Mansion Bos en Ven

Klompven 26 5062 AK Oisterwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Mansion Bos en Ven

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marcel013 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Top locatie en met het mooie weer, heerlijk om op het terras te zitten. Eten had wat spannender en uitdagender gemogen. Zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. Het worteltje, plakje gegrilde courgette, tomaatje op alle borden als groente erbij geserveerd, zien er redelijk fantasieloos uit. Ook de vis was wat mij betreft net iets te ver door. De kreeftensaus was lekker maar had iets meer mogen zijn. Ik verwacht bij een restaurant van dit kaliber toch wel uitleg welke kaasjes er op je kaasplankje liggen. Maar de borden werden neergezet en de gastheer verdween meteen.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Twee dagen het 3 gangen verrassing menu was niet heel avontuurlijk maar erg goed.
Bediening heel correct. Als ik dan een minpuntje moet noemen is het dat de koffie na afloop ruim 2x zo duur wasdoor het (niet gevraagde) schaaltje bonbons.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
3 oktober met 3 echtparen daar heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu van de kok. Dat was heerlijk evenals de bijpassende wijnen. Een menu dat overigens wisselend is en aangepast aan het seizoen. Bediening was meer dan voortreffelijk. Ook het ontbijt smaakte de ochtend daarna prima. Alleen de kamers zijn enigszins gedateerd. In ieder geval een adres om nog eens terug te komen.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Wij hebben afgelopen dinsdag genoten van het heerlijke 4 gangen diner behorend bij ons zomerarrangement. Fijne ontvangst en een heerlijke keuken. De amuse van kreeft- en palingmousse was een goed begin. Het voorgerecht een salade met kreeft, garnalen en zalm was tongstrelend. Daarna twee koude soepen (courgette en paprika), en als hoofd malse kalfslende met mooie zomergroenten, het grand dessert maakt het diner totaal af. Dit samen met een zeer royaal wijnarrangement en een plezierige en professionele gastvrouw maakt dit tot een fijn verblijf. Het ontbijt was 's ochtends wederom perfect. Wij komen zeker terug!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Heerlijk asperge menu a 43, 50 euro voor 4 gangen, vanaf de tomaten amusse en alles wat daarna volgde was uitstekend toebereid en met mooi opgemaakte bordend, vooral de aspergezalmsalade was zo lekker dat je wel een heel bord ervan zou willen eten, uitstekende malse lamsrack etc. vriendelijke service gerichte bediening, prima wijnarrangement voor 26,50 euro . Ook het uitzicht over de tuin en de vijver vanaf het terras/bordes is heerlijk rustgevend het is zo'n overwacht ontdekt plekje wat je eigenlijk voor jezelf wil houden en waarje wel elke dag zou willen komen lunchen maar helaas we wonen in Den Haag en hebben daar geen tijd voor. Maar eerlijk is eerlijk een heel heel heel klein negatief dingetje maar dat ligt vast aan mij de espresso is niet sterk genoeg maar dat vergeef ik ze na zo'n heerlijke lunch. We hopen er gauw weer terug te komen.
Sannec .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Op een zaterdagavond hier gegeten. Een heerlijke, rustige sfeer. Restaurant staat in een prachtige omgeving. Bediening was beleefd en behulpzaam (soms wel wat stijfjes, maar dat hoort bij de ambiance zullen we dan maar zeggen).
Vriendin van me had het Klompven-menu. Ze waren heel soepel in haar wens om vlees in plaats van vis bij het hoofdmenu, was geen probleem om te wisselen. We hebben van elke gang genoten, van hoge kwaliteit. Wijn was goed. Service ook.
Slotjes .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Wij hadden geboekt voor het hotel. Kenden dit restaurant nog niet, maar de inrichting zag er mooi en goed verzorgd uit. Daarom de 1e avond hier gedineerd. Boven verwachting. Een prima menu, uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijke en attente bediening. De 2e avond hier dus ook gedineerd. Uitstekend 4 gangen diner. Goed rekening gehouden met dieet wensen. Een glas uitstekende Champagne onder de € 10.00. Mooi wijn arrangement en er wordt ook nog eens bijgeschonken. Nu ook weer een uitstekende en prettige bediening. Een aanrader!
John_1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Een restaurant in een hotel, maar daar merk je niets van.
Heerlijk eten waarbij oog is voor de presentatie. De bediening gaf toelichting op het eten en adviseerde voor een bijpassende wijn.
De achtergrond muziek mag wel eens een update gebruiken (maar dat is natuurlijk ook persoonlijk).
Aanrader!
MFAD .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Koninklijk gegeten, een waar feest. In een luxe ambiange weet Bos en Ven je echt het gevoel van gast te geven. Geen speciale kaart voor de kinderen, maar ze mochten uitzoeken wat ze wilden. Samen met de kok het toetje maken was hoogtepunt van het weekeinde. Daarna met zijn tweeen heerlijk gedineerd. 4 gangen voor 40 euo. Prachtige menu's, maar je mag er best een beetje van afwijken. Mooie balans tussen vis en vlees met een prima wijn arangement er bij.
Vooraf een tonijn carpachio met heerlijke kruiden die niet overheersen; daarna kreeftensoep met veel kreeft en heerlijke kreeft smaak.
Hoofdgerecht eendeborst: perfect gebakken met een niet overheersende sinasappelsaus. De combinatie van het vlees met de saus was verrukkelijk.
Als dessert diverse zaken van chocolade met een heel toepasselijke dessertwijn.
Voor dit geld dit eten is bijna niet te verwachten. Bos en en gaan we nog heel vaak bezoeken!