggen. We gaan zeker nog een keer.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Sfeervolle ompacte locatie zo in de Jordaan. Matig comfort zitplaatsen. Bij vol restaurant -en dat was 't- conversatie wegens acoustiek lastig. Leuk (verrassings-) menu, maar niet helemaal in verhouding tot prijs. Wel leuk om zo eens met een andere keukencultuur kennis te maken. Tip: wellicht in hoofdgerecht kippendijen i.p.v. kippenborst gebruiken: is zoveel malser.
pan_p .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Smaakvolle gerechten en zeer attente bediening. Het interieur kan iets meer gezellig en we vonden ook dat er teveel lawaai was. Echter is dat geen reden om niet terug te gaan als het eten zo goed blijft!
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het restaurant is lang en smal en niet echt knus. De tafels staan heel dicht bij elkaar en de akoestiek is niet goed. Je kan elkaar slecht verstaan en omdat het restaurant vol is is er veel te veel geluid. De bediening is geweldig. Heel gastvrij en aardig. Doordat het restaurant vol zat moesten wij wel te lang wachten op het hoofdgerecht.
Wat opvalt is dat er veel groenten geserveerd worden. In de meeste restaurants is dat een ondergeschoven kindje. De groenten zijn heerlijk bereid en wij hebben lekker en gezond gegeten. Er is geen menukaart maar omdat alles lekker is is dat geen probleem. Jammer dat je kleren bij thuiskomst direct in de wasmachine moeten. Nog steeds en dat is al een paar jaar het geval, is de afzuiging niet goed. Toch is dit restaurant de moeite waard. De gerechten zijn niet alledaags, zeker niet vet en heel smakelijk en onze complimenten nogmaals voor het personeel.
Fimmie D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was prima , lekker. Er werd verteld wat er te eten viel die dag dat wij er waren. Helaas was dat moeilijk te verstaan door het geroezemoes. Daardoor kregen wij naast het driegangenmenu ook nog een tussengerecht. Hadden we niet begrepen , doordat er gevraagd werd of we gestoomde pasta gevuld met groenten lusten. Wat wij met ja hadden beantwoord.
Jennifer_Pet P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Sommige gerechten waren heel lekker. Anderen minder. Maar een gezellige plek die ik toch zou aanraden. Ik vond het alleen een beetje duur. En koud bij het raam. Maar toch heel erg genoten daar.
Ifat M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling waard. Vriendelijke bediening. Volgende maand weer!!!
De inrichting is eenvoudig.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Mantoe. Ontvangst is heel hartelijk, een heerlijke amuse vooraf en de gerechten van het AH menu zijn uitstekend! Goede wijn!
C V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg leuk en gezellig klein restaurantje in de Jordaan. Hele vriendelijke bediening en het eten is inderdaad met liefde bereid, dat proef je. Leuk om de Afgaanse keuken eens uit te proberen, het is erg lekker en toegankelijk eten. Het concept om ieder dag wat nieuws te koken vonden we ook leuk, zo krijgen we de volgende keer weer een andere proef uit de Afgaanse keuken. Aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
wat een fantastisch leuk restaurant en wat een heerlijk eten; afghaans eten was mij onbekend en is zeer de moeite waard om het te proberen. Daarbij is de bediening allerhartelijkst en alles bij elkaar om gauw weer terug te gaan
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was erg lekker, het hoefden ook niet heel lang te wachten en de bediening superaardig en attent.
Het was onze eerste keer Afghaans, maar die is goed bevallen. We komen terug!
Geraldien F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
we hadden hoge verwachtingen, er is veel publiciteit geweest om de zaak, maar onze kennismaking was ronduit tegenvallend. bediening is aardig, maar het eten kwam tergend langzaam, in nogal afgemeten porties. Maar wat ons het meest teleurstelde waren de vlakke smaken. Dat gold voor de (veel te zoute) courgettesoep, maar ook voor alle gerechten in de hoofdgang en het toetje. Ook echt te duur voor wat je krijgt.
Cecilia H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Mantoe! Een klein sfeervol restaurant waar heerlijk gekookt wordt. Alles met liefde klaargemaakt van verse producten. De bediening is vriendelijk en professioneel. De presentatie van het eten op de borden en schaaltjes is smaakvol gedaan. De verlichting kan iets beter, de maaltijd is zo lekker en mooi gepresenteerd; dat mag best gezien worden. Kortom, een aanrader en voor herhaling vatbaar!
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten; zeer vriendelijke bediening; restaurant zat helemaal vol, dus het duurde vrij lang, omdat er maar een meisje voor alle gasten loopt. Ondanks de drukte bleef zij heel vriendelijk en gastvrij. Een minpuntje was dat het binnen te koud was en er meerdere mensen van plaats gewisseld zijn. Het tochtte en als de deur openging was het helemaal koud.
kittytroost000 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het blijft een fijne plek voor een heerlijk etentje, prima eten, erg aardige bediening. Al jaren lang heel goede kwaliteit!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een verrassing om bij Mantoe te gaan eten. De ontvangst en bediening is aller hartelijkst. FIjn dat er geen menukaart is maar een verrassingsmenu. En de gerechten zijn over-heerlijk. Een hele eigen stijl van gerechten, stuk voor stuk met mooie smaak.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima restaurant met zeer smmakvolle gerechten en perfecte service. Een aanrader. Alleen bij drukte is de akoestiek minder.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk eten, leuke gerechten, mooie smaken, goede porties.
Sigrid .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ik was hier met een AH restaurantactie spaarkaart, maar ik kom hier vaker.
Het eten was opnieuw ontzettend lekker. De service was vriendelijk en over het algemeen snel genoeg.
Een minpunt is dat de akoestiek hier erg slecht is.