Over het restaurant Mantoe

Ontdek de rijke Afghaanse kooktradities

Kom heerlijk smullen bij Mantoe, het eerste Afghaanse restaurant in Nederland. Hier komen alle traditioneel Afghaanse gerechten aan bod. Heerlijke kruidige aroma's komen je tegemoet wanneer je hier de drempel overstapt. Vergeet ook niet naar dough te vragen, een Afghaanse yoghurtdrank met munt.

Meer informatie over restaurant Mantoe

JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Jennifer_Pet P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening! Sommige gerechten waren heel lekker. Anderen minder. Maar een gezellige plek die ik toch zou aanraden. Ik vond het alleen een beetje duur. En koud bij het raam. Maar toch heel erg genoten daar.
Ifat M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling waard. Vriendelijke bediening. Volgende maand weer!!!
De inrichting is eenvoudig.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant Mantoe. Ontvangst is heel hartelijk, een heerlijke amuse vooraf en de gerechten van het AH menu zijn uitstekend! Goede wijn!
C V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg leuk en gezellig klein restaurantje in de Jordaan. Hele vriendelijke bediening en het eten is inderdaad met liefde bereid, dat proef je. Leuk om de Afgaanse keuken eens uit te proberen, het is erg lekker en toegankelijk eten. Het concept om ieder dag wat nieuws te koken vonden we ook leuk, zo krijgen we de volgende keer weer een andere proef uit de Afgaanse keuken. Aanrader.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
wat een fantastisch leuk restaurant en wat een heerlijk eten; afghaans eten was mij onbekend en is zeer de moeite waard om het te proberen. Daarbij is de bediening allerhartelijkst en alles bij elkaar om gauw weer terug te gaan
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Eten was erg lekker, het hoefden ook niet heel lang te wachten en de bediening superaardig en attent.
Het was onze eerste keer Afghaans, maar die is goed bevallen. We komen terug!
Geraldien F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
we hadden hoge verwachtingen, er is veel publiciteit geweest om de zaak, maar onze kennismaking was ronduit tegenvallend. bediening is aardig, maar het eten kwam tergend langzaam, in nogal afgemeten porties. Maar wat ons het meest teleurstelde waren de vlakke smaken. Dat gold voor de (veel te zoute) courgettesoep, maar ook voor alle gerechten in de hoofdgang en het toetje. Ook echt te duur voor wat je krijgt.
Cecilia H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Mantoe! Een klein sfeervol restaurant waar heerlijk gekookt wordt. Alles met liefde klaargemaakt van verse producten. De bediening is vriendelijk en professioneel. De presentatie van het eten op de borden en schaaltjes is smaakvol gedaan. De verlichting kan iets beter, de maaltijd is zo lekker en mooi gepresenteerd; dat mag best gezien worden. Kortom, een aanrader en voor herhaling vatbaar!
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten; zeer vriendelijke bediening; restaurant zat helemaal vol, dus het duurde vrij lang, omdat er maar een meisje voor alle gasten loopt. Ondanks de drukte bleef zij heel vriendelijk en gastvrij. Een minpuntje was dat het binnen te koud was en er meerdere mensen van plaats gewisseld zijn. Het tochtte en als de deur openging was het helemaal koud.
kittytroost000 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het blijft een fijne plek voor een heerlijk etentje, prima eten, erg aardige bediening. Al jaren lang heel goede kwaliteit!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een verrassing om bij Mantoe te gaan eten. De ontvangst en bediening is aller hartelijkst. FIjn dat er geen menukaart is maar een verrassingsmenu. En de gerechten zijn over-heerlijk. Een hele eigen stijl van gerechten, stuk voor stuk met mooie smaak.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prima restaurant met zeer smmakvolle gerechten en perfecte service. Een aanrader. Alleen bij drukte is de akoestiek minder.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk eten, leuke gerechten, mooie smaken, goede porties.
Sigrid .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ik was hier met een AH restaurantactie spaarkaart, maar ik kom hier vaker.
Het eten was opnieuw ontzettend lekker. De service was vriendelijk en over het algemeen snel genoeg.
Een minpunt is dat de akoestiek hier erg slecht is.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We zijn zaterdagavond met een AH-bon in dit restaurant geweest. Eten was eenvoudig en goed. Bediening zeer vriendelijk en vlot. Voor ons de eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Het was bij de start 3 jaar geleden kennelijk het eerste Afghaanse restaurant in Nederland, inmiddels elders enkele navolgers, die we na deze avond ook eens gaan opzoeken.
MarleenLM .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Pluspunten zijn de vriendelijke service, en het lekkere eten. En we kregen gratis water bij de wijn. Daarentegen was de ambiance niet prettig (rumoerig, tochtig). De Mantoe specialiteit van gevulde deegwaren zat niet in het driegangenmenu van de ah restaurantactie. Die hebben we als tussengerecht toegevoegd en was een aparte aanvulling. Zonder korting waren we ruim 100,00 kwijtgeweest. Met de restaurantactie 72,50. Nu dus goed te doen, maar anders was de prijs mijns inziens niet in verhouding geweest. Dan verwacht je meer verfijning in zowel eten, wijn als ambiance.
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was echt heerlijk! Er staan ook prima wijnen op de kaart. De service vriendelijk en adequaat. De ambiance niet helemaal mijn ding, niet iets voor romantic diner vind ik.
jamnugteren .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk eten, goede bediening. Alleen het restaurant had meer weg van een cafetaria, weinig sfeer. Jammer , want het personeel was erg aardig en eten was heerlijk.